Pereiti prie turinio

Ezopas2

Nariai
  • Pranešimai

    6
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Ezopas2 Pranešimai

  1. Sveiki. Pažystamas prašė sukurti tokia sistemą wordpress'e, kad po sėkmingo apmokėjimo, vartotojas tą galėtų įsigytą virtualę prekę peržiūrėti puslapyje, kad tiesiogiai siųstis negalėtų. O jeigu duotu kamnors linką, kad tas žmogus be prisijungimo negalėtų matyti. Jeigu norėtu tuo pačiu acc galėtų dar kąžką papildomai įsigyti. Vienu sakiniu. Kažką panašaus į online peržiūros sistemą. Ar yra kažkas su tuom susidūręs?

  2. Situacija išsisprendė taip:

    Pravedžiau visus apmokymus gyvai, kaip naudotis svetaine. Pastabų kaip iš jų ir nebuvo daugiau. Nusiunčiau sąskaita faktūrą, likusią dalį apmokėjo. Bet irgi su pykčiais(dideliais iš vienos darbotojos), kodėl taip viskas ilgai užsitempė. Na gyveni ir mokaisi. Dabar bus kaip ir pamoka gyvenimui. Sakysiu: "viską tiksliai reikia sutarti prieš darant ko riekia, o jei nebus darysiu, kaip atrodys geriausiai tinklalapiui" - užsakovui, na o jeigu norės konors papildomai, tai ir bus tai kaip papildomai. Ačiū dievui, kad praėjo be didesnių blogybių visa tai.

  3. Na dar pravesiu tuos mokymus kaip nauduotis tvs, žiūrėsiu kokias dar turi klaidas. Jei neapmokės per 2sav. teks kreiptis kažkur jau. Tik gali būti toje sutartyje keletas kabliukų.

    Aš kogero nesu "tinkamai" informavęs el.paštu užsakovą apie baigtus darbus. Todėl turiu tai informuoti ir per keleta dienų sulaukti pastabų arba apmokėjimo. Jeigu nesulauksiu skaitosi, kad darbas užbaigtas.

    Ir dar vienas niuansas aš ir jie, pagal sutartį per rudenį, tempėme guma su terminais. T.y. Jie turi pateikti pastabas per X dienų o aš jas turiu ištaisyti per Y dienų. Ir mes abudų tai anksčiau ar vėliau parašydavome, atlikdavome. Ir ar nebus taip, kad tas terminas kada tūrėjo būti užbaigta svetainė, jie atsiuntė kas blogai, o aš pataisiau, gbet vėliuodamas ne per Y dienų, ir dėl to delspinigiai skaičiuojasi man nuo projekto sumos?

  4. Sutartyje nebuvo konkrečiai nurodyta, kas tūri būti padarytą. Tiesiog atnaujinti tinklalapį, kad jame būtų tokios funkcijos kurios yra opencart'e, pajungti payserą, litai su eurais ir pan., ko ankstesniam nebuvo, atnaujinti dizainą. Faktiškai tas dizainas yra atnaujintas ir kardinaliai skiresi nuo senesnio. Bet kaip turi atrodyti kažkokia linija, fontas, ar pan., konkrečiai sutartyje nėra. Mes tiesiog gyvai/telefonu ar el. paštu tai aptarinėjome. Užsakovas man nurodymus ką ištaisyti siuntė per el.paštą ir aš padarydavau tai, nes klaidų buvo ko netūrėtų geram tinklalpy būti. Bet dabar klausiau, kodėl jūs nebesiunčiate klaidų/pataisymo/dar ko norėtumėte sąrašo, jie atrašo kad mes dabar labai užsiėmę, tu jeigu gali mus apmokyk, kaip nauduotis tvs'u. Svetainė jau paleista kaip antra savaitė ir ja lankytojai apsipirkinėja.

    Pagal sutartį:

    Dėl papildomų darbų būtų sudaroma kita sutartis, samata ar kažkas pan.

    Taip pat apie delspinigius yra užsiminta konkrečiai sutartyje.

     

    Brb. Ką užsakovas prašė el.paštu, tą ir kaip padariau, buvome susitikę kartu žiūrėjome sakė viskas gerai. Jie žadėjo, kad dar karta perpatikrints ir poto dar kažką atsiųs jei reiks. Po kurio laiko užklausiau aš:

     

    Sveiki. Kokioje dabar eigoje, jūsų atžvilgiu, yra svetainė? Jeigu yra pastabų, kodėl neatsiunčiat jau antrą savaitę? Jeigu viskas gerai, aš atsiunčiu jums sąskaitą faktūrą.

    Užsakovas:

    Realybė tokia, kad pagal pradinį tavo prisistatymą ir A negatyvą to kas sena atžvilgiu – reikia gi savo markę kelti ... mes tikėjomės kažko OHO-HO! Gavos – kaip visuomet ... Pastabų/pageidavimų, galėčiau pasakyt, – yra ( ... bet, ačiū dievuliui – neesminiai). Kitas dalykas, sėdėt ir testuot puslapį – tam laiko reikia (beje, su kompanija, ruošusią ankstesnįjį psl., testavimas ir klaidų taisymas užtruko apie savaitę, o čia ...) – na, turim ir savų darbų ...

     

    Sąskaitą siųsk. Bet: 1) ateik ir apmokyk dirbti su TVS‘u; 2) jei išlys klaidos darbo eigoj – teks tau jas taisyt.

  5. Sveiki, noriu papasakoti situaciją, kuri kogero ji ir jums yra pažįstama.

     

    Sutikau as atnaujinti elektroninę parduotuvę, nes senosios dizainas buvo laibai senas. Kad atnaujinčiau svetainė nusprendžiau as visą svetainę kurti ant naujo tvs'o, nes senasis jau nebepalaikomas.

    Kuriau ant opencart. Prekes sukėliau, pajungiau ant paysera, kitus reikalingus modulius. Bet pastrigome ant dizaino. As užsakovui daviau issirinkti dizaina, pagal kurį, aš koreguosiu kaip jie norės. Templatai buvo nemokami. Nes as nenorėjau leisti $ is savo pusės, jeigu persigalvos.

    Taigi aš išrinkau ir jie pradėjo siusti info, ką reiktų taisyti, pridėti, palaipsniui. Išpradžių siuntė tą info žmogus A(mano geras draugas, kuris ir dave šį užsakymą), viską anksčiau ar vėliau padariau ką prasė. Pamatę firmos vadovai, kuom virsta tinklalapis, sakė pakeisti dizaina į kita. Nu gerai, su tuo pačiu kolega A nusprendėme į ką pakeisti, pakeičiau, (tą pakeitimą skaitytų kaip premija man prie atlyginimo, kokia suma nesitarėm) kai pakeičiau pagal jo valia, parašė kad jau paleisti tinklalapį.

    Paleidau, kai firmos valdzia pamatė lėpe tuojaupat uždaryti ir paleisti, kol pratestuos. Na ką, uždariau, ir testavome iš naujo, jo klaidu buvo ir gan grubiu - aš pripazįstu. Kai patvarkiau ir jau leido paleisti firmos valdžia tinklalapį. Dabar jau pora savaičių paleidau tinklalapį ir laukiu firmos valdžios, ką reiktų dar pataisyti. Bet taip ir nesulaukiu. Per tą laiką būvau pakeitęs N jų sprendimų... Tas man labiausia gaila(būčiau sutaupęs daugybę laiko). O budavo ir tokie norai, kad programiškai tai beveik neįmanoma(reika vos ne tvs visą perprasti ir kažką branduolį perrašyti...)

    Apmokejima, gausiu tik tada, kai istaisysiu tas klaidas ir apmokysiu kaip elgtis su tvs'u. Atvirai jau raso, kad jie tikejosi ohoho, bet gavosi "kaip visada" ir dar uzsitesė...

    Pagal sutarti mes sutarem kad darbus padarysiu iki rudenio bet...

    Ką patartumete tokioje situacijoje daryti. Man jau artėja sesija ir noriu viską kuo greičiau užbaigti, o gumą tempia iki begalybės.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...