Pereiti prie turinio

Tera.lt - Nerekomenduoju


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Tera.lt (UAB "Virtuali erdvė") hostingo paslaugomis naudojamės beveik 3 metus. Vakar pasirodęs administratorius buvo informuotas, jog 2 valandų bėgyje bus atliktas apmokėjimas už metus (vakar iki 24:00 ir buvo paskutinė diena tai padaryti) ir perspėtas neišjungti paslaugų (vakar buvo ne darbo diena, bet su juo tik tokiu metu įmanoma susisiekti). Kaip bebūtų, šiandien hostingo paslaugos buvo išjungtos. Užuot dabar garsinę savo prekinį ženklą, reklamuojame mūsų labai "mylimas" tera.lt hostingo paslaugas bei skelbiame savo klientams, kad nesugebame apmokėti už hostingo paslaugas (kas labai "didina" klientų pasitikėjimą mūsų prekiniu ženklu).

 

Šio tiekėjo hostingo paslaugos iš techninės pusės galbūt ir nėra labai blogos (per metus pasitaiko 1-2 kelių valandų trukmės atvejai, kada paslaugos neveikia), tačiau aptarnavimas yra tiesiog tragiškas. Šiam tiekėjui turbūt reikėtų priminti, jog hostingo paslaugų verslas yra priskiriamas prie paslaugų kategorijos verslo, o šios kategorijos įmonės 90% savo dėmesio turėtų skirti klientų aptarnavimo kokybei. Panašu, jog šioje įmonėje (UAB “Virtuali erdvė”, www.tera.lt) apskritai dirba 1 darbuotojas (įmonės savininkas), su kuriuo galima susisiekti 1-2 dienas per kalendorinę savaitę ir tai dažniausiai būna ne darbo dienos arba vėlyvi vakarai.

 

Žmonėms, kurie administruoja internetines svetaines, nerekomenduojame apsigauti ir susižavėti iš pradžių galbūt profesionaliai pasirodysiančiu šio hostingo paslaugų (www.tera.lt) tiekėjo įvaizdžiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Realiai nemanau, kad paslaugos bus aukšto lygio kai dirba tik vienas darbuotojas. Na pradžiai galbūt įmanoma, bet didėjant vartotojų kiekiui didėja ir jiems kylančios problemos, o jie nori, kad į jas reaguojama būtų greitai.

 

Taigi manau šios temos autorius gerai nurodė, kad nelabai verta rinktis šio hostingo paslaugas. Kai Lietuvoje hostingo tiekėjų pasirinkimui tikrai netrūksta, o ir pagalba problemas greitai išsprendžia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Laba,

 

kas liečia šią bendrovę, tai savininkus pažįstu realybėje, kaimynas buvo kol neišvyko studijuoti į Rygą (studijuoja ir iki dabar), tačiau M.P (autoriui vardas ir pavardė turbūt žinomi) yra vienintelis šios bendrovės darbuotojas, direktorius į visus klausimus atsako Jis pats. Kas liečia paslaugų kokybę ir aptarnavimą - gan aukšto lygio, tačiau kartais trunka ilgai, kol sulauki atsakymo :)

 

P.S jeigu sistema automatizuota, tai valdymo skydas pats Jūsų svetainę užblokavo, nes negavo patvirtinimo iš jo.

 

Aš nesakau, jog šios įmonės savinininkas M.P neišmano savo darbo, tačiau tai nėra pasiteisinimas, jog įmonėje dirba jis vienas. Tokio tipo verslo paslaugų įmonės apskritai turi turėti klientų aptarnavimą arti 24/7. O kaip minėjau ankščiau, rinkdamiesi hostingo tiekėją klientai visų pirma turi žiūrėti į aptarnavimo kokybę, nes "greitas ir kokybiškas hostingas" jau turi būti kaip automatiškai suprantama ir nepažeidžiama sąvoka (kalbant apie aukštos kokybės hostingo tiekėjus).

Kalbant apie mano atvejį, vakar M.P būdamas online buvo informuotas apie būsimą apmokėjimą (skaityti temoje) ir aš taip pat žinau, jog hostingas buvo išjungtas dėl sistemos automatizavimo. Bet čia jau pačio tiekėjo problema, jog pamiršo pakeisti terminą.

 

Stumia ir tiek.. Normalus tas hostingas..

 

Tikrai sunku suprasti ką reiškia tavo šitas pasakymas :rolleyes: Viskas temoje buvo parašyta argumentuotai, o jeigu neturi ką pasakyti arba nori pasipildyti savo postų skaičių, forumo administratoriai turėtų rimtai susimąstyti apie tokių vartotojų šalinimą :)

Redagavo Vulcan.lt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Jau rašiau, kad nepaisant visų aplinkybių Tera.lt besąlygiškai prisiima kaltę ir atsiprašo dėl patirtų nepatogumų. Dėl to Jūsų paslaugos buvo pratęstos nemokamai. Kitų finansinių ir moralinių nuostolių, patirtų dėl šio incidento, įmonė nėra pajėgi nei objektyviai įvertinti, nei padengti. Tokio verslo rizikų draudimo nesiūlo nė vienas Lietuvos hostingo teikėjas. Bet iš esmės tai yra labai specifinis atvejis, nes dauguma klientų apmoka sąskaitas laiku, o dažniausiai apie greitai baigsiančias galioti paslaugas dar yra pranešama ir telefonu. Todėl kažin ar tokio specifinio atvejo smulkmenos įdomios visiems šio forumo dalyviams, siūlau tokias detales aptarinėti privačiai.

2. Kad ir kaip neetiškai tai skambėtų, manau, suprantate, kad po paslaugų teikimo sąlygų pažeidimų, sąmoningo kenkimo Tera.lt serveriams platinant spam Rekla.lt vardu, mūsų prašymo išsikelti visas savo paslaugas pas kitą paslaugų teikėją, nesate mūsų "prioritetinis" klientas, tad tapatinti Jūsų gaunamą "asmeninį aptarnavimą" su kitų klientų nėra tinkama. Tačiau siūlau nenukreipti diskusijos apie Tera.lt paslaugas apskritai į asmeninį konfliktą, taip ši forumo tema taptų bevertė. Jei kam nors įdomi ne Tera.lt, o aš kaip asmuo - Google turi pakankamai informacijos ;).

3. Pvz.: Grafa.lt, Ketveriuke.lt. Viešinti bet kokią informaciją apie kitus klientus, kurie nedalyvauja mūsų partnerystės programoje, draudžia Tera.lt paslaugų teikimo sąlygos. Beje, jų kompetencijos vertinti negaliu, tiesiog tai yra fiziniai ir juridiniai asmenys, kurių pagrindinės pajamos yra iš interneto svetainių kūrimo.

 

P.S. Mažiau pykčio formuojant klausimus, ir diskusija taps daug mielesnė :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko naudotis (o tiksliau vis dar naudojames) Tera.lt paslaugomis, uz paslaugu stabiluma bei kainos ir kokybes santyki dedu dideli pliusa, taciau sistemu administratoriu siulau spirti lauk kuo toliau, kuris i elementarius klausimus nesugebejo atsakyti mano kolegai, teko paciam viska tvarkyti, nepaisant zverisko laiko stygiaus. Plius aptarnavimas yra is tiesu letas, tikrai yra galimybes tame pasitempti.

Apibendrinant, manau, jog jeigu naudojantis stabiliai tai yra demesio verta kompanija, taciau jeigu iskils koks klausimas ar kas bus neaisku del paslaugu, turesite dideli galvos skausma.

Redagavo Luckis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vulcan.lt,

 

Jus tik dziaukites, kad Jum tik 7d isjunge svetaine, kaip suprantu Jus turejote apmoketi saskaita spalio 23d, del kazkokiu priezasciu Jus galbut negalejote ir susitarete su administratorium, kad sumokesite veliau ir pan., bet tai ar butina laukti iki paskutines dienos? Turejote virs dvieju savaiciu padaryti pavedima. Aisku, pinigus pervedete sestadienio vakara (kartais net ir bankiniai pavedimai savaitgaliais nedaromi (jei eina ne tarp tokiu pat banku) ) ir tikites palaikymo.

 

Jeigu jau reikalaujate punktualumo ir atsakingumo is aptarnaujancio personalo, tai ir sugebekite susimoketi uz paslaugas laiku ir neiskyls jokiu problemu. O, kad jus ispejote administracija sestadieni (isvis ju ne darbo diena) tai nieko nereiskia, jis gal alaus prigeres buvo nesiorientavo kas darosi :huh:

 

Palaikau tera.lt. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2. Taip, prašau netapatinti Rekla.lt su kitų klientų gaunamu "asmeniniu aptarnavimu". Nors ši svetainė yra taip pat mano, tačiau noriu, jog būčiau vertinamas kaip Vulcan.lt klientas.

Paslaugų Teikimo Sąlygos yra virtuali sutartis tarp paslaugų teikėjo ir užsakovo. Pažeidus šias sąlygas vykdant nusikalstamą veiklą, kurią draudžia LR įstatymai, sankcijos taikomos prieš klientą, o ne prieš paslaugą, t.y. svarstomi visi jo užsakymai. Todėl tada Jums buvo suteiktas terminas visų paslaugų išsikėlimui iš Tera.lt serverių, kad neturėtumėte priėjimo prie jų ir nekeltumėte grėsmės. Deja, į tą pranešimą nereagavote ir paslaugų neišsikėlėte. Tikėdamiesi, jog daugiau problemų nekelsite, paslaugų žadėtą dieną neišjungėme. Po kelių mėnesių iš kito IPT gavome pranešimą, kad SPAM naudojamas mūsų serveriuose laikomos svetainės Rekla.lt populiarinimui. Tąkart buvo naudojami ne mūsų SMTP serveriai, tad situacija truputį kitokia, bet žala mūsų tinklui vis vien buvo. Apskritai, tai yra pakankamai ilga ir purvina istorija, ir nemanau, kad UAB Onorė ar ponas Aurimas Dulskis yra suinteresuoti jos smulkmenų viešinimu. Kadangi šią forumo temą sukūrėte norėdami kenkti Tera.lt įvaizdžiui, tai ir apsiribokime diskusija apie Tera.lt.

 

prašau papasakoti daugiau apie asmeninį aptarnavimą, kuriuo laiku jis vyksta.

Keistas klausimas. Kada klientas susisiekia, tada aptarnavimas ir "vyksta". Verslo klientai turi informaciją, kaip susisiekti 24/7. Deja, ne visa ši kontaktinė informacija yra vieša, ir kai kuriems asmenims dėl įvairių priežasčių ji nesuteikta. Planavome tokių asmenų aptarnavimui atidaryti pagalbos skyrių, tačiau jo egzistavimas pažeistų asmeninio aptarnavimo idėją. Todėl griežtai laikydamiesi savo verslo principų tiesiog pasiūlome tokiems klientams pasirinkti visiškai standartizuotas paslaugas teikiantį paslaugų teikėją ir padedame persikelti. Pasikartosiu, kad Tera.lt yra nišinis, o ne masinis paslaugų teikėjas, todėl nesistengiame įtikti kuo didesniam skaičiui potencialių klientų, o kuo geriau tam siauram savo tikslinių klientų segmentui, ir kol kas tai pasireiškė ypač aukštu tikslinių klientų lojalumu.

 

3. Na aš bijau, jog tai ir yra visi IT Profesionalai, kurie naudojasi Tera.lt hostingo paslaugomis (Kadangi iškyla dilema, kodėl vienus tuomet skelbti, o kitus ne? Nes jei teikimo sąlygos draudžia pateikti šią informaciją, tai šitas draudimas galioja visais atvejais). Jeigu neturite teisės įvertinti jų kompetencijos, tai vartoti žodį IT Profesionalai per daug drąsu.

Nebijokit, viskas gerai :huh:. Kaip buvo galima suprasti iš mano žinutės, tie minėti kūrėjai dalyvauja mūsų partnerystės programoje, kurios sąlygos leidžia juos skelbti Tera.lt partneriais (kaip ir jiems - Tera.lt). Kadangi kiti nėra sutikę su šios programos sąlygomis, jų minėti negalime. Deja, tenka pripažinti, ši programa dar nėra labai populiari.

"Professional - a person who earns his living from a specified activity". Fakto, kad ši veikla yra tų žmonių pragyvenimo šaltinis, pakanka jų vadinimui profesionalais. Jei yra noro ginčytis dėl savokų, manau, čia ne vieta. Apskritai, nesu aktyvus šio forumo narys, tad nelabai žinau jo normų, tačiau manau, moderatoriai turėtų stebėti, kad neprasidėtų tokios off-topic diskusijos, čia juk tema: kodėl neverta rinktis Tera.lt paslaugų.

 

Dėkui už man suteiktą dėmesį ir įsivažiuojančią diskusiją ;).

 

P.S. Rekomenduoju nesiplėsti į purvinas Vulcan.lt ir Rekla.lt temas, kam gadinti šių paslaugų teikėjų prestižą. Tad geriau dar paieškokim Tera.lt minusų bendraisiais atvejais, nes, matau, noro yra :D.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dvi studentu firmele kalbasi ,kaip kokie rimti verslininkai. Vienas uzsiima tuom kuom gali uzsiimti kekvienas internautas, kitas batus pardavyneja, primena man turgu :huh: Nesuprantu kur cia nusiskundimas. Nesusimokejote ,gavote bana. Gerai ,kad bent sumokejote aplamai. Kiti tik sneka ,kad sumokes, svarbu neprarasti klientu, bet visvien nesumoka, kodel jus turejote buti isskirtiniai ir jumis turejo pasirupinti labiau nei tais kurie mokas taktas i takta ? Esme, gavote nemokamu dienu hoste ,manau reiketu buti patenkintam ? as asmensikai ignoruociau jus ir tiek, dar prirasyciau ,kad skolininkas buvote ir dabar smeiziate mano firma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
vulcan.lt,

 

Jus tik dziaukites, kad Jum tik 7d isjunge svetaine, kaip suprantu Jus turejote apmoketi saskaita spalio 23d, del kazkokiu priezasciu Jus galbut negalejote ir susitarete su administratorium, kad sumokesite veliau ir pan., bet tai ar butina laukti iki paskutines dienos? Turejote virs dvieju savaiciu padaryti pavedima. Aisku, pinigus pervedete sestadienio vakara (kartais net ir bankiniai pavedimai savaitgaliais nedaromi (jei eina ne tarp tokiu pat banku) ) ir tikites palaikymo.

 

Jeigu jau reikalaujate punktualumo ir atsakingumo is aptarnaujancio personalo, tai ir sugebekite susimoketi uz paslaugas laiku ir neiskyls jokiu problemu. O, kad jus ispejote administracija sestadieni (isvis ju ne darbo diena) tai nieko nereiskia, jis gal alaus prigeres buvo nesiorientavo kas darosi :huh:

 

Palaikau tera.lt. ;)

 

Taip JoKeRiS, aš tikiu, jog iš šono viskas gali pasirodyti kitaip, nei yra iš tikrujų tarp manęs ir UAB Virtuali erdvė. Tiesiog spalio viduryje aš padariau UAB Virtuali erdvė 50% avansą už būsimuosius dizaino darbus (čia Vulcan.lt ir VEXPA.com reikalai) ir tuomet man pranešė, kad ir talpinimo paslaugos baigiasi. Aš paprašiau, jog galbūt galėčiau sumokėti lapkričio pradžioje, nes katik atlikau avansinį apmokėjimą, o apie pasibaigsiančias hostingo paslaugas tiesa sakant visai buvau užmiršęs (beje, Tera.lt sistema tikrai nesiuntė priminimų, jį gavau tik tada, kai buvo termino jau paskutinė diena). Šeštadienį, paskutinę dieną, gavęs priminimą taip pat pamačiau, jog man pajungtas didesnių resurų hostingo planas, nors man užtektų ir 2x pigesnio plano. Tad kai online pamačiau UAB Virtuali erdvė savinininką, taip pat paprašiau, jog išrašytų sąskaitą 2x mažesnei sumai (naujam hostingo planui), kurią apmokėsiu 2 valandų bėgyje ir perspėjau, kad neišjungtų paslaugų (šitą jau minėjau kelis kartus). Iki šeštadienio (paskutinės dienos), apskritai UAB Virtuali erdvė savininko kelias pastarasias dienas negalėjau matyti online, nors negaliu teigti, kad būčiau apmokėjęs ankščiau, tiesiog buvo ir kitų klausimų. Apmokėjau paskutinę dieną ir viskas čia buvo atlikta teisingai. Taip, apmokėjimai savaitgaliais tikrai yra neužskaitomi, bet skaitykite ankščiau esamus pranešimus, jog UAB Virtuali erdvė buvo informuota apie būsimąjį apmokėjimą, o savaitgaliai UAB Virtuali erdvė kaip tik ir yra darbo dienos (taip pat skaityti ankstesnius pranešimus).

 

Ši tema daug kam turbūt atrodo tarsi tai būtų santykiai tarp Vulcan.lt ir sakykime serveriai.lt. Taip nėra. Tera.lt yra labai maža įmonėlė lyginant su serveriai.lt arba hostex.lt. Taip pat ir santykiai tarp manęs ir UAB Virtuali erdvė savininko yra visai kitokie, kadangi mus per 3 metus siejo daug iš mano pusės užsakytų projektų bei talpinimo paslaugų, tad apie kažkokį mano nemokumą net kalbos negalėjo būti. Neabejoju, jog aš UAB Virtuali erdvė įmonėje duodamų pajamų prasme buvau vienas iš VIPŲ VIP klientų. MORALAS: Jeigu tokiam klientui kaip man, informavus tiekėją specialiu pranešimu, išjungiamos paslaugos, tai kitiems juo labiau gali pasitaikyti įvairių didesnių nesklandumų.

 

Palaikykit Jūs ką norite, man tai visai nesudaro įtakos. Tiesiog norėjau paviešinti susidariusią situaciją, jog kitiems Uždarbis.lt mastu stambesniems verslininkams nepasitaikytų panašių atvejų. O kad visokiausių WAREZ,######, Counter-strike ar kitokių puslapių savininkams atrodo, jog UAB Virtuali erdvė viską atlieka gerai, man visiškai neįdomu. Taip, jie viską atlieka gerai, juk duoda nemokamą hostingą pusei metų už svetainės neveikimą 15 valandų. Tai yra puiki dovana tokių svetainių savininkams, kurie net domeno neužsiregistruoja :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Paslaugų Teikimo Sąlygos yra virtuali sutartis tarp paslaugų teikėjo ir užsakovo. Pažeidus šias sąlygas vykdant nusikalstamą veiklą, kurią draudžia LR įstatymai, sankcijos taikomos prieš klientą, o ne prieš paslaugą, t.y. svarstomi visi jo užsakymai. Todėl tada Jums buvo suteiktas terminas visų paslaugų išsikėlimui iš Tera.lt serverių, kad neturėtumėte priėjimo prie jų ir nekeltumėte grėsmės. Deja, į tą pranešimą nereagavote ir paslaugų neišsikėlėte. Tikėdamiesi, jog daugiau problemų nekelsite, paslaugų žadėtą dieną neišjungėme. Po kelių mėnesių iš kito IPT gavome pranešimą, kad SPAM naudojamas mūsų serveriuose laikomos svetainės Rekla.lt populiarinimui. Tąkart buvo naudojami ne mūsų SMTP serveriai, tad situacija truputį kitokia, bet žala mūsų tinklui vis vien buvo. Apskritai, tai yra pakankamai ilga ir purvina istorija, ir nemanau, kad UAB Onorė ar ponas Aurimas Dulskis yra suinteresuoti jos smulkmenų viešinimu. Kadangi šią forumo temą sukūrėte norėdami kenkti Tera.lt įvaizdžiui, tai ir apsiribokime diskusija apie Tera.lt.

 

 

Keistas klausimas. Kada klientas susisiekia, tada aptarnavimas ir "vyksta". Verslo klientai turi informaciją, kaip susisiekti 24/7. Deja, ne visa ši kontaktinė informacija yra vieša, ir kai kuriems asmenims dėl įvairių priežasčių ji nesuteikta. Planavome tokių asmenų aptarnavimui atidaryti pagalbos skyrių, tačiau jo egzistavimas pažeistų asmeninio aptarnavimo idėją. Todėl griežtai laikydamiesi savo verslo principų tiesiog pasiūlome tokiems klientams pasirinkti visiškai standartizuotas paslaugas teikiantį paslaugų teikėją ir padedame persikelti. Pasikartosiu, kad Tera.lt yra nišinis, o ne masinis paslaugų teikėjas, todėl nesistengiame įtikti kuo didesniam skaičiui potencialių klientų, o kuo geriau tam siauram savo tikslinių klientų segmentui, ir kol kas tai pasireiškė ypač aukštu tikslinių klientų lojalumu.

 

 

Nebijokit, viskas gerai :huh:. Kaip buvo galima suprasti iš mano žinutės, tie minėti kūrėjai dalyvauja mūsų partnerystės programoje, kurios sąlygos leidžia juos skelbti Tera.lt partneriais (kaip ir jiems - Tera.lt). Kadangi kiti nėra sutikę su šios programos sąlygomis, jų minėti negalime. Deja, tenka pripažinti, ši programa dar nėra labai populiari.

"Professional - a person who earns his living from a specified activity". Fakto, kad ši veikla yra tų žmonių pragyvenimo šaltinis, pakanka jų vadinimui profesionalais. Jei yra noro ginčytis dėl savokų, manau, čia ne vieta. Apskritai, nesu aktyvus šio forumo narys, tad nelabai žinau jo normų, tačiau manau, moderatoriai turėtų stebėti, kad neprasidėtų tokios off-topic diskusijos, čia juk tema: kodėl neverta rinktis Tera.lt paslaugų.

 

Dėkui už man suteiktą dėmesį ir įsivažiuojančią diskusiją ;).

 

P.S. Rekomenduoju nesiplėsti į purvinas Vulcan.lt ir Rekla.lt temas, kam gadinti šių paslaugų teikėjų prestižą. Tad geriau dar paieškokim Tera.lt minusų bendraisiais atvejais, nes, matau, noro yra :D.

 

Nieko tokio, galime be jokių problemų plėstis į visas Rekla.lt ar Vulcan.lt temas. Galite kokius tik turite argumentuotus faktus pateikinėti apie šias svetaines.

 

Taip, tema tikrai yra kodėl neverta rinktis Tera.lt paslaugų. Aš dar kartą trumpai. Visų pirma, ši tema yra skirta bent 1000Lt per mėnesį iš verslo internete gaunantiems verslininkams, nes kiti šios temos esmės tikrai nesupras. Jiems 15 valandų svetainės neveikimas tikrai nepakenks, nes tikriausiai ne daug ką išmano apie brandingą ir pasėkmes tolimesnei veiklai. Tad pats ponas Mantas Pakamorė pripažino padaręs klaidą, dėl kurios mano svetainė neveikė 15 valandų ir tai man sudarė nemažus pasikeitimus pajamų atžvilgiu. Aš dėl to (klaidos pripažinimo) esu pakankamai patenkintas ir dar tik prie šios temos priduriu, kad UAB Virtuali erdvė klientų aptarnavimas yra tikrai žemos kokybės (laiko atžvilgiu), o čia kas tikės, kas ne, jau tų žmonių reikalas :D

 

 

dvi studentu firmele kalbasi ,kaip kokie rimti verslininkai. Vienas uzsiima tuom kuom gali uzsiimti kekvienas internautas, kitas batus pardavyneja, primena man turgu :D Nesuprantu kur cia nusiskundimas. Nesusimokejote ,gavote bana. Gerai ,kad bent sumokejote aplamai. Kiti tik sneka ,kad sumokes, svarbu neprarasti klientu, bet visvien nesumoka, kodel jus turejote buti isskirtiniai ir jumis turejo pasirupinti labiau nei tais kurie mokas taktas i takta ? Esme, gavote nemokamu dienu hoste ,manau reiketu buti patenkintam ? as asmensikai ignoruociau jus ir tiek, dar prirasyciau ,kad skolininkas buvote ir dabar smeiziate mano firma.

 

Nepavydėkite ponas :D

Redagavo Vulcan.lt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šioje diskusijoje jau kaupiasi per daug teksto, per mažai informacijos, dauguma apskritai nelabai supranta, kas tai yra Tera.lt ir apie ką čia kalbam. Todėl suteikiame visiems progą išmėginti mūsų paslaugas pigiau - Verslo dienos proga iki penktadienio visiems planams - 50% nuolaida.

Minimalus užsakymo terminas - 3 mėn. Visiems be jokių papildomų sąlygų suteikiamas 1 nemokamas domenas. Tad už 22.50Lt + PVM galite naudotis pilnavertėmis Tera.lt paslaugomis su domenu tris mėnesius, tuomet gal geriau visi suprasime, apie ką visgi ši diskusija :huh:.

P.S. Nuolaida vienkartinė, tad siūlau apsvarstyti galimybę užsisakyti paslaugą iš karto metams ;).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadaise ir pats naudojau tera.lt hostingą. Bent jau prieš porą metų, prieš kiek laiko maždaug aš naudojausi viskas buvo unreal.

 

Pagal "uptimerį" 3 mėnesius uptime buvo 100% ketvirtą mėn keli lūžiai buvo trumpučiai. O suportas atsakydavo greičiau nei per pusvalandį, viskas buvo okey. Kol naudojau neturėjau nei vieno priekaišto apie šį hostingą, ir rekomendavau ne vieną, na tik priekaištai dėl konfigūracijos, kurią kiek žinau vėliau pakeitė ir dėl neveikiančios lojalumo programos. :huh:

 

 

Su tais užtempimai ir iš patirties galiu pasakyti, kad nieko čia gero. Buvo ir man toks atvejis, kai žmonės bando žaisti su tais užtempimais, paprašo palaukti dieną tris, kad nesuspenduotų, iš geros širdies suprasdamas žmogų pratęsi mėnesiui ir žiūri taip ir tas užtempimas baigiasi kai už sekantį mėn reikia mokėti.

 

Yra terminai, sumos ne tūkstančiais galima ir laiku sumokėti.

Redagavo mrtz97
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mielieji ponai,

 

iš šios diskusijos supratau, kad kaltos abi pusės:

 

1. Vulcan - dėl delsimo apmokėti iki paskutinės minutės. Gavo paslaugų apmokėjimo prailgintą laikotarpį, tačiau ir to nepakako.

2. Tera direktorius neįsiklausė į kliento prašymą neatjungti paslaugų, nes gaus apmokėjimą per dvi valandas. Gal būt užmiršo, gal būt kažko nesužiūrėjo.

 

Bet kokiu atveju, nei vienam iš jūsų tai garbės nedaro. Nemanau, kad buvo verta kelti bangas, galėjos tarpusavy išsiaiškint, tuo labiau, kad hostingas grąžino pinigus ir pratęsė paslaugą pusei metų nemokamai.

 

Gyvenkime draugiškai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tera - prisipazino suklydes (pliusas)

 

vulcan - nors tera ir teikia asmenini aptarnavima, taciau nereikia per daug ir noreti is zmogisko gerumo, viena syki juk pratese, be to neaisku ar antra syki mate tavo zinute, niekur atrodo neparasyta kad tera butu atrases ir pasakes: - "ok, pratesiu". Be to be tokioje normalioje firmoje pvz hostex ar serveriai kazin ar zaidziasi su mazais klientais, kad palauktu kol apmokes...

 

Taigi esmes supratom, is kitu klaidu pasimokem :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sveiki,

 

Tera.lt (UAB "Virtuali erdvė") hostingo paslaugomis naudojamės beveik 3 metus. Vakar pasirodęs administratorius buvo informuotas, jog 2 valandų bėgyje bus atliktas apmokėjimas už metus (vakar iki 24:00 ir buvo paskutinė diena tai padaryti) ir perspėtas neišjungti paslaugų (vakar buvo ne darbo diena, bet su juo tik tokiu metu įmanoma susisiekti). Kaip bebūtų, šiandien hostingo paslaugos buvo išjungtos. Užuot dabar garsinę savo prekinį ženklą, reklamuojame mūsų labai "mylimas" tera.lt hostingo paslaugas bei skelbiame savo klientams, kad nesugebame apmokėti už hostingo paslaugas (kas labai "didina" klientų pasitikėjimą mūsų prekiniu ženklu).

 

Šio tiekėjo hostingo paslaugos iš techninės pusės galbūt ir nėra labai blogos (per metus pasitaiko 1-2 kelių valandų trukmės atvejai, kada paslaugos neveikia), tačiau aptarnavimas yra tiesiog tragiškas. Šiam tiekėjui turbūt reikėtų priminti, jog hostingo paslaugų verslas yra priskiriamas prie paslaugų kategorijos verslo, o šios kategorijos įmonės 90% savo dėmesio turėtų skirti klientų aptarnavimo kokybei. Panašu, jog šioje įmonėje (UAB “Virtuali erdvė”, www.tera.lt) apskritai dirba 1 darbuotojas (įmonės savininkas), su kuriuo galima susisiekti 1-2 dienas per kalendorinę savaitę ir tai dažniausiai būna ne darbo dienos arba vėlyvi vakarai.

 

Žmonėms, kurie administruoja internetines svetaines, nerekomenduojame apsigauti ir susižavėti iš pradžių galbūt profesionaliai pasirodysiančiu šio hostingo paslaugų (www.tera.lt) tiekėjo įvaizdžiu.

Duok man batus savaite panešiot . Vėliau sumokėsiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.