Pereiti prie turinio

Keletas klausimų apie call centro veiklą


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, 

Yra tekę matyti įmones teikiančias call centro paslaugas, kilo klausimai pamastymui.

Iš kur tie išoriniai call centrai gauna potencialių klientų kontaktus?

Jei juos tiesiog renka iš interneto, klausimas kiek tai galima laikyti legaliu veiksmu?

Kilus teisiniams ginčams dėl kontaktų šaltinio, kam tenka atsakomybė, klientui kuris užsakė šią paslaugą, tiekėjui, kuris rinko kontaktus ar abiems įmonėms?

Redagavo VERTATIS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Call center nerenka patys jokių duomenų niekada. Call centeris, vykdo arba priima skambučius pagal užsakovo pateiktą informaciją/skriptą.

Pvz telia naudodavosi transcom paslaugomis, tam kad galėtu skambinti klientams, kurie turi planą ar kam baiginėjasi planas ir pan.

Call center didžiausią dalį atlieka inbound skambučių t. y. priima skambučius ir pagal skriptą atsakinėja klausimus. Na pvz Samsung kokybės linijos telefonas, tai greičiausiai su call centre sujungtų, kuriame tau pagal scriptą pakonsultuotų kas nors registruotų porblemą samsungui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 18 minučių, mantas666 parašė:

Jei kažkas siūlo tokias paslaugas kaip reklamos priemonę, tai net neprasidėčiau. Kai žmonės pradės kalbėti ir rašyti šimtus neigiamų atsiliepimų internete bus sugadinta kompanijos reputacija, jau net nekalbant apie galinčias iškilti teisines problemas.

Pati paslauga šaltų skambučių nėra naujiena kaip papildomų pardavimų pritraukimo būdas, klausimas kilo tik dėl pačio legalumo ir tų kontaktų šaltinio. Čia konkrečiai kalbu apie B2B sektorių, svarstau apie paslaugos pirkimą kur įmonė skambina kitoms įmonėms kurios galėtų būti potencialūs klientai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 35 minutes, VERTATIS parašė:

Pati paslauga šaltų skambučių nėra naujiena kaip papildomų pardavimų pritraukimo būdas, klausimas kilo tik dėl pačio legalumo ir tų kontaktų šaltinio. Čia konkrečiai kalbu apie B2B sektorių, svarstau apie paslaugos pirkimą kur įmonė skambina kitoms įmonėms kurios galėtų būti potencialūs klientai

Tai jei svarstai pirkima - issiuntinek potencialioms imonems konkrecius tuos pacius klausimus.

Skirtingis imones i tuos pacius klaysimus atsakys skirtingai ir galesi pasirinkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Citata

Jei juos tiesiog renka iš interneto, klausimas kiek tai galima laikyti legaliu veiksmu?

Kilus teisiniams ginčams dėl kontaktų šaltinio, kam tenka atsakomybė, klientui kuris užsakė šią paslaugą, tiekėjui, kuris rinko kontaktus ar abiems įmonėms?

Pagal BDAR'ą "lempinis" skambinėjimas potencialiems klientams, iš kurių nėra gautas leidimas siųsti jiems pasiūlymus yra draudžiama veikla. Iš interneto nesirinkinėčiau kontaktų.

Redagavo nudes
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, nudes parašė:

Pagal BDAR'ą "lempinis" skambinėjimas potencialiems klientams, iš kurių nėra gautas leidimas siųsti jiems pasiūlymus yra draudžiama veikla. Iš interneto nesirinkinėčiau kontaktų.

Ačiū, dar tik patikslinti noriu jei daugiau tekę domėtis apie klausimą, ar tiesa, kad pasiūlymu laikoma komunikacija kurioje yra kainos, o kitais atvejais tai nėra laikoma pasiūlymu ir už tai nėra atsakomybės? Ar pas mane visgi informacija yra neteisinga?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 27 minutes, VERTATIS parašė:

Ačiū, dar tik patikslinti noriu jei daugiau tekę domėtis apie klausimą, ar tiesa, kad pasiūlymu laikoma komunikacija kurioje yra kainos, o kitais atvejais tai nėra laikoma pasiūlymu ir už tai nėra atsakomybės? Ar pas mane visgi informacija yra neteisinga?

Darbe buvo užpirkę mokymuose šia tema. Iš esmės kliento sutikimas naudoti jo kontaktinius duomenis yra reikalingas tuomet, kai taikomi tiesioginės rinkodaros metodai kaip telefoniniai skambučiai - "Šaltieji skambučiai", korespondencijos paštu, el. paštu ar kitais tiesioginio susiekimo kanalais kai jų metu yra siūlomos prekės, paslaugos, ar klientų nuomonių teiravimasis dėl siūlomų paslaugų ar prekių. 100% neatgaminu, bet gali būti, kad kliento sutikimas komunikacijai dėl kitų marketinginių tikslų taip pat gali būti reikalingas. Reziume, komerciniais tikslais kreipiantis į klientą be jo aiškaus sutikimo yra traktuojamas kaip duomenų tvarkymo reikalavimų neįgyvendinimas, kuris užtraukia sankcijas ir atsakomybę.

Redagavo nudes
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Į Call centrą ateina klientas su savo duomenų bazę. Call centras savo duomenų neturi ir teikia paslaugas išoriniams arba saviems klientams. Atsakomybę neša užsakovas.

Cold calling'as po BDAR yra uždraustas. Negali generuoti numerių ir skambinti aklai.

Gali skambinti, tik turėdamas sutikimus. Sutikimai yra renkami - lojalumo programos, nemokamos pabandymo programos, sudedami sutikimai, kad sutinki gauti pasiūlymus ir t.t. Taip pat daug kur prie sutikimų, būna ir varnele, kad sutinki, kad duomenys būtų perduoti partneriams. Tada kontaktai gali būti parduoti partneriams

Duomenų bazės kainuoja ir nemažai. Arba įmonė deda pastangas surinkti duomenys pati arba perka. Yra parduodami list'ai kontaktų. Viena kaina gerų kontaktų (pvz pensininkai kur perka viską ką siūlo) ir black list'ai kur maža tikimybė, kad pirks. 

Bet kokiu atveju pardavimai telefonu reikalauja stiprios teisininkų komandos. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...