Pereiti prie turinio

Servisas nenori suteikti garantinio remonto


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, susiduriau su DSG automatinės greičių dėžės problema. Problema, kad pastoviai permetant bėgi tampo automobili. Susiradau greičiu dėžių servisa, nuvažiavau su automobilių į servisa, jie pasijungė diagnostika ir pasakė, kad yra mechaninins defektas, reikia imti lauk ir tvarkyti. Kaina 1500 eur su 12 mėn garantija. Eilės mėnesiui pas juos jei atveži automobili, jei pristatatau išimta dėže jie suremontuos per savaite laiko. Nuvežiau automobili į savo servisa jie išėmė greičių dėže, kita diena pristačiau į greičiu dėžių servisa (jokio priėmimo dokumento nedavė), po keturių dienų paskambina galima pasiimti dėže. Garantijos lapo neišrašė, priėmėjas pasakė viskas pas juos kompiuteri. Išrašė sąskaita, nes buvo remontuota ant įmonės. Sąskaitoje yra parašyta "serviso paslaugos". Dėžės varžtai sužymėti nuo sukiojimo. Dėže nuvežiau į servisa kur mašina palikau, įdėjo ja, pasijungė diagnostika jokių klaidu, pasiėmiau, bet nuo pirmų kilometru viskas tas pats kaip prieš remonta. Nuvažiavau į servisa su automobiliu kur tvarkė greičiu dėže, jie pasižiurėjo, pasišnekėjo su meistru ir gale sako, tai čia tikriausia bus elektroninės pusės problema, palik mašina, žiurėsim ir tvarkysim, bet tikriausiai garantija negalios. Taigi ką daryti šioje situacijoje? Nes antra karta nesinori mokėti už remontus. Lauksiu protingu patarimu ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tai tikrai elektroninės pusės problema, tai teks papildomai susimokėti. Kadangi greičių dėžę nusprendei numontuoti bei vėl sumontuoti kitame servize, tai tie kurie taisė tą dėžę neturi prisiimti jokios atsakomybės, nes ne jie ją sumontavo. Jeigu būtų ir patys sumontavę tada taip, jie pagal garantinį ir turi tvarkyti. Vienintelė galimybė reikalauti to servizo, kuris montavo dėžę, sutvarkyti šią problemą nemokamai, bet jie gali neturėti tam specialistų. Šiaip paprogramuoti neturėtų brangiai kainuoti, palyginus remontus ir montavimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, JiJi777 parašė:

Sveiki, susiduriau su DSG automatinės greičių dėžės problema. Problema, kad pastoviai permetant bėgi tampo automobili. Susiradau greičiu dėžių servisa, nuvažiavau su automobilių į servisa, jie pasijungė diagnostika ir pasakė, kad yra mechaninins defektas, reikia imti lauk ir tvarkyti. Kaina 1500 eur su 12 mėn garantija. Eilės mėnesiui pas juos jei atveži automobili, jei pristatatau išimta dėže jie suremontuos per savaite laiko. Nuvežiau automobili į savo servisa jie išėmė greičių dėže, kita diena pristačiau į greičiu dėžių servisa (jokio priėmimo dokumento nedavė), po keturių dienų paskambina galima pasiimti dėže. Garantijos lapo neišrašė, priėmėjas pasakė viskas pas juos kompiuteri. Išrašė sąskaita, nes buvo remontuota ant įmonės. Sąskaitoje yra parašyta "serviso paslaugos". Dėžės varžtai sužymėti nuo sukiojimo. Dėže nuvežiau į servisa kur mašina palikau, įdėjo ja, pasijungė diagnostika jokių klaidu, pasiėmiau, bet nuo pirmų kilometru viskas tas pats kaip prieš remonta. Nuvažiavau į servisa su automobiliu kur tvarkė greičiu dėže, jie pasižiurėjo, pasišnekėjo su meistru ir gale sako, tai čia tikriausia bus elektroninės pusės problema, palik mašina, žiurėsim ir tvarkysim, bet tikriausiai garantija negalios. Taigi ką daryti šioje situacijoje? Nes antra karta nesinori mokėti už remontus. Lauksiu protingu patarimu ačiū

na kiek susidūręs su servisais, kai problema būna mistinė, tai ir tvarko įvairius su gedimu susijusius mazgus, bei žiūri, ar problema dingo.

Taip ir pas tave, kažką suremontavo, pakeitė, perrinko, nepasitvirtino, dirbs toliau, tvarkys kitus susijusius mazgus, taip ir kiši pinigus kol problema bus surasta. Prie ko čia garantija? Darbus atliko? Greičiausiai atliko, o kad problema buvo ne tame tai kas galėjo žinoti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Tmaster parašė:

na kiek susidūręs su servisais, kai problema būna mistinė, tai ir tvarko įvairius su gedimu susijusius mazgus, bei žiūri, ar problema dingo.

Taip ir pas tave, kažką suremontavo, pakeitė, perrinko, nepasitvirtino, dirbs toliau, tvarkys kitus susijusius mazgus, taip ir kiši pinigus kol problema bus surasta. Prie ko čia garantija? Darbus atliko? Greičiausiai atliko, o kad problema buvo ne tame tai kas galėjo žinoti?

Prieš remontuojant buvo nuvežtas automobilis į servisa kuris remontavo dėže diagnostikai, jis pasakė, kad problema su mechanine dalim. Jei tas servisas būtų išėmes ir įdėjas dėže tai būtų teke laukt mėnesi, jei pats atvežu tada savaite kaip ir padariau kitam servise. Jie tam neprieštaravo. Tai, kam tada ta garantija yra reikalinga? Tikrinant su diagnostika dėžė jokių klaidų iš el. pusės nerodo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Garantija yra jų konkrečiam darbui, o ne problemos nustatymui ar dar kam. Nuvežei dėžę, pasakei, jog reikia tvarkyti, jie ir sutvarkė ką rado tvarkyti (dėžę, o ne automobilį!), jei viskas buvo gerai, paprasčiausiai perrinko ir tiek, savo darbą atliko. Jei patys būtų viską darę (t.y. numontavę, užmontavę) tada ir suderinimas eitų į garantiją ir tikriausiai net nesužinotum, jog dar kažką su automobilio kompu darė. Dabar visa kita darei tu, vadinasi tu ir prisiimi atsakomybę už montavimą bei derinimą, jie tvarkė tik tavo atvežtą detalę, o neprieštaravo todėl, jog priima ir dėžes atskirai ir automobilius. Pats nuspręsdamas kitame servize atlikti montavimo darbus nuo jų numetei atsakomybę už galutinį rezultatą t.y. važiuojantį auto. Taip pasirinkdamas turėjai tai numatyti, nes tai elementari logika.

Klaidos nerodo, nes greičiausia tai ne klaida dabar, o paderinti reikia. t.y. prisijungti prie auto kompo ir pakoreguoti kažkokius parametrus, kadangi buvo daryti pakeitimai svarbiam mazge. Šiuo atskiru atveju, tai gula ant montuotojų pečių, jie tą darė ar ne.

Žinoma, visada lieka tikimybė, jog kažko nepadarė dėžių servizas, tačiau, jie tvarkė tik mechaniką, į elektroniką nelindo, nes neturėjo auto pas save, tai jei vis dėlto bus problema su mechanine dalimi, tai turi taikyti garantiją, jei su elektronine, teks kažkiek pamokėti, nes jie su ja visiškai nedirbo, tai ir garantijos suteikti negali.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau tie kurie sutinkate, mokėti už tai, kas galimai buvo gera, ypač tokius pinigus 1500eur, tose automatinėse dėžėse nieko ten stebuklingo nėra, didelis šansas, kad keitė pūslę, net nepasigilinę kaip važiavo, nebūtina net meistru, kad nustatyti linkme ar el. dalis, mechaninė ar pūslė. Turėjau problemų su dėžė, kreipiausi per rekomendacijas, tai net atkalbėjo dėžę tvarkyti, nes būtų panašiai kainavę, o mažai kas pasikeitę ir laikys n metų, tai 3 metus važiuoja toliau. Pas mane buvo pūslė, apsukos šokinėjo ant didesnių greičių minimaliai, kadangi nemėgstu nesklandumų, galvojau remontuoti, bet pasakė, kad neverta tiek kišti ir jeigu noriu aišku darys, o čia paėmė dėžę ir darė to ko nereikia, tai jų kaltė, kad patys tvarko tai ko nereikia ir jų bėda, pas mus ir lievai su tais visais garantiniais ir apskritai niekas neatsako už darbo kokybę, taip taip yra visokie institucijos, bet tokiose situacijose jos bejeges.

Yra savų, kurie turi Vokietijoje servizą normalų, ne garažinį, tai esu pats matęs kaip ten viskas vyksta sklandžiai klientų atžvilgiu, būna visko, servizas ne tas dalis pakeičia ir ką, nurašo į išlaidas, klientui net nesako, nes ir taip aišku, kad nenorės mokėti, susipyks ir panašiai, ir teisybė bus jo pusėje, nes atvarė vieno, o gauna kitą. Ten net nėra jokių iškarto atidavimų automobilių, privaloma tam tikrą kiekį km pravažiuoti ir įsitikinti, kad tikrai problema sutvarkyta, o ne pakeičiau ir sėkmės gal eis.

Dėžę gal kiti supranta kaip vieną agregatą, bet jis yra kaip atskira sistema, tai galiu duoti lygiai tokį patį pavyzdį, tik su automobilio remontu ir manau, dabar kiekvienam neatrodys normaliai - atveži remontuoti automobilį ir pasakai kame šaknys, tarkim dingo trauka, paėmė servizas nežiūrėdamas restauravo turbiną ir grąžino tau automobilį net nepažiūrėję, tu atsisėdi, vėl nėra traukos, vėl atgal į servizą ir ten nustato, kad reikėjo tik oro srauto matuoklę pakeisti, kuri kainuoja mažiausiai 6 kartus pigiau. Tai lygiai tas pats ir su dėže, galėjo gi jie ir tą mašiną paimti ištestuoti normaliai ir sužinoti problemą, tik jie neturėjo laiko dėžės išimti, jeigu prieš tai namų darbų nepasidarė, iš kliento lūpų nustatė kame problema gali būti ir aklinai tvarkė, galimai vieną brangiausių taškų, nu čia neprofesionalumas maksimalus.

Redagavo venom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po dėžės įdėjimo buvo nuvežtas automobilis į servisa kur jie remontavo dėže. Elektros pusėje klaidų nėra, taipogi jie kalibravo irgi nieko. Rezultatas tas pats prieš remonta. Jie dabar sako atvešk, žiurėsim, bet tikriausia vėl imsim pinigus už nežinia ką. Ar vartotojų teisės padėtu man šituo klausimu?                                                                                                                                                                            

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-05-14 14:41, JiJi777 parašė:

Po dėžės įdėjimo buvo nuvežtas automobilis į servisa kur jie remontavo dėže. Elektros pusėje klaidų nėra, taipogi jie kalibravo irgi nieko. Rezultatas tas pats prieš remonta. Jie dabar sako atvešk, žiurėsim, bet tikriausia vėl imsim pinigus už nežinia ką. Ar vartotojų teisės padėtu man šituo klausimu?                                                                                                                                                                            

Vartotojų teisės į įmonių tarpusavio santykius nesikiša 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Klaida ta, jog ėjai per kelis skirtingus servizus, ir taip nuėmei nuo jų atsakomybę. Reikėjo klausti, o kas jeigu problema ne ten ir pan. Visada tokio tipo gedimus tvarkyti vienoje vietoje.

Telšiuose yra labai geras specialistas greičio dėžių, jeigu reikia kontaktais galiu pasidalinti AŽ.

Taip pat, galbūt panašu į karmą, kurį grįžta, kai tu iš kažkur bandei sutaupyti ar pasipelnyti turbūt nesąžiningais būdais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...

Tikiuosi autoriui pavyko isspresti problema su deze, didziausia beda LT yra ta, kad supratimas i koki servisa vaziuoti, kokios kainos, garantijos po auto remonto, ar prastos diagnostikos kuomet problema visai ne ten ka tvarko ir t.t. Bandant isspresti ir palengvinti zmonem ir imonem gyvenime, renkant autoservisa sukureme platforma: https://metaskeisti.lt/autodiagnostika kur galite rasti tinkama autoservisa, patikrinti vartotoju (tikru klientu) atsiliepimus, paziureti serviso kainorascius, komanda ir kita informacija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

DSG dėžė nėra automatinė dėžė (iš techninės pusės), ten nėra pūslės ir pan. Jei būtų sugedusi mechaninė dalis (krumpliaračiai), tai dėžė išvis nevažiuotų ar nebūtų kažkurių pavarų. Tampymas greičiausiai buvo susidėvėjusi sankaba, kuri kainuoja mažiau nei 1500€. 
Žmogus atvažiavo į servisą su gedimu, servisas diagnozavo ir pasižadėjo jį sutvarkyti su garantija, jeigu problema nedingo, tai čia yra serviso kaltė, o ne kliento. Servisas išardęs dėžę ir pamatęs, kad viskas tvarkoje, vietoje to, kad apie tai pranešti klientui - tiesiog surinko viską atgal nieko nekeitę, bet klientui vistiek paskaičiavo pilną kainą. Kad buvo atvežta nuimta dėžė tai atsakomybės nuo serviso nenuima, ypač kai patys sutiko. 
Deja, bet kažin ar klientui pavyks kažką išpešti, nes Lietuvos įstatymai vartotojų negina, jei tave apgavo - pats kaltas, aptarnavimo lygis žemiau plintuso, servisai išsikalinėja iš klientų kaip tik nori, o vartotojų teisės nieko negali padaryti, nes jeigu nėra jokio išrašyto popieriuko, reiškia ir paslaugos nebuvo. Nebent pats rinksi įrodymus ir eisi į teismą. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-05-14 10:17, nix parašė:

O yra trapesniu greicio deziu uz DSG? Kol veikia - tol liuks, bet jei jau pareina tai jau geriau visa keisti.

DSG mano manymu pati geriausia dėžė. Greita ir efektyvesnė net už mechaną. Keisk laiku tepalus, išmok važiuot su ja ir tarnaus ilgai, nebent kartą gyvenime teks pasikeisti sankabą, kuri nepigi. Taip, pirmosios 7 bėgių dėžės DQ200 su sausa sankaba pakankamai probleminės, bet naujesnės 6 bėgių tikrai neblogos. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...