Mano situacija: vakar suėjo pusmetis, kaip išsiskyriau su panele (kuri 4h praėjus po to kai ją mečiau jau buvo lovoj su kitu), na, žinoma man situacija kitokia, išsiskyrimas buvo laimingesnis (nes ji k**va), bet vistiek buvau pripratęs prie žmogaus.. Prireikė 2mėn kol atsigavau vėl sporte, darbe, studijose, asmeniniame gyvenime..
Visiems pasitaiko nesėkmingas laikotarpis.. Svarbu nevartoti alko nes jis problemas užuot sprendęs, viską atideda. Nerūkykit, tas irgi nepadeda, kaip kaminas 2mėn po išsiskyrimo rūkiau, dabar jau 4-5mėn kaip metęs... Tokie gyvenimo siųsti išbandymai patikrina koks esi žmogus ir išgrynina tave. Priimkit tai kaip galimybę keistis ir per ilgai neužsisėdėkit depresijoje. Tobulinkit save, nesistenkit atsiradusios tuštumos užpildyti iškart nauja..
Nieko naujo čia nepatarsi, jeigu esat nelaimingi tai nesitikėkit darydami tą patį gauti kitus rezultatus (ale laukti geresnių laikų), keiskitės, tobulėkit ir viskas bus ok.
Išsiskyriau su mergina po metu virš laiko (gavau ragus), tada tiek įsileidau depresiją, kad miegodavau po 14 h. per dieną, kitas tiesiog egzistuodavau, susipykau su tėvais, draugais, problemos didėjo, per nieko neveikimą teko sustabdyti studijas, nes buvo skolų virš galvos.... Tada vieną vakarą draugas ištempė iš namų, kartu buvo buvusi klasiokė ir jos kursiokė, kurią visi matėm pirmą kartą. Netyčia (buvau praradęs pasitikėjimą savimi) pradėjau su ja bendrauti, jau pirmą vakarą paėmiau už rankos, pasiūliau kavos išgerti mieste kada..Kuo daugiau bendravau su ja, tuo labiau atsigavau visom prasmėm. Dabar jau trečias mėnuo kaip mes kartu (cha, mažos pergalės) ir gyvenimas eina geryyn.! Kartais vienas žmogus viską pakeičia aukštyn kojom ir iš tamsos padaro šviesą. Ieškok to žmogaus, jį rasi tada, kada mažiausiai to tikiesi.
Kartais dar ir sveika pagalvoti apie tai ką praradai, kas nesiseka, rezultai krito, gal tai nėra problemos? gal tiesiog natūralu kad negali nepriekaištingai atlikti to, ko nemėgsti ir kas tau nereikalinga? Gal metas imtis to, ką mėgsti, o pradėtuose darbuose taip pat rasti teigiamą pusę ir juos užbaigt? Tu nedegraduoji nebijok, tau "gyvenimas" pateikia statymą, atsakingas esi tik prieš patį save, susikoncentruok į užduotį (bet kokią) ir suprask, kad atlikti ją reikia būtent tau, ir kaip tu ją atliksi, ką kiti pasakys negali būti nė minties apie tai - jokios gėdos ar minčių "kas ką pasakys ar pagalvos". Tiesiog turi viską atlikti taip kaip gali geriausiai. Tą padarysi išsiiaiškinęs kas šiuo metu tau trukdo. Atsakymus žinai, tiesiog turi juos rasti galvoje. Nepriimk atsakymų iš aplinkos, jie turi ateiti iš vidaus, nes tu juos žinai. Sėkmės, jei kuo galėsiu padėti - klausk drąsiai :)
Turbūt daugelis esate ieškoję būdų, kaip nemokamai išreklamuoti savo svetainę. Nusprendžiau sudaryti sąrašą man žinomų taktikų, kaip būtų galima pritraukti lankytojų į savo svetainę, neišleidžiant nė cento. Prie kiekvieno metodo parašiau tik po trumpą komentarą, nes norint gilintis atskirai, reikėtų kiekvienam kurti naujas temas. Tikiuosi, šis sąrašas bus naudingas bent vienam forumo nariui.
Nuorodos talpinimas direktorijose.
Tai senas ir visiems labai gerai žinomas būdas. Man asmeniškai tai niekada nepasiteisina, tačiau vis dar tenka matyti nemažai atsiliepimų, jog kitiems tai duoda naudos.
Parašas su nuoroda jūsų el. laiškuose
Turbūt visi turite savo asmeninius el. paštus ir greičiausiai net ne po vieną. Susikurkite parašus juose, kad kiekvieną kartą siunčiant laišką, teksto pabaigoje automatiškai būtų pridėta ir nuoroda į jūsų svetainę.
Komentavimas tinklaraščiuose
Sudarykite sąrašą populiariausių tinklaraščių jūsų nišoje, kuriuose komentuojant yra galimybė palikti svetainės nuorodą. Sekite naujausius straipsnius ir komentuokite juos. Kuo protingesnis bus jūsų komentaras, tuo daugiau dėmesio susilauksite.
Yahoo Answers, Quora ir panašūs puslapiai
Tai gana geras būdas pritraukti lankytojų, jei turite tinklaraštį. Sekite klausimus susijusius su jūsų tinklaraščio tematika. Padėkite žmonėms pateikdami atsakymus į klausimus, kuriuos gerai išmanote. Jei problemos sprendimo būdą jau ankščiau aprašėte savo tinklaraštyje, tuomet pateikdami išsamų atsakymą dar pridėkite nuorodą į straipsnį tiems, kurie norės daugiau apie tai pasiskaityti.
Dalyvavimas forumuose
Kaip žinia, daugelis forumų leidžia turėti savo asmeninius parašus, kuriuose galima patalpinti nuorodas. Kiekvieną kartą kai paliekate pranešimą forume, po juo matosi ir jūsų parašas. Jei aktyviai dalyvaujate forumuose, tuomet būtinai susikurkite parašą su savo nuoroda.
Digg.com
Vieta, kur skelbiamos nuorodos su paskutinėmis naujienomis iš skirtingų šaltinių. Didžiausią dėmesį čia sulaukia pagrindiniai naujienų puslapiai, todėl patekti tarp jų yra labai labai sudėtinga, bet įmanoma.
Naujienlaiškiai
Būtina reklamos priemonė beveik kiekvienai internetinei svetainei. Tai puiki proga nuolat apie save priminti jūsų lankytojams. Būtinai naudokite naujienlaiškių prenumeratos formas geriausiai matomose vietose. Taip pat pasiūlykite vartotojui naudingos nemokamos informacijos ar kokį savo produktą mainais į elektroninio pašto adresą. Didelis el laiškų sąrašas garantuoja nuolatinį srautą į jūsų svetainę.
Straipsnių talpinimas kituose tinklaraščiuose (Guest blogging)
Išanalizuokite savo nišą ir sudarykite populiariausių tinklaraščių sąrašą. Sukurkite išsamų straipsnį įdomia bei populiaria tema, kuris tiktų šiems tinklaraščiams ir pasiūlykite įsidėti į savo svetainę. Tokiu atveju savininkas gauna įdomų straipsnį nemokamai, o jūs gaunate nuorodą į savo svetainę.
Leiskite vartotojams pasijusti svarbiais
Tai ne visoms svetainėms pritaikoma taktika. Labiau tinkama tinklaraščiams, bet galima panaudoti ir kitokio tipo projektuose. Esmė tokia, kad jei lankytojas jūsų svetainėje jaučiasi svarbus, jis yra labiau linkęs apie jus pasakoti, dalintis informacija socialiniuose tinkluose bei kituose kanaluose. Kai kurie tinklaraščiai, tokią taktiką naudoja skelbdami savaitės ar mėnesio skaitytojus, kurie aktyviausiai dalyvauja projekto gyvenime. Tokiu atveju vartotojas pasijaučia ypatingai svarbus, pasakoje apie tai aplinkiniams, o jūs už tai gaunate nemokamą reklamą.
Bendradarbiaukite su kitais panašios tematikos projektais
Stenkitės užmegzti santykius su tos panašios ar panašios tematikos internetinių projektų savininkais ir pasiūlykite bendradarbiauti populiarinant vienas kito projektus. Bendradarbiavimas gali būti įvairių formų: nuorodų mainai, reklamos mainai, bendrų konkursų organizavimas ir pan.
Pasiūlykite lankytojams kažką nemokamai
Visi mėgsta ką nors gauti už dyką. Tai gali būti vienas skyrius iš jūsų parašytos knygos, o gal net visa knyga, tai gali būti internetinės svetainės dizainas, nemokamas jūsų kurtas paveiksliukas ar jūsų sukurtas įrankis. Visi nemokamai gauti daiktai sukelia gerus pojūčius lankytojams, o jie mainais yra linkę apie tai pasidalinti su aplinkiniais.
Youtube
Visi žino kas tai yra, bet tik nedaugelis pasinaudoja šiuo įrankiu populiarinti savo svetainę. Šiais laikais norint sukurti įdomų video nebereikia didelių investicijų. Netgi paprastos kameros išmaniuosiuose telefonuose leidžia įrašyti geros kokybės vaizdą, o įvairios programos dar ir patobulinti. Jei turite įdomių minčių, kaip vaizdinė medžiaga galėtų papildyti jūsų internetinį projektą, tuomet būtinai tuo pasinaudokite.
Konkursai
Konkursai visada turi didelį potencialą paplisti po internetą kaip virusas. Jei parduodate kokį produktą, tuomet būtinai turite pasiūlyti ir galimybę keletą vienetų laimėti lankytojams nemokamai. Konkursai gali būti įvairiausių formų: tiek paprasčiausia anketa, tiek įvairūs klausimai, tiek įdomios užduotys. Pažymėtina, kad kuo lengvesnės dalyvavimo sąlygos, tuo labiau lankytojas linkęs sudalyvauti.
Hubpages
Tai lyg atskira tinklaraštininkų bendruomenė. Čia renkasi žmonės ir rašo įvairiausiomis temomis. Populiariausi straipsniai yra skelbiami pagrindiniame puslapyje. Lankytojai dalinasi savo žiniomis, skaito kitų straipsnius, bendrauja tarpusavyje ir dalinasi įdomiu turiniu. Dažnas tinklaraštininkas naudoja šią bendruomenę savo pagrindinei svetainei populiarinti, straipsniuose pateikdamas nuorodas į ją.
E-knygos
Jeigu mėgstate rašyti ir tikrai turite, ką pasakyti, tuomet jums būtinai reikėtų parašyti savo e-knygą. Tai neturi būti kelių šimtų puslapių romanas. Užtenka 30-60 puslapių. Knygoje galite atitinkamose vietose palikti nuorodas į savo svetainę. Taip savo knygą galite patalpinti e-knygų direktorijose ir savo svetainėje. Be to, savo svetainėje už nemokamą knygą tuo pačiu dar galite paprašyti pateikti ir savo el pašto adresą, kurį vėliau galėsite panaudoti naujienlaiškiams.
Interviu
Ši taktika dažniausiai taikoma tinklaraščiams ir naujienų svetainėms. Susidarykite įdomių žmonių sąrašą, kurie yra svarbūs jūsų nišoje, susikurkite įdomų klausimyną ir jiems išsiuntinėkite. Iš gautų atsakymų sukurkite straipsnį cituodami šių žmonių mintis. Taip pat nepamirškite ir pridėti nuorodas į jų projektus. Didelė tikimybė, kad po straipsnio paskelbimo tie patys žmonės jūsų straipsniu pasidalins savo aplinkoje, o jūs gausite nemokamos reklamos.
Reddit
Tai platforma panaši į jau anksčiau minėtą Digg.com, skirtą platinti įdomų turinį. Tai gali būti nuorodos, nuotraukos, video ir kitokia medžiaga. Lankytojai balsuoja už jiems patikusį turinį ir kuo daugiau balsų surenkate, tuo jūsų turinys stovi aukščiau sąraše. Pakilus pakankamai aukštai galima sulaukti šimtus ar net tūkstančius lankytojų.
Turinio saugyklos (content aggregators)
Tai vieta, kur skelbiamas naujienų srautas iš įvairių internetinių svetainių. Alltop, Growth Hackers, Affposts, AffBuzz ir AffDaily yra neabejotini šios rinkos lyderiai, tačiau dėl griežtų reikalavimų pas juos patekti yra labai sunku.
JustRetweet
Tai vieta skirta dalintis kitų turiniu savo socialiniuose tinkuose (Facebook, Twitter ir Google+). Už tai, kad dalinatės kitų turiniu, jūs gaunate kreditų, kuriuos vėliau galite panaudoti tam, jog kiti platintų jūsų žinutę.
Viral Content Buzz
Ši platforma taip pat skirta dalintis turiniu, tačiau ji veikia šiek tiek kitaip. Pirmiausia, kiekviena jūsų sukurta žinutė turi būti patvirtinta administracijos, todėl turite labai kruopščiai paruošti tekstą. Kitas išskirtinumas, kad jūs nematote, kas yra žinutės autorius, todėl, ar verta dalintis, sprendžiate tik iš turinio.
Įsidiekite referral arba affiliate sistemą
Jei parduodate produktą ar paslaugą, tai ši sistema gali būti kaip tik jums. Sistemos principas, kad jūs mokate lankytojams komisinius už atvestus pirkėjus. Vadinasi išleidžiate tik tuomet, kada pats gaunate pajamų, o pirkėjų pritraukimu rūpinasi jūsų programos narys.
Susiraskite populiariausias svetaines, kuriose yra leidžiama talpinti įvairias pamokas. Sukurkite mokomąjį straipsnį, kuriame būtų paminėta jūsų nuoroda ir patalpinkite tokios svetainėse.
Tinklaraštininkų bendruomenės
Šiuo metu tai vienas populiariausių įrankių tarp tinklaraštininkų. Šių bendruomenių pagrindinis tikslas yra bendradarbiauti tarpusavyje ir dalintis vienas kito turiniu su savo auditorija, taip padedant tiek naujiems, tiek seniems tinklaraščiams padidinti lankytojų srautą. Tokios bendruomenės dažniausiai yra labai griežtai kontroliuojamos, į kai kurias būna netgi labai sunku patekti. Svarbiausia yra unikalus bei kokybiškas jūsų svetainės turinys. Taip pat tai puiki vieta užmegzti santykius su kitais tinklaraštininkais. Pabandysiu išvardinti pagrindines bendruomenes:
Triberr
Tai turbūt pati populiariausia tinklaraštininkų bendruomenė šiuo metu. Čia galima sutikti pačius populiariausius tinklaraščių savininkus. Veikimo principas paremtas „gentimis(Tribes)“. Jūsų tikslas yra sukurti savo „gentį“ arba įstoti į jau esamą. „Gentis“ turi savo naujienų srautą, kuriame kiekvienas šios grupės narys gali dalintis savo turiniu. Kiti nariai pamatę naujieną, aktyviai komentuoja bei dalinasi savo socialiniuose tinkluose ar kitai kanalais. Atranka į šias grupes yra labai griežta. Nariai privalo būti aktyvūs, kitaip gali būti išmesti. Patekus į vieną iš populiaresnių „genčių“, didelis lankytojų srautas beveik garantuotas.
Bizsugar
Šios bendruomenės veikimo principas daug paprastesnis ir atranka nėra tokia griežta. Jūs tiesiog dalinatės savo turiniu, o kiti nariai balsuoja už jiems patikusius straipsnius. Surinkus atitinkamą kiekį balsų, jūsų straipsnis atsiranda pagrindiniame puslapyje, taip pat gali būti įtrauktas į periodinius naujienlaiškius bei paplatintas socialiniuose tinkluose. Pateikti į pirmus puslapius nėra taip lengva, bet su geru turiniu tikrai įmanoma.
DoSplash
Tai gana nauja bendruomenė. Veikimo principas taip pat panašus. Nariai dalinasi įdomiu turiniu, balsuoja bei komentuoja. Nemažai žinomų tinklaraštininkų taip pat lankosi čia. Vienintelis minusas - tai registracija, kuri patvirtinama rankiniu būdu ir gali užtrukti apie 2-3 dienas.
Klinkk
Taip pat visai nauja ir sparčiai populiarėjanti bendruomenė. Veikimo principas toks pat kaip ir prieš tai išvardintų projektų.
Medium
Šios bendruomenės bendrasavininkas yra vienas iš Twitter įkūrėjų. Veikimo principas panašus kaip ir kitų bendruomenių, tik šis projektas turi papildomą funkciją – tai laiko reitingavimas, kuris prie kiekvieno straipsnio parodo, kiek maždaug laiko užtruks skaitymas.
Inbound.org
Ši bendruomenė išsiskiria savo paprastumu. Jokių įmantrių funkcijų. Tiesiog jūs dalinatės savo turiniu, bendraujate su kitais tinklaraštininkais bei balsuojate už jums patikusius straipsnius. Jei straipsnis surenka daug balsų, jis patalpinamas į pagrindinį puslapį.
Kingged
Ši bendruomenė išsiskiria savo aktyvumu. Visi nariai yra labai aktyvūs ir linkę komentuoti dauguma straipsnių. Vienas iš unikalių šios bendruomenės bruožų yra tai – kad projekto administratoriai reguliariai apdovanoja aktyviausius narius
Socialiniai tinklai
Apie socialinių tinklų svarbą plėtojant projektus turbūt nebe pasakysiu nieko naujo. Visi žinome kokią reikšmę ji turi šiuolaikiniame marketinge ir kad tai tapo vienu iš pagrindinių šiuolaikinės reklamos įrankių. Nauji socialiniai tinklai dygsta kaip grybai po lietaus. Vieni greitai dingsta, kiti suranda savo vietą po saule. Pateikiu šiuo metu populiariausius ir daugiausia naudos atnešančius socialinius tinklus.
Facebook
Tai neabejotinai populiariausias ir didžiausias socialinis tinklas pasaulyje. Vis labiau skundžiamasi, kad natūraliai ir neišleidžiant pinigų pritraukti vartotojus darosi neįmanom, tačiau įdėjus pastangų, tai padaryti tikrai galima. Keletas pagrindinių būdų, kaip tai padaryti: Reklamuokite projektą savo asmeniniame profilyje Susikurkite fanų puslapį Dalyvaukite diskusijose Facebook grupėse
Twitter
Dar vienas unikalus ir labai populiarus socialinis tinklas. Išskirtinumas tas, kad viena žinutė turi būti neilgesnė nei 140 ženklų. Keletas būdų kaip populiarinti savo paskyrą: Sekite kitus vartotojus, o jie ims sekti jus Stenkitės susibendrauti su jau spėjusiais išpopuliarėti savo nišos žmonėmis Dalinkitės įdomiu turiniu, nepamiršdami paminėt autoriaus Twitter paskyros nuorodą Dalyvaukite Twitter pokalbiuose.
Google+
Tai ne toks populiarus socialinis tinklas kaip išvardinti anksčiau, tačiau šios platformos tikrai negalima ignoruoti. Tai yra Google produktas ir jo naudojimas gali turėti įtakos jūsų SEO rezultatams. Šiuo tinklu yra labai patogu ir paprasta naudotis. Google+ yra labai populiarus dėl savo bendruomenių. Jas sudaro šimtai tūkstančių narių, todėl tikrai verta juose dalyvauti. Aktyviai dalyvaujant ir retkarčiais pasidalinant savo turiniu, galima pritraukti daugybę lankytojų į savo svetainę.
LinkedIn
Sukurtas kaip darbuotojų paieškai skirtas tinklas su laiku išsirutuliojo į galingą bendruomenę, kur renkasi įvairių sričių profesionalai. Kaip ir Google+, šiame tinkle didelę reikšmę turi bendruomenės. Susiraskite populiariausias bendruomenes savo nišoje ir aktyviai jose dalyvaukite. Jei sugebėsite atkreipti į save dėmesį, tai neabejotinai pritrauksite daugybę lankytojų į svetainę.
Pinterest
Šis socialinis tinklas įdomus tuo, jog yra skirtas dalintis tik vaizdais. Jei jūsų projektas turi daug vaizdinės medžiagos, kuri nuolat pildoma, tai būtinai visa tai patalpinkite ir šiame socialiniame tinkle. Ir būtinai suteikite jūsų vartotojams galimybe dalintis šiais vaizdais tiesiai iš jūsų svetainės.
Instagram
Dar vienas sparčiai augantis socialinis tinklas. Šiame tinkle vartotojai dalinasi nuotraukomis. Ši platforma yra labai vertinama daugelio kompanijų, nes kiekvienas pranešimas sulaukia daug daugiau dėmesio nei kituose socialiniuose tinkluose.
StumbleUpon
Tai gana populiarus, tačiau viešumoje mažai apkalbamas socialinis tinklas. Veikimo principas yra gana įdomus. Jei kuriam nors vartotojui patinka atitinkama nuoroda, ji automatiškai patalpinama į specialų sąrašą. Kai kitas vartotojas ieško straipsnių su raktažodžiais atitinkančiai jūsų turinį, automatiškai jam parodoma nuoroda iš to sąrašo. Populiarios nuorodos sulaukia šimtus ir net tūkstančius vartotojų iš šio socialinio tinklo.
Tumblr
Tai mikro-tinklaraščių ir socialinių tinklų mišinys. Jūs galite ne tik rašyti straipsnius, bet sekti kitus rašytojus, dalintis jų turiniu, mėgti straipsnius bei naudoti #hashtags kaip Twitter'yje. Pagrindinis tikslas yra suburti kuo didesnę bendruomenę aplink save ir pateikti įdomiu straipsnius, kurie būtų susieti su jūsų projektu.
Taigi, pateikiau daugiau nei 30 kanalų, kaip būtų galima nemokamai išpopuliarinti savo svetainę. Panaudoti visas priemones vienu metu turbūt yra neįmanoma (nebent turite pagalbininką), todėl patartina išsirinkti keletą jums patraukliausių variantų ir visą dėmesį skirti būtent jiems. Kai kurios taktikos reikalauja labai daug darbo ir laiko, tačiau ateityje tai atsipirks su kaupu.
Jei žinote ir daugiau priemonių nepaminėtų šiame straipsnyje, būtinai pasidalinkite.
Trumpai: tai svetaine kurioje milijonieriai dalinasi savo patirtimi (http://mixergy.com).
Tiksliau ne visai milijonieriai, bet tie zmones kurie ikure, kure ar kitaip prisidejo prie tokiu zinomu projektu kaip Wikipedia, Skype, Facebook, Dropbox ir daugelio kitu. Jie sioje svetaineje dalinasi savo patirtimi.
Idomiausiai yra tai, kad cia jie atvirai kalba net apie tokius dalykus, kaip kiek jie uzdirba.
Dazniausiai savaitgaliais Mixergy.com svetaines ikurejas Andrew pasikviecia zmogu i konferencija. Per vienos valandos interviu jis paklausia idomiausiu dalyku: kaip zmogus pradejo savo versla? kaip reklamavo? kaip pritrauke klientus? koks buvo jo uzdarbis? kokias klaidas dare? ir daugeli kitu. Tai puiki galimybe praplesti savo akirati arba paprasciausiai gauti motyvacine kalba, tokia kaip, jei kiti gali, tai kodel as negaliu?
Del ko as rasau apie sia svetaine? Del to kad praktiskai nera galimybes lietuvoje isgirsti tiek zmoniu, o tuo labiau tiek pasiekusiu. Aisku yra tokios svetaines kaip ted.com - kur kalbama ivairiomis temomis. Taip pat atrodo KTU kartas nuo karto nufilmuoja viena kita konferencija. Taciau tai jokiu budu negali prilygti tam, kas yra mixergy.com svetaineje.
Uzteks jau skaityti, kaip sako geriau viena syki pamatyti, nei simta kartu isgirsti :)
Galima butu pradeti nuo sio interviu: http://mixergy.com/owen-mcgab-enaohwo/ Neperseniausiai Andrew vienas is sveciu negalejo pasirodyti, todel jis papasakoja apie save. Kaip neturtingas vaikinas sugrazines visus savo drabuzius kuriuos nesiojo besimokydamas (tokia tuo metu buvo tos drabuziu kompanijos politika) ir atgavo uz juos pinigus. Uz siuos pinigus jis ir pradejo pirmaji versla.