Pereiti prie turinio

Mokytis leist adsus ar samdyti specialistą?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,
Draugė teikia grožio paslaugas ir nori pradėti leisti rėmėjų reklamas „Facebook“ ir „Instagram“, nes pati dažnai pasinaudoja reklamoje matytais pasiūlymais. Ji paprašė manęs padėti paleisti reklamas, tačiau iškilo klausimas: aš niekada nesu leidęs reklamų. Ar verta bandyti pačiam tai padaryti, peržiūrėjus „YouTube“ pamokas ar perskaičius forumus internete?
Ar galbūt geriau samdyti specialistą, kuris viską sutvarkytų, nes bijau, kad galiu tiesiog sudeginti draugės pinigus?
Biudžetas tikrai nėra didelis – kalbame apie dvigubai mažesnes sumas nei šimtai eurų per savaitę.
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gali bandyt leist, bet galiu pasakyt, kad grožio paslaugos yra oversaturated market ir leisk neleidęs tų adsų, mano žmona irgi turėjo savo kosmetologijos kabinetą, tai vienas kitas leadas susigeneruodavo iš adsų, bet visi ieško, kur pigiau pasidaryt kokią procedūrą, o ir konkurencija nežmoniška, yra kurios išvis pusvelčiui daro tas procedūras. aišku gali bandyti, bet tik perspėju, kad nereiktų nusivilti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 21 minutę, sydzei parašė:

gali bandyt leist, bet galiu pasakyt, kad grožio paslaugos yra oversaturated market ir leisk neleidęs tų adsų, mano žmona irgi turėjo savo kosmetologijos kabinetą, tai vienas kitas leadas susigeneruodavo iš adsų, bet visi ieško, kur pigiau pasidaryt kokią procedūrą, o ir konkurencija nežmoniška, yra kurios išvis pusvelčiui daro tas procedūras. aišku gali bandyti, bet tik perspėju, kad nereiktų nusivilti

Na apie paslaugą tai pataikei 100% 😄

Na bet norisi gyvų klientų iš adsu o ne spaminimo per grupes. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, sydzei parašė:

gali bandyt leist, bet galiu pasakyt, kad grožio paslaugos yra oversaturated market ir leisk neleidęs tų adsų, mano žmona irgi turėjo savo kosmetologijos kabinetą, tai vienas kitas leadas susigeneruodavo iš adsų, bet visi ieško, kur pigiau pasidaryt kokią procedūrą, o ir konkurencija nežmoniška, yra kurios išvis pusvelčiui daro tas procedūras. aišku gali bandyti, bet tik perspėju, kad nereiktų nusivilti

Remiantis šiuo komentaru, galima sakyti, kad samdyti neapsimoka, vis viena pinigai bus į balą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Lafas parašė:

Na apie paslaugą tai pataikei 100% 😄

Na bet norisi gyvų klientų iš adsu o ne spaminimo per grupes. 

Treatwell ir turbūt geriau "akciją" procedūrai padaryt, o ne kišt eurus į reklamą

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisidėsiu ir ar su klausimu ar verta samdyti specialistą ir mokėti 250Eur/mėn už ads'o sukonfigūravimą ir priežiūrą ar pačiam įsigyti kursus ir išmokti? Turint omenyje kuomet verslas nera itin didelis ir 250Eur/mėn yra gana nemažos papildomos išlaidos, kaip pvz, sudaro pusę patalpų nuomos kainos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 36 minutes, Leader parašė:

Prisidėsiu ir ar su klausimu ar verta samdyti specialistą ir mokėti 250Eur/mėn už ads'o sukonfigūravimą ir priežiūrą ar pačiam įsigyti kursus ir išmokti? Turint omenyje kuomet verslas nera itin didelis ir 250Eur/mėn yra gana nemažos papildomos išlaidos, kaip pvz, sudaro pusę patalpų nuomos kainos.

lietuvos rinkoje tikrai neverta, viskas remiasi į patį ad creative, o kažkam mokėti 250 eur per mėnesį, kad patweakinti settingsus, kurie mažai turi įtakos, kadangi lietuvos rinka yra paprasčiausiai per maža, kad veiktų ten visokie interests ir panašiai ant reklamų + ads išlaidos, tikrai neapsimoka. geriau už tuos 250 eurų užsisakyk, kas pakurtų UGC video, yra kas kuria po 30-40 eurų, yra ir už 50-60, yra kas ir barteriu kuria, tai išvis savikaina mažesnė gaunasi (aišku priklauso nuo produkto/paslaugos) ir leidi adsus broad tiesiog auditorija ir tiek, nusistatai lyti, amžiaus rėžius ir viskas, taip pat lygiagrečiai advantage+ (meta siulomas dalykas, kur patys parenka auditoriją, kam rodyt)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Leader parašė:

Prisidėsiu ir ar su klausimu ar verta samdyti specialistą ir mokėti 250Eur/mėn už ads'o sukonfigūravimą ir priežiūrą ar pačiam įsigyti kursus ir išmokti? Turint omenyje kuomet verslas nera itin didelis ir 250Eur/mėn yra gana nemažos papildomos išlaidos, kaip pvz, sudaro pusę patalpų nuomos kainos.

Už 250€ aš pats galiu per mėnesį pažiūrėjus tutorial išmokti ir padeginti svetimus pinigus jei nori 😄

Aš čia tema dėl mažesnių išlaidų pakuriau kaip 5€ daily biudžetas 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 43 minutes, Lafas parašė:

Už 250€ aš pats galiu per mėnesį pažiūrėjus tutorial išmokti ir padeginti svetimus pinigus jei nori 😄

Aš čia tema dėl mažesnių išlaidų pakuriau kaip 5€ daily biudžetas 😄

būtent tai ir norėjau pakomentuoti: ads specas benporos šimtų eurų mėnesiui - su tavimi net nekalbės, o kadangintokio biudžeto neturite - vadinasi ir belieka variantas: "bandyti pačiam"....

nors aš aplamai palaikyčiau idėją planuojamą reklamos biudžetą "konvertuoti" į papildomas akcijas-atrakcijas klientams, pvz:

- jei mėnesiui planuoji išleisti 100 eur reklamai - tai įsteikite tokiai sumai laimėti kokį prizą tame pačiame Facebooke, pvz.: pirma vieta gauna -50eur nuolaidos kuponą paslaugoms, antra vieta -30eur o trecia vieta -20eur. taip žmonės pradės matyti tavo profilį, likinti sharinti taginti, o tie paskirti trys laimingieji kainateis į saloną - išnaudos kuponą vet kažkiek pinigėlių tikėtina turės iš piniginės ištraukt priemokai - tai bus šiektiek ir pajamų....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tokiais mažais biudžetais tikrai neverta užsisakinėt kas atlikinėtų tokias paslaugas už tave. Facebook/IG reklamos/post boostai ir t.t. gan nesunkiai perprantami net be tutorialų. Paprasta nusistatyt bent kažkiek labiau "tikslinę" auditoriją. Nustačius biudžetą rodo prognozuojamą parodymų skaičių, tai daugiau priklauso tiesiog nuo to ar tas postas ir paslauga bus paklausus, ar pateikimas bus įdomus. 

Meta Ads sunku kovertuot, jei nėra kažkoks ypatingas pasiūlymas ir dėmesį pritraukianti reklama, turbūt bus daug peržiūrų bet mažiau realių klientų nei reklamuojant per google ads ir kai mokama už paspaudimą ne už peržiūrą.

Agentūras ir "profus" verta samdyt turint didesnį biudžetą siekiant retargetint, turėt visą reklamos, vartotojo elgsenos analizę ir t.t. kitu atveju jie tiesiog atliks tą patį kelių minučių procesą ką nesunku pasidaryt pačiam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tokiu mažu biudžetu sunku būtų ką ir padaryti daug. Kaip ir prieš tai minėjo, konkurencija nemaža, tai reikėtų jau tikrai ant kažkokių akcijų ar dealų gaudyti žmones. Paprasčiausiai jeigu nėra didelio know how reklamose, leisti reklamas kaip boosted su tokiu biudžetu ir stebėti ar yra efektas, aišku reikia žiūrėti į patį contentą ar jis turi "hook". 

Jau jeigu planuojame su ads manager dirbti ir platesnė strategija, rekomenduočiau peržiūrėti per ads library ką konkurentai daro, kiek laiko runnina reklamas ir bandyti kažką panašaus naudoti ir leisti pas save. Targetinti broad auditorija t.y. moteris, interesai gali nebūti super svarbūs, svarbiausia creative ir kaip jis moka parduoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 23 valandas, sydzei parašė:

gali bandyt leist, bet galiu pasakyt, kad grožio paslaugos yra oversaturated market ir leisk neleidęs tų adsų, mano žmona irgi turėjo savo kosmetologijos kabinetą, tai vienas kitas leadas susigeneruodavo iš adsų, bet visi ieško, kur pigiau pasidaryt kokią procedūrą, o ir konkurencija nežmoniška, yra kurios išvis pusvelčiui daro tas procedūras. aišku gali bandyti, bet tik perspėju, kad nereiktų nusivilti

Labai jau siauras komentaras, nepamiršk, kad grožio sričių yra tūkstantis+viena, taip pat ir skirtingos jų rinkos, skirtingos konkurencijos pagal miestus, pagal salonus, čia yra begales niuansų, kuriuos reikia visų pirma įsivertinti, o ne iškarto oversaturated market., galbūt mažam miestely planuoja atsidaryti, kur nėra dar tokios paslaugos ir galėtų pramušti labai gerai, bet tavo komentaras, gali toks numušti ūpą ir žmogus net nebandys, nes galvos, kad neverta., kai realiai tavo komentaras yra visiškai niekinis, galbūt tai žmonai pritrūko kompetencijos, galbūt pritrūko charizmos, galbūt elementariai per greit pasidavė, čia irgi gali būti daug niuansų, ypač, kas su grožiu susiję, pagrindinis rodiklis nėra kaina, už tą pačią paslaugą gali mokėti ir dešimt kartų daugiau, jeigu jinai to verta, jeigu meistras(-ė) padaro tobulai, norinčių atsiras už didesnę negu rinkos, negu rinkos vidutinę kainą garantuotai. Įdirbio, kokybės pagrindinis klausimas. 

O Lafui linkiu, kad pradžioj tiesiog bandyk pats daryti, eksperimentuok, kelias reklamas gali skirtingas pabandyti paboostinti ir žiūrėk kurios geriau eis ir analizuok. Ne raketų mokslas, su noru tikrai išmoksi plius bus naudinga ir tavo veikloms, ne tik žmonai, nes tą pačią patirtį galėsi panaudoti ir savose reikaluose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Verta samdyti specialistą jeigu gerą turi. Pirmas dalykas, tai tau padės konversijas visas sumažinti, nusistatyti visus reikiamus tikslus ir pastoviai optimizuoti kampanijas. Pasiimęs kursus ir leisdamas biudžetą, didelė tikimybė, kad biudžetą išleisi į balą. Kitas dalykas, kad specialistas leis ne vieną reklamos kampaniją ir matys kas geriausiai veikia, pagal tai ir optimizuos. Daug dalykų, kurių kursai tau tikrai nerodys, o gausi basicą. 

 

Bet jeigu kalbame apie biudžetą 300 eurų per mėnesį spendui, tuomet sakyčiau neverta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2025-01-25 22:35, Lafas parašė:

Ar galbūt geriau samdyti specialistą, kuris viską sutvarkytų, nes bijau, kad galiu tiesiog sudeginti draugės pinigus?

tik nesamdyk tų specialistų, kur čia forume užsiregistruoja paskyrą pirmam ir paskutiniam postui su backlinku, nes būsiu pirmas kur atkomentuos su negatyvu 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su mažu biudžetu mažam verslui visokie boost'ai, like rinkimai, awareness ir panašios kampanijos iškart atkrenta ir net neverta jų bandyti. Net jei prisirinksi likes ar followerių, verslo paskyrų ir komercinių postų reach'as tragiškas, tai niekas nesikonvertuos.

Su mažu biudžetu bandyčiau taip:
- Kuo agresyvesnė konversijoms kampanija (turi išnaudoti kiekvieną centą).
- Ad creative būtų pvz. Facebook Carousel, kiekvienoje karuselės skaidrėje išdėstyta: grožio paslauga su iliustracija, nurodyta kaina, miestas, kur atliekama. T.y. visa reikalinga info vedanti link konversijos.
- Leisti su konversijos targetu: kad užsiregistruotų paslaugai. Tam pasikuri formą, kur žmogus gali suvesti vardą, pasirinkti paslaugą, laiką. Plius gauni jo email ateičiai (pvz. papildomai formoje gali bandyti siūlyti prenumeruoti naujienlaiškį ir taip paimti dar neapsisprendusius).
- Būtinai trackinti formos konversijas su pixel'iu, kad Meta suprastu, kaip sekasi tavo kampanijai (kiek atėjo ir kiek užpildė formą(konvertavosi)).
- Target audience: miestas, kuriame atliekamos paslaugos.

Pažiūrėk vieną kitą video, Youtube pilna nemokamos info pradžiai, o kaip kas veikia suprasi, kai padirbėsi kurį laiką su tuo pats.

Pvz:
https://www.youtube.com/@BenHeath

Redagavo bratkax
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...