Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Cia aisku kiekvienam skirtingai, bet mano vaziavimo budui EV nelabai limpa. Mano tevai gyvena Vokietijoje prie Dortmundo. 

Tai kai tenka vaziuot as ten nusigaunu per ~13h. Sustoju tik kai reik uzsipilt kuro. 🙂 Jei reiketu stot ir kazkuo uzsiimt 30-50min, tai padegciau masina ir tranzuociau toliau. 😄 Nereik man, kad butu vienas prie vieno, bet kolkas manes tai netenkina. 🙂

Dar sustojimu maziau gaunasi. As prie namu prisipilu pilna baka ir nuo Kauno nuriedu iki pirmos degalines Vokietijoje. Daugiau taip nebedarau, nes kai teko prisipilt autobahno degalineje pilna baka uz 120€ praejo noras. Cia dar tada kai kuras gal eura kainavo. Dabar visada lenkijoje uzsipilu 😄

Ir siaip yra dalyku ties kuriais as esu visiskas tinginys. 🙂 Tai daznai butu, kad grizus namo sakyciau "Veliau ikisiu kraut" ir tada ryte ziuresiu, kad bbs gaunas su ta masina, kai reik kazkur greit vaziuot 😄 Su paprasta masina maziau planavimo ir kazkokiu isipareigojimu kas liecia kura. 🙂

Redagavo TheChosenOne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man užteko Vilnius - Kaunas - Vilnius važiuot ne pramogai, o su reikalais, vežiau tėvą, kuris šiaip mąstė apie EV (gyvena vienkiemyje su 100 kW elektros įvadu 😄 ), važinėja nedaug.
Sakė, ne, daugiau nereikia.

Buvau paėmęs espark'o Peugeot e208, kuris jau nėra labai mažo range. A1 keliu velkies <100, nes kitaip akyse krenta kilometrai, Kaune buvo problematiška pasikraut, nes kabelio nėra mašinoj, tai tik tos stotelės tiko, kur kabelis buvo. O jų Kaune buvo mažai (gal dabar jau geriau). Už tai spėjau susipažint su taksistu, kitu bėdžium kaip aš. 

Pats gyvenu kaime, dažnai namai - Vilnius - namai judu, o tai 140 km į vieną pusę ir tikrai ne visada stoju ten, kur yra arti stotelė, tad labai labai apsunkintų kasdienybę, bet kaip antras ar trečias auto šeimoje, trumpom kelionėm iki parduotuvės ar pan. - visai patrauklus variantas, bet šiandien tam privaloma turėt saulės / vėjo elektrinę, kitaip nelabai ir apsimoka finansiškai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei važiuojant daug, tai kogero už dyzeliuką geresnio varianto nėra - nors man jie ir nepatinka ir iš jų visa šeima išaugo, bet ypač po paskutinių dienų dyzelinio kuro atpigimo ir visiems aiškios ekonomijos, geresnio varianto Lietuvos vairuotojui, kogero, nėra.

Jei norint kažko žalesnio ir drožiant mieste, pažangus savaime pasikraunantis (ne-plugin) hybrid šiam momentui geriausias variantas jei siekiama ekonomijos.

EV visiškai nepritaikyti Lietuvoje - nėra infrastruktūros, nėra gerų piniginių iniciatyvų juos pirkt, o ir pats klimatas (+- 4 sezonų) neigiamai veikia nuvažiuojamą atstumą. Su hibridu paprasčiau, nereikia galvot kur ir kokios būklės rasi stotelę, ypač Lietuvoje, kur pusę jų net neveikia, nereikia galvot kur čia pasikraut nuvažiavus pas babą į kaimuką ir t.t.

Teko važiuoti su Hyundai Tucson nauju mild hybrid kalnuose Juodkalnijoj, tai pavaikant ir tikrai netaupant su daug start-stop (išlipat pasifotkint) sąnaudos gavosi tik 6.3l/100, kas kalnuose, su gana dideliu 4WD SUV yra geras rezultatas.

EV, kaip minėjo, gali būti neblogas variantas, kas namuose turi saulės elektrinę/gali krautis auto darbe ir važinėjant tik mieste, tačiau tokio dalyko kaip pigus EV automobilis nelabai yra, o ir tie patys pigiausi variantai kaip Zoe, Leaf ar 208 netenkins nei kokybe, nei nuvažiuojamu atstumu - bent jau manęs.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, s3cr3t parašė:

Jei važiuojant daug, tai kogero už dyzeliuką geresnio varianto nėra - nors man jie ir nepatinka ir iš jų visa šeima išaugo, bet ypač po paskutinių dienų dyzelinio kuro atpigimo ir visiems aiškios ekonomijos, geresnio varianto Lietuvos vairuotojui, kogero, nėra.

Jei norint kažko žalesnio ir drožiant mieste, pažangus savaime pasikraunantis (ne-plugin) hybrid šiam momentui geriausias variantas jei siekiama ekonomijos.

EV visiškai nepritaikyti Lietuvoje - nėra infrastruktūros, nėra gerų piniginių iniciatyvų juos pirkt, o ir pats klimatas (+- 4 sezonų) neigiamai veikia nuvažiuojamą atstumą. Su hibridu paprasčiau, nereikia galvot kur ir kokios būklės rasi stotelę, ypač Lietuvoje, kur pusę jų net neveikia, nereikia galvot kur čia pasikraut nuvažiavus pas babą į kaimuką ir t.t.

Teko važiuoti su Hyundai Tucson nauju mild hybrid kalnuose Juodkalnijoj, tai pavaikant ir tikrai netaupant su daug start-stop (išlipat pasifotkint) sąnaudos gavosi tik 6.3l/100, kas kalnuose, su gana dideliu 4WD SUV yra geras rezultatas.

EV, kaip minėjo, gali būti neblogas variantas, kas namuose turi saulės elektrinę/gali krautis auto darbe ir važinėjant tik mieste, tačiau tokio dalyko kaip pigus EV automobilis nelabai yra, o ir tie patys pigiausi variantai kaip Zoe, Leaf ar 208 netenkins nei kokybe, nei nuvažiuojamu atstumu - bent jau manęs.

Aš gal kaip tik pagalvočiau apie plugin hybrid. Jis pats kraunasi važiuojant (bent jau kai kurie, plačiai labai nesidomėjau) + gali pakraut ir atsiranda papildomi elektriniai km. Jei namie per naktį krauni nuo vėjo ar per dieną nuo saulės - nemokami kilometrai. Man vienas iš variantų, kurį svarstyčiau keisdamas žmonos paprastą hybrid - Mitsubishi Outlander Plugin. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, ronner parašė:

Aš gal kaip tik pagalvočiau apie plugin hybrid. Jis pats kraunasi važiuojant (bent jau kai kurie, plačiai labai nesidomėjau) + gali pakraut ir atsiranda papildomi elektriniai km. Jei namie per naktį krauni nuo vėjo ar per dieną nuo saulės - nemokami kilometrai. Man vienas iš variantų, kurį svarstyčiau keisdamas žmonos paprastą hybrid - Mitsubishi Outlander Plugin. 

Labai priklauso nuo auto - pvž mano modelio plug-in varianto range's yra iki 50km, kas nėra labai blogai, tačiau problema didžiausia ta, kad ant to electric mode gali važiuot tik tada, kai visi komponentai (variklis ir DSG) pasiekia darbinę temperatūrą - o iki tol, važiuoji ant to pačio benzo, tik dar kartu tempiesi ir papildomą svorį komponentų. Jau nekalbu apie tai, kad jei gyvenant mažesniam mieste arba su neblogu susisiekimu, darbe ar parduotuvėj būsi tik su čiut užkaitusiu varikliu, net neišnaudojęs tos 'žaliosios' energijos 😄 Na ir žinoma tada lieka ta pati situacija su stotelėm - reikia įsirengti normalią, kas kainuoja, nes iš paprasto 220 nelabai prikrausi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-03-11 15:47, s3cr3t parašė:

Jei važiuojant daug, tai kogero už dyzeliuką geresnio varianto nėra - nors man jie ir nepatinka ir iš jų visa šeima išaugo, bet ypač po paskutinių dienų dyzelinio kuro atpigimo ir visiems aiškios ekonomijos, geresnio varianto Lietuvos vairuotojui, kogero, nėra.

Jei norint kažko žalesnio ir drožiant mieste, pažangus savaime pasikraunantis (ne-plugin) hybrid šiam momentui geriausias variantas jei siekiama ekonomijos.

EV visiškai nepritaikyti Lietuvoje - nėra infrastruktūros, nėra gerų piniginių iniciatyvų juos pirkt, o ir pats klimatas (+- 4 sezonų) neigiamai veikia nuvažiuojamą atstumą. Su hibridu paprasčiau, nereikia galvot kur ir kokios būklės rasi stotelę, ypač Lietuvoje, kur pusę jų net neveikia, nereikia galvot kur čia pasikraut nuvažiavus pas babą į kaimuką ir t.t.

Teko važiuoti su Hyundai Tucson nauju mild hybrid kalnuose Juodkalnijoj, tai pavaikant ir tikrai netaupant su daug start-stop (išlipat pasifotkint) sąnaudos gavosi tik 6.3l/100, kas kalnuose, su gana dideliu 4WD SUV yra geras rezultatas.

EV, kaip minėjo, gali būti neblogas variantas, kas namuose turi saulės elektrinę/gali krautis auto darbe ir važinėjant tik mieste, tačiau tokio dalyko kaip pigus EV automobilis nelabai yra, o ir tie patys pigiausi variantai kaip Zoe, Leaf ar 208 netenkins nei kokybe, nei nuvažiuojamu atstumu - bent jau manęs.

Jei važiuoji mažai - benzas, jei važiuoji daug - dujos. Dyzelis atsiperka nebent ilgoms kelionėms autostradomis dideliais greičiais ir tai reiktų skaičiuot. Važinėti tiesiog kasdien tai yra labai brangu ir jeigu anksčiau žmonės svarstė ar apsimoka taupyti ant kuro, bet galimai papulti ant brangaus dyzelio remonto, tai dabar ir ant kuro išeina brangiai. 

Kažkodėl hibridus daug kas prilygina elektromobiliams, nors iš tikro jie niekuo nesiskiria nuo paprastų mašinų. Įsėdai, užsivedei, užsipylei degalinėje, lygiai taip pat kaip nehibride. Tau nereikia nieko žinoti apie elektrą. Vienoje barikadų pusėje yra paprasti auto ir hibridai, priešingoje pusėje gryni EV. 

Plug-in yra daug įvairių skirtingų. Yra tokių, kurie turi krovimo galimybė, bet negali važiuoti vien elektra, jie vistiek važiuoja benzinu kaip paprastas hibridas, tiesiog pakrovęs jį namie kažkiek sumažini benzo sąnaudas, bet tas aktualu tik trumpiems atstumams. Yra tokių plug-in, kur benzininis variklis net neturi sąryšio su ratais, važiuoji vien ant elektros, o VDV naudojamas tik kaip generatorius baterijai krauti. 

2023-03-11 18:35, ronner parašė:

Aš gal kaip tik pagalvočiau apie plugin hybrid. Jis pats kraunasi važiuojant (bent jau kai kurie, plačiai labai nesidomėjau) + gali pakraut ir atsiranda papildomi elektriniai km. Jei namie per naktį krauni nuo vėjo ar per dieną nuo saulės - nemokami kilometrai. Man vienas iš variantų, kurį svarstyčiau keisdamas žmonos paprastą hybrid - Mitsubishi Outlander Plugin. 

Šiaip absoliučiai visi hibridai kraunasi važiuojant, riedant, stabdant. Nebent turi omenyje kai važiuodamas gali užkrauti tuščią bateriją ir tada persijungt ant EV ir važiuoti vien ant elektros, bet tokių plug-in'ų nėra daug ir tą atstumą kurį važiuos kraudamas bateriją benzino sudegins daugiau, tai bendroje sumoje kuro sąnaudos bus praktiškai tokios pat kaip paprasto hibrido. 
 

2023-03-10 19:47, TheChosenOne parašė:

Cia aisku kiekvienam skirtingai, bet mano vaziavimo budui EV nelabai limpa. Mano tevai gyvena Vokietijoje prie Dortmundo. 

Tai kai tenka vaziuot as ten nusigaunu per ~13h. Sustoju tik kai reik uzsipilt kuro. 🙂 Jei reiketu stot ir kazkuo uzsiimt 30-50min, tai padegciau masina ir tranzuociau toliau. 😄 Nereik man, kad butu vienas prie vieno, bet kolkas manes tai netenkina. 🙂

Dar sustojimu maziau gaunasi. As prie namu prisipilu pilna baka ir nuo Kauno nuriedu iki pirmos degalines Vokietijoje. Daugiau taip nebedarau, nes kai teko prisipilt autobahno degalineje pilna baka uz 120€ praejo noras. Cia dar tada kai kuras gal eura kainavo. Dabar visada lenkijoje uzsipilu 😄

Ir siaip yra dalyku ties kuriais as esu visiskas tinginys. 🙂 Tai daznai butu, kad grizus namo sakyciau "Veliau ikisiu kraut" ir tada ryte ziuresiu, kad bbs gaunas su ta masina, kai reik kazkur greit vaziuot 😄 Su paprasta masina maziau planavimo ir kazkokiu isipareigojimu kas liecia kura. 🙂

Kažkaip nelabai tikiu tavo pasakojimu. Iki Dortmundo per 13h įmanoma nebent per naktį ir spaudžiant, bet dideliu greičiu kuro iki Vokietijos neužtektų 🙂 Nebent pasididinęs baką virš 100l 😄 
 

prieš 6 valandas, AuriSoft parašė:

Įdomi patirtis turėjo būt, bet vis tiek reikia dviejų mašinų - vienos į darbą mieste, kitos kelionėms. Tikrai būčiau piktas po tiek stojimų, skaičiavimų ir kainų.

Na sustojimų iš tikro buvo žymiai mažiau nei tikėjausi. Ir kai nėra tikslo nupjaut 1k km non-stop, tai nebaisu. Jei važiuoji su vaikais, tai bet kokiu atveju dažniau stoji. Krovimo kaina didelė, bet jei žmogus pinigų neskaičiuoja - jo reikalas. Bet kas nervino tai tos visos programėlės, kortelių pririšimai ir t.t. Daug skirtingų šalių, kiekvienoje šalyje daug skirtingų įmonių ir kiekvienai turi siųstis atskirą programėlę. Galėtų padaryti apmokėjimo kortele terminalą kaip pvz. Neste degalinėse, netgi gėrimų aparatuose gali mokėti kortele. Ar bent kad viena programėlė tiktų visoms stotelėms. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Stanley parašė:

 

Kažkaip nelabai tikiu tavo pasakojimu. Iki Dortmundo per 13h įmanoma nebent per naktį ir spaudžiant, bet dideliu greičiu kuro iki Vokietijos neužtektų 🙂 Nebent pasididinęs baką virš 100l 😄 

Ten jo privaziuot nereik. Nuo Kauno ~1350km. Tai nuvaziuot per 13-14h tikrai nera problema. 🙂 O greitis pagal taisykles +10 ir daugiau kai per mokamus kelius vaziuoju. 140-150, o Vokietijoje tai jau kaip iseina ir kokie greiciai. 

Bakas 70 litru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-03-11 23:53, s3cr3t parašė:

Labai priklauso nuo auto - pvž mano modelio plug-in varianto range's yra iki 50km, kas nėra labai blogai, tačiau problema didžiausia ta, kad ant to electric mode gali važiuot tik tada, kai visi komponentai (variklis ir DSG) pasiekia darbinę temperatūrą - o iki tol, važiuoji ant to pačio benzo, tik dar kartu tempiesi ir papildomą svorį komponentų. Jau nekalbu apie tai, kad jei gyvenant mažesniam mieste arba su neblogu susisiekimu, darbe ar parduotuvėj būsi tik su čiut užkaitusiu varikliu, net neišnaudojęs tos 'žaliosios' energijos 😄 Na ir žinoma tada lieka ta pati situacija su stotelėm - reikia įsirengti normalią, kas kainuoja, nes iš paprasto 220 nelabai prikrausi

Kaina - didžiausias stabdis, nes plugin'as jau nekainuoja kaip paprastas hibridas, kaina artėja prie EV. Tie nauji Peugeot 308 hibridai visai gundo, bet kaina atbaido stipriai. Ir tiesa, stotelė kaip jau ir būtinybe tampa, nors nedidelė baterija ir per naktį iš paprasto tinklo užsikraus. 

šiaip aišku reikia žiūrėt konkrečius modelius ir lygint kiek galutiniai patogiau ar pigiau bus su jo benzininiu, dujiniu, dyzeliniu, pluginininiu ar EV variantu

prieš 10 valandų, Stanley parašė:

Jei važiuoji su vaikais, tai bet kokiu atveju dažniau stoji. Krovimo kaina didelė, bet jei žmogus pinigų neskaičiuoja - jo reikalas. Bet kas nervino tai tos visos programėlės, kortelių pririšimai ir t.t. Daug skirtingų šalių, kiekvienoje šalyje daug skirtingų įmonių ir kiekvienai turi siųstis atskirą programėlę. Galėtų padaryti apmokėjimo kortele terminalą kaip pvz. Neste degalinėse, netgi gėrimų aparatuose gali mokėti kortele. Ar bent kad viena programėlė tiktų visoms stotelėms. 

Kodėl visi akcentuoja, kad su vaikais daug dažniau stojama? Jei užtaikyt kai vaikai miega tai labai gerai galima non stop pralėkt 🙂 Na ir jei paimt EV krovimą, tai man būtų sunku suderint, kada reikia stot kraut ir kada su vaikais užkąst, pasivaikščiot, tualetą aplankyt ar pan. +tos stotelės kartais dykynėj, kur net padoraus WC nėra arba kavinukė su užkeltom kainom, sh pasirinkimu, mokamu wc ir galutiniam rezultate krovimas kainuoja daugiau nei su VDV ir dar ilgiau stovėt.

Važinėjam su trim vaikais, dažnausia stojam max 10-15 min. tai per tiek EV pasikraut gali būt ne itin lengva. Būna vienas ilgesnis, priklausomai nuo kelionės tikslo ir atstumo, tai renkamės gyvenvietes. Labai patinka stot prie visokių vaikų žaidimų aikštelių - išsikrauna daugiau ir ramiau galim judėt toliau. Deja, pasikraut sunkiai eitų tokioj vietoj 🙂

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...