Pereiti prie turinio

Tomas44

Nariai
  • Pranešimai

    8
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Tomas44 Pranešimai

  1. Dabar ant bangos cafe racer'iai. Pries tai bobber'iai. Pilna ant lietuvos chioperiu,daug ant ju nuo britvu persedo. Su Lietuvos rinka kas liecia projektus tai nera taip paprasta.Jei stebi skelbimus ,tai autogide ne vienas cafe racer'is visa vasara stovi ir niekas nenupirko. Tai jei uzsakymo kokio neturi ,tai sukisi pinigelius ir gali buti ,kad ilgam :D. Na bet projektiniai nelinke prarasti vertes. Tad galbut ir islauksi savo kliento. Su remontais kaip ir paprasciau. Jei gerai atliksi savo darba...suveiks is lupu i lupas principas. Aisku ispradziu kainos nereikia uzsiplesti. Motociklu daugeja,geru meistru ateityje tik vis daugiau reikes. Jei noresi uzsiimti ju pinpinimu daug skaityti teks medziagos ,daug dometis,gaudyti mada,eksperimentuoti. Ir svarbiausia neuzsidaryti vienam,o bendrauti su kitais meistrais. As pavyzdiuj, kas liecia kebulu ruosima ir dazyma ,visada vaziuoju ar skambinu konsultuotis jei kas neaisku. Jei kas skambina manes kokiu klausimu,niekada neatsakau ir pats nuvaziuoju parodyti,nes per telefona neparodysi... Kas liecia dazyma,tai man malonumas dazyti,daug fainiau nei paruosimas dazymui. As kaifuoju kai gaunasi ledas... Neskaiciuoju valandu net,galiu dazyti ir dazyti ,ant tiek va man patinka :D Jei tau taip patiks mocus tvarkyt,tai gal ir sulauksi pasisekimo...;)

     

    Dekui kolegos uz pozityva. Kadangi pats su motociklais nuo mazens ir daug isbandyta, tikrai noretusi verciau pasinerti i moto nei auto, bet gaila LT nera manau dar rinkos geros, nei meistru kuriuos galetum samdyti kaip tarkim autosaltkalvius... Lieka daugiau entuzijastai kurie garaziukuose remontuoja. Cia manau labiau amatas nei verslas... Tikriausiai butu isimtis koks motoshop kurie atstovauja gamintojo varda gal tada kitaip...

  2. Servisams tai darbo yra. Net žiemos neturėtų būti visiškai tuščios, nes galima darbuotis prie projektų. Arba žiemomis tvarkyti atsivežtus parduoti moto, o pavasarį juos išsiparduoti ir pradėti taisyti klientų moto. Ir šiaip, daug kas moto sezonui ruošia žiemą.

     

    Lietuvoje sunki situacija su gerais moto servisais, ypač retesnių markių (pvz. itališkų) ir ypač kažkur kitur nei Vilniuje ar Kaune.

     

    Va butent moto projektai labai idomi sritis. Tik vat idomu ar poreikis yra, suprantama, kad seni vilkai su dideliu idirbiu ir jau turimomis salygomis gali ir uzsienio rinkai kazka pasiulyti, bet idomu kaip butu naujokui. Gal kas turi patirties butent prie projektu? Vieni is pavyzdziu manau tiktu "killer custom" mano nuomone tikrai stipriai vyrai dirba, ir sugeba.

  3. Patirties yra dviejuose servisuose kaip meistro priemejo, darbas kaip ir zinomas, tiesiog idomu skaiciai, investicijos kam teko tai jau kurti. Juk ir iranga galima lizinguoti, ir padeveta pirkt. Beja kokia padetis su elektrikais Vilniuje?ar kaip ir daug kur ju mazuma?

  4. Sveiki, pasidalinkite savo nuomone apie Autoservisu rinka (versla) Vilniuje.

    Kokia padetis siuo metu, ar yra poreikis konkreciom paslaugom kuriu truksta ir pan.?

    Suprantu, kad tokiame versle konkurencija didziule, bet visgi kas susidure su tokio verslo kurimu, galbut turi patarimu.

    Jusu nuomone kokia optimaliausia investicija tokiam verslui reikalinga kuriant tarkim 4 darbo vietu servisa.(suprantu kad nuo daug faktoriu priklauso investicija, bet butu malonu isgirst kazkieno patirti tame versle). Dekingas

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...