Pereiti prie turinio

www.PirkEU.lt dingusi siunta atkeliavusi į Nyderlandų sandėlį ?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Pakliuvau į tokią įdomia situaciją. Pirkau prekes iš Nyderlandų el. parduotuvės, pasirinkau pristatymą į www.PirkEU.lt sandėlį esanti Nyderlanduose. Kurjerių įmonė kuri pristatinėjo vadinasi "Dynalogic". Pagal kurjerį prekės buvo pristatytos pirmadieni ( 01.16), sekančia dieną nesulaukiau kol siunta atsiras pirkeu.lt sistemoje ir parašiau jiems klausdamas kur yra siunta - informavo jog siuntos įvedamos per 24h. Palaukiau dar vieną parą, parašiau jiems vėl paprašė patikslinti siuntos sekimo numerį, vėliau dar paprašė kurjerių tarnybos pavadinimo. Visi jų atsakymai buvo šabloniški ir penktadieni paprašė patikslinti kas pasirašė už siuntą. Susiekiau su kurjerių tarnyba ir jie informavo kas pasirašė, pateikiau informaciją pirkeu.lt - jie pasakė, kad toks darbuotojas tame sandėlyje nedirba. Pasirašęs žmogus buvo su lietuviška pavarde, keista ar ne? 

Šiuo metu laukiu investigation iš el. parduotuvės pusės, kadangi kurjeris daugiau informacijos suteikti negali. 

Nuo 2023 m. sausio 18 d. pirkeu.lt paskelbė naujieną, kad Nyderlandų sandėlis keičia adresą, ar ne sutapimas? 

Gal kas turit panašios patirties? O gal naudojotės jų Nyderlandų sandėlių ir galite patikrinti kas už jūsų siuntą pasirašė? 

Jeigu turite patarimų rašykite, ačiū. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 13 minučių, SpoK parašė:

Susiekiau su kurjerių tarnyba ir jie informavo kas pasirašė, pateikiau informaciją pirkeu.lt - jie pasakė, kad toks darbuotojas tame sandėlyje nedirba. Pasirašęs žmogus buvo su lietuviška pavarde, keista ar ne? 

čia ir bus problema, jog pasirašė belekas su belekokia pavarde, bei siuntinį pasiemė. Pirkeu nebepadės greičiausiai.

gali gal bandyti pagal tą vardą ir pavardę paieškoti to žmogaus FB ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 11 minučių, Tmaster parašė:

čia ir bus problema, jog pasirašė belekas su belekokia pavarde, bei siuntinį pasiemė. Pirkeu nebepadės greičiausiai.

gali gal bandyti pagal tą vardą ir pavardę paieškoti to žmogaus FB ?

Iškart taip ir dariau, nesuradau tokio žmogaus. Kas keisčiausia, kaip tas žmogus tada galėjo būti tuo laiku, sandėlio adreso vietoje ir dar kaip manau, vis tiek turėjo skambint į jų telefono numerį. Pirkeu jokios iniciatyvos padėti deja neparodo. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 8 minutes, SpoK parašė:

Iškart taip ir dariau, nesuradau tokio žmogaus. Kas keisčiausia, kaip tas žmogus tada galėjo būti tuo laiku, sandėlio adreso vietoje ir dar kaip manau, vis tiek turėjo skambint į jų telefono numerį. Pirkeu jokios iniciatyvos padėti deja neparodo. 

kitas variantas, tai pardavėjui rašyti, jog priėmė ne tas žmogus, t.y. bandyti įrodyti, kad tai kurjerio problema, ir pardavėjas turėtų su jais aiškintis, o tau kaip ir priklausytų pinigų grąžinimas.

pateik jiems įrodymus, jog siuntinį paėmė ne tas žmogus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 10 minučių, Tmaster parašė:

kitas variantas, tai pardavėjui rašyti, jog priėmė ne tas žmogus, t.y. bandyti įrodyti, kad tai kurjerio problema, ir pardavėjas turėtų su jais aiškintis, o tau kaip ir priklausytų pinigų grąžinimas.

pateik jiems įrodymus, jog siuntinį paėmė ne tas žmogus.

Taip ir padariau, viskas perduota el. parduotuvės supportui, jų internal department turi atlikti investigation ir praneš. Gal būt turime kokiu forumiečių iš Nyderlandų, įdomu kaip ta kurjerių tarnyba siuntas atidavinėja ar būna koks kodas atsiunčiamas į telefoną, kad parodyt prieš atsiimant. 

Prieš 12 minučių, MrHeksas parašė:

O tam reikėjo 3 temas kurt?

Bug, adminai ištrins. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 53 minutes, SpoK parašė:

Taip ir padariau, viskas perduota el. parduotuvės supportui, jų internal department turi atlikti investigation ir praneš. Gal būt turime kokiu forumiečių iš Nyderlandų, įdomu kaip ta kurjerių tarnyba siuntas atidavinėja ar būna koks kodas atsiunčiamas į telefoną, kad parodyt prieš atsiimant. 

Bug, adminai ištrins. 

Priklauso nuo siuntos vertės, jeigu siunta nėra vertinga, dažniausiai jokių kodų arba slaptažodžių nebūna, praneša kurjeris jog atvažiuoja, išeina žmogus, pasirašo ten bet ką ir viskas, siunta jo. Dažniausiai jeigu įmonė yra didelė, kaip koks amazon, grąžina tau pinigus be didelių problemų už negauta siunta. Didelis šansas jog tas žmogus kuris pasirašė net neegzistuoja, parašė bet ką ir tiek, negi būdamas sandėlio darbuotojas norėtum tokia didelę atsakomybę prisiimti. Kiek pačiam teko naudotis reship įmonėmis lietuviškomis, tai kiekvieną kartą buvo skirtingi vardai ir pavardės arba kažkokia nesąmonė parašyta ir tiek, netikrinau ten visų, bet kai kiekvieną kartą vis skirtingas vardas pavardė ir pasižiūri kiek įmonė turi darbuotojų, tai įtartinai atrodo.

Redagavo AGhost
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 18 minučių, AGhost parašė:

Priklauso nuo siuntos vertės, jeigu siunta nėra vertinga, dažniausiai jokių kodų arba slaptažodžių nebūna, praneša kurjeris jog atvažiuoja, išeina žmogus, pasirašo ten bet ką ir viskas, siunta jo. Dažniausiai jeigu įmonė yra didelė, kaip koks amazon, grąžina tau pinigus be didelių problemų už negauta siunta. Didelis šansas jog tas žmogus kuris pasirašė net neegzistuoja, parašė bet ką ir tiek, negi būdamas sandėlio darbuotojas norėtum tokia didelę atsakomybę prisiimti. Kiek pačiam teko naudotis reship įmonėmis lietuviškomis, tai kiekvieną kartą buvo skirtingi vardai ir pavardės arba kažkokia nesąmonė parašyta ir tiek, netikrinau ten visų, bet kai kiekvieną kartą vis skirtingas vardas pavardė ir pasižiūri kiek įmonė turi darbuotojų, tai įtartinai atrodo.

Sunku patikėt, kad siuntą kurios vertė XXXX atiduoda be jokio patvirtinimo, kad ir to pačio OTP kodo. Įmonė didelė, bet ne Amazon.

Dar patikrinus pirkeu.lt sandėlio adresą per street view, aiškiai matosi adresas, tai neįsivaizduoju kaip kažkas kitas galėtu ten pasirašyt. Bandysiu dar tiesiogiai į Mailboxes etc. parašyt, nes kaip suprantu pirkeu.lt perpardavinėja jų paslaugas. 

 

image.thumb.png.28d1b95a90da183cc249ddd831b7757a.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siūlau oficialiai kreiptis i pirk.eu. Parašykite (jei reikia su teisininku pagalba) raštą, kad įsigijote iš jų paslaugas, tačiau siuntos taip ir nepristato. Nurodykite visas aplinkybes ir informuokite, kad jeigu siunta neatsiras per xx dienu, tai kreipsines i vartotoju teises ginancias institucijas ir policija. Kadangi suma xxxx zonoj, tai policija tikrai prades tyrima, sius paklausimus tia paciai pirk.eu, tai manau, kad jie sureaguos rimciau 😉

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 51 minutę, RokasSl parašė:

Siūlau oficialiai kreiptis i pirk.eu. Parašykite (jei reikia su teisininku pagalba) raštą, kad įsigijote iš jų paslaugas, tačiau siuntos taip ir nepristato. Nurodykite visas aplinkybes ir informuokite, kad jeigu siunta neatsiras per xx dienu, tai kreipsines i vartotoju teises ginancias institucijas ir policija. Kadangi suma xxxx zonoj, tai policija tikrai prades tyrima, sius paklausimus tia paciai pirk.eu, tai manau, kad jie sureaguos rimciau 😉

Ka ? Kiemo teisininko patarimas 😄

Pirk EU jau atsake: MES NEGAVOM JUSU SIUNTOS. Patys ieskokit savo siuntos, nes ji iki musu nedaejo.

P.S.  nedavinek teisiniu patarimu.. policija jokio tyrimo neprades. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Amerikietis parašė:

Naudoju nuo 2020 metu, nei viena siunta nedingo, o siuntu virs 100, bet zinai mano patirtis ne tavo. As gavau laiska, kad Niderlandu sandeli keicia, tai cia questionable dalykas, kad dingsta tavo siunta, ir greitai keiciasi sandelis. 

Aš ir senai juos naudoju, niekada nebuvo tokio įvykio. Tik pirmą kart pabandžiau Nyderlandų sandėlį naudoti. 

Būtent, kad tas staigus adreso pakeitimas man neduoda ramybės, gal prasidėjo nesklandumai ir ne viena siunta dingo dėl to ir keičia? Būtų įdomu sužinot kas kitiems pasirašinėdavo už siuntas į Nyderlandų sandėlį. Aišku kaip ir minėjo kiti, tas parašas gali būt random. 

 

Kaip ir tikėjausi, Mail Boxes Etc. informacijos neteikia ir nurodė kreiptis į pirkeu.lt. 

 

Ačiū visiems už komentarus. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, TEGAS parašė:

Ka ? Kiemo teisininko patarimas 😄

Pirk EU jau atsake: MES NEGAVOM JUSU SIUNTOS. Patys ieskokit savo siuntos, nes ji iki musu nedaejo.

P.S.  nedavinek teisiniu patarimu.. policija jokio tyrimo neprades. 

Aišku nepradės, nes čia civiliniai santykiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kurjerių įmonė kalta. Kaip pats kurjeriu dirbes, ir pažįstantis kurjeriu daug, kai įsidirbi metus ar du, jau pradedi belekam atidavinėti tas siuntas. 

Iš ispanijos į Kauną telefoną užsisakiau brangų, pasuko kurjeris, sako nusileisk į kiemą, už 5 MIN Būsiu, žiuriu važiuoja Itella busas, langą atsidares ir rankoj laiko paketa, iškėliau rankas, pasiemiau paketą dar jam nesustojus 😄 realiai bet kas kitas galėjo ir rankas iškelti, jokių parašų ar labas ate..

Barbora sakaus porą kartu per savaitę už 80 euru, naujokai parašo paprašo, normalūs prie lifto palaukia, o seni vilkai, jau atbuliniu važiuoja kol aš duris būnų atidaręs 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, SpoK parašė:

Sunku patikėt, kad siuntą kurios vertė XXXX atiduoda be jokio patvirtinimo, kad ir to pačio OTP kodo. Įmonė didelė, bet ne Amazon.

Dar patikrinus pirkeu.lt sandėlio adresą per street view, aiškiai matosi adresas, tai neįsivaizduoju kaip kažkas kitas galėtu ten pasirašyt. Bandysiu dar tiesiogiai į Mailboxes etc. parašyt, nes kaip suprantu pirkeu.lt perpardavinėja jų paslaugas. 

image.thumb.png.28d1b95a90da183cc249ddd831b7757a.png

Man iš kokio Amazon tai visada į el.paštą ir per patį tracking ta diena rodydavo OTP. Į telefoną nesiųsdavo niekada, nes pats dar laukiau kol gausiu ta kodą jog perduočiau reship įmonei, dar tikrinau pora kartų,  ar tikrai gavo jų darbuotojai kitoje šalyje. Nenustebčiau jeigu netyčia koks darbuotojas jų sugalvojo ant paskutinės dienos to adreso naudojimo pasipelnyti, galvoja jog niekas nesuseks, pamirš ir viskas. Priklauso kas ten toje siuntoje dar, jeigu nesunkiai galima sužinoti kas jos viduje yra, tai galėjo irgi sugundinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 16 valandų, TEGAS parašė:

Ka ? Kiemo teisininko patarimas 😄

Pirk EU jau atsake: MES NEGAVOM JUSU SIUNTOS. Patys ieskokit savo siuntos, nes ji iki musu nedaejo.

P.S.  nedavinek teisiniu patarimu.. policija jokio tyrimo neprades. 

Policija gali pradeti tyrima, nes preke atsieme svetimas zmogus. Nebutinai tyrimas bus pries pirk.eu, bet klausimu jiems uzudoti gali 🙂 Taspats, kas is LT pastomato paemus svetima siunta - policija perziurineja video ir iesko kas paeme.

Na bet jus geriau zinot, tai sekmes ieskant patiems 🙂

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 21 valandą, SpoK parašė:

Sveiki,

Pakliuvau į tokią įdomia situaciją. Pirkau prekes iš Nyderlandų el. parduotuvės, pasirinkau pristatymą į www.PirkEU.lt sandėlį esanti Nyderlanduose. Kurjerių įmonė kuri pristatinėjo vadinasi "Dynalogic". Pagal kurjerį prekės buvo pristatytos pirmadieni ( 01.16), sekančia dieną nesulaukiau kol siunta atsiras pirkeu.lt sistemoje ir parašiau jiems klausdamas kur yra siunta - informavo jog siuntos įvedamos per 24h. Palaukiau dar vieną parą, parašiau jiems vėl paprašė patikslinti siuntos sekimo numerį, vėliau dar paprašė kurjerių tarnybos pavadinimo. Visi jų atsakymai buvo šabloniški ir penktadieni paprašė patikslinti kas pasirašė už siuntą. Susiekiau su kurjerių tarnyba ir jie informavo kas pasirašė, pateikiau informaciją pirkeu.lt - jie pasakė, kad toks darbuotojas tame sandėlyje nedirba. Pasirašęs žmogus buvo su lietuviška pavarde, keista ar ne? 

Šiuo metu laukiu investigation iš el. parduotuvės pusės, kadangi kurjeris daugiau informacijos suteikti negali. 

Nuo 2023 m. sausio 18 d. pirkeu.lt paskelbė naujieną, kad Nyderlandų sandėlis keičia adresą, ar ne sutapimas? 

Gal kas turit panašios patirties? O gal naudojotės jų Nyderlandų sandėlių ir galite patikrinti kas už jūsų siuntą pasirašė? 

Jeigu turite patarimų rašykite, ačiū. 

Turėjau identišką situaciją su Pirkeu ir Ispanijos sandėliu. Identiškas šablonas: siuntos numeris ir kas pasirašė. O atsakymas pas mus toks nedirba. 😄 Toks jausmas, kad kai neranda siuntos tai išmeta tą kozerį. Mano atveju siunta buvo menkavertė, plastikinis laikiklis (auto detalė) už porą eurų, tai net nebesigilinau. Labai maža siunta tai galėjo iš tikro pamest.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, RokasSl parašė:

Policija gali pradeti tyrima, nes preke atsieme svetimas zmogus. Nebutinai tyrimas bus pries pirk.eu, bet klausimu jiems uzudoti gali 🙂 Taspats, kas is LT pastomato paemus svetima siunta - policija perziurineja video ir iesko kas paeme.

Na bet jus geriau zinot, tai sekmes ieskant patiems 🙂

Negali. 

Tu is esmes turi  konkreciai sakyti vagyste, kuri paaiskeja galimai ivyko NL. Va ten ir lieps kreiptis.

Kitas momentas nieko nera durniau kaip tusciai gasdinti. Pirkeu atsakys jog negavo ir px jiems ta tavo policija, lietuvos ar nl.  Ta prasme jie ne kiek nebijos jokiu klausimu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 18 minučių, TEGAS parašė:

Negali. 

Tu is esmes turi  konkreciai sakyti vagyste, kuri paaiskeja galimai ivyko NL. Va ten ir lieps kreiptis.

Kitas momentas nieko nera durniau kaip tusciai gasdinti. Pirkeu atsakys jog negavo ir px jiems ta tavo policija, lietuvos ar nl.  Ta prasme jie ne kiek nebijos jokiu klausimu

Jei pirkeu nenori bendradarbiauti ir siunta yra brangi - “nieko durniau” yra nieko nedaryti. Gasdinti vienas iš būdų atkreipti jų vadobybės demesį, nes galimai dabar net pro supporta klausimas nenueina į aukstesnį lygį.ofcialus raštas - pretenzija dažniausiai gaunamas oficialiai, atsakymą turi parengti ir pasirašyti įmonės atsakingas asmuo, todėl tuščias gąsdinimas bet kokiu atveju yra gerai.

man daug kartu pasiteisino, ne šioje srityje, bet tai tikrai veikia 🙂 Kaip ir sakau, nenorit - nedarykit. Man išties yra vienodai, kas bus su šia siunta ir autoriaus pinigais, bet just in case, jei yra bent menka galimubė, kad pades - kodel nepabandyti

Redagavo RokasSl
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkeu.lt partneriai(Mail Boxes Etc.) negalėjo pateikti raštiško dokumento, jog negavo siuntos. Sakyčiau įtartina.  

Gavau tik dokumentą pasirašyta pirkeu.lt direktoriaus, jog siunta nebuvo pristatyta į jų Nyderlandų sandėlį, pateikiau e.parduotuvėi iš kurios pirkau daiktus - laukiu atsakymo. 

 

Gal būt juos pačius apgavo Mail Box Etc. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Update.

Pinigus atgavau iš el. parduotuvės. 

Pirkeu.lt atsakymas kodėl pakeitė sandėlio adresą - "taip pasitaikė keli atvejai, kai kurjeriai nurodo, kad siuntos buvo pristatytos į mūsų partnerių prekių atsiėmimo punktą, tačiau mūsų partneriai Mail Boxes Etc, pranešė, kad siuntinių negavo"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...