Pereiti prie turinio

vSS88

Nariai
  • Pranešimai

    5
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

vSS88 Pranešimai

  1. prieš 2 valandas, zawe parašė:

    Atsakymai yra tavo įraše.

    Puiku, visi žino, perka. Tai tikriausi neša pelną? Puiku, paskirkite gerą vadybininką, kuris sužiūrėtų, jog prekės tinkamose lentynose būtų, būtų akcijų, būtų patrauklios pakuotės pirkti nežinantiems prekinio ženklo.

    Versle sentimentams dažniausiai ne vieta. eina į minusą, reiškia reikia arba kardinaliai pertvarkyti, arba naikinti.

    Parduotuvė veikia ištisus metus? O kas jei dirbti tik sezono metu? Kiek sumažėtų minuso? Tuose pačiuose akropoliuose galite "saleles" keliems mėnesiams imti, o ne visiems metams.

    Kodėl šios dvi mintys prieštarauja viena kitai? 

    Prekės ženklas tas pats, bet produkto lygis skirtingas, kainos skiriasi. 

    Prekybos tinkle tai, ką gali nusipirkti ir žemas pajamas gaunantis žmogus. Firminėse parduotuvėse - aukštos klasės, 10x kainuojančios alternatyvos, tam, kas tais dalykais domisi, supranta. Arba nori dovanoti. Taip pat aksesuarai prie to maisto produkto. 

  2. Prekybos centruose yra pigesnės, paprastesnės prekės. 

    Mažmena labiau skirta išrankiam pirkėjui, kuris daugiau supranta apie produktą, gali mokėti daugiau už kokybę. N

    Su quality preke į prekybos tinklus patekti nepavyks, nes kiekiai niekada nebus tonos, o tik dešimtys ar max 100kg. 

    Dabartinės fizinės parduotuvės ir randasi prekybos centruose, kaip Akropolis. 

  3. Sveiki,

    Suprantu, kad papasakoti konkrečiai visko negaliu, tad ir atsakymai bus tokio pačio lygio, bet gal pavyks pasisemti gerų minčių iš žmonių, turinčių patirties tokioje sferoje, ar bent logiškai galinčių išmąstyti kažką, kas man iki šiol dar į galvą nešovė.

    Tad trumpai: dirbu įmonėje, kuri gamina maisto produktus. Turime du visoje Lietuvoje žinomus prekių ženklus, kuriuos galite pamatyti bet kurioje parduotuvėje. Dar šiek tiek eksporto, interneto. Taip pat yra penkios fizinės parduotuvės.

    Parduotuvės pelno ne tik neneša, bet eina į minusą, o dar kyla darbo užmokestis, komunalinės išlaidos. Atsakingas ir finansus įmonėje tvarkantis žmogus nori uždaryti parduotuves, nes "išlaikyti sunku". Verta paminėti, kad joms skiriamas mažas dėmesys, neinvestuojama - seni baldai, lentynos, kompiuteriai - viskas atgyvenę. O ir minusas buvo visada, net didesnis, tiesiog norima kirpti, nes šiek tiek "raudona".

    Vienintelis dalykas, ką atsakingas žmogus paskaičiuoja - kiek brangs žaliavos, jei sumažės mūsų užsakymo kiekiai (perki mažiau - moki brangiau). Kiti faktoriai šiai akimirkai neegzistuoja - prekės ženklo naikinimas, prestižas, lengvesnis naujų klientų pritraukimas - sako, "o kaip tai pamatuoti?".

    Dar vienas sprendimas būtų samdyti profesionalus, kurie išanalizavę įmonės veiklą parodytų konkrečias klaidas bei pasakytų, kokios bus pasekmės, bet į tai investuoti nenorima, viską "reikia" išspręsti įmonės viduje, o žinių turime per mažai.

    Tad ir klausimas iš tos pačios srities - gal kas esate susidūrę su tokia situacija, kai buvo uždaroma viena prekybos šaka, geriausiai mažmena, - kaip tai palietė kitas ? Kokie rimti argumentai galėtų būti, norint įtikinti, kad tai gali būti neteisingas sprendimas ? Nes dabar atrodo, kad žiūrima tik į kelis skaičius (minusas, kiek brangs žaliavos), o dėl kompetencijos stokos nesuvokiama, kokia gali būti padaryta ilgalaikė žala. Negaliu nepaminėti, kad atsakingas žmogus nesugebėjo užtikrinti savalaikio žaliavų tiekimo, tad ne retai parduotuvėse nebuvo paklausiausių prekių, o to pasekoje prarandami pinigai ir potencialiai - klientai, kurie du kartus neradę, ką visada pirkdavo, susiras, kur kitur bus galima įsigyti norimą prekę.

    Taip pat iš teorinės perspektyvos, būtų įdomu sužinoti, ar verta ieškoti "partnerių", kurie norėtų savo produkciją pardavinėti mūsų parduotuvėse. Mūsiškėse tikrai yra prekių, kurios neturi reikiamos apyvartos, judėjimo, tad jų atsisakyti nebūtų gaila. Tada galėtume išstatyti dvi - tris lentynas / vitrinas su kažkokia nesikertančia mums preke. Šiuo atveju galėtų būti saldumynai / konditerija / papildai / tabakas ir pan. Partneriui nereikėtų ieškoti atskirto nuomos taško, samdyti pardavėjų, mokėti komunalinių - užtektų sutarti kažkokią metinę / mėnesinę sumą, arba fiksuotą, arba priklausomą nuo apyvartos ir būtų "win - win" situacija abiem pusėms. Ar tame yra racijos, verta bandyti ?

    Dar paminėsiu, kad prekė yra sezoninė, 4 žiemos mėnesiai beveik atperka 8 šiltesnius mėnesius, o permesti viską į internetą labai sunku, nes ir prekė nėra labai į jaunimą orientuotą ir žmonės mėgsta pamatyti gyvai. 

    Iš karto dėkoju už komentarus, vertinsiu ir skaitysiu viską. :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...