Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, planuoju ateityje atsinaujinti auto į audi a6 2.0 tdi, mechanine, 2012-2013 metų. Šiuo metu turiu senesnę audi (2005) su tokių pačiu  varikliu ir žinau, kad dažniausios problemos yra su tepalo ašele ir purkštukais. Kiek teko domėtis pvz ant volkswagen grupės auto, tai purkštukų ir tepalo ašelės problema ištaisyta su blue-motion modeliu. O kaip dėl audi? Nuo kokių metų jau yra šitos bėdos sutvarkytos, nes internete konkrečios informacijos nerandu ir galbūt čia yra auto specu būtent dėl šito variklio 🙂

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš patirties pasakysiu, kad kiek tenka apžiūrinėti skirtingų kw 2.0tdi, skirtingų metų ir skirtinguose kėbuluose/markėse, tai labai retai kada sutinku bėdas su varikliu, net jei mašina būna visiškas lavonas. Bet beveik visuose daugiau ar mažiau barška smagratis, ieškot su nebarškančiu neapsimoka, paprasčiau atsidėt 600-1000€ jo keitimui. 
O tepalo ašelę reikia žiūrėt ne pagal metus, o pagal variklio kodą. Jei ką, tai galima pačiam tą ašelės broką sutaisyt. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Stanley parašė:

Iš patirties pasakysiu, kad kiek tenka apžiūrinėti skirtingų kw 2.0tdi, skirtingų metų ir skirtinguose kėbuluose/markėse, tai labai retai kada sutinku bėdas su varikliu, net jei mašina būna visiškas lavonas. Bet beveik visuose daugiau ar mažiau barška smagratis, ieškot su nebarškančiu neapsimoka, paprasčiau atsidėt 600-1000€ jo keitimui. 
O tepalo ašelę reikia žiūrėt ne pagal metus, o pagal variklio kodą. Jei ką, tai galima pačiam tą ašelės broką sutaisyt. 

Ačiū.

Randu informacijos, kad senesnių modelių pagal variklio kodą - BVG, BVS, BBA, BRD, BRE. Alyvos siurblio ir purkštukų problemos tam varikliui netaikomos.

O vat, BPW, BNA, BRF, BLB - pasitaiko dažnai. 

O nuo 2011 - pagal variklio kodą CGLC - dažna problema dėl tepalo ašelės.

Kaip paties nuomone, turinčio patirties dėl šitų variklių, ar čia teisinga informacija pateikta?

Redagavo Deazent
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas liecia 2.0tdi rekomenduociau ziureti tik 125 arba 120kw. Su 103kw ir 100kw ejo vadinami "pumpaduzai". O su pumpaduzais pas mane tik blogos patartys buvo. 

Kas liecia 125kw variklius, tai jeigu neklystu nebera bedos su tepalo asale, o vienintele silpna vieta - purkstukai. Bet jeigu kuriasi tvarkingai ir neleidzia stovinti - problemos irgi neturesi.

Redagavo edis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, edis2 parašė:

kas liecia 2.0tdi rekomenduociau ziureti tik 125 arba 120kw. Su 103kw ir 100kw ejo vadinami "pumpaduzai". O su pumpaduzais pas mane tik blogos patartys buvo. 

Kas liecia 125kw variklius, tai jeigu neklystu nebera bedos su tepalo asale, o vienintele silpna vieta - purkstukai. Bet jeigu kuriasi tvarkingai ir neleidzia stovinti - problemos irgi neturesi.

O kaip dėl 130kw, atrodo, lyg ir populiariausi šiuo metu skelbimuose.

Redagavo Deazent
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VAG variklių nėra prasmės lyginti pagal kW, nes tiek pat kW gali būti skirtingų kodų varikliai. 
100 ir 103kW gali būti tiek PD tiek Common Rail. 
Bet visa tai nesvarbu, kai mašinoms jau virš 10m, ir dauguma nuvažiavusios 300k+, tai jų patikimumas labiau priklauso nuo to kaip buvo eksploatuojamos ir aptarnaujamos. Ir automobilis nesibaigia ties varikliu, koks skirtumas jei variklis patikimas, kai visa kitą subyrėję ar kėbulas kreivas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...