Pereiti prie turinio

sokeN

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    88
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

sokeN Pranešimai

  1. Sveiki,

     

    Situacija:

     

    Prieš keletą dienų draugas paprašė prisijungti prie jo sąskaitos per dnb.no ir sumokėti mokesčius.

    Prisijungiau, sumokėjau, viskas gerai. Šiandien pabandėm patikrinti likutį, t.y. ar nuskaitė pinigus.

    Jungiausi taip pat, prisijungimas su microchip'u, paspaudus sugeneruoja kodą kuri reikia įvesti. Kažkodėl tris kart iš eilės rašė kad netinkamas kodas (galbūt chip'as nesuveikė, arba paspaudžiau per daug kartų..) ir sąsk. užsiblokavo.

     

    Svetainėje rašo kad panašiu atveju galima skambinti nurodytu numeriu, konsultuoja angliškai paspaudus 9.

    Skambinau 3 kartus, rinkausi anglišką konsultaciją, po poros minučių atsiliepia konsultantas (visus 3 kart skirtingas), kažką sumurma norvegiškai, ir tik spėju pasakyti sakinį angliškai, tiesiog numeta ragelį...

     

    Galbūt kas nors esate susidūre ir žinote ką tokioj situacijoj daryti? Ar galbūt čia taip įprasta ir reikia skambint daug kartų, ir tikėtis kad pasitaikys angliškai kalbantis konsultantas su gera nuotaika?

  2. Dėl lietuviškų agentūrų sutinku, galbūt todėl ir nesulaukiame tinkamo pasiūlymo.

     

    Neturime nieko prieš darbą prie pastolių, tiesiog lietuviškuose skelbimų puslapiuose, arba per agentūras, didžioji dalis darbdavių ieško darbuotojų su patirtimi prie pastolių, arba alternatyvia. Paskambinus arba išsiuntus CV darbdaviams kurie darbo vietoje apmoko, tiesiog gauname atsakymą kad šiuo metu darbuotojų netrūksta, arba kad reikės tik po kelių mėnesių (dėl žiemos sezono).

    O važiuoti į kitą šalį, susirasti būstą ir ieškoti darbo ten, šiuo metu nepakanka santaupų.

     

    Ačiū už išsamų atsakymą dėl darbo Vokietijoje, susisieksiu A.Ž.

    Laukiame daugiau pasiūlymų.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...