Pereiti prie turinio

SuperMonkey

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    72
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    80%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    SuperMonkey sureagavo į lunchtime Esu dizainerė Viktorija   
    Sveiki!
     
    Praleidau prisistatymą, tačiau geriau vėliau nei niekada!
     
    Esu grafikos dizaino studentė taip pat baigusi dailės mokyklą. Begalo džiaugiuosi atradusi savo nišą, nes grafikos dizaino darbai yra mano aistra, darbas ir kartais net laisvalaikis! Žinoma kol esu studentė pastovaus darbo nelabai galiu sau leisti, todėl pradžiai pasirinkau daryti nebrangius grafikos darbelius uzdarbis.lt svetainėje.
     
    Kiekvienas užsakymas atrodo lyg mažytis (kartais ir didelis!) nuotykis. Bendravimas su Jumis - klientais - ne retai ir patiems dizaineriams atneša labai daug. Atrodo kartais žinote kad norite, bet nežinote ko (man taip būna su pusryčiais:) ) o pokalbis su dizaineriu padeda nustatyti kokia linkme norite eiti.
     
    Taigi, malonu prisijungti prie uzdarbis.lt bendruomenės ir tikiuosi malonaus bendradarbiavimo!!
     
    Gražios jums dienos!
  2. Patinka
    SuperMonkey sureagavo į nadza Kodėl logotipas neturėtų kainuoti 150 Lt?   
    Kodėl ir kam rašau šį straipsnį (nežinau ar galima šią subjektyvią mano nuomonę vadinti straipsniu)?
     
    Kodėl?Įžvelgiu neteisingą logotipo vertės suvokimą tarp dizainerių ir tarp užsakovų, kūrimo proceso neišmanymą ir nuvertinimą.
    Kam? Straipsnis skirtas visiems kuriantiems ir pradedantiems kurti logotipus bei logotipų užsakovams.
    Tikslas. Norėtųsi iš šaknų pakeisti požiūrį į grafinį dizainą, ypatingai į logotipo kūrimą.
     
    Kas yra logotipas?
     
    Pirmiausiai apibrėžkime kas yra logotipas. LOGOTIPAS - tai įmonės, produkto ar paslaugos atpažinimo ženklas. Ne tik paprastas ženklas, o atspindintis įmonės komercinę veiklą naudojant formą, šriftą, spalvą ir / arba ikoną. Logotipas turi dirbti, skleisti įmonės patikimumo, stabilumo, pripažinimo žinutę. Mūsų, dizainerių darbas, sukurti logotipą, kuris šį darbą atliktų puikiai. Iš esmės yra daug svarbiau ką logotipas reiškia, nei kaip jis atrodo.
     
    Yra penkios pagrindinės taisyklės, nusakančios koks turi būti logotipas.
     
    PAPRASTAS. Lengvai atpažįstamas.
     
    ĮSIMINTINAS. - paprastas logotipas lengvai įsimenamas.
     
    AMŽINAS. Ar logotipas bus efektyvus po 5, 10, 20 metų?
     
    UNIVERSALUS. Pirmiausia logotipas turi būti vektorinis, pritaikomas įvairioms media sritims.
     
    TINKAMAS. Teisingos formos ir spalvos atspindinčios veiklą.
     
    Šioje svetainėje rasite logotipų, kurie atitinka šiuos penkis taisyklės punktus ir šį tą daugiau. Logotipai su paslėptais simboliais
     
    Keli pavyzdžiai
    http://img96.imageshack.us/img96/1700/fedexy.jpg
    FedEx - paslėpta rodyklė
     
    http://img20.imageshack.us/img20/599/sunyzs.jpg
    Sun microsystems - iš visų pusių perskaitomas žodis SUN.
     
    http://img406.imageshack.us/img406/7033/citydirect.jpg
    City Direct - tarp raidžių C ir D įžvelgiamas lėktuvas.
     
    http://img600.imageshack.us/img600/8468/eightt.jpg
    Eight - visos raidės sudarytos naudojant skaičių "8".
     
    Problema
     
    Pirma. Nusistovėjusi nuomonė, kad logotipas tai tiesiog graži ir gerai besižiūrinti ikona ar paveikslėlis. Žmonės, arba kitaip potencialūs klientai, nesupranta, kodėl už gražią ikoną reikia daug mokėti. Logika paprasta - nėra sudėtinga nupiešti gražų paveikslėlį.
     
    Antra. Internete pilna tinklalapių, kurie siūlo už minimalią sumą, tarkim £25 sukurti logotipą. Šios kompanijos tiesiog iškreipia ir žlugdo visą grafinio dizaino rinką. Radau įdomų grafinio dizaino kompanijos atliktą ekspermentą. Įmonės darbuotojai sukūrė įsivaizduojamą santechnikos darbų paslaugas teikiančią kompaniją, kuriai reikia logotipo. Parašė užklausas į keletą svetainių, kurios internete skelbėsi pigiai ir greitai kuriančios logotipus. Rezultatas buvo daugiau nei patenkinamas atsižvelgiant į investicijos dydį.
     
    Pateikiu šešis pirmuosius "logotipų" pasiūlymus.
    http://img152.imageshack.us/img152/5372/32608271.th.jpg
    http://img577.imageshack.us/img577/8110/42252684.th.jpg
     
     
    Galutinis "logotipo" variantas, atlikus visus pakeitimus pagal išgalvoto užsakovo norus.
    http://img207.imageshack.us/img207/3607/cheaplogoblog10.th.jpg
     
     
    Neperrašinėsiu viso straipsnio, nes originalus tekstas tikrai LABAI VERTAS DĖMESIO. Visa ekspermento eiga ir rezultatus rasite How LO can you GO? The following guest post was written by Tom and Phil of London-based Mat Dolphin.
     
    Kaip turėtų būti kuriamas logotipas
    Internete yra tikrai daug profesionalių straipsnių apie tai kaip turėtų būti kuriamas profesionalus logotipas. Tarptautiniu mastu pripažinti grafikos dizaineriai atskleidžia logotipų kūrimo procesą.
     
    Logotipo sukūrimas apima šiuos procesus:
     
    1. Logotipo dizaino brief'as (lietuviškai "trumpukas")
    Užpildomas klausimynas apie įmonę, jos vykdomą veiklą, teikiamas paslaugas. Įmonės atstovai išsako savo lūkesčius, norus, formų ir spalvų prioritetus.
     
    2. Tyrimas.
    Atliekamas konkrečios pramonės šakos tyrimas, susipažįstama su jos istorija. Peržvelgiami pagrindinių konkurentų logotipai.
    3.Logotipų tyrimas. Peržvelgiami sėkmingi logotipai, kurie atitinka dabartinius logotipų stilius ir tendencijas, susiję su dizaino brief'u.
     
    4.Sketching (nerandu tinkamo vertimo) ir koncepcijos paieškos.
    Remiantis logotipo dizaino brief'u ir tyrimais, pasitelkiant kūrybiškumą ieškoma forma ir galima logotipo koncepcija. Idėjų ieškoma popieriuje, vėliau logotipai vektorizuojami kompiuterinėmis programomis.
     
    5.Pertrauka apmastymams.
    Tai leidžia turimom idėjom subręsti ir išskirti tinkamiausias.
     
    6.Dizainerio pozicija.
    Yra du būdai dirbti: kurti logotipą remiantis tik kliento norais arba komunikuoti su klientu ieškant geriausio sprendimo atitinkančio kliento ir dizainerio lūkesčius.
     
    7.Prezentacija.
    Pasirenkama ar bus pristatoma keltas atrinktų logotipų ar visos variacijos.
     
     
    Daugelis užsakovų, o nenustebčiau ir dizainerių, net neįsivaizduoja, kad logotipo kūrimas gali apimti tiek daug procesų. Įdomu kaip atrodo logotipo dizaino procesas įmonių siūlančių logotipus greitai ir pigiai. Mano asmeninis spėjimas, kad idėjų ieškoma nemokamų paveikslėlių kataloguose, galbūt net clipartuose. Naudojami nemokami šriftai.
    Kokią išliekamąją vertę gali pasiūlyti toks logotipas? Ar tikrai jis atspindės įmonės vykdomą veiklą, bus paprastas, įsimenamas, ilgaamžis, universalus ir tinkamas?
     
    Logotipų konkursai.
    Anksčiau galvojau, kad tai puikus būdas dizaineriams užsidirbti papildomų pajamų, o užsakovams logotipą rinktis iš daug skirtingų dizainerių pateiktų variantų. Dabar taip nemanau. Visgi kuriant logotipą dizaino konkursui retai kada užsakovas pateikia profesionalų dizaino brief'a, palieka laiko apmastymams, tyrimui, sketching'ui ir t.t. Logotipus keičia gražiai atrodantys paveikslėliai su minimalia užuomina į įmonės veiklą.
     
     
    Pabaigai.
    Labai norėčiau tikėti, kad daugelis dizainerių prieš kurdami logotipą atlieka bent dalį šių procesų. Lygiai taip pat tikiuosi, kad nenusileidžiate kliento norams ir nedirbate kaip robotai vykdantys įsakymus, bet esate kūrybingi ir savo galva mastantys dizaineriai, kurie išmano gero, profesionalaus logotipo kūrimo principus.
    Aš asmeniškai esu dizainerė, kuri ieško būdų kaip kurti geriau. Ne visi mano kurti logotipai yra geri ir atitinka straipsnyje pateiktus kriterijus. Bet aš judu į priekį ir tikiuosi mano ateities projektai bus kokybiškesni.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...