Pereiti prie turinio

Auto įvykis - Dėl draudimo


Rekomenduojami pranešimai

Jokių draudimų servizų neimk, imk pinigus, susirask normalų servizą, nes kai padarys tau draudimo rekomenduojamas servizas, verksi po to. Padaro betkaip, dažnu atvėju devėtom dalim, po to skiriasi atspalviai, tarpai nesueina.

Kreipkis pirma į draudimą, kad buvo įvykis ir pateiksi jiems supildytą deklaraciją įvykio, pridėk nuotraukas, jeigu turi iš įvykio, jeigu neturi, tai pafotkink ir prikabink kartu, kad kuo mažiau kiltų klausimų. Ir kai pasiūlys kainą ir jeigu atrodys maža, gali pasikonsultuoti fb grupėse ar čia uždarbyje ar išeis už tiek suremontuoti kokybiškai, imk tada nepriklausomą arba iškarto gali jį imti, kad žalą įvertintų, tada daugiau paskaičiuos negu su savo skaičiuoklėm, dažnu atvėju pats viską organizuodamas gali sutaupyti ir netgi išlošti iš šio vargo.

Redagavo venom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 11 valandų, WinSim parašė:

Ivyko avarija, as nekaltas. Kur geriau kreiptis, kad suremontuotu ar i savo kasko, ar i kaltininko draudima ? kaip naudingiau ? kokie niunsai gal yra ?

Labai priklauso nuo automobilio amžiaus. Gal pagal tavo kasko polisą nėra nusidėvėjimo, o pagal civilinį būtų taikomas. Taip pat franšizę ir nusidėvėjimą išskaičiuotų iš kaltininko. Tai čia reiktų pažiūrėti kasko sąlygas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, venom parašė:

Jokių draudimų servizų neimk, imk pinigus, susirask normalų servizą, nes kai padarys tau draudimo rekomenduojamas servizas, verksi po to. Padaro betkaip, dažnu atvėju devėtom dalim, po to skiriasi atspalviai, tarpai nesueina.

Kreipkis pirma į draudimą, kad buvo įvykis ir pateiksi jiems supildytą deklaraciją įvykio, pridėk nuotraukas, jeigu turi iš įvykio, jeigu neturi, tai pafotkink ir prikabink kartu, kad kuo mažiau kiltų klausimų. Ir kai pasiūlys kainą ir jeigu atrodys maža, gali pasikonsultuoti fb grupėse ar čia uždarbyje ar išeis už tiek suremontuoti kokybiškai, imk tada nepriklausomą arba iškarto gali jį imti, kad žalą įvertintų, tada daugiau paskaičiuos negu su savo skaičiuoklėm, dažnu atvėju pats viską organizuodamas gali sutaupyti ir netgi išlošti iš šio vargo.

Na jau uzpildziau pas kaltininko draudima, kasko nelieciau. Masina nauja, tai kaip suprantu, remontuos oficialus atstovas, tai man tinka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, venom parašė:

Jokių draudimų servizų neimk, imk pinigus, susirask normalų servizą, nes kai padarys tau draudimo rekomenduojamas servizas, verksi po to. Padaro betkaip, dažnu atvėju devėtom dalim, po to skiriasi atspalviai, tarpai nesueina.

Kreipkis pirma į draudimą, kad buvo įvykis ir pateiksi jiems supildytą deklaraciją įvykio, pridėk nuotraukas, jeigu turi iš įvykio, jeigu neturi, tai pafotkink ir prikabink kartu, kad kuo mažiau kiltų klausimų. Ir kai pasiūlys kainą ir jeigu atrodys maža, gali pasikonsultuoti fb grupėse ar čia uždarbyje ar išeis už tiek suremontuoti kokybiškai, imk tada nepriklausomą arba iškarto gali jį imti, kad žalą įvertintų, tada daugiau paskaičiuos negu su savo skaičiuoklėm, dažnu atvėju pats viską organizuodamas gali sutaupyti ir netgi išlošti iš šio vargo.

Ne visai sutinku.

Jei auto 2-10 metų ok. Jei 15-20 metų, tai ar tikrai ten tragedija jei kažkas kažkur nesueina, kai auto vertė 2-4 tūkst. EUR ? 
Kitas dalykas imant pinigus gausi 2-3 kartus mažiau, negu servisas paims iš draudimo. Nepriklausomas vertintojas - variantas. Tačiau užtruks laiko ir nervų ir t.t. Tai turi būti auto už 15-20 k EUR, kad tiek "kovoti" dėl jo super kokybiško remonto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gi lietuvoje ne 2 servisai su kuriais draudimas dirba ir tie abu levi.. Tikrai gali rasti kuris tenkintu tavo poreikius. 

O tuo labiau jokio garanto kad draudimo servisas suremontuos levai, o tavo susirastas jau gerai. Ir dar kad tilps i tuos pinigus. 

Kiek emiau pinigus tai tik del to kad pinigus i kisene, o remonto nedarai arba darai belekoki uz mazus pinigus. Jei nori rezultato visalaik imi servisa ir jau tau nerupi kiek konkreciai kas paskaiciuos. Jei manai jog jog nekokybiskai suremontavo, gali toliau pretenzijas reiksti. 

O paemus pinigus ir paaiskejus jog remontas 2x kainuos, tai bad luck ir nieko negali padaryti.. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 52 minutes, WinSim parašė:

Na jau uzpildziau pas kaltininko draudima, kasko nelieciau. Masina nauja, tai kaip suprantu, remontuos oficialus atstovas, tai man tinka.

tuose "oficialiuose" net salonu servisuose dirba tie patys garaziniai, studentai ir panasiai. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 10 minučių, venom parašė:

todėl reikia per pažįstamus ieškoti gerų meistrų ar klausti daugumos žmonių kokiose grupėse, o ne aklinai į atstovybes, oficialius servizus važiuoti.

Negali visose srityse turėti pažystamų. Vieni turi prie statybų, kiti prie auto remonto, treti prie elektronikos ir pan. Tai jei neturi pažystamų ir draudimas apmoka viską - imi servisą kurio atsiliepimai pusė velnio internete ir tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Draudimas siūlo kelis servisus, pasirinkau pagal geriausius draugų atsiliepimus. Padarė greitai, davė pakaitinį automobilį, viską įrašė į sąskaitą ir draudimas jiems sumokėjo. Jokių problemų. Imant pinigais siūlė vos pusė tiek kiek kainavo servise. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Update, kam įdomu, kas skaitys vėliau.

Pasirinkau turėti reikalu su kaltininko civilinės atsakomybes draudimu (Compensa)

Dėl šių priežaščių:

1. Bendradarbiauja su autorizuotu atstovu, KASKO atveju, galimai negalėčiau tvarkyti autorizuotame servise, nes sutartyje yra paminėta, kad draudimas pats parenka servisa.

2. Čia forume žmonės minėjo, kad KASKO brangtu.

3. Dėl sugadinimo pobūdžio (nereikia keisti jokių detalių), kitu atvėju, jeigu norėčiau dėti pvz. originalias faras, skaičiuotu nusidevėjima. Todėl būtų verta tvarkyti per KASKO.

Procesas :

Vakar online užpildžiau anketa, šiandien ryte iš Compensa jau buvo atsiųstas žalos nr.

Iškart nuvykome pas Toyota atstova (Solorina), įsivertino darbus. Kita savaite palieku mašina, tvarkys 4 dienas.

Gedimai : Suvarytas galinis sparnas ir bamperis.

 

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, venom parašė:

tuose "oficialiuose" net salonu servisuose dirba tie patys garaziniai, studentai ir panasiai. 

Atstovybės pačios dažniausiai net neužsiima kėbulo darbais, turi sutartis su paprastais servisais. Žinau vieną atstovybę Vln, kur mašinos nudažytos baisiau nei pigiausiam garaže. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei esi nukentėjęs, nesvarbu koks draudimas ir kokio amžiaus automobilis - pagal civilkę gali remontuoti kur tik nori.

Dėl detalių nusidėvėjimo - jei automobilis senesnis nei x metų, tada jis bus skaičiuojamas. Jei naujas - nebus. Dar naujam gali/turėtų būti skaičiuojamas prekinės vertės netekimas. Priklausomai nuo pažeidimo pobūdžio, keičiamų detalių gali ir visai nebūti. Tada ir nusidėvėjimas nebus skaičuojamas (jei kažką tik padažyt reikia). O kad senam automobiliui bus pvz. keičiamas priekinis bamperis ir jis bus perkamas senas arba skaičiuojamas nusidėvėjimas - manau normalu. Ant pažeisto automobilio tas buferis taip pat nebuvo naujas.

Dėl KASKO draudimo siūlomų servisų tai dažnai būna pagrindinis listas. O žemiau gali praskleisti ir tas pačias atstovybes rasti, kuriose taip pat gali remontuotis (pvz. ERGO atveju).

Kokybė - na čia jau kita tema 😄 TOKVILOJ neseniai teko dažyti (dažo patys naujame servise), tai tikrai nelikau patenkintas atliktu darbu ir požiuriu į klientą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 21 minutę, As Justas parašė:

Jei esi nukentėjęs, nesvarbu koks draudimas ir kokio amžiaus automobilis - pagal civilkę gali remontuoti kur tik nori.

Dėl detalių nusidėvėjimo - jei automobilis senesnis nei x metų, tada jis bus skaičiuojamas. Jei naujas - nebus. Dar naujam gali/turėtų būti skaičiuojamas prekinės vertės netekimas. Priklausomai nuo pažeidimo pobūdžio, keičiamų detalių gali ir visai nebūti. Tada ir nusidėvėjimas nebus skaičuojamas (jei kažką tik padažyt reikia). O kad senam automobiliui bus pvz. keičiamas priekinis bamperis ir jis bus perkamas senas arba skaičiuojamas nusidėvėjimas - manau normalu. Ant pažeisto automobilio tas buferis taip pat nebuvo naujas.

Dėl KASKO draudimo siūlomų servisų tai dažnai būna pagrindinis listas. O žemiau gali praskleisti ir tas pačias atstovybes rasti, kuriose taip pat gali remontuotis (pvz. ERGO atveju).

Kokybė - na čia jau kita tema 😄 TOKVILOJ neseniai teko dažyti (dažo patys naujame servise), tai tikrai nelikau patenkintas atliktu darbu ir požiuriu į klientą.

Civilinio draudimo atveju, draudimas visada pateikia servisu sarasa, kuris skiriasi kiekvienai markei ir nuo automobilio amziaus. Tai nezinau, ka cia norejai tuom pasakyti. 

Kasko, viskas priklauso nuo sutarties salygu, gali buti taikomas nusidevejimas, gali buti ir netaikomas.

Civilinio draudimo atveju, visada taikomas.

Su servisais, kasko atveju gali buti tik is ju saraso, gali buti betkoks tavo pasirinktas. Viskas priklauso nuo sutarties salygu. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 14 valandų, As Justas parašė:

Dėl detalių nusidėvėjimo - jei automobilis senesnis nei x metų, tada jis bus skaičiuojamas. Jei naujas - nebus. Dar naujam gali/turėtų būti skaičiuojamas prekinės vertės netekimas. Priklausomai nuo pažeidimo pobūdžio, keičiamų detalių gali ir visai nebūti. Tada ir nusidėvėjimas nebus skaičuojamas (jei kažką tik padažyt reikia). O kad senam automobiliui bus pvz. keičiamas priekinis bamperis ir jis bus perkamas senas arba skaičiuojamas nusidėvėjimas - manau normalu. Ant pažeisto automobilio tas buferis taip pat nebuvo naujas.

Man tas nusidėvėjimo skaičiavimas nesuprantamas ir prasilenkiantis su vartotojo teisėmis. Na, aišku, kai sudaužomas koks milijoną km nuvažiavęs šimtą kartų daužtas darbinis pasatas, tai taip, jokios prasmės nėra jo tvarkyti naujomis originaliomis detalėmis. Bet jeigu turiu tarkim 20-30m. ar senesnį kolekcinį auto, kuris nebuvo niekada daužtas, būklė arti naujo ir į jį kažkas įvažiuoja, tai net tvarkant naujom originaliom dalim pačiam geriausiam servise galutinė jo būklė vistiek bus blogesnė nei buvo iki įvykio, tai už ką aš dar turiu mokėt nusidėvėjimą?? Įdomu ar tokiu atveju padavus į teismą būtų įmanoma kažką laimėt. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Stanley parašė:

Man tas nusidėvėjimo skaičiavimas nesuprantamas ir prasilenkiantis su vartotojo teisėmis. Na, aišku, kai sudaužomas koks milijoną km nuvažiavęs šimtą kartų daužtas darbinis pasatas, tai taip, jokios prasmės nėra jo tvarkyti naujomis originaliomis detalėmis. Bet jeigu turiu tarkim 20-30m. ar senesnį kolekcinį auto, kuris nebuvo niekada daužtas, būklė arti naujo ir į jį kažkas įvažiuoja, tai net tvarkant naujom originaliom dalim pačiam geriausiam servise galutinė jo būklė vistiek bus blogesnė nei buvo iki įvykio, tai už ką aš dar turiu mokėt nusidėvėjimą?? Įdomu ar tokiu atveju padavus į teismą būtų įmanoma kažką laimėt. 

Apie kokias  teises turi omeny? 

Pagal finansų ministerijos patvirtintą įsakymą, naujoms originalioms dalims taikos yra nusidevėjimas. Draudimas taiko nusidevėjimą įstatymų nustatyta tvarka. Nusdevėjimas yra apskaičiuojamas pagal transporto priemonės kategoriją, kuro tipą, variklio tūrį. Čia yra draudimo teisė atskaičiuoti tau nusidevėjimą už naujas originalias detales. Nenori mokėti - yra naudotos originalios, ar trečių šalių už kurias draudimas neminusuoja. Tavo teisė rinktis. 

Kas liečiant būklės pabloginimą remonto atvėju - Sutinku iš dalies, priklausomai nuo to, kaip pats tai suvoki. Automobilio gamintojai yra numatę, kad automobilio dalys gali būti remontuojamos/dažomos/keičiamos. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-05-10 13:17, WinSim parašė:

Update, kam įdomu, kas skaitys vėliau.

Pasirinkau turėti reikalu su kaltininko civilinės atsakomybes draudimu (Compensa)

Dėl šių priežaščių:

1. Bendradarbiauja su autorizuotu atstovu, KASKO atveju, galimai negalėčiau tvarkyti autorizuotame servise, nes sutartyje yra paminėta, kad draudimas pats parenka servisa.

2. Čia forume žmonės minėjo, kad KASKO brangtu.

3. Dėl sugadinimo pobūdžio (nereikia keisti jokių detalių), kitu atvėju, jeigu norėčiau dėti pvz. originalias faras, skaičiuotu nusidevėjima. Todėl būtų verta tvarkyti per KASKO.

Procesas :

Vakar online užpildžiau anketa, šiandien ryte iš Compensa jau buvo atsiųstas žalos nr.

Iškart nuvykome pas Toyota atstova (Solorina), įsivertino darbus. Kita savaite palieku mašina, tvarkys 4 dienas.

Gedimai : Suvarytas galinis sparnas ir bamperis.

Pastaba: Solorina ima tvarkyti, jeigu mašina nesenesnė 5 metai. Jeigu butu senesnė, viska įsivertinus, imčiau pinigus ir tvarkyčiau pats, nes kiti draudimo siūlomi servisai netenkina.

Tolimesni veiksmai : Derinimas su draudimu, dėl pakaitinės mašinos remonto metu.

Pastebėjimas. Draudimas, nesvarbu ar tai kasko, ar civilinės atsakomybės, brangsta visada nepriklausomai nuo turėtų įvykiu. Taip, jeigu esi žalingas, tai tikrai brangs. Bet net neturėjus įvykių draudimas brangsta po kelis procentus. Kažkaip neteko girdėt, kad draudimas kažkam pinga, nebent keičiasi rizikos. 

Šiuo atvėju nemanau, kad kasko draudimas brangtų jeigu būtų registruojama ir tvarkoma, kadangi kasko draukas turi teisę į subrogaciją (regresą). Dėl tau išmokėtos/patirtos žalos kasko kreiptųsi į kaltininko draudimą ir atsiimtu pinigus. 

Redagavo Wall
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 29 minutes, Wall parašė:

Apie kokias  teises turi omeny? 

Pagal finansų ministerijos patvirtintą įsakymą, naujoms originalioms dalims taikos yra nusidevėjimas. Draudimas taiko nusidevėjimą įstatymų nustatyta tvarka. Nusdevėjimas yra apskaičiuojamas pagal transporto priemonės kategoriją, kuro tipą, variklio tūrį. Čia yra draudimo teisė atskaičiuoti tau nusidevėjimą už naujas originalias detales. Nenori mokėti - yra naudotos originalios, ar trečių šalių už kurias draudimas neminusuoja. Tavo teisė rinktis. 

Kas liečiant būklės pabloginimą remonto atvėju - Sutinku iš dalies, priklausomai nuo to, kaip pats tai suvoki. Automobilio gamintojai yra numatę, kad automobilio dalys gali būti remontuojamos/dažomos/keičiamos. 

Visgi suklydau apie vartotojo teises, vartotojas būčiau tada kai aš turėdamas Kasko būčiau kaltininkas, tai viskas priklausytų nuo draudimo sąlygų, už kurias pats pasirašiau. Jeigu kažkas įvažiuoja į mane, tai aš nesu vartotojas, su kaltininko draudimu jokių sutarčių nepasirašinėjau, o ką ten susitarė kaltininkas su savo draudimu man neturi būti įdomu. Jeigu man padaryta žala, tai ta žala turi būti atlyginta. Jeigu draudimas savo nuožiūra sugalvoja atskaičiuoti už nusidėvėjimą, tiksliau pagal juos vadinasi "už būklės pagerinimą", net neišsiaiškinęs kokia nukentėjusio automobilio būklė buvo prieš tai, ir po remonto automobilio būklė pablogėja, vertė sumažėja, tai čia jau prasilenkia ne su vartotojo, o su žmogaus teisėmis. Jeigu pagal įstatymą draudimas turi teisę nepadengti visos žalos, tai tikriausiai reiktų paduoti į teismą kaltininką. 
Vėl gi, nešnekam apie seno lavono remontą naujom OEM dalim, kai po remonto jo būklė iš tikro pagerėja. Šnekam apie kolekcinius auto. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 53 minutes, Stanley parašė:

Visgi suklydau apie vartotojo teises, vartotojas būčiau tada kai aš turėdamas Kasko būčiau kaltininkas, tai viskas priklausytų nuo draudimo sąlygų, už kurias pats pasirašiau. Jeigu kažkas įvažiuoja į mane, tai aš nesu vartotojas, su kaltininko draudimu jokių sutarčių nepasirašinėjau, o ką ten susitarė kaltininkas su savo draudimu man neturi būti įdomu. Jeigu man padaryta žala, tai ta žala turi būti atlyginta. Jeigu draudimas savo nuožiūra sugalvoja atskaičiuoti už nusidėvėjimą, tiksliau pagal juos vadinasi "už būklės pagerinimą", net neišsiaiškinęs kokia nukentėjusio automobilio būklė buvo prieš tai, ir po remonto automobilio būklė pablogėja, vertė sumažėja, tai čia jau prasilenkia ne su vartotojo, o su žmogaus teisėmis. Jeigu pagal įstatymą draudimas turi teisę nepadengti visos žalos, tai tikriausiai reiktų paduoti į teismą kaltininką. 
Vėl gi, nešnekam apie seno lavono remontą naujom OEM dalim, kai po remonto jo būklė iš tikro pagerėja. Šnekam apie kolekcinius auto. 

Kolekcinis auto su istoriniais numeriais? Nes priešingu atveju tai jis niekuo nesiskiria nuo trečio golfo su liamo rida

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...