Pereiti prie turinio

Aptarimas: e. sąskaita tavo klientams - kainos, teikėjai ir patirtys


Rekomenduojami pranešimai

Kadangi kartas nuo karto tam tikra mūsų klientų dalis paklausia "ar galime pasiūlyti e. sąskaitą"? Taigi šią savaitę pabandžiau išsiaiškinti:

  • kiek kainuoja įmonei, kuri savo klientams nori pateikti taip vadinamą "e. sąskaitą" už savo paslaugas per internetinę bankininkystę (anksčiau tai vadinosi tiesioginis debetas)
  • kokie yra šios paslaugos tiekėjai
  • kaip veikia tas procesas iš "techninės pusės"?

Per tas kelias dienas kol dariau "research'ą" - prisiklausiau ir gandų ir prielaidų ir netgi totalių nesąmonių, kai didelių finansinių institucijų darbuotojai totaliai nusišnekėjo pasakodami apie pristatomą produktą, kainas, sąlygas ir t.t.

Taigi: kolkas pavyko išsiaiškinti, kad e. sąskaitą bankų klientams pateikti iš esmės galima dviem būdais:

  • a) sudarant sutartį dėl e. sąskaitos pateikimo su pačiu banku (startinis tarifas: 0.23-0.25 Eur už vienos e. sąskaitos pateikimą);
  • b) sudarant sutartį dėl e. sąskaitos pateikimo su tarpininku, kuris savo ruoštu Jūsų e. sąskaitą patalpina į banką (turėtų gautis 2-3 kartus pigiau, bet dar negavau tikslių tarifų).

Kolkas man, kaip paslaugos tiekėjui, e. sąskaitos paslaugos kaina (kurią turiu padengti aš-įmonė) atrodo pakankamai didelė, lyginant su kitom alternatyvom:

  • paprastas pavedimas bankiniu pavedimu - kainuoja 0.00 Eur;
  • Mokėjimo Inicijavimo Paslauga (MIP) kai klientas paspaudžia ant nuorodos, gauna paruoštą pavedimą ir tiesiog jį patvirtina - kainuoja 0.04-0.05 Eur;
  • įmokos priėmimas per Maxima, Perlas, VienaSąskaita, Igniti - kainuoja 0.00-0.05-0.08 Eur.

Gal galime šioje temoje padiskutuoti - kokias turite patirtis, klientų atsiliepimus ar pan. Galbūt naudojatės šia paslauga? Gal galite pasidalinti patirtimi, kuo ši paslauga naudinga Jūsų įmonei ir kuo - Jūsų klientams? Kodėl verta diegti arba priešingai - kodėl neverta? Kokius tiekėjus ir kainas esate išsiderėję?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Long overdue. Jau beveik 2 m. kaip laukiu, kol bus pasiūlyta šita paslauga, jau ir sutartys tuoj baigsis, o pasinaudoti šios paslaugos privalumais taip ir neteks... Visi paslaugų tiekėjai, kuriais naudojuosi, siūlo e. sąskaitą.

Tai jei tarpininkai siūlys už 0.10€ (0.25/2.5), tai kur čia bėda? Magnetukas pastaruoju metu orientuojasi į klientus, kurie ima neribotų GB mob. ryšio planus, tai kas tie 0.10€ nuo 11€+? Galų gale permesit tuos 0.10€ klientams susimokėti, kaip daro vienas paslaugų tiekėjas, neminėsiu kuris...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 11 valandų, nvu parašė:

Long overdue. Jau beveik 2 m. kaip laukiu, kol bus pasiūlyta šita paslauga, jau ir sutartys tuoj baigsis, o pasinaudoti šios paslaugos privalumais taip ir neteks... Visi paslaugų tiekėjai, kuriais naudojuosi, siūlo e. sąskaitą.

Tai jei tarpininkai siūlys už 0.10€ (0.25/2.5), tai kur čia bėda? Magnetukas pastaruoju metu orientuojasi į klientus, kurie ima neribotų GB mob. ryšio planus, tai kas tie 0.10€ nuo 11€+? Galų gale permesit tuos 0.10€ klientams susimokėti, kaip daro vienas paslaugų tiekėjas, neminėsiu kuris...

Kad paslaugos vartotojai to laukia ir nori - net neabejoju. Ypač, jei tai būtų nemokama paslauga (vartotojui). Tačiau operatoriui tai ženkliai didina sąnaudas.

Temos esmė - užvesti diskusiją - kurioje galimai kiti forumiečiai galėtų pasidalinti "pigesniais sprendimais" kuriuos patys yra atradę/naudoja - nes dar šiandien Swedbanko vadybininkė tikino, kad be 1400eur/mėn. biudžeto - net neverta pradėti kalbėti... 

kai nuo plano lieka operatoriui 2eur/men - gal ir nera "didelio skirtumo" tas 10ct/mėn. - bet kai lieka 0.5eur/men nuo plano - tai ir 5ct/men. "išmetimą į balą" reikia labai gerai pasverti arba greitai gali būti prieitaa "lieptelio galas"...

Redagavo l781
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 14 valandų, l781 parašė:

kai lieka 0.5eur/men

Liudna. Reiskia varzomasi kainomis. Tas kenkia tiek konkurentam tiek ir paciam. Reikia kaina kelti ir konkuruoti per paslaugos kokybes, aptarnavimo kokybes ir patogumo prizme. 0.50 ct... Tai kokius reikia tureti klientu kiekius jog galetum padoriai pragyventi is tokio darbo?

Sesk ir labai gerai apmastyk savo versla. Gal reikia imtis radikaliu priemoniu lipti is pelkes? Nes gali sulaukti jog vietoj 0.50 ct bus 0.10 ct.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 16 valandų, l781 parašė:

klientų atsiliepimus

Nevisai mano nuomonę čia į temą sąskaitų apmokėjimui..
Bet bent parduotuvėse labiausiai mėgstu kai atidaro Payserinį pasirinkimą bankų bei pasirenkant pačią Payserą - duoda puslapį su QR kodu. Nereikia kelis kartus prisijunginėt - tiesiog paimi telefoną, nuskenuoji - sumokėta. 
Untitled.thumb.jpg.29667dcebcd06ee8ebabafa144ca4e9a.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Itixop parašė:

Nevisai mano nuomonę čia į temą sąskaitų apmokėjimui..
Bet bent parduotuvėse labiausiai mėgstu kai atidaro Payserinį pasirinkimą bankų bei pasirenkant pačią Payserą - duoda puslapį su QR kodu. Nereikia kelis kartus prisijunginėt - tiesiog paimi telefoną, nuskenuoji - sumokėta. 
Untitled.thumb.jpg.29667dcebcd06ee8ebabafa144ca4e9a.jpg

šitą mes jau turime pasidarę, live pavyzdys:

https://pay.magnetukas.lt/?code=12345678&amount=10

Klientui tereikia pasikoreguoti sumą (jeigu nori) ir apmoketi per QR kodą arba betkokiu patogiu kitu būdu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kelk kainas. Pas tave perku paslaugas ne tik dėl geros kainos, bet ir dėl patogumo, kad nereikia 4 kartus per metus bitei kelti ragelio ir klausyt apie jų naujas plančetes. Čia didelis privalumas, mama dar yra bitėj, tai jau porą kartų gavo plančetę į namus, nors skambučio metu jos atsisakė. Kiek skambinau į bitę, kad ir rinkodariniais tikslais neleidžiam susisiekti, ir kad ir ką sakytume, vistiek skambina ir bando savo šūdus prakišt. Tai kai baigsis planas, tolimesnis kelias aiškus. Bet magnetuko puslapyje nerandu visai kodėl verta tapti magnetuko klientu, tik kainos ir paslaugos.

Manau patobulinus komunikaciją, papatoginus patį užsakymą gali ne tik, kad patogumo išlaidas dėt klientui, bet ir daugiau sau užsimest.

Plius atkreipk dėmesį, kad tau tavo klientas, sako kelt kainą 😄 Neįprastas reiškinys

Redagavo Zvakdegys
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susimokėjau už internetą sekančiam mėnesiui, nusipirkau barzdos šampūno, bet berods pakankamai screenshotų prisidariau kad kiek aiškiau paaiškint ką turėjau omeny (jei atvaizduos tik didelius paveikslėlius svetainė).

Perku šampūną:

  • Pasirenku pardavėjo svetainėje "Paysera", spaudžiu "Mokėti"
  • Atsidaro langas Payseros su login forma bei QR. (login formą ignoruojame, daugiau kompe nereiks nieko spaust kad užbaigt mokėjimą)
  • Telefone paleidžiu Paysera app
  • App'e nueinu į skenuot QR
  • Nuskenavus "slide'inu mygtyką" ir patvirtinu įmoką 
  • Naršyklės Paysera langas užsidaro ir sugrįžta pas pardavėją

Nei karto nereikėjo suvest nei prisijungimo vardo nei slaptažodžio. Tik paleidžiant app'ą reikėjo nuskenuot piršto atspaudą.   

paysera.thumb.jpg.0b3623d20e8f55e38de4aa1ee11c0397.jpg


Apmoku interneto sąskaitą:

  • Pasirenku "Pavedimu iš banko sąskaitos", spaudžiu "Apmokėti"
  • Atsidaro neopay langas, pasirenku jame Paysera
  • Redirect langas, spaudžiam "Tęsti"
  • Atsidaro Paysera langas, tik su galimybe įvest prisijungimo duomenis (be QR) - suvedu duomenis, spaudžiam prisijungti
  • Reikia partvirtimo per app, telefone sutikrinu jog tas pats kodas - patvirtinu
  • Payseria prisijungia, naujam lange spaudžiu "Suteikiu teisę išvardintai informacijai gauti"
  • Redirect langas "Esate peradresuojami į pardavejo sistemą, prašome šiek tiek palaukti."
  • Persiadresuoja atgal į tą pačią Payserą. Atsidaro antrą kartą iš eilės Paysera prisijungimo langas, (vėl be QR) - antrą kart suvedu duomenis, spaudžiam prisijungti
  • Vėl reikia partvirtimo per app, tai vėl patrinu jog sutampa kodas 
  • Atsidaro "Pervedimo patvirtinimo" langas su mokėjimo informacija, spaudžiu puslapio apačioje "Pasirašyti su m. programėle"
  • Telefone sutikrinu kodą, patvirtinu mokėjimą
  • Iš Paysera grįžta į Neopay, bei iš jo į Magnetuką

neopay_pc.thumb.jpg.2d5fa14ead159634292e116abe25dbea.jpg 

Jei generuot sąskaitą ir nuskaityt QR, tai telefone identiški žingsniai:

  • Neopay puslapis atsidaro
  • Perkelia į Paysera be QR
  • Du kart prisijungimas
  • Itt.

neopay_telefonas.thumb.jpg.ce029a64e3736f968e5f414010899257.jpg

 

 

Aišku su šia sistema daugiau apmokėjimo būdų, kas šaunu žmonėms ką kito naudojant.
Bet mokant per Payserą reikia du kart suvest duomenis prisijungimo, telefone du kart partvirtinti prisijungimą ir kartą patvritiniti pervedimą. Daug spaudinėjimo 😄 

Redagavo Itixop
berods geresnės raiškos screenshot'ai
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Zvakdegys parašė:

Manau patobulinus komunikaciją, papatoginus patį užsakymą gali ne tik, kad patogumo išlaidas dėt klientui, bet ir daugiau sau užsimest.

Plius atkreipk dėmesį, kad tau tavo klientas, sako kelt kainą 😄 Neįprastas reiškinys

dėkoju už pastabas ir pasiūlymus. kainas šiektiek jau pakėlėm naujiems klientams, ir neužilgo kelsime seniems, kas sėdi su neterminuotom sutartim. 

visuose priimamuose sprendimuose yra ne tik ekonominis - bet ir "politinis" interesas, kuris vartotojui nevisada gali būti aiškus. pirminė šios temos esmė visgi išprovokuoti pasidalinti savo patirtimi - kitų paslaugų teikėjus - labiau dėl e. sąskaitų, nors atsiranda nemažai komentuojančių ir dėl atsiskaitymo kitais metodais - patogumo - į šiuos komentarus / pastabas būtinai pagal galimybes atsižvelgsime.

p.s. turime ateičiai dar galimybę enablinti / įdiegti / ištestuoti taip vadinamus "reccurent" t.y. "pasikartojančius" mokėjimus per bankinio apmokėjimo / kreditinės kortelės mygtukus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, Itixop parašė:

Susimokėjau už internetą sekančiam mėnesiui, nusipirkau barzdos šampūno, bet berods pakankamai screenshotų prisidariau kad kiek aiškiau paaiškint ką turėjau omeny (jei atvaizduos tik didelius paveikslėlius svetainė).

Perku šampūną:

  • Pasirenku pardavėjo svetainėje "Paysera", spaudžiu "Mokėti"
  • Atsidaro langas Payseros su login forma bei QR. (login formą ignoruojame, daugiau kompe nereiks nieko spaust kad užbaigt mokėjimą)
  • Telefone paleidžiu Paysera app
  • App'e nueinu į skenuot QR
  • Nuskenavus "slide'inu mygtyką" ir patvirtinu įmoką 
  • Naršyklės Paysera langas užsidaro ir sugrįžta pas pardavėją

Nei karto nereikėjo suvest nei prisijungimo vardo nei slaptažodžio. Tik paleidžiant app'ą reikėjo nuskenuot piršto atspaudą.   

paysera.thumb.jpg.0b3623d20e8f55e38de4aa1ee11c0397.jpg


Apmoku interneto sąskaitą:

  • Pasirenku "Pavedimu iš banko sąskaitos", spaudžiu "Apmokėti"
  • Atsidaro neopay langas, pasirenku jame Paysera
  • Redirect langas, spaudžiam "Tęsti"
  • Atsidaro Paysera langas, tik su galimybe įvest prisijungimo duomenis (be QR) - suvedu duomenis, spaudžiam prisijungti
  • Reikia partvirtimo per app, telefone sutikrinu jog tas pats kodas - patvirtinu
  • Payseria prisijungia, naujam lange spaudžiu "Suteikiu teisę išvardintai informacijai gauti"
  • Redirect langas "Esate peradresuojami į pardavejo sistemą, prašome šiek tiek palaukti."
  • Persiadresuoja atgal į tą pačią Payserą. Atsidaro antrą kartą iš eilės Paysera prisijungimo langas, (vėl be QR) - antrą kart suvedu duomenis, spaudžiam prisijungti
  • Vėl reikia partvirtimo per app, tai vėl patrinu jog sutampa kodas 
  • Atsidaro "Pervedimo patvirtinimo" langas su mokėjimo informacija, spaudžiu puslapio apačioje "Pasirašyti su m. programėle"
  • Telefone sutikrinu kodą, patvirtinu mokėjimą
  • Iš Paysera grįžta į Neopay, bei iš jo į Magnetuką

neopay_pc.thumb.jpg.2d5fa14ead159634292e116abe25dbea.jpg 

Jei generuot sąskaitą ir nuskaityt QR, tai telefone identiški žingsniai:

  • Neopay puslapis atsidaro
  • Perkelia į Paysera be QR
  • Du kart prisijungimas
  • Itt.

neopay_telefonas.thumb.jpg.ce029a64e3736f968e5f414010899257.jpg

Aišku su šia sistema daugiau apmokėjimo būdų, kas šaunu žmonėms ką kito naudojant.
Bet mokant per Payserą reikia du kart suvest duomenis prisijungimo, telefone du kart partvirtinti prisijungimą ir kartą patvritiniti pervedimą. Daug spaudinėjimo 😄 

Jeigu atvirai, kai pamatau Paysera apmokėjimą, praeina noras pirkti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 18 valandų, Zvakdegys parašė:

Kelk kainas. Pas tave perku paslaugas ne tik dėl geros kainos, bet ir dėl patogumo, kad nereikia 4 kartus per metus bitei kelti ragelio ir klausyt apie jų naujas plančetes. Čia didelis privalumas, mama dar yra bitėj, tai jau porą kartų gavo plančetę į namus, nors skambučio metu jos atsisakė. Kiek skambinau į bitę, kad ir rinkodariniais tikslais neleidžiam susisiekti, ir kad ir ką sakytume, vistiek skambina ir bando savo šūdus prakišt. Tai kai baigsis planas, tolimesnis kelias aiškus. Bet magnetuko puslapyje nerandu visai kodėl verta tapti magnetuko klientu, tik kainos ir paslaugos.

Manau patobulinus komunikaciją, papatoginus patį užsakymą gali ne tik, kad patogumo išlaidas dėt klientui, bet ir daugiau sau užsimest.

Plius atkreipk dėmesį, kad tau tavo klientas, sako kelt kainą 😄 Neįprastas reiškinys

Turiu magnetuka. Kas mėnesį bite paskambina:D Prisistato asmeninę vadybininke.Aiškina koks aš lojalus bitės klientas ir kaip man turi super dovana. Ten kokį go 3 ar mobilųjį planą. 😄 seniau mandagiai bendravau. Dabar baisiausiais žodžiais ir palinkėjimais pokalbį baigiu kol patys padeda ragelį.

Tai nzn kodėl tau neskambina 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na negi tikrai šiame forume nėra paslaugas / prekes savo klientams teikiančių įmonių atstovų, kurie naudotų arba norėtų naudotis bankų siūloma e. sąskaitų pateikimo paslauga Jūsų įmonės klientams, tarifais, techniniais sprendimais ir pan.?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2025-04-12 13:41, nix parašė:

Liudna. Reiskia varzomasi kainomis. Tas kenkia tiek konkurentam tiek ir paciam. Reikia kaina kelti ir konkuruoti per paslaugos kokybes, aptarnavimo kokybes ir patogumo prizme. 0.50 ct... Tai kokius reikia tureti klientu kiekius jog galetum padoriai pragyventi is tokio darbo?

Sesk ir labai gerai apmastyk savo versla. Gal reikia imtis radikaliu priemoniu lipti is pelkes? Nes gali sulaukti jog vietoj 0.50 ct bus 0.10 ct.

O ko tamsta tikėjaisi ? Aš senai žinojau, kad magnetuko pelnas nedidelis, bet be geros kainos - nepritrauksi klientų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2025-04-12 17:18, Zvakdegys parašė:

Kelk kainas. Pas tave perku paslaugas ne tik dėl geros kainos, bet ir dėl patogumo, kad nereikia 4 kartus per metus bitei kelti ragelio ir klausyt apie jų naujas plančetes. Čia didelis privalumas, mama dar yra bitėj, tai jau porą kartų gavo plančetę į namus, nors skambučio metu jos atsisakė. Kiek skambinau į bitę, kad ir rinkodariniais tikslais neleidžiam susisiekti, ir kad ir ką sakytume, vistiek skambina ir bando savo šūdus prakišt. Tai kai baigsis planas, tolimesnis kelias aiškus. Bet magnetuko puslapyje nerandu visai kodėl verta tapti magnetuko klientu, tik kainos ir paslaugos.

Manau patobulinus komunikaciją, papatoginus patį užsakymą gali ne tik, kad patogumo išlaidas dėt klientui, bet ir daugiau sau užsimest.

Plius atkreipk dėmesį, kad tau tavo klientas, sako kelt kainą 😄 Neįprastas reiškinys

Ok, tu mokėsi daugiau. O daugiau nei pusė tiesiog pakelnos numerį tarp bitės ir tele2 ir pasiims magnetuko planą už 9-9,5€. Gudras tu šnekėti. Taip, tau gal kaina antraplaninis dalykas, bet daugumai - esminis ir svarbiausias. Taigi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2025-04-12 17:26, Itixop parašė:

Susimokėjau už internetą sekančiam mėnesiui, nusipirkau barzdos šampūno, bet berods pakankamai screenshotų prisidariau kad kiek aiškiau paaiškint ką turėjau omeny (jei atvaizduos tik didelius paveikslėlius svetainė).

Perku šampūną:

  • Pasirenku pardavėjo svetainėje "Paysera", spaudžiu "Mokėti"
  • Atsidaro langas Payseros su login forma bei QR. (login formą ignoruojame, daugiau kompe nereiks nieko spaust kad užbaigt mokėjimą)
  • Telefone paleidžiu Paysera app
  • App'e nueinu į skenuot QR
  • Nuskenavus "slide'inu mygtyką" ir patvirtinu įmoką 
  • Naršyklės Paysera langas užsidaro ir sugrįžta pas pardavėją

Nei karto nereikėjo suvest nei prisijungimo vardo nei slaptažodžio. Tik paleidžiant app'ą reikėjo nuskenuot piršto atspaudą.   

paysera.thumb.jpg.0b3623d20e8f55e38de4aa1ee11c0397.jpg


Apmoku interneto sąskaitą:

  • Pasirenku "Pavedimu iš banko sąskaitos", spaudžiu "Apmokėti"
  • Atsidaro neopay langas, pasirenku jame Paysera
  • Redirect langas, spaudžiam "Tęsti"
  • Atsidaro Paysera langas, tik su galimybe įvest prisijungimo duomenis (be QR) - suvedu duomenis, spaudžiam prisijungti
  • Reikia partvirtimo per app, telefone sutikrinu jog tas pats kodas - patvirtinu
  • Payseria prisijungia, naujam lange spaudžiu "Suteikiu teisę išvardintai informacijai gauti"
  • Redirect langas "Esate peradresuojami į pardavejo sistemą, prašome šiek tiek palaukti."
  • Persiadresuoja atgal į tą pačią Payserą. Atsidaro antrą kartą iš eilės Paysera prisijungimo langas, (vėl be QR) - antrą kart suvedu duomenis, spaudžiam prisijungti
  • Vėl reikia partvirtimo per app, tai vėl patrinu jog sutampa kodas 
  • Atsidaro "Pervedimo patvirtinimo" langas su mokėjimo informacija, spaudžiu puslapio apačioje "Pasirašyti su m. programėle"
  • Telefone sutikrinu kodą, patvirtinu mokėjimą
  • Iš Paysera grįžta į Neopay, bei iš jo į Magnetuką

neopay_pc.thumb.jpg.2d5fa14ead159634292e116abe25dbea.jpg 

Jei generuot sąskaitą ir nuskaityt QR, tai telefone identiški žingsniai:

  • Neopay puslapis atsidaro
  • Perkelia į Paysera be QR
  • Du kart prisijungimas
  • Itt.

neopay_telefonas.thumb.jpg.ce029a64e3736f968e5f414010899257.jpg

Aišku su šia sistema daugiau apmokėjimo būdų, kas šaunu žmonėms ką kito naudojant.
Bet mokant per Payserą reikia du kart suvest duomenis prisijungimo, telefone du kart partvirtinti prisijungimą ir kartą patvritiniti pervedimą. Daug spaudinėjimo 😄 

Skaitau ir galvoju, negi visi žmonės tokie išlepę, kad kelių identifikacijų negalj padaryti ? Kažkaip nematyčiau tame absoliučiai jokios problemos. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gautas komentaras dėl Payseros apmokėjimo būdų "nepatogumo", citata:

Sveiki,
Deja, bet tiesiog tokie yra Payseros atvirosios bankininkystės sistemos 
veikimo niuansai, taip, atsiskaitymas nepatogus, reikia ne vieną kartą 
suvedinėti duomenis, tačiau deja negalime įtakoti šios vietos, nes 
toks UI ir UX atkeliauja iš pačios Payseros API.

 

Redagavo l781
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...