Pereiti prie turinio

Roziuroze

Nariai
  • Pranešimai

    5
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Roziuroze gavo reakciją nuo RokazK Pigi reklama   
    Kad normaliai atsakyti į klausimą, reikia žinoti, bent 2 dalykus: kokia tikslinė auditorija, koks produktas/paslauga. Galima sakyti, kad socialiniai tinklai, internetas yra geras, pigus būdas reklamuotis, bet jei tu pardavinėji pvz. kokius jūrinių laivų variklius, karvių melžimo aparatus ar reikmenis šaltkalviams, tai gali youtube ar feisbuke reklamuotis iki išprotėjimo, vargu ar pastangos duos didelę grąžą. Niekas nepirks norėdamas tiesiog leisti tau užsidirbti ( tai negalioja mažiems vaikams, ar pvz. senutėms turguj).
     
    Visgi bendrai kalbant, kas pigu...
    [*]Visada pigu, bet tuo pačiu neįkainojama - rekomendacijos. Pardavei, nepabijok paskambinti ir paklausk, ar džiugina tai, ką žmogus iš tavęs įsigyjo. Džiugina? Paprašyk rekomenduoti (tavo interneto svetanėje, jei tokią turi; feisbuke - kliento/tavo paskyroj; "gyviems, tikriems" draugams ir pan.)
    Pasek, jei turi galimybę, kam tave rekomendavo ir paskubėk tą rekomendaciją gavusiems, pasiūlyti savo prekę.
     
    [*]Koks nors originalus, su produktu/ paslauga susijęs šūkis po tavo parašu elektroniniam laiške.
    Nieko nekainuoja, bet gali sudominti/ padėti parduoti. (Beje tas pats galioja dalyvavimams formuose. Dauguma forumų leidžia naudoti šūkį (parašą) kažkokį. Net jei draudžiama reklamuotis, galima sugalvot kažkaip originaliai, žaismingai (jei žaismingumas tinka prekės/paslaugos specifikai) šį draudimą apeiti ir pasiųsti žinutę apie savo produktą. Nieko nekainuoja, bet jei prireiks tavo parduodamo produkto, bent jau tavo realių ir virtualių pažįstamų ratas žinos, į ką kreiptis.
     
    [*]Jei tavo prekė/paslauga yra "daugkartinio naudojimo" (pvz. turi kavinę), sužinok ir įsimink savo esamų klientų vardus ir jais kreipkis, žinok jų mėgstamus patiekalus.
    Jei žmonės perka iš tavęs ne vieną kartą, o kartas nuo karto ar net nuolat, verta turėti kažkokį CRM įrankį. Pažink savo klientą. Pvz. jei turi kavinę, žmogus užėjo, bet paliko šunį už durų, išnešk šuniui kaulą ir paklausk šeimininko jo šuns vardo. Kitą kartą, kai jis ateis, nunešęs patiekalą, paklausk, kaip laikosi Brisius :) Didelė tikimybė, kad ilgam įsigysi nuolatinį klientą, kuris pas tave vesis visus savo svečius. Jei su svečiais elgsiesi panašiai, nuolatinių lankytojų ratas plėsis.
     
    [*]Gali paskambinti savo esamiems klientams, paklausti, ką, jų nuomone, tu gali padaryti, kad tavo paslauga ar produktas būtų geresni. Nauda dviguba - tu žinai, ką tobulinti, o tavo klientas jaučiasi ekspertu ir šiaip protingu žmogum.
     
    Galima prigalvoti tikrai efektyvių pigių ar nemokamų reklamos kampanijų, bet tik tada, kai žinai, kokius klientus ir kokiu produktu nori pakabinti.
  2. Patinka
    Roziuroze gavo reakciją nuo RokazK Pigi reklama   
    Kad normaliai atsakyti į klausimą, reikia žinoti, bent 2 dalykus: kokia tikslinė auditorija, koks produktas/paslauga. Galima sakyti, kad socialiniai tinklai, internetas yra geras, pigus būdas reklamuotis, bet jei tu pardavinėji pvz. kokius jūrinių laivų variklius, karvių melžimo aparatus ar reikmenis šaltkalviams, tai gali youtube ar feisbuke reklamuotis iki išprotėjimo, vargu ar pastangos duos didelę grąžą. Niekas nepirks norėdamas tiesiog leisti tau užsidirbti ( tai negalioja mažiems vaikams, ar pvz. senutėms turguj).
     
    Visgi bendrai kalbant, kas pigu...
    [*]Visada pigu, bet tuo pačiu neįkainojama - rekomendacijos. Pardavei, nepabijok paskambinti ir paklausk, ar džiugina tai, ką žmogus iš tavęs įsigyjo. Džiugina? Paprašyk rekomenduoti (tavo interneto svetanėje, jei tokią turi; feisbuke - kliento/tavo paskyroj; "gyviems, tikriems" draugams ir pan.)
    Pasek, jei turi galimybę, kam tave rekomendavo ir paskubėk tą rekomendaciją gavusiems, pasiūlyti savo prekę.
     
    [*]Koks nors originalus, su produktu/ paslauga susijęs šūkis po tavo parašu elektroniniam laiške.
    Nieko nekainuoja, bet gali sudominti/ padėti parduoti. (Beje tas pats galioja dalyvavimams formuose. Dauguma forumų leidžia naudoti šūkį (parašą) kažkokį. Net jei draudžiama reklamuotis, galima sugalvot kažkaip originaliai, žaismingai (jei žaismingumas tinka prekės/paslaugos specifikai) šį draudimą apeiti ir pasiųsti žinutę apie savo produktą. Nieko nekainuoja, bet jei prireiks tavo parduodamo produkto, bent jau tavo realių ir virtualių pažįstamų ratas žinos, į ką kreiptis.
     
    [*]Jei tavo prekė/paslauga yra "daugkartinio naudojimo" (pvz. turi kavinę), sužinok ir įsimink savo esamų klientų vardus ir jais kreipkis, žinok jų mėgstamus patiekalus.
    Jei žmonės perka iš tavęs ne vieną kartą, o kartas nuo karto ar net nuolat, verta turėti kažkokį CRM įrankį. Pažink savo klientą. Pvz. jei turi kavinę, žmogus užėjo, bet paliko šunį už durų, išnešk šuniui kaulą ir paklausk šeimininko jo šuns vardo. Kitą kartą, kai jis ateis, nunešęs patiekalą, paklausk, kaip laikosi Brisius :) Didelė tikimybė, kad ilgam įsigysi nuolatinį klientą, kuris pas tave vesis visus savo svečius. Jei su svečiais elgsiesi panašiai, nuolatinių lankytojų ratas plėsis.
     
    [*]Gali paskambinti savo esamiems klientams, paklausti, ką, jų nuomone, tu gali padaryti, kad tavo paslauga ar produktas būtų geresni. Nauda dviguba - tu žinai, ką tobulinti, o tavo klientas jaučiasi ekspertu ir šiaip protingu žmogum.
     
    Galima prigalvoti tikrai efektyvių pigių ar nemokamų reklamos kampanijų, bet tik tada, kai žinai, kokius klientus ir kokiu produktu nori pakabinti.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...