Pereiti prie turinio

AntanasL

Nariai
  • Pranešimai

    5
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

AntanasL Pranešimai

  1. Sveiki suprantu, kad yra prirašyta panašiomis temomis, bet ten be proto daug tai paklausiu tiesiai šviesiai. Kur geriau galima uždirbti. Anglijoje(Škotija) ar Norvegijoej. ketinu dirbti logistikos srityje atlyginimas apie 30 tūkst. svarų per metus. Norvegijoje atlyginimas apytiksliai 15 tukst. eur didesnis. Tai vat ir klausiu žinau, kad Norvegijoej viskas brangiau, tačiau vakar skaičiavau visą dieną tai būsto nuomos kainos panašios, tik maistas 2 kartus brangesnis, kaip ir pramogos, tačiau jei bent du kartus i sav valgyčiau restorane, į mėnesį nueičiau į keletą koncertų ir dar kaip nors papramogaučiau vistiek iš Norvegijos parsivečiau daugiau. Gal galite pateikti savo pvz gal neporiskaičuoju dar ko gal mokesčiai žymiai didesni Norvegijoej, tačiau gi juos galima susigrąžinti. Taip pat dar vienas klausimas jeigu rašo darbo skelbime pvz 30 tūks. svarų tai čia atskaičius mokesčius taip sakant į rankas ar kaip? ir kiek galima tų mokesčių susigrąžinti sumokėtų kitai valsytbei? Ačiū tikrai nuoširdžiai tiems kurie nepatingės atrašyti.

  2. Sveiki, kaip galima sąžiningai parduoti prekę pvz į Latviją, ar Lenkiją per internetą, nenaudojant ebay ir eparduotuvių. Ta prasme aš tikrkai sąžinigai išsiųsčiau prekę, tačiau kaip galima suteikti garantą pirkėjuj, kad tirkai prekė bus atsiųsta ir kaip man išsiųsti prekę be garantijų. dauguma žmonių pirktų tačiau neturi ebay ir nenori dėl vieno ar keletos daiktų lysti į šią sistemą? Arba gal žinote kokia nors įmonę galinčia parduoti per ebay ir panašiai nes yra labai daug nereikalingų daiktų, kuruos galėčiau parduoti.

  3. Sveiki, svarstau apie pervežimų verslo vystimą, visą laiką galvojau apie turistinių autobusų nuomą, tačiau tai itin sezoninis verslas, o krovinių pervežimasne toks sezoninis pervežimų apimtys panašios visus metus. Suoprantu, kad apie krovinių pervežimus buvo tiek ir tiek prirašyta,tačiau seniai labai. Taigi gal dar kas pataisys ir pakomentuos mano nuomonę.PVz vei perku du vilikus su puspriekabėm(izoterminės). Tai sutarčių vargu ar pavyks pasirašyti, naujai įmonei su dviem junginukais. Lieka korvinių biržos. Kiek teko susidurti tai vilkikai reisuose buna apie 20 -25 ar net daugiau dienų per mėnesį. tai reiškia didesnį pelną. Klausimas ar sunku gauti krovinį per tas krovinių biržas naujam vežėjui ir tokiam smulkiam? kaip suprantu kai esi naujas ir mažai žinomas mokės tikrkaiusiai po 3 mėn. kiek žinau dauguma taip moka. Didžiausias minusas krovinių pervežime, mano manimu tai įvairūs nesusipratimai įpač perkant krovinius biržose gali pasitaikyti nepatikimi kroviniai, nors ten yra reitingai įvairūs įmonių. Tada prasideda prastovos laiku neiškrauna, nepakrauna, nesumoka teismai ir panašiai, žodžiu daug vargo ir nervų. Ir dar skaičiau šitame forume, kad su divema ar trimis vilkikais ieškant per krovinių biržas kleintų tai grynas minusas kodėl?

    keleivių vežimuose daug aiškiau. Pajamos už parą kaip kažkada mėginau skaičuoti yra labai panašios.atsikaitoma iškarto prieš vežimą. mažiau dokumentų(beveik išviso nereikia ruošti reisui). Tačiau žiemą turistiniai atuobusai stovi be darbo, o tuo tarpu vilkikai važuoja ištisus metus, beveik panašiais tempais) kaip minėjau pelnas už parą panašus.) ir juolab, kad klientų sunkiau rasti negu pervežant krovinius, taip galima pasirašyti sutartis su turizmo bendrovėmis ir panašiai. tačiau krovinių pervežimia daug pelningesni taip?

     

    Ačiū už Jūsų nuomnes ir pasisakymus.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...