Pereiti prie turinio

wDanis

Nariai
  • Pranešimai

    7
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

wDanis Pranešimai

  1. 2023-02-20 11:21, Klajoklis parašė:

    Man su kasp'u panašiai sekasi. Skambinau į Panevėžį, į kur ir gavau šaukimą prisistatyti iki kovo 6d. Sakė eilės belekokios, be šansų žodžiu. Skambinau į Kauna, tas pats. Utenoj davė vilties, sako atvyk, bandysim pildyt. Anyways, visur sako, kad jei praeisi medicininę, kad ir su mūsų siuntimu, tave vistiek paims į šauktinius. Galvoju, ar čia garantuota teisybė, ar jie tiesiog nėra suinteresuoti žaisti su tais šauktiniais. O ir šiaip, ar dar išeina kažkur patikrinti regionų užpildymą ? Anksčiau, pamenu, buvo galimybė.

    Dėl šaukimo eigos tikrinimo, tai manau šitas puslapis:
    https://www.karys.lt/tarnybos-budai/nuolatine-privalomoji-pradine-karo-tarnyba/2023-metu-saukimo-eiga/493
    Lyg ir kiekvieną penktadienį atnaujina

  2. prieš 5 valandas, Majakas69 parašė:

    Iš pirmo žvilgsnio pagal parametrus ir kainą tinkamas dviratis, tačiau nėra man tinkamo dydžio, bei nenoriu kalnų dviračio, kadangi vargiai važinėsiu bekele.

    prieš 5 valandas, Stanley parašė:

    Paprastiems pasivažinėjimams, ne sportui ir ne tour de france tokių dalykų kaip diskiniai stabdžiai ar rakinamos šakės nereikalingos. Aišku čia visokie dviračių fanatikai su manim nesutiks, bet tame ir skirtumas, kad vieni yra fanatikai, kitiems reikia tiesiog pasivažinėti ir susipažinti su dviračių pasauliu. Su įprastais stabdžiais stabdo kuo puikiausiai. Geriau už tą pačią kainą tegu būna paprastesnė komplektacija, bet aukštesnės klasės mechanizmai. Svarbiausia išsirinkti tinkamą dydį ir sėdėsieną. Pasibandyk skirtingus, išsirink kas tau labiau patinka, ar sėdėti stačiau ar labiau atsigulus. Ar svarbiau komfortas ar greitis. Ar sėdynė geriau siaura ir kieta ar plati ir minkšta. Su žmona turim du dviračius, vienas kažkas tarp hibrido-miesto, amortizuojanti šakė, amortizuojantis sėdynės stovas, dinama, purvasaugiai, bagažinė. Ant jo sėdi stačiai, važiuoji minkštai, komfortiškai, bet jis yra sunkus, ir po ilgesnio atstumo pradeda imti nuovargis. Kitas dviratis grynas hibridas, daug lengvesnis, nes tuščias, šakė paprasta, nei purvasaugių nei kojelės, nieko. Sėdi pasviręs į priekį. Važiuoja daug kiečiau, bet su juo galima visą dieną važiuot ir nepavargt, tik kad nulipęs vaikštai kaip pingvinas, visas kūnas atidaužytas. Taigi tiek vienas tiek kitas dviratis geras, tik jie yra skirtingi. Kaip ir mašinos, viena bus didelis sedanas, kita bus sportinis coupe, abi bus geros, bet abi važiuos skirtingai. 

     

    prieš 2 valandas, TomasUr parašė:

    Trumpai atsakant į klausimus:

    • Pigiausia hidraulinių stabdžių versija gali kelti daugiau bėdų nei naudos. Šiaip, jie tikrai yra geresni, tiek stabdymo kokybe, tiek kitais niuansais nei V tipo, BET, jei nenusimanai apie dviračius, tu jų pats greičiausiai nenusireguliuosi,  nepasikeisi skysčio, nepasikeisi kaladėlių (milimetro ar pusės nukrypimas į šoną ir važinėsi cypsėdamas). Su paprastais - trosą pasitempti ar kaladėles pasikeisti atsukus vieną šešiakampį varžtelį, manau tikrai pavyks. Tad mažiau teks lankytis taisyklose, o stabdymo kokybė irgi gera, jei nepirksi pigiausių, kiečiausių kaladėlių, kurios laiko 10 metų ir dar pusė būna likę.
    • Rakinama šakė padeda pasiekti didesnį greitį važiuojant nei nerakinama, BET, jei greičio rekordų nesieksi, o važinėsi laisvalaikiu, vargu, jog ją kada nors vertės rakinti, kaip tik geriau, jog ji veiktų turint omenį lietuviškus šaligatvius ar kelkraščius.

    Kiti pastebėjimai: nepamiršk, jog viską dviratyje gali keisti, jei tau nepatiks išskyrus rėmą, tad sėdėsena (jos kampas) yra svarbi. Balnelį tikrai visada galima pasikeisti į platesnį ir minkštesnį, bet sėdėsenos kampo nepasikeisi, tad pasvarstyk, kuris geriau (90 laipsnių  - komfortiškas, miesto pasivažinėjimas, 60 laipsnių - universalesnis variantas greičio, keliavimo požiūriu).

    Siūlyčiau pasidairyti į senesnių metų modelius, taip galima sutaupant ~ 100€ gauti geresnę komplektaciją, nei einamų metų modeliuose.

    Aliuminis rėmas tikrai lengvesnis, ypač, jei reikės tampytis į rūsį ar butą, nerūdiją, jei kur brūkštelsi.

    Pats turiu Merida Crossway 20. Tikrai puikus dviratukas, bet nereiškia, jog ir kiti blogi ? tik manau, jog tavo pasirinkimas kiek brangokas (mano buvo pigesnis, bet labai panašios komplektacijos).

     

    Prieš 33 minutes, biz parašė:

    Hidraulinaii stabdziai stabdo geriau, bet jie aktualu rimtai sportuojant ar kalnais vazinejant. Miesto takeliams puikiai uztenka trosiniu, galiu patvirtinti kaip turintis daug metu staza dviraciu pravaziuodamas daug kilometru - nei karto nebuvo situacijos, kad butu pritruke trosiniu pajegumu.

    O minusai - sunkesni, sunkiau aptarnaujami, brangesni.

    Tau tikrai nereikia diskiniu, jie vazinejant sportikskai ar per kalnus.

    Pasvarstęs esu linkęs pritarti Jūsų nuomonėm - paprasčiau yra geriau. Teko nemažai važinėti tiek plentiniu, tiek kalnų dviračiu su standžiomis šakėmis ir tai nekėlė didelio diskomforto; taip pat dėl stabdžių - įprastų stabžių pakanka daugeliu atveju. Tačiau visi mano randami hibridiniai dviračiai būna su amortizuojančiomis šakėmis; o plentiniai atrodo netinkami net lengvai bekelei.

    Kalbant apie komponentų kokybę - kaip suprantu, kalba eina apie pvz. pavarų, stabdžių sistemas. Ar yra kažkokios paprastos taisyklės, kaip juos atsirinkti/įvertinti, ar tiesiog bandyti rasti aukščiausio lygio komponentus už savo biudžetą? Koks realus skirtumas tarp skirtingo lygio komponentų (pvz. Shimano Tourney/Alivio) - svoris/perjungimo greitis/tikslumas? Tuomet galima pagalvoti, jog laisvalaikio važinėjimui šie aspektai neturi didelės įtakos, tad tiesiog pakanka pasirinkti ne prasčiausius komponentus?

    Dėkui už visiems už patarimus!

  3. Sveiki, svarstau įsigyti dviratį maždaug 400-600 Eur biudžete, tačiau neesu ekspertas šioje srityje. Dviratį planuoju skirti laisvalaikio pasivažinėjimams (keliskart per savaitę sezono metu, ne dažniau), dažniausiai asfaltuotais takeliais, todėl renkuosi tarp hibridinių modelių:

    https://dviratiskross.lt/hibridiniai/dviratis-kross-evado-1-0-ke1b
    https://www.bikko.lt/hibridiniai-dviraciai/dviratis-unibike-prime-gts-black-yellow/
    https://ponasdviratis.lt/lt/dviraciai/merida-crossway-20-d-trekking-2180/3640#/94-spalva-zalia/126-remo_dydis-55_cm

    Suprantu, jog Merida Crossway 20-D turi privalumų: rakinama šakė, hidrauliniai diskiniai stabdžiai, tačiau ar jie tikrai ženkliai pagerina važiavimo kokybę? Galbūt Kross Evado 1.0 arba Unibike Prime GTS (ar kiti variantai) yra tokie pat kokybiški/patikimi, o greičio/funkcionalumo/komfortas atžvilgiu skirtumas yra labai menkas? Ar verta investuoti iš karto daugiau, kad pasikeitus aplinkybėms ir pradėjus važinėti dažniau, netektų nusivilti pasirinkimu?

  4. imk HP, įsidėk ssd 256gb už 70€ ir vistiek išloši 80€. jei žaidimų nežaisi, tai nėra didelio skirtumo 2gb ar 4gb videlka. o už procą tiek mokėt nesąmonė.

     

    Žaidimus kartais planuoju pažaisti, tačiau neesu pats reikliausias žaidėjas. Taip pat, tarp 1050 2GB ir 1050 Ti 4GB skirtumastik iki 10 FPS, tad tarp paprastos 4GB dar mažesnis. Spėju, kad net jei žaisiu, geriau apsiriboti HP Omen?

  5. Esu panašioje situacijoje, kaip ir temos autorė. Renkuosi tarp dviejų variantų:

     

    Lenovo Legion Y530 (i5-8300H, 8GB, 1050 4GB, 1TB+128GB, 800eur)

    To paties HP Omen (i5-7300HQ, 8GB, 1050 2GB, 1TB, 650eur)

     

    Studijoms man reikės tiek Linux, tiek Windows. Kadangi Linux reikės tik programavimui, planuoju diegti juos į VM (teisingai?). Bijau, kad Lenovo 128GB bus per mažai, tad didelį SSD reikės dėti bet kokiu atveju (512 GB SSD ~100eur), bet Lenovo tuomet gausis brangus, bet nežymiai galingesnis už HP Omen. Tad kurį variantą man patartumėte pasirinkti?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...