Pereiti prie turinio

tomassas

Nariai
  • Pranešimai

    115
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

tomassas Pranešimai

  1. Sveiki, gal yra žinančių kodėl man neatidaro fb grupės posto, kai gaunu pranešimą, jog poste mane patagina, atsako į komentarą?

    Be to, įėjus į grupę nerodo man to posto, nors nei komentarai nei postas nėra ištrinti. Tik grupės paieškoje įvedus posto autoriaus vardą ir pavardę randu tą postą su komentarais😀

    Fiksavimas.PNG

  2. Gal kas nors žinote ar renkant sliekus naudojant 220V įtampą, kažkiek kenkiama namų elektros instaliacijai, įvadui ar nieko tokio?

    Gal yra bandžiusių rinkti naudojant nuolatinę 12 ar 24V įtampą? Ar lenda sliekai?

    P.S. apie pavojų galite nepasakoti, gerai žinau. Tik noriu išsiaiškinti ar yra kažkokia žala😄

  3. Sveiki, gal žinote ar įmanoma pakeisti automobilio kablio rozetę iš 13 pin į 7 pin, nekeičiant rozetės modulio, pravodkės?

    Pakeičiau rozetę iš 13 pin į 7 pin, tačiau susidūriau su viena problema - nešviečia priekabos priešrūkiniai žibintai. Visi kiti žibintai šviečia tvarkingai.

    P.S. Žinau, kad egzistuoja perėjimas iš 13 pin į 7 pin.

  4. Prieš 29 minutes, TomasUr parašė:

    Gal tas USB portas į kurį bandai jungti ne standartinis, o kažkuo ypatingas (turėtų būti parašyta specifikacijose) ir dėl to neveikia tinkamai?

    Dar gali būti: vis dėlto draiveriai, fiziškai sugedęs (trūksta kokio kontakto), užsibuginęs (Netinkamai atjungus prietaisą, nebeveikia USB portas), problema su maitinimo valdymu (energijos taupymas koks nors) ir pan.
    Dar čia kažkiek informacijos, kuri gali padėti

    Portas nėra kažkuo ypatingas, nes nemažai laiko jį naudoju.

  5. Automobilį tikrinti reikia realybėje, o ne internete. Tie visi autodna, carvertical ir panašūs tik surenka info kurią beveik visą gali rast nemokamai ir pateikia vienoje vietoje.

    Tikrinti verta nebent auto iš Amerikos, nes ten būna nemažai info. Taip pat iš Lietuvos, nes turi priėjimą prie draudimo bendrovių duomenų bazių.

    Iš Vokietijos, Prancūzijos, Italijos dažniausiai nieko nemato, nes tose šalyse nėra jokių viešai prieinamų duomenų bazių.

    Iš Olandijos, Belgijos pamato kažkiek daugiau, bet vistiek pilnos info nebus. Auto gali būti 10 kartų daužtas, iš gabalų suvirintas, o jie rašys, kad nedaužtas.

    Aptarnavimų istorijos nemato, tam reikia kreiptis į atstovybę pačiam.

    Tikrinant realybėje prieš pirkimą juk neįlysi giliai į automobilį, nepamatysi kas ten darosi.

    Pvz, buvo atvejis, kai brolis nuvarė automobilį pas autoelektrikus dėl centrinio užrakto. Šie pasikėlę panelę pašiurpo pamatę vaizdą - vietoj oro pagalvės paliktas audeklas, o pasižiūrėję į elektros instaliaciją suprato, kad automobilis buvo degęs ir pati instaliacija netvarkingai bei pavojingai atrodė. Dėl to net atsisakė remontuoti, nieko netvarkė, nes labai daug darbo būtų reikėję įdėt. Pasiūlė pirkt kitą automobilį.

    Automobilis degėsiais nekvepėjo, perkant jokių įtarimų nesukėlė. Viskas veikė, tvarkingai atrodė.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...