Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

prieš 6 valandas, Stanley parašė:

2k į rankas? ??? Net Vokietijoje tiek neuždirba.

Puikiai žinau šią virtuvę iš vidaus. Visų pirma nėra skirtumo ar Omniva ar LP ar DPD ar Venipak - visur siuntas spardo vienodai (nežinau kaip dėl UPS). Visų antrą vairuotojai nedirba tiesiai siuntų kompanijoms, jie dirba tarpininkams, kurių būna ir ne vienas. Tas pats vairuotojas vieną dieną gali vežti siuntas Omnivai, kitą dieną LP. 
Visų trečią tai yra žymiai sunkesnis darbas nei jūs galvojat, tiek daug krūvio kažin ar dar kokiam darbe gausi, ir ten daugiau psichologinio krūvio nei fizinio. Nuolatinis skubėjimas, KET pažeidimai, rizika padaryti avariją, atsakomybė už busą ir už kiekvieną siuntą, vadovai vergvaldžiai, piktybiniai klientai ir pan. Alga priklauso nuo siuntų kiekio, privalai pastoviai skubėt, lakstyt, kad užsidirbt bent kažkokius pinigus. Ir tai nėra darbas standartiniu grafiku nuo 8 iki 17, perskaičiavus vairuotojų algą į faktiškai išdirbtas valandas, tai kažin ar jie uždirba daugiau nei valytojai. Žinau vairuotoją senbuvį, kuris per daug metų buvo pilnai atkalęs sistemą, žinojo kiekvieną savo maršruto gatvelę ir kiemą, kiekvieną gavėją kada gali priimt siuntą ir pan., išeidavo į darbą 5:00, grįždavo geriausiu atveju 20:00, uždirbdavo 1200-1300max. O jeigu dirbsi paprastai, neskubėdamas, saugodamas siuntas, nepažeidinėdamas KET, pasidarydamas pietų pertrauką ir tik standartinį valandų skaičių - net ant minimalios algos neužsidirbsi. Nežinau nei vieno vairuotojo, kuris mylėtų savo darbą, dauguma ilgai neužsilaiko, nes mažai kas sugeba atlaikyti tokį krūvį. Ir čia problema ne vairuotojuose, o sistemoje, nes vadovai stengiasi užsidirbti kuo daugiau, kam samdyt du vairuotojus jeigu gali tiek pat siuntų užkraut vienam ir mokėt vieną algą. 

Tai tada puikiai t inka posakis - durną ir bažnyčioje muša. Nė vienas normalus žmogus tokiomis sąlygomis nedirbtų, tuo labiau, pilna darbo pasiūlymų su geresnėm sąlygom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, Stanley parašė:

2k į rankas? ??? Net Vokietijoje tiek neuždirba.

Puikiai žinau šią virtuvę iš vidaus. Visų pirma nėra skirtumo ar Omniva ar LP ar DPD ar Venipak - visur siuntas spardo vienodai (nežinau kaip dėl UPS). Visų antrą vairuotojai nedirba tiesiai siuntų kompanijoms, jie dirba tarpininkams, kurių būna ir ne vienas. Tas pats vairuotojas vieną dieną gali vežti siuntas Omnivai, kitą dieną LP. 
Visų trečią tai yra žymiai sunkesnis darbas nei jūs galvojat, tiek daug krūvio kažin ar dar kokiam darbe gausi, ir ten daugiau psichologinio krūvio nei fizinio. Nuolatinis skubėjimas, KET pažeidimai, rizika padaryti avariją, atsakomybė už busą ir už kiekvieną siuntą, vadovai vergvaldžiai, piktybiniai klientai ir pan. Alga priklauso nuo siuntų kiekio, privalai pastoviai skubėt, lakstyt, kad užsidirbt bent kažkokius pinigus. Ir tai nėra darbas standartiniu grafiku nuo 8 iki 17, perskaičiavus vairuotojų algą į faktiškai išdirbtas valandas, tai kažin ar jie uždirba daugiau nei valytojai. Žinau vairuotoją senbuvį, kuris per daug metų buvo pilnai atkalęs sistemą, žinojo kiekvieną savo maršruto gatvelę ir kiemą, kiekvieną gavėją kada gali priimt siuntą ir pan., išeidavo į darbą 5:00, grįždavo geriausiu atveju 20:00, uždirbdavo 1200-1300max. O jeigu dirbsi paprastai, neskubėdamas, saugodamas siuntas, nepažeidinėdamas KET, pasidarydamas pietų pertrauką ir tik standartinį valandų skaičių - net ant minimalios algos neužsidirbsi. Nežinau nei vieno vairuotojo, kuris mylėtų savo darbą, dauguma ilgai neužsilaiko, nes mažai kas sugeba atlaikyti tokį krūvį. Ir čia problema ne vairuotojuose, o sistemoje, nes vadovai stengiasi užsidirbti kuo daugiau, kam samdyt du vairuotojus jeigu gali tiek pat siuntų užkraut vienam ir mokėt vieną algą. 

jeigu tu rašai teisybe tada kurjerio darbą prilyginčiau žmonėms kurie visą dieną prekybcentrių salėse dėlioja prekes, arba žmonėms, kurie visą dieną kasa tranšėjas su kastuvu. Eilinis nekvalifikuotas darbas kuriame GALIMI bonusai už viršytą tikslą. Tokiu atveju 1000-1500 uždarbis yra super geras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klysti. Salės darbuotojai gauna fiksuotą algą, kuri nepriklauso nuo išdėlioto prekių kiekio. Žinoma jeigu visą dieną slampinėsi pakampėm, tai būsi atleistas, bet nuolat skubėti ir pervargti stengiantis išdėlioti kuo daugiau prekių nėra tikslo. Panašiai ir su tranšėjų kasėju - atėjai kada priklauso, atlikai darbą, išėjai kada priklauso. 
Siuntų išvežiojimas yra kas kita. Stabilaus grafiko nėra. Iš sandėlio pasikrovęs turi išvažiuoti ne vėliau nustatytos valandos (dažniausiai 8-9), todėl atvažiuoji anksčiau, 6-7, kad spėtum pasikrauti, kitaip nuo valdžios gausi pylos. Niekada nežinai iš anksto kada baigsi darbą, nes kiekvieną dieną siuntų skaičius būna skirtingas. Kai jau praėjai apmokymus gauni savo busą ir savo maršrutą. Visos siuntos skirtos tavo maršrutui atiduodamos tau, nesvarbu kiek jų yra, visas turi išvežt tą pačią dieną, išskyrus tas kur nepavyksta pristatyti kai gavėjo nėra namie, blogas adresas ir pan, tada jas veši rytoj. Dirbi tol kol išvežioji viską, vieną dieną gali darbą baigt po pietų, kitą dieną vėlai vakare. Negali pasirinkti kiek nori/gali išvežti siuntų, nebent gali paprašyti, kad duotų mažesnį maršrutą, bet čia šansų mažai ir ne faktas, kad gavęs kitą maršrutą užtruksi trumpiau. Geriausi, lengviausi maršrutai yra užimti senbuvių, kurie žino kiekvieną adresą, žino kada kas gali priimt siuntą, kur gali palikt koridoriui, kaimynams ar pan. Sunkiausi, problemiškiausi maršrutai su kebliais privažiavimais, probleminiais gavėjais ir pan., kur siuntų mažiausiai, o laiko sugaištama daugiausiai numetami naujokams ar tiesiog vergo mąstymo žmonėms, kurie bijo paprieštaraut vadovams. Su tokiais maršrutais dirbi iki vėlumos ir uždirbi mažiausiai, nes alga visiškai nepriklauso nuo išdirbtų valandų skaičiaus, už kiekvieną siuntą mokama kažkiek centų (nežinau kiek tiksliai dabar), kuo daugiau siuntų išveži - tuo daugiau algos gauni, kuo greičiau jas išveži - tuo anksčiau grįši namo. Taigi blogiausius maršrutus gavę vairuotojai yra priversti nuolat skubėti ir pažeidinėti KET, dirbti be pietų pertraukų, kad spėtų išvežti visas siuntas tą pačią dieną ir dar spėtų bent kažkiek išsimiegot iki kitos dienos. Ir vistiek gauna mažiau ir dirba ilgiau nei tie senbuviai vežantys geriausius maršrutus. Užmokestis už išvežtą siuntą nepriklauso nuo maršruto, išskyrus užmiesty. Nuo siuntos taip pat nepriklauso, viena gali būt vokas, kurį įmesi į pašto dėžutę, kita gali būti didžiulė 35kg dėžė, kurią reikės nešti į 5 aukštą be lifto, už abi siuntas gausi tokią pat algą. Per dieną būna apie 100 siuntų, per šventes būna daugiau. Nors darbas skaitosi vairuotojo, bet realybėje daugiau vaikštai nei važiuoji. Atiduodi siuntą, įsėdi į mašiną, pavažiuoji 10m., vėl išlipi ir eini į busą ieškot siuntos, kurias dar turi prieš tai tinkamai sudėliot pagal maršrutą, kad po to kiekvieną kartą neieškot. Važiuoji be diržo, su telefonu rankoje, parkuojiesi kur papuola. Sniegas, pliurzė, balos, pūga, liūtis, uraganas - net negalvoji apie tokius dalykus, imi siuntą ir neši, pasirinkimo neturi. Busai dažniausiai būna išklerę, blogai darinėjasi durys, barška važiuoklė, blogos padangos. Jeigu žiemą kažkur užklimpai ar busas sugedo, tai už ištempimą gal ir nemokėsi, bet 3val praleisto laiko laukiant niekas tau nekompensuos. Įbrėžei busą - moki frančizę. Turėjai daug problemų maršrute, grįžti į bazę vėlai nusikalęs - dar gauni pylos nuo vadovų ko taip lėtai dirbi. Jei esi geriausias, vežioji siuntas greičiausiai, grįžti į bazę anksčiausiai - vistiek gauni pylos, kad mažai dirbi. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 33 minutes, Stanley parašė:

didžiulė 35kg dėžė, kurią reikės nešti į 5 aukštą be lifto

paskutinius 2-3metus viskas kas sveria virš kilogramo visų kontorų kurjeriai kviečiasi į lauką, bei pasiimti pačiam. Užnešimo paslauga kainuoja nuo 10€.

Tavo žinios labai pasenusios, net nežinau kokio senumo. Dabar kurjeriai atvažiuoja pasipuošę, kvepiantys ir šysposi, telefonu mandagiai kalba, bei jei negali pasiimti visada rasi kažkokį kompromisą, palieka paštomate, arba jei pakeliui kitur nuveža.

tavo istoria panašu iš tų laikų, kai kuerjeriai važinėjo su supuvusiais mikriukais, o paštomatai buvo tik mūsų mintyse

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aha, su kostiumais, ką tik iš barbershop'ų 😄 
Taip, mano žinios nėra vakar dienos, žinoma per tą laiką kažkas pasikeitė, bet tikrai ne visa sistema iš pagrindų.
Apie užnešimo paslaugą virš kilogramo nežinau iš kur ištraukei, pvz DPD puslapy rašo nuo 31,5kg: https://www.dpd.com/lt/lt/pagalba/naudingi-patarimai/ 
Kitur buvau radęs, kad dėl covid nebegali užeiti į gyvenamas patalpas, nepriklausomai nuo siuntos svorio. 
Kurjeriai visais laikais telefonu mandagiai šneka ir visada ieško kompromiso pristatyti siuntai, nes pirmiausia tai kurjerio interesuose pristatyti siuntą, kad gauti už ją algą. Nebent būna probleminių klientų, tokiu atveju patyrę kurjeriai net negaišta laiko, iškart meta ragelį ir žymi kaip nepristatytą. 

Papasakojau kaip viskas vyksta iš vidaus nuo A iki Z. Tavo reikalas tikėt ar ne. Nedirbęs šio darbo ir matydamas kurjerį tik per slenkstį kažin ar gali numanyt kokiom sąlygom jie dirba. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...