Pereiti prie turinio

Ieškau kas galėtų padėti įgyvendinti mano projektą (paremti, finansuoti ar paskolinti)


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, ieškau kas galėtų padėti įgyvendinti mano projektą (paremti, finansuoti ar paskolinti).

Trumpai :

 

Mobilus servisas – tai modernus ir lankstus sprendimas, skirtas efektyviam technikos remontui bet kuriame Lietuvos regione. Ši paslauga suteikia galimybę greitai ir patogiai pašalinti statybinės, pramonės, ūkio transporto ar kitos technikos gedimus vietoje, be poreikio ją transportuoti į remonto dirbtuves. Tokiu būdu taupomas laikas, mažinamos transportavimo išlaidos bei neigiama įtaka aplinkai, nes išvengiama papildomų degalų sąnaudų ir taršos.

Jeigu sudomino idėja, susisiekiam, turiu verslo planą, susitarsim, išsiaiškinsim ir tolyn.

Redagavo LinasZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinau kas gali finansuoti - bankas, greitieji kreiditai. O del pacios idejos, sakai kad nereikes judinti technikos ja gabenant i remonto vieta ir tausosi aplinka, o tai kaip tu ja tasiysi nuotoliniu budu, ar nereikes vistiek vykti i vieta ir veztis kaalnus irankiu bei detaliu kad suremontuoti, nebus tas pats transportavimas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, LinasZ parašė:

Sveiki, ieškau kas galėtų padėti įgivendinti mano projektą (paremti, finansuoti ar paskolinti).

Trumpai :

Mobilus servisas – tai modernus ir lankstus sprendimas, skirtas efektyviam technikos remontui bet kuriame Lietuvos regione. Ši paslauga suteikia galimybę greitai ir patogiai pašalinti statybinės, pramonės, ūkio transporto ar kitos technikos gedimus vietoje, be poreikio ją transportuoti į remonto dirbtuves. Tokiu būdu taupomas laikas, mažinamos transportavimo išlaidos bei neigiama įtaka aplinkai, nes išvengiama papildomų degalų sąnaudų ir taršos.

Jeigu sudomino idėja, susisiekiam, turiu verslo planą, susitarsim, išsiaiškinsim ir tolyn.

papildomos degalų sanaudos bus ne iš kliento pusės, bet tavo, tada tvarkymas "kieme", "lauke", "aikštelėje" tai nėra teigiama įtaka aplinkai, tai manau viskas suksis, kol neužkliūsi kam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mobilus servisas, tai servisas kuris atvažiuoja pas klienta ir remontus atlieka vietoje, taip yra niuansų, dėl dalių ar ypač sunkių dalių kurios daug sveria, bet viskas yra įmanoma ir priklausomai nuo darbo planavimo ir turimos technikos, turiu patirtį šioje srityje todėl žinau ką galima padaryti geriau.

 

Redagavo LinasZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuvažiuotas atstumas yra apmokamas kliento, jeigu kainą susidaro milžinška galima daryti nuolaidas, arba priiminėti kitus sprendimus, tam kad tai būtu tinkama aplinkai vietoj to kad alyva išleistum ant žemės ar kitur galima susiplanuoti darbo aplinka, kad alyva nepatektų ant žemės ir neterštum gamtos.

Redagavo LinasZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • LinasZ pakeitė pavadinimą į Ieškau kas galėtų padėti įgyvendinti mano projektą (paremti, finansuoti ar paskolinti)

Kiek žinau įmonių, kurios užsiema "mobiliu servisu" tai čia greičiau jų šalutinė veikla, nei pagrindinė.

pagalvok pats, tau pačiam labiausiai reikės einamiausių detalių turėti po ranka, jei tas einamas detales pirksi autoaibej arba dar blogiau - reikalausi, kad klientas pats nusipirktų, tai ilgai biznis nesitęs. Nori nenori, norėdamas toliau vystyti mobilų servisą, turėsi atsidaryti sandelį, užmegzti ryšį su detalių didmena, ir einamiausias dalis turėti po ranka. O čia jau vystosi reikalai į didelį detalių biznį.

manyčiau, kad pradėti biznį nuo mobilaus serviso, būtų reikalus daryti ne nuo to galo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, taip tikrai pritariu tau vienas iš sunkiausių šio verslo dalykų būtų tai detalės, jų prieinamumas, sandeliavimas ir kita, bet tam ir yra skirtos partnerystės su įmonėmis, sandoriai ir kita, tam kad užtikrinti prekių judėjimą. Nieks nesakė, kad bus lengva ir uždirbsi milionus pradžioje, ne taip nebus. Kadangi turiu patirties šioje srityje, dirbęs, ir turiu, ir žinau, įmones užsiimančia reikalingiausių detalių prekybą, bei sandeliavimu, kalbu bei apie autorizuotus servisus, tai šis toks jau ir pliusas. Taip verslo plane, plėtros skiltyje turiu įsirašęs, serviso, sandeliavimo patalpas, nes žiūrint platesniu mąstu taip būtų patogiau, greičiau, ekonomiškiau.

Redagavo LinasZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip Tmaster minėjo aš ir žinau įmonių kurios tuo užsiema, ir jų pagrindinė veiką tai tos technikos pardavimai / nuoma. O jos remontas tik kaip bonusas. 

Aš (kaip investuotojas) matau problemą jog tu labai plačiai bandai užgriebti: efektyviam technikos remontui bet kuriame Lietuvos regione. Ši paslauga suteikia galimybę greitai ir patogiai pašalinti statybinės, pramonės, ūkio transporto ar kitos technikos gedimus vietoje, be poreikio ją transportuoti į remonto dirbtuves. 

Ar tikrai tiek daug subebesi: nuo bobcat`o  isduzusio stiklo , iki akmenes rajone miske sugedusio miskovezio ar john deer traktoriaus. 

Su tokia placia veikla (ir net su siauresne) savo detaliu stockas - nesamone. Juk eilinis servisas visom imanomom detalem neapsikrauna, turi tas kurios tinka visiems - pvz tepalas. Tavo didziausia vertybe jog zinotum kur ta detale isigyti, ir dar bonusas jei greiciau nei kiti. 

Prieš 44 minutes, LinasZ parašė:

Taip verslo plane, plėtros skiltyje turiu įsirašęs, serviso, sandeliavimo patalpas, nes žiūrint platesniu mąstu taip būtų patogiau, greičiau, ekonomiškiau.

Tai nuo pradines idejos kaip ir atsitraukti. 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už klausimą ir pastebėjimą, TEGAS,  dalis įmonių tikrai užsiima remontu kaip antraeile veikla prie pardavimų ar nuomos. Mano atveju mobilus serviso remontas  – tai pagrindinė kryptis.

Dėl geografinio aprėpties – taip, aš suprantu, kad nebus taip, jog per 3 minutes atsidursiu kitame Lietuvos gale. Bet kai alternatyva klientui – laukti savaitę ar dvi, 2–5 valandų reagavimo laikas yra didžiulis privalumas. Kol spėsiu vykdyti įsipareigojimus ir klientai liks patenkinti – viskas gerai. Jeigu matysiu, kad nebespėju – stiprinsiu komandą ir plėsiu pajėgumus.

Kalbant apie pačią techniką – aš neteikiu paslaugų „viskam, kas turi variklį“. Remonto darbus koncentruoju į aiškią specializaciją:
frontaliniai, teleskopiniai, rotaciniai krautuvai,
ekskavatoriai, vibrovolai, buldozeriai,
savivarčiai ir panaši specifinė technika.

Žinoma, besiplečiant verslui galima ir plėsti remonto paslaugų spektrą – įtraukiant daugiau technikos tipų, kai atsiranda paklausa ir atsiranda papildomų pajėgumų. Bet pagrindinė idėja – augti tikslingai, neprarandant kokybės ir greitos reakcijos.

Taip, detalių „stockas“ viskam nėra realus – net ir didieji servisai to dažnai neturi. Tačiau šią problemą visada galima išspręsti. Svarbiausia – turėti kelis patikimus tiekėjus, ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Daugelis jų siūlo ekspresinius siuntimus per 1–2 dienas. Žinoma, tai kainuoja daugiau, bet kai klientui svarbiausia – greitis, tai tampa labai geras sprendimas. Be to, ne visų gedimų sprendimui detalės reikalingos čia ir dabar – kalbu iš patirties. Daug ką galima laikinai sutvarkyti, kad technika dirbtų toliau, kol dalis atvyks. Galiausiai, visa tai susiveda į gerą planavimą ir bendradarbiavimą su tiekėjais bei klientais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zemes ukio technikoje tai cia normali praktika tas servisas atvykstantis i vieta. Bet kaip jau minejo tai niekam nera pirmine veikla, o tik papildoma paslauga.

 

Jei kalba eina apie smulkesniu verslu ar aplamai fiziniu asmenu aptarnavima, tai pagalvok kiek tures tavo paslauga kainuoti jei noresi uzdirbti.

As esu mobili automobiliu patikra, tai buna kai vaziuoji 2,5h i viena puse, tada automobili tikrini 60-90min ir vel vaziuoji atgal 2,5h. Per diena pacio darbo 60-90min, bet sugaista 6-6,5h.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, Pauliau – pats principas tikrai panašus į tai, ką darai su mobiliomis patikromis. Ir sutinku – žemės ūkio ir net statybinėje technikoje mobilus remontas yra įprastas dalykas, tik dažnai jis nėra prioritetas servisams, todėl klientams tenka ilgai laukti.

Būtent čia aš matau nišą – padaryti tai kaip pagrindinę veiklą, su normaliu planavimu, reagavimo laiku ir orientacija į klientą, o ne „kada galėsim – tada atvažiuosim“ modelį.

Kadangi už darbą, alyvas, dalis ir kelionės išlaidas apmoka klientas, toks modelis iš esmės tampa visai ekonomiškai logiškas.

Jeigu žiūrime plačiau – tarkime, vieną dieną turiu du klientus: vienas vienoje Lietuvos pusėje, kitas – kitoje. Kelionė tarp jų gali trukti 5–7 valandas, o pats darbas kiekvienoje vietoje – po 3–6 valandas. Taigi, visa darbo diena gali užimti nuo 11 iki 17 valandų, įskaitant keliones. 

Jeigu nori neprarasti klientų, formuoti patikimo serviso įvaizdį ir generuoti pajamas, tai aš tame nematau problemos –  pasistengti ir padirbėti viršvalandžius, kol klientas patenkintas, o veikla atsiperka, tai yra visiškai nuostabu. Be to, būna dienų su viena kelione ir 6–8 val. darbo vienoje vietoje, arba su keliais smulkesniais užsakymais tame pačiame regione – visa tai išsilygina, kai dirbi strategiškai ir lankščiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar dėl „kosminių“ kainų – suprantu, kad iš šalies gali taip pasirodyti, bet pas mane kainodara paremta ne konkrečia darbų kaina, o aiškia valandine paslauga.

Kainos svyruoja pagal paslaugos tipą, tad jeigu dirbu pas klientą visą dieną (8 val.), kaina būtų 280–400 Eur + kelionė + detalės/alyvos (jei reikalinga).

Palyginimui – autorizuoti servisai neretai ima kelis tūkstančius eurų už tokio pat tipo darbus, neskaičiuojant kelionių, prastovų ar laukimo eilių.

Mano tikslas – būti lankstesniu, greitesniu ir sąžiningesniu sprendimu, nei stambių servisų alternatyva. Ir klientai tai vertina – ypač kai technika stovi, o darbas stringa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sydzei, suprantu, kad iš šono viskas gali atrodyti labai optimistiškai ar net teoriškai.
Tačiau aš remiuosi ne vien svajonėmis – turiu patirtį dirbant būtent šioje srityje, realiai susidūręs su problemomis, technika ir klientų poreikiais.

Taip, iššūkių bus, ir ne viskas rožėm klota – bet jeigu žmogus turi motyvacijos, planą ir valią dirbti, jis gali daug pasiekti. Aš būtent taip ir žiūriu į savo idėją – ne kaip į fantaziją, o kaip į etapais įgyvendinamą tikslą, kurį pagrindžia praktika.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemačiau nei viename poste parašyta, kas už paskolintus/investuotus pinigus būtų perkama?

O šiaip tai jei yra konkretūs poreikiai, yra patirtis ir (ar) išsilavinimas šioje srityje, siūlau pasidomėti UŽT parama. Galimai dar bus naujų šaukimų: https://uzt.lt/parama-verslo-kurimui/487

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"As Justas" tiesą sakant, įrangos sąrašą ir finansavimo paskirtį esu aprašęs, tačiau jį laikau aptarimui tik su realiai susidomėjusiais investuotojais. Visas šis pristatymas – tai „įvadas“ į idėją, o ne detalus verslo planas. Tiksliau, tai tik maža dalelytė, po kuria slypi analizės ir planavimas.
Ir  taip, seku  UŽT paramos kvietimus ir neatmetu galimybės pasinaudoti, jei tik pasirodys tinkama proga. Šiuo metu paraleliai ieškau ir strateginių partnerių ar finansinės paramos, nes tikiu, kad gerai išvystyta idėja gali būti naudinga ne tik man, bet ir tam, kas ja patikės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kaip gali atsirasti realiai susidomėję, jei tik kažkokia labai abstrakti idėja yra aprašyta? Manau kad kažką realiai sudominti, reikia pasakyti kiek reikia pinigų, kam jie bus leidžiami, per kiek planuojamas atsipirkimas, kokia forma dalyvaus investuotojas ir pan. Kitaip nelabai kas gaiš laiko gilintis.

Kodėl UŽT ankstesniu šaukimu nepasinaudojai? Neatitinka perkama įranga sąlygoms keliamoms? Keista, kai sakai ieškantis partnerių ar paramos, už kurią reika atsiskaityti. O ten ją galima gauti neatlygintinai ir "neatmeti galimybės ja pasinaudoti".

Redagavo As Justas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei atvirai - tokie idėjų generatoriai o ypač jei tai net "tai „įvadas“ į idėją, galima susidurti kasdien.
faktas tik toks, kad įprastai investuotojai nesuka kiaušų dėl idėjų, kol nėra "skaičių" o čia jų net tik kad nėra, bet čia net ir idėjos nėra. Čia tiesiog darbuotojas, kuris norėtų dirbti "ant savęs" - mobiliu servisu. Nei čia kažkoks know how, nei čia koks išradimas.. Čia tiesiog žmogus svarsto dirbti sau 🙂 parodykit man ofisinį be tokios svajonės....

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As Justas ir  Tmaster, taip – tai nėra nei išradimas, nei raketų mokslas. Tai sprendimas, gimęs iš realios patirties ir spragų, su kuriomis technikos naudotojai susiduria kasdien – lėtas reagavimas, eilių laukimas, brangios autorizuotų servisų paslaugos.

Mano tikslas – sukurti paslaugą, kuri mobilumą paverčia ne papildoma, o pagrindine veiklos kryptimi. Dirbti „ant savęs“ nėra galutinis tikslas – tai starto forma. Kaip ir daugelyje verslų, viskas prasideda nuo vieno žmogaus, turinčio aiškų plėtros planą. Pradžioje dirbsiu vienas – ne todėl, kad norėčiau likti vienas, o todėl, kad reikia stabilaus klientų srauto ir finansinio pagrindo komandai plėsti.

Visi verslai prasideda nuo idėjos ir žmogaus, kuris pasiryžta ją įgyvendinti – tai nėra išimtis ir mano atveju. Mano pristatyta santrauka – tik įžanga, skirta sudominti. Visa likusi informacija – detalus verslo planas, finansinė analizė, rizikų vertinimas, pelningumo skaičiavimai – skirti realiai susidomėjusiems investuotojams ar potencialiems partneriams.

Taip pat buvau pateikęs paraišką Užimtumo tarnybos paramai, tačiau dėl formalios techninės klaidos ji buvo atmesta. Dėl to šiuo metu ieškau alternatyvių finansavimo galimybių – nes pati idėja liko tokia pat stipri, pagrįsta ir įgyvendinama, kaip buvo nuo pat pradžių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...