Pereiti prie turinio

Naujesnis (2019) ar senesnis (2016) automobilis?


Rekomenduojami pranešimai

Prieš valandą, tomaxsas parašė:

tai kad vokiskose auto niekur nera plug N play, viskas reik pririst...

realybėje tai yra beveik tas pats plug n play, jeigu meistras geras, padaroma viskas greitai, vistiek vargu ar pats žmogus keistų sėdynes ir panašiai, tai papildomai tik porą eurų pririšti. Taigi nėra taip, jog reikia visokias pravodkes naujas vedinėti, ar perdarinėti ir burti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, DEZAVU parašė:

Sveiki, 

ka rinktumeites jus ir kodel?

automobilis 2019 m, brangiau 1k, 70 k rida, taciau prastesnes komplektacijos

automobilis 2016 m, 1k pigesnis, 110k rida, bet pilnos komplektacijos?

Nėra tokio dalyko kaip prastesnė komplektacija. Yra komplektacija kuri labiau tinka tau. Aš, pvz., nekenčiu odinių sėdynių, todėl man skudurinis salonas bus "geresnė komplektacija", nors 99% lietuvių svaigsta dėl odos, nes jiems patinka žiemą sėdėti ant ledo, o vasarą ant keptuvės 🙂 Reikia žiūrėti kokių privalumų tau tikrai reikia, be kurių negali gyventi, nebent pilnos komplektacijos reikia tik tam, kad patenkinti savo ego. Neretai gaunu užklausas "reikia pilnos komplektacijos", bet kai paklausiu kokie būtent privalumai turi būti, atsako "nesvarbu, svarbu būtų pilna" 😄 
Geresni metai visada gerai, metų neatsuksi, nepriklausomai nuo priežiūros ar eksploatavimo yra toks dalykas kaip metalo korozija, silpnėjimas, guminių detalių džiovimas. Dėl ridos tai dažnai tenka matyti tvarkingesnius auto su didesnėm ridom. Juolab kai LT didžioji dalis jų atsukta. 
Taip pat iš savo patirties galiu pasakyt, kad kuo tuštesnė komplektacija - tuo dažniausiai geresnė būklė, nors šie dalykai ir niekaip nesusiję tiesiogiai. 

prieš 18 valandų, DEZAVU parašė:

Na zinai, cia jau sunku man paciam pasakyti, ne as jas priziurejau, stovi tikrinciau atstovybeje, kad ziuret kad buve, kas ne. 

Atstovybės nemoka tikrinti automobilių. 

prieš 16 valandų, venom parašė:

Dar priklauso kas per komfortas, jeigu orinė pakaba ir panašiai gali tokie dalykai po to brangiai atsistoti, jeigu ilgai planuoji eksplautuoti. 

Jeigu išsirinktam modelyje būna orinė pakaba, tai rinkčiausi auto tik su ja. Važiavimas kaip diena ir naktis, ypač LT keliais. Komforto prideda daugiau nei visi kiti navarotai kartu sudėjus. Vistiek oras būna tik premium segmente, tai nematau logikos pirkti prabangią mašiną, kurios eksploatacija bet kokiu atveju bus brangi ir neimti orinės pakabos ar kitų privalumų, kad kažkiek sutaupyti. Jei taip baisu remontai, tai geriau imti žemesnės klasės auto. Nebent perka pacukas už paskutinius centus kuo krūtesnę mašiną, kad rajone pasirodyt 😄 

prieš 16 valandų, DEZAVU parašė:

2016 metu modelis turi, ko nera 2019 m modelyje:

Elektra valdomos sedynes(su 2 atmintimis)

Sildomos, ventiliuojamos sedynes (2019 modelyje ne odinis salonas, nesildomos sedynes

Sildomas vairas

Berakte sistema

Bevielis telefono krovimas

Aklosios zonos stebejimo sistema. 

El. sėdynės - nebūtinas dalykas, vieną kartą susireguliavai ir pamiršai. Atmintis reikalinga tada kai su kažkuo pastoviai daliniesi auto. 
Dėl odos / neodos jau rašiau, kiekvienam savo. Jeigu sėdynės odinės, tai šildymas būtinas, skuduriniam ne.
Ventiliacija labai gerai vasarą. 
Šildomas vairas irgi nelabai reikalingas, su pirštinėm to nepajausi, o be pirštinių vistiek bus šalta kol salonas neįšils. 
Beraktė sistema patogu, bet jeigu tik ji pilnai beraktė. Nes būna mašinų kur tik atsirakina be rakto, o po to vistiek reik raktą kišt arba atvirkščiai. Bet tokią auto pavogt lengviau. 
Akloji zona - kiek turėjau tai dažnai rodo blogai, t.y. mašina iš galo dar toli, o jau dega, tai galiausiai į ją net nekreipi dėmesio. Kad nebūtų aklosios zonos reikia tinkamai susireguliuoti veidrodėlius. 

 

prieš 17 valandų, venom parašė:

Turi sąrašą, pasižiūrėk kiek rrr.lt kainuotų viską susipirkti ir viską sudėti gali pats, arba servizas dabar viskas realiai veikia plug-in principu, svarbu užtektų visko blokų ir pačių privalumų. 

Nežinau nei vieno serviso, kuris užsiiminėtų tokiais dalykais, visi sako, kad geriau važiuoklę perrinks ar variklio kapitalinį darys, nei lys į saloną. Ir plug'n'play mažai ką galima įdėt. VAG ir BMW nebent galima atrakint paslėptas funkcijas, kitose markėse sunkiau ar išvis neįmanoma. Dalių pavargsi ieškot net tautovežiams, nes jei paklausus navarotas, tai greit išperka. 
Geriau iš karto pirkti mašiną su reikiamom opcijom, neskaitant tokių dalykų kaip ratai, važiuoklė, kablys ir pan, kuriuos tikrai nėra sunku vėliau įsidėti. 
 

prieš 2 valandas, nix parašė:

Kazkaip nesitiki jog FORD automobiliuose nebutu CAN bus'u. Kiekvienas blokas turi savo CAN'a ir jis turetu bendrauti su viskuo masinoje. Iprogramavimai cia auto iki 2010 nebent... Nors ka as zinau 😕 priprates prie ukines toyota, ten viskas easy.

CAN yra visuose šiuolaikiniuose auto išskyrus naujesnius (ten jau jį pakeitė naujesnė technologija), bet tai nereiškia, kad kažką prijungus prie CAN tas prietaisas ims veikt automatiškai. Viską valdo komforto blokas, kuriame turi būti pažymėta ta funkcija, o jeigu prietaisas susijęs su kitais blokais, tai kiekviename jų jis turi būti pažymėtas. O Toyotoje viskas paprasta, nes ten prie CAN prijungti tik 5-7 pagrindiniai blokai (variklis, abs, srs...), visa kita veikia analoginiu būdu. Bet vistiek kad kažką papildomai įdėti reikia vedžioti laidus ir statyti rėles, saugiklius, todėl iš tuščios mašinos padaryti pilną tikrai nėra paprasta nei Toyotoj nei BMW nei Hyundai. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 21 valandą, DEZAVU parašė:

Auto korejietiskas, kaina 16-18k

norisi komfortisko negendancio auto. Tai ir klausimas ar metai ir rida turi didesne itaka. 

nx, bėk nuo tokių auto. Su dalimis sunkiai, remontas brangus 🙂 Gal aš tik papuoliau. ( KIA hyiundai eina kalba ).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, venom parašė:

realybėje tai yra beveik tas pats plug n play, jeigu meistras geras, padaroma viskas greitai, vistiek vargu ar pats žmogus keistų sėdynes ir panašiai, tai papildomai tik porą eurų pririšti. Taigi nėra taip, jog reikia visokias pravodkes naujas vedinėti, ar perdarinėti ir burti.

Nu kad ne. Kad į tą patį Ford'ą įdėt šildomą vairą, nepakaks nusipirkti vairo ir modulio. Reikės ir papildomos laidyno dalies. Gerai, jei rasi kas modulį parduoda su laidu (ebay dažniausiai tik pliką modulį rasi). Turėsi dar kelis modulius programuot, taipogi ir APIM'ą, kad multimedijoj atsirastų šildomo vairo mygtukas. Kaip ir su sėdynėm. Gal su paprasta kruizo kontrolė paprasčiau, ten pakanka lyg ir vairo valdymo mygtukus pasikeist ir tada įsiprogramuot. Bet jei norisi adaptyvios kruizo kontrolės, tada reikia ir radaro, laidyno dalies + programavimas. Jei active city stop ar lane keeping aid įsidėt, tai turbūt reiktų ne tik kameros, bet ir priekinį stiklą pasikeist, nes jame nebūtų langelio papildomai kamerai 😄 Apie keyless entry net nekalbu, keist rankenėles, ir dar ten tų antenų n, ir dar klausimas ar bus paprasta įprogramuoti.

Tad pribumbasų instaliavimas nėra toks paprastas kaip kažkam atrodo. Geriau ieškoti auto jau su tais navarotais, kurių reikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 8 minutes, neprisimenu parašė:

Nu kad ne. Kad į tą patį Ford'ą įdėt šildomą vairą, nepakaks nusipirkti vairo ir modulio. Reikės ir papildomos laidyno dalies. Gerai, jei rasi kas modulį parduoda su laidu (ebay dažniausiai tik pliką modulį rasi). Turėsi dar kelis modulius programuot, taipogi ir APIM'ą, kad multimedijoj atsirastų šildomo vairo mygtukas. Kaip ir su sėdynėm. Gal su paprasta kruizo kontrolė paprasčiau, ten pakanka lyg ir vairo valdymo mygtukus pasikeist ir tada įsiprogramuot. Bet jei norisi adaptyvios kruizo kontrolės, tada reikia ir radaro, laidyno dalies + programavimas. Jei active city stop ar lane keeping aid įsidėt, tai turbūt reiktų ne tik kameros, bet ir priekinį stiklą pasikeist, nes jame nebūtų langelio papildomai kamerai 😄 Apie keyless entry net nekalbu, keist rankenėles, ir dar ten tų antenų n, ir dar klausimas ar bus paprasta įprogramuoti.

Tad pribumbasų instaliavimas nėra toks paprastas kaip kažkam atrodo. Geriau ieškoti auto jau su tais navarotais, kurių reikia.

Fordą galbūt ir taip, bet jisai nori pirkti japonišką automobilį, turėjau toyotą avensį, tai viskas plug-in buvo, buvo skuduras salone, gavau anglo saloną odinį, ventiliuojamą, tik buvo anglo, tai reikėjo permesti fiškės pusėm po kilimu, nes jungtys buvo sumaišytos, o taip viskas pasijungė ant fyškių ir mygtukui net vieta buvo, išėmus dangtelį įsistatė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 14 valandų, venom parašė:

Fordą galbūt ir taip, bet jisai nori pirkti japonišką automobilį, turėjau toyotą avensį, tai viskas plug-in buvo, buvo skuduras salone, gavau anglo saloną odinį, ventiliuojamą, tik buvo anglo, tai reikėjo permesti fiškės pusėm po kilimu, nes jungtys buvo sumaišytos, o taip viskas pasijungė ant fyškių ir mygtukui net vieta buvo, išėmus dangtelį įsistatė.

Japonišką? Hyundai ir Kia - korejiečiai, kurių tikrai negalima vadinti japoniškais automobiliais ir lyginti su Toyota (net ir dabar) 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...