Pereiti prie turinio

Naujesnis (2019) ar senesnis (2016) automobilis?


Rekomenduojami pranešimai

Ponas, perkate automobili sau.

 

Jei as esu Vokisku Premium automobiliu klases megejas, o kitas forumietis bus Japonisku. Ka tai keicia? Automobili perkate sau ir tai reikia daryti kaip jums norisi.

 

Vieni zmones perka metus, kiti rida, treti komplektacija. As nezinau kuris esate jus. Tusciausios komplektacijos automobilis neteikia dziaugsmo.

 

Nenurodytas modelis, auto verte. Nes 1k prie 10k yra viena, visai kas kita yra prie 100k.

 

As ieskociau nr3 tarpines kainos tarp siu, 2017m vidurio ir pusetinos komplektacijos.

 

O jei rimtai pirk tai ko nori. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei automobilis perkamas ilgam ir būtų dažnai naudojamas, tai rinkčiausi tik pilnesnės komplektacijos. 

Iš patirties - dažniausiai perku pilnesnės komplektacijos, tai paskui naujesnio "tuštesnio" modelio (nors ir už labai panašią kainą) nesinori įsigyti, nes per daug priprantu prie turimų patogumų. Atrodo, kad nors modelis ir naujesnis, būtų žingsnis atgal, lyginant su tvarkingu, prižiūrėtu senesniu auto.

Redagavo bratkax
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Paulius. parašė:

Ponas, perkate automobili sau.

Jei as esu Vokisku Premium automobiliu klases megejas, o kitas forumietis bus Japonisku. Ka tai keicia? Automobili perkate sau ir tai reikia daryti kaip jums norisi.

Vieni zmones perka metus, kiti rida, treti komplektacija. As nezinau kuris esate jus. Tusciausios komplektacijos automobilis neteikia dziaugsmo.

Nenurodytas modelis, auto verte. Nes 1k prie 10k yra viena, visai kas kita yra prie 100k.

As ieskociau nr3 tarpines kainos tarp siu, 2017m vidurio ir pusetinos komplektacijos.

O jei rimtai pirk tai ko nori. 🙂

Auto korejietiskas, kaina 16-18k

 

norisi komfortisko negendancio auto. Tai ir klausimas ar metai ir rida turi didesne itaka. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei lyginam rida pvz 250 ir 290k, tai tas 40k km nera zenklus.

Bet jei imam 70 ir 110 tai yra kas kita. Lietuvis per metus dazniausiai nuvaziuoja apie 20k. Tai tokio varianto pirkejas tik po 2 metu dasivytu antro varianto sios dienos rida.

Zinoma jei vaziuojama per metus po 100k, tai tas ridos skirtumas netampa toks didelis, nes tai butu  tik keliu menesiu skirtumas.

 

Iskaitant, kad daznas automobili keicia kas kokius 3 metus, tai daznai pasitaiko tokie atvejai, kad su vienu variantu, per visus 3 metus nera pasikiema kito varianto sios dienos ridos, kas jau yra daug.

 

Bet rida yra tik skaiciai ir aklai vien ja remtis negalima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 2 minutes, nix parašė:

Nu va ir radai savo atsakyma. Sveikinu su sprendimu.

Tai tame ir esme, jog neradau. Nes nezinau kiek rida gali buti svarbu eksploatuojant auto. Nes cia turi itakos ir praejusio savininko prieziura. 
todel ir ieskau patarimo. 🙂

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 11 minučių, DEZAVU parašė:

Tai tame ir esme, jog neradau. Nes nezinau kiek rida gali buti svarbu eksploatuojant auto. Nes cia turi itakos ir praejusio savininko prieziura. 
todel ir ieskau patarimo. 🙂

turiu dvi auto, vienos rida 400k, kitos 130k, spėk kuri labiau nupista. O gi ta su 130k viskas nupista nuo A iki Z., kai tuo tarpu ta su 400k matosi, kad buvo keistos aptrintos dalys ir labiau prižiūrėta mašina, labiau mylėta, kai tuo tarpu ta su 130k kiek lūžo, nei vieno tvarkymo nebuvo, jo užsiveda važiuoja ir kitiems to gana, tvarko tik tada, kai jau mašina nebe pajuda iš vietos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 31 minutę, bratkax parašė:

Jei automobilis perkamas ilgam ir būtų dažnai naudojamas, tai rinkčiausi tik pilnesnės komplektacijos. 

Iš patirties - dažniausiai perku pilnesnės komplektacijos, tai paskui naujesnio "tuštesnio" modelio (nors ir už labai panašią kainą) nesinori įsigyti, nes per daug priprantu prie turimų patogumų. Atrodo, kad nors modelis ir naujesnis, būtų žingsnis atgal, lyginant su tvarkingu, prižiūrėtu senesniu auto.

Asmeniškai visiškai taip pat, pritariu 100%. Kai pvz pilnas pilnas premium serijos bmw nuo bazinio skiriasi kaip diena ir naktis. Kaip kardinaliai skirtingos mašinos tiek iš išorės tiek jausmas sėdint salone, vairuojant. Kiekviena diena naudojant laaabai jau malonu visokie "žaislai".  Aisku čia nelabai galioja seniem auto kai kriterijai surast nors kiek patenkinamo stovio o ne komplektuotis navarotus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ką tik, emporio parašė:

Asmeniškai visiškai taip pat, pritariu 100%. Kai pvz pilnas pilnas premium serijos bmw nuo bazinio skiriasi kaip diena ir naktis. Kaip kardinaliai skirtingos mašinos tiek iš išorės tiek jausmas sėdint salone, vairuojant. Kiekviena diena naudojant laaabai jau malonu visokie "žaislai".  Aisku čia nelabai galioja seniem auto kai kriterijai surast nors kiek patenkinamo stovio o ne komplektuotis navarotus

jo, draugas turi f30 geros komplektacijos, tai mašina sužavėjo, buvo galimybė iš kito draugelio paimti nuo tralo, jau realiai rezervavau iš jo, bet kai vietoje pažiūrėjau, tai atšoko visa fantazija, atrodė kaip kita mašina, vieno kaip septintas limuzino klasės, o kitas kaip golfas penktas, tai ir nebe pirkau 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 16 minučių, venom parašė:

turiu dvi auto, vienos rida 400k, kitos 130k, spėk kuri labiau nupista. O gi ta su 130k viskas nupista nuo A iki Z., kai tuo tarpu ta su 400k matosi, kad buvo keistos aptrintos dalys ir labiau prižiūrėta mašina, labiau mylėta, kai tuo tarpu ta su 130k kiek lūžo, nei vieno tvarkymo nebuvo, jo užsiveda važiuoja ir kitiems to gana, tvarko tik tada, kai jau mašina nebe pajuda iš vietos.

Na zinai, cia jau sunku man paciam pasakyti, ne as jas priziurejau, stovi tikrinciau atstovybeje, kad ziuret kad buve, kas ne. 
tiesiog norisi kaip ir komfortiskiau vazinet su tam tikromis funkcijomis, bet tuo paciu ir norisi, kad negestu automobilis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, DEZAVU parašė:

Na zinai, cia jau sunku man paciam pasakyti, ne as jas priziurejau, stovi tikrinciau atstovybeje, kad ziuret kad buve, kas ne. 
tiesiog norisi kaip ir komfortiskiau vazinet su tam tikromis funkcijomis, bet tuo paciu ir norisi, kad negestu automobilis

Dar priklauso kas per komfortas, jeigu orinė pakaba ir panašiai gali tokie dalykai po to brangiai atsistoti, jeigu ilgai planuoji eksplautuoti. Tai apie tuos privalumus, pasidomėk ar ne bus ateityje problemų ar nėra silpnos vietos, be to gali kokiam rrr pasižiūrėti gal yra tos trūkstamos komplektacijos privalumai nebrangūs susikrauti pačiam. Abi jau apžiūrėjai? Gal iškarto kuri patiko labiau, nujaučiu, kad patiko ta su geresne komplektacija, jeigu kyla klausimai, vieniem patinka naujesnė, kitiem komfortabilesnė. Be visų šitų komentarų, reikės tau vairuoji ir pasikliauk geriau savo nuojauta ir kurios labiau nori, nesvarbu, kad ten gal senesnė keliais metais, rida šiek tiek didesnė, jeigu tai nėra kažkoks broką turintis modelis, kaip užkalantys motorai ties prie tiek ir tiek km., tai nemanau, kad yra didelis skirtumas tie 40k.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 29 minutes, venom parašė:

Dar priklauso kas per komfortas, jeigu orinė pakaba ir panašiai gali tokie dalykai po to brangiai atsistoti, jeigu ilgai planuoji eksplautuoti. Tai apie tuos privalumus, pasidomėk ar ne bus ateityje problemų ar nėra silpnos vietos, be to gali kokiam rrr pasižiūrėti gal yra tos trūkstamos komplektacijos privalumai nebrangūs susikrauti pačiam. Abi jau apžiūrėjai? Gal iškarto kuri patiko labiau, nujaučiu, kad patiko ta su geresne komplektacija, jeigu kyla klausimai, vieniem patinka naujesnė, kitiem komfortabilesnė. Be visų šitų komentarų, reikės tau vairuoji ir pasikliauk geriau savo nuojauta ir kurios labiau nori, nesvarbu, kad ten gal senesnė keliais metais, rida šiek tiek didesnė, jeigu tai nėra kažkoks broką turintis modelis, kaip užkalantys motorai ties prie tiek ir tiek km., tai nemanau, kad yra didelis skirtumas tie 40k.

Kol kas apziurejau tik naujesni automobili, kadangi mano mieste. 
2016 metu modelis turi, ko nera 2019 m modelyje:

Elektra valdomos sedynes(su 2 atmintimis)

Sildomos, ventiliuojamos sedynes (2019 modelyje ne odinis salonas, nesildomos sedynes

Sildomas vairas

Berakte sistema

Bevielis telefono krovimas

Aklosios zonos stebejimo sistema. 
 

Realiai tokie pagrindiniai skirtumai nuo 2019 m. modelio, kuris turi 40k mazesne rida, ne odini salona, naujesni metai. 
 

 

turbut planas eksplotuoti 3-5 metus, jei liptu ir vis dar neturesiu galimybiu elektromobiliui krauti namie - ir ilgiau. 

Redagavo DEZAVU
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, DEZAVU parašė:

Kol kas apziurejau tik naujesni automobili, kadangi mano mieste. 
2016 metu modelis turi, ko nera 2019 m modelyje:

Elektra valdomos sedynes(su 2 atmintimis)

Sildomos, ventiliuojamos sedynes (2019 modelyje ne odinis salonas, nesildomos sedynes

Sildomas vairas

Berakte sistema

Bevielis telefono krovimas

Aklosios zonos stebejimo sistema. 
 

Realiai tokie pagrindiniai skirtumai nuo 2019 m. modelio, kuris turi 40k mazesne rida, ne odini salona, naujesni metai. 
 

 

turbut planas eksplotuoti 3-5 metus, jei liptu ir vis dar neturesiu galimybiu elektromobiliui krauti namie - ir ilgiau. 
 

Rida manyciau gali buti iki 30-40k per metus, kadangi kasdien (darbo dienomis) iprastai nuvaziuojama apie 130km

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, DEZAVU parašė:

Kol kas apziurejau tik naujesni automobili, kadangi mano mieste. 
2016 metu modelis turi, ko nera 2019 m modelyje:

Elektra valdomos sedynes(su 2 atmintimis)

Sildomos, ventiliuojamos sedynes (2019 modelyje ne odinis salonas, nesildomos sedynes

Sildomas vairas

Berakte sistema

Bevielis telefono krovimas

Aklosios zonos stebejimo sistema. 
 

Realiai tokie pagrindiniai skirtumai nuo 2019 m. modelio, kuris turi 40k mazesne rida, ne odini salona, naujesni metai. 
 

turbut planas eksplotuoti 3-5 metus, jei liptu ir vis dar neturesiu galimybiu elektromobiliui krauti namie - ir ilgiau. 

Turi sąrašą, pasižiūrėk kiek rrr.lt kainuotų viską susipirkti ir viską sudėti gali pats, arba servizas dabar viskas realiai veikia plug-in principu, svarbu užtektų visko blokų ir pačių privalumų. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, DEZAVU parašė:

Kol kas apziurejau tik naujesni automobili, kadangi mano mieste. 
2016 metu modelis turi, ko nera 2019 m modelyje:

Elektra valdomos sedynes(su 2 atmintimis)

Sildomos, ventiliuojamos sedynes (2019 modelyje ne odinis salonas, nesildomos sedynes

Sildomas vairas

Berakte sistema

Bevielis telefono krovimas

Aklosios zonos stebejimo sistema. 
 

Realiai tokie pagrindiniai skirtumai nuo 2019 m. modelio, kuris turi 40k mazesne rida, ne odini salona, naujesni metai. 
 

turbut planas eksplotuoti 3-5 metus, jei liptu ir vis dar neturesiu galimybiu elektromobiliui krauti namie - ir ilgiau. 

Atsizvelk i masinos garantija - daznas korejietis, pvz, Kia turi 7 metu garantija, tad 2019m masiniukas dar tures gerus 3 likusius metus. Minusas tas, kad aptarnavima turesi daryti religingai ir pas oficialu dileri (brangiau), kad ji galiotu.

Bevielis krovimas - useless dalykas - telefono ten normaliai nepasikrausi, o jei turi telefona su deklu, tai daznas uzkaitina taip, kad battery health pradeda tirpt daznai naudojant.

Jei auto kia/hyundai - berakte sistema nera labai geras dalykas. Siulau pasidometi taip vadinamais 'kia boys', kur minetus modelius gali nuvaryti per minute turint tik USB laida - US tokia kia boys epidemija, kad draudimai net nebedraudzia situ modeliu 😄

Ieskant masinos, visada siulyciau luktelt/neskubet ir rinktis tokia, kokios nori - kazko trukstant, visada bus sirdgela. Bet prie faktoriu renkantis naujesne masina, svarbu ir oficialios garantijos buvimas, nebent patinka vaziuot ir mustis su garaziniais.

 

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl lankymosi servisuose tai atsiliepimus paskaityk, ar modelis nėra problemiškas (kaip pvz. pirmieji Subaru dyzeliai 🤭 ), benzas ar dyzelis  dar priklauso, kaip buvo eksploatuojama. Kiekvieną kartą sėsdamas už vairo apie remontą negalvosi (ir neturėtum su tokia rida. Jei manai galvoti - rinkis kitą modelį), o privalumai džiugins. O šiaip tai tikrinti nuvaryk: čia LT - didelė tikimybė, kad vienas jų (jei pasiseks) turi spalvingą praeitį 🤭

Redagavo As Justas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, s3cr3t parašė:

Atsizvelk i masinos garantija - daznas korejietis, pvz, Kia turi 7 metu garantija, tad 2019m masiniukas dar tures gerus 3 likusius metus. Minusas tas, kad aptarnavima turesi daryti religingai ir pas oficialu dileri (brangiau), kad ji galiotu.

Bevielis krovimas - useless dalykas - telefono ten normaliai nepasikrausi, o jei turi telefona su deklu, tai daznas uzkaitina taip, kad battery health pradeda tirpt daznai naudojant.

Jei auto kia/hyundai - berakte sistema nera labai geras dalykas. Siulau pasidometi taip vadinamais 'kia boys', kur minetus modelius gali nuvaryti per minute turint tik USB laida - US tokia kia boys epidemija, kad draudimai net nebedraudzia situ modeliu 😄

Ieskant masinos, visada siulyciau luktelt/neskubet ir rinktis tokia, kokios nori - kazko trukstant, visada bus sirdgela. Bet prie faktoriu renkantis naujesne masina, svarbu ir oficialios garantijos buvimas, nebent patinka vaziuot ir mustis su garaziniais.

 

Taip, automobilis hyundai, del kia boys na nezinau nemanau, jog labai brangus ar labai vogiamas auto butu, kad reiketu tuo rupintis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, s3cr3t parašė:

Atsizvelk i masinos garantija - daznas korejietis, pvz, Kia turi 7 metu garantija, tad 2019m masiniukas dar tures gerus 3 likusius metus. Minusas tas, kad aptarnavima turesi daryti religingai ir pas oficialu dileri (brangiau), kad ji galiotu.

Bevielis krovimas - useless dalykas - telefono ten normaliai nepasikrausi, o jei turi telefona su deklu, tai daznas uzkaitina taip, kad battery health pradeda tirpt daznai naudojant.

Jei auto kia/hyundai - berakte sistema nera labai geras dalykas. Siulau pasidometi taip vadinamais 'kia boys', kur minetus modelius gali nuvaryti per minute turint tik USB laida - US tokia kia boys epidemija, kad draudimai net nebedraudzia situ modeliu 😄

Ieskant masinos, visada siulyciau luktelt/neskubet ir rinktis tokia, kokios nori - kazko trukstant, visada bus sirdgela. Bet prie faktoriu renkantis naujesne masina, svarbu ir oficialios garantijos buvimas, nebent patinka vaziuot ir mustis su garaziniais.

 

gera ideja su kia boys, aciu 👍

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 14 valandų, venom parašė:

Turi sąrašą, pasižiūrėk kiek rrr.lt kainuotų viską susipirkti ir viską sudėti gali pats, arba servizas dabar viskas realiai veikia plug-in principu, svarbu užtektų visko blokų ir pačių privalumų. 

Drąsiai tu čia teigi net auto markės nežinodamas. Galiu patvirtint, kad ant Fordo niekas neveikia plug-in principu, bene kiekvienas navarotas programuojamas tam tikram valdymo bloke, jį reikia enablinti (įjungti). Bet čia menkniekis lyginant su tuo, kad greičiausiai įsidėjus pvz. šildomas sėdynes reikės ne tik bloką su jungtukais keisti, bet tikėtina kad ir laidyną, nes paprasčiausiai trūks laidu ir įdėjus bloką ir pačias sėdynes vistiek jos neveiks. Tad su navarotų "instaliavimu" geriau nereiktų taip klaidinti žmonių, nes ne visais atvejais taip viskas paprasta. Pas mane mašinoj vairuotojo sėdynė elektrinė su atmintim, keičiau saloną ir donoro keleivio sėdynė buvo taip pat buvo elektrinė, o pas mane ne, bet jos elektrinės paprastai padaryti nepavyko, nes tiesiog nebuvo kur fiškės įkišti (reikėjo keisti ir laidyną, kad būtų kur užmaitinti, kaip kad originaliai). Tad visumoj chaltūrinti nesinorėjo, tad teko tik pamušalą keisti ir palikti originalią (ne elektrinę) sėdynę. Aiškus viskas įmanoma, bet kartais geriau tiesiog nusipirkti auto jau su reikiamais navarotais, ypač jei pats neturi galimybių kažką pasidaryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 17 minučių, neprisimenu parašė:

Galiu patvirtint, kad ant Fordo niekas neveikia plug-in principu

Kazkaip nesitiki jog FORD automobiliuose nebutu CAN bus'u. Kiekvienas blokas turi savo CAN'a ir jis turetu bendrauti su viskuo masinoje. Iprogramavimai cia auto iki 2010 nebent... Nors ka as zinau 😕 priprates prie ukines toyota, ten viskas easy.

Redagavo nix
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 5 minutes, nix parašė:

Kazkaip nesitiki jog FORD automobiliuose nebutu CAN bus'u. Kiekvienas blokas turi savo CAN'a ir jis turetu bendrauti su viskuo masinoje. Iprogramavimai cia auto iki 2010 nebent... Nors ka as zinau 😕 priprates prie ukines toyota, ten viskas easy.

Apie Ford'us nemažai žinau ir pats nemažai pasidaręs esu. Jei netiki, gali pasiskaitinėt Forscan forumą: https://forscan.org/forum/viewforum.php?f=16&sid=0a8c759907831e379e137c27d969d1de

almost free soft'tas, kuris suteikia dealer level diagnostiką + programavimo dalykus.

Pvz. įdėjus rear view camera, ji neveiks kol APIM'e jos neenablinsi. Nes tiesiog įmetus atbulinę pavarą nejungia kameros vaizdo, kol kamera pačiame modulyje programiškai neįjungta.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, nix parašė:

Kazkaip nesitiki jog FORD automobiliuose nebutu CAN bus'u. Kiekvienas blokas turi savo CAN'a ir jis turetu bendrauti su viskuo masinoje. Iprogramavimai cia auto iki 2010 nebent... Nors ka as zinau 😕 priprates prie ukines toyota, ten viskas easy.

tai kad vokiskose auto niekur nera plug N play, viskas reik pririst...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...