Pereiti prie turinio

poika

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    142
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

poika Pranešimai

  1. Pamačius šitą forumo temą ir mano pirmas įspūdis buvo gana skeptiškas, bet paskaičiau kelis straipsnius puslapyje ir tikrai patiko. Pora komentarų:

     

    1. Siūlau įprasti dėti tarpą po kablelio. Savo tekstuose akcentuoji, kad kuriant vaizdo įrašus, reikia atsižvelgti į kokybę, tai skirk šiek tiek dėmesio ir savo tekstų pateikimo kokybei.

     

    2. Klausimas dėl BestFactsTV - kanale yra beveik 30 video, bet tik kokie 3-4 iš jų turi kelis šimtus peržiūrų, tuo tarpu dauguma 10-20 peržiūrų. Ar nebūtų prasmingiau daryti mažesnį skaičių filmukų, bet orientuotis į jų peržiūrų didinimą? (T.y., laiką, sunaudojamą dar vienam video sukurti, paskirti žmonių pritraukimui.) Nes man pamačius tokią situaciją pirma mintis: kepa daug video, bet kanalo niekas nežiūri. O jeigu būtų tarkim 10 video ir bent keli iš jų su 1000+ peržiūrų, tai kitoks įspūdis. Aš nesakau, kad tavo taktika prasta, tiesiog įdomu, kodėl ją naudoji?

  2. Sveiki,

     

    reikia kelių nuorodų į naują kokybiško turinio tinklalapį - socialinis tinklas taškas lt. Mainais įdėsiu jūsų nuorodą į kurį nors kitą savo tinklalapį (variantus atsiųsiu AŽ). Pageidautina, kad įrašas, į kurį dėsite mano nuorodą, būtų panašia tema - Facebook, tinklaraščiai, socialiniai tinklai ir pan. Taip pat domina apsikeitimas 120x60 dydžio baneriais. Rašykite pasiūlymus AŽ. Ačiū :)

  3. Gražus dizainas :)

     

    Ir keli subjektyvūs pastebėjimai.

     

    1) Logotipas galėtų būti spaudžiamas ir vesti į pradinį puslapį;

     

    2) "Įdėja" (footeryje) rašoma be nosinės;

     

    3) Kai aš esu pradiniame puslapyje arba kategorijos puslapyje, tai paspaudus recepto thumbnailą ar antraštę aš patenku į išorinį saitą, kuriame publikuotas receptas. Bet jeigu nueinu į "vieno recepto" puslapį (pvz., http://valgo.me/obuoliu-pyragas/), tai apačioje esantys "susijusių straipsnių" thumbnailai ir antraštės elgiasi kitaip - čia juos spausdamas jau patenku nebe į išorinį saitą, o į "vieno recepto" puslapį. Man atrodo būtų smagiau vaikščioti po puslapį jei abiem atvejais thumbnailai/antraštės jas paspaudus elgtųsi vienodai.

     

    4) Ir paties "vieno recepto" puslapio šablonas keistokas... Receptų sąraše tokie gražūs dideli thumbnailai, o čia kažkoks mažiukas vos įžiūrimas :) Ir tuo tarpu kairėj pusėj toks didelis tuščias blokas (kur rodyklytės kairėn/dešinėn). Kodėl ten kairėj vietoj tos tuščios vietos nepadarius analogiško thumbnailo.

     

    Bet nepaisant nieko, smagus puslapis.

  4. Jo dekui jums,

     

    Supratau vadinasis paskubejau ir dabar sunku bus istaisyt arba net neisivaizduoju kaip tai padaryti.

    Galit uzmest aki i puslapi bimba.lt. Kalbu daug , pagrindinis domenas .lt , norisi kad butu .com bet jau uzimti, o kad isplest galvoju plesti i rusija ir balatrusija ir ukraina todel svarbus sis klausimas. Ir net neisivaizduoju ka ka daryt. Tarkim gal tada geriau pirkt hostinga ir rusijoje su domenu ir daryti redirekta o tada klausimas kaip google search ka skanuos ta nauja domena rusu? Ar imanoma bus surasyti meta discription ir meta meta keywords?

     

     

    Dėl kalbų ir lankytojų iš kitų šalių (reikia atkreipti dėmesį, kad kalba ir šalis ne visada eina 1:1) rekomenduoju paskaityt čia, 3 punkte labai gražiai pavaizduoti vertimų ir domenų struktūrizavimo būdai:

     

    http://www.seerinteractive.com/blog/international-seo-strategy-guide

     

    Pažiūrėjau tą puslapį, tai pradžiai pasistebėjo du dalykai. Pirma, tai pasikeitus kalbai žiūrimo puslapio nuoroda lieka ta pati, todėl paieškos sistemos puslapį matys viena - pradine - kalba. Antra, perjungus kalbą, skelbimai vis tiek rodomi visi tie patys - žmogus matys puslapio meniu savo kalba, o skelbimų nesupras.

     

    Šiaip gerai yra iš pradžių labai gerai susitvarkyti vieną siauresnės paskirties daiktą, o tada jau plėstis. Nes jeigu puslapis turi, tarkim, 5 problematiškas vietas (na čia tik pavyzdys), tai išvertus jį į kelias kalbas ir paleidus ant kelių domenų, tos problemos automatiškai pasidaugins iki šimto.

  5. verteju ir pats moku naudotis

    suportui parasiau bet neatsako, idomu gal kas jau buvo susidures, jiem paso kopijos reikia ar dar ko?

     

    Tema jau senoka, tai galbut issprendei sita klausima. Manau supportas pasakys, kokiu butent dokumentu ar patvirtinimo priemoniu reikia. Teko ne karta bendrauti su Moniker pagalba, tai jie tokie... letoki ir biski nerangus ir kartais reikia pakartotinai prasyti, bet anksciau ar veliau vis tiek sutvarko ko prasai :)

  6. Jeigu kalbam apie SEO, tai jeigu tu skirtingas galūnes peradresuosi į vieną, iš tų kitų domenų bus mažai tolko SEO požiūriu. Ta prasme jei lankytojas suves xxx.ru ir pateks į xxx.lt/ru/, tai xxx.ru praktiškai niekur nefigūruos, google rezultatuose jo nebus. Tiksliau, gal ir bus kažkur įtrauktas į google, bet tikrai ne pirmose vietose ir turės mažai "svorio". Tokiu atveju vienintelis panaudojimas - jei tu rusams reklamuosi/brandinsi tą xxx.ru, ta prasme reklamuosi jį kaip tokį. Todėl aš manau prasmingiau arba imti vieną visur naudojamą .com ir sudėti daug kalbų ir kad žmonės pasirinktų (arba automatiškai jiems parodyti) atitinkamą kalbą, arba daryti daug domenų ir kiekvienas iš jų veiks kaip atskiras puslapis ir taikysis į konkrečią šalį.

     

    Dėl hostingo ir domeno pasitikslinkime - hostingas tai nėra domenas. Hostingo užtenka vieno (jeigu nenori specialiai pirkti hostingo tose šalyse iš kur lankytojai, kad galbūt jiems greičiau krautų). Viename hostingo accounte paprastai gali laikyti daug (kelis arba neribotai) domenų.

     

    Sekantis klausimas, jeigu nusprendi daryti atskirus puslapius kiekvienam domenui - ar tu nori paleisti puslapio kopiją kiekvienam domenui (=kiekvienai kalbai) atskirai, ar daryti 1 sistemą, kuri apjungs visus domenus ir visas kalbas. Pirmas būdas labai elementariai įgyvendinamas, jeigu kaip pavyzdį imsim wordpress, tai tiesiog įsirašai atskirą wordpress kiekvienam domenui, sudedi informaciją atitinkama kalba, ir valio. Bet minusas atsiranda tada, kai nori kažką pakeisti, funkcionalumą ar išvaizdą, ir turi eiti per 10 savo lengva ranka padarytų kopijų ir keitalioti viską. Užknisa.

     

    Antras būdas - sutvarkyti sistemą taip, kad ji bus fiziškai viena, bet turės priėjimą prie informacijos visomis kalbomis ir ji aptarnaus visus domenus. Tada sistema kai gauna lankytojo užklausą pažiūri per kokį domeną jis atėjo, pagal tai parenka kokia kalba pateikti informaciją, kokias funkcijas rodyti ir pan. Pliusas tas, kad visas programinis kodas yra vienoje vietoje ir todėl sąlyginai paprasčiau daryti pakeitimus. Minusas kad šiek tiek daugiau darbo pradžioje. Na ir dar reikia pagalvoti kokie planai ateičiai - pvz., jeigu nusimato didelis plėtimasis ir išskaidymas į kelis atskirus hostingus skirtingose šalyse, tai nėra tolko visko kišti į vieną vietą.

     

    Gal kiek per daug išsiplėčiau :) Esmė ta, kad viską padaryti galima, ir netgi gana paprasta, tiesiog reikia apsibrėžti ko siekiama ir ko reikia.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...