Pereiti prie turinio

Ergo

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    104
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    71.4%

Ergo Pranešimai

  1. 2021-09-29 15:47, active122 parašė:

    sparke vw up gaunasi pigiau negu skokas.

    O su sparku gali šilta vasaros dieną važiuoti gryname ore ir leist vėjui plevent plaukus? Nope.

    Jei ir pigiau, palyginus skok'as labai pigus, nes skaičiuoja tik už nuvažiuotus km.

    Be to, spark'ui reikia 1m. stažo, skok'ui ne.

  2. prieš 14 valandų, TEGAS parašė:

    Negalima, ir Bolt pats kiekvienais metais tai patys sako

    2021 - https://blog.bolt.eu/lt/saugaus-el-paspirtuku-parkavimo-menas/

    2020 - https://blog.bolt.eu/lt/nedek-skerso-kampanija/

    beto paspirtuku kaip ir dviraciu leidziama vaziuoti saligatviu tai grubiai iri parkuoti ji gali ant saligatvio. 

    O mopedu/motoroleriu negalima vaziuoti saligatviu, tik vaziuojamaja kelio dalimi, todel ir parkavimas atitinkamas. 

    Turėdamas omeny "kur papuolą" neturėjau omenyje "skersai".

    Bet fair points, tik tuomet nežinau, kaip šią problemą spręsti. Išpirkti parkavimo vietas? Bet tuomet palikti moto galėsi tik tam tikrose zonose, kas tikrai sumažins naudą.

  3. Prieš 57 minutes, TEGAS parašė:

    spec leidimas parkuoti kur papuola - tai is esmes leidimas pazeidineti KET.  Kokia institucija gali isduoti leidima pazeisti istatyma ? 

    Pvz. keičiant įstatymus pagal aplinkybęs? Motorolerių mažiau, vienoje vietoje po kelis būna retai kada, daug mažiau trugdo, nei tie patys paspirtukai. Bet paspirtukus parkuot kur papuola galima. Hm.

  4. Prieš valandą, qwerti parašė:

    cia rimtai tu skoku max greitis 40? tada suprantu kodel renkasi saligatvius. normaliam kely 40 vaziuodamas pasirasai mirties sutarti, ypac Lietuvoj. Amsterdame kaip ir autorius minejo, teko naudotis felyxu, statyt ant saligatviu galima, bent jau man max greitis buvo 50, zmones kulturingi, jeigu ir pasiveja tai uz nugaros kantriai vaziuoja, Lietuvoj speju butum uzpypsentas. Idomu kaip tas motoroleriu dalinimasis Lietuvoj pavyks, prigys ar ne.

    Pasirodo buvo brokuotas scooteris, susirašius su supportu pažadėjo pasižiūrėti. Bandžiau dar keletą kartų po to - lyg ir neturėjau bėdu, scooteriai traukia gerai, dirbtinai ribotas max greitis iki 50km/h (Nevaziuosi greiciau net nuo nuokalnes).

    Kol kas pypsinčių minimaliai, nukalt irgi dar niekas nukalę nebuvo. Aš tik gal ramiai važinėju, nenardau, kamštyje laukiu su kitais auto, nors galėčiau važiuoti į priekį. Žodžiu, laikas parodys. Jei gaus kokius spec. leidimus parkavimui - manau viskas bus OK.

  5. prieš 17 valandų, souless parašė:

    citybee ima ir uz kilometrus papildomai. Tai gaunasi beveik  dvigubai brangiau lyginant su situ mopedu ?

    Tuoj isvis juos uzdraus, nes buduliai pesciuju takais ant max greicio varineja ? @Ergo patikek neatrodo siaubingai letai tie 40km/h, kai pro tave pralekia ten kur galima tik eiti arba vaziuoti dviraciu ?

    Jo, kultūros kelyje motoroleriu mažai tiek vienu tiek kitu atžvilgiu Lietuvoje kol kas, bet nereiškia, kad dėl keleto vienos ar kitos psuės atstovų turi kentėti visi kiti, adekvatūs. PVZ man tiek patogu, tiek smagu už ~1.70EUR nuo žalgirio maximos iki cvirkparkio su vėjeliu atvažiuoti. Ir nereikia galvoti apie parkavimą. Na o dviračiu takais, juolab pesčiūjų važiuoti tai nelabai kažką, kitą kartą įsiminkite valst. nr, skambinkite policijai, Skok'as tikrai atras, kas tuo metu naudojosi motoroleriu ir tikiuosi daugiau nebeleis. ?

  6. prieš 2 valandas, TEGAS parašė:

    Cia ne verslo planas, jog europoje maciau.

    Ir tikrai negalima parkuoti belekur.  Ir dabar Lietuvoje kiemuose ant pievu stato  ar ant saligatviu numeta. Kazka nubaudzia , kazko ne. Bet jei tu busi verslas tai tave ispis is karto ir kasdien. 

    Taip pat, o nepamirstat, kad su mopeda/motocikla vairuoti reik su salmu ? Gali buti motoroleris su salmu, bet jei siaip jis padetas bus pavogs. Jei ir sugalvotumete koki uzrakto meganizma, vistiek dabartinem karantino (ir po jo) realijom ar kas nores detis salma, kuri neaisku kas pries tai devejo. O savo salma tureti, tai ... 

    Zodziu esminis momentas pries pradedant versla pagalvoti apie jo atitikima istatymams/KET. 

    Matau, kad pačiam naudotis tokia paslauga nelabai teko. Šalmai yra tiek vairuotojui, tiek keleiviui. Užrakinamoj daiktadėžej. Kartu su naujais, uzpakuotais tinkleliais galvai. Ir ranksluostuku nusivalyti sedyne. Niekas ju nevogia.

    Motoroleriai Vilniuje parkuojami visur, nebutinai spec. parkavimo vietose, kol tai nedaroma ant pievos, skersai saligatviu ar kitaip trugdant kitiem eismo dalyviam ar pestiesiam tol nei problemu nei baudu nematau.

  7. Visur europoje parkuojami ten, kur netrugdo eismui ir pestiesiems ir problemų tada nebūna, nesvarbu, ar šaligatvis ar ne. Įpras ir Lietuviai. ? Juolab motorolerius vairuojantys kontingentas bet kuriuo atvėju bus šiek tiek atsakingesnis ir galimai vyresnis. Tad gal būt ir parkuos atsakingiau.

  8. Na, manau, kad mopedus renkasi žmonės, norintis tam tikro "experience'o", vėjo plaukuose + norintis aplenkti kamščius bet nesivarginti dėl parkavimo vietos. Čia toks 50/50 tarp pramogos ir praktiško panaudojimo. Sutinku, kad klaustukas.

    Kita vertus - kam reikės automobilio - visada rinksis auto ir į mopedus net nežiūrės. Kas mopedus bandė ir žino - manau tikrai aktualu ir faina. Kainą gal ir didoką, bet aš rinkčiausi kitą modėlį - siūlyčiau subscribtionus, kaip tai daro Felyx (https://felyx.com/).

     

  9. Bet jie tragiškai lėti, zonos neišvystytos (pagrinde senamiestis + keletą aikštelių (saulėtekis, ozas, t.t.)), supportas tik angliškai arba latviškai, programėlė išvis primena scammerius.

    Vilniuje išvažiuoti į eismą su max 40/kmh greičiu tikrai nėra jauku ar saugu, kol nesusitvarkys scooteriu, kad važiuotu bent jau 50km/h (primenu, Felyx scooteriai Berlyne/Amsterdame pasiekia 55km/h + greiti) tol naudotis Skok'u tiesiog neįmanoma ar neapsimoka, nes važiuoti gali tik senamiestyje, kur daug patogiau tai daryti dviračiu ir paspirtuku (ir pigiau).

  10. Sveiki,

    grįžus iš Europos vakarų miestų visada pasigendu vieno dalyko - e-mopedų dalinimosi paslaugos (Kaip bolt scooters, tik e-mopedam).

    Kodėl jos niekas nesiūlo? Dabar matau, kad atsirado latviai (Skok), bet kažkaip nelabai jiem sekasi, appsas nepatogus, motoroleriai lėti (max greitis - 40km/h).

    Pvz Berlyne/Amsterdame dominuoja Felyx share'ingas - viskas veikia puikiai, appsas patogus, zonu daug, mopedu daug, važiuoja jie 55km/h.

    Aš manau, kad pradžiai galima pradėti su 25-35 motoroleriu parku. Gauti gerą verslo pasiūlymą, gal būt ir kokia nors paramą verslui, nes mopedai varomi elektra.

    Kokios idėjos del to, kodėl nėra stiprių rinkos žaidėju Lietuvoje? Nėra kultūros motoroleriam? Neapsimoka? Trumpas sezonas? Etc?

    Ačiū už įžvalgas ir idėjas.

    P.S - Jei kas nors nusimano finansavimo/paramos/paskolų sferoje ir norėtu kažką panašaus paleisti į laisvę - aš galiu prisidėti nuo A iki Z iš dizaino/programavimo/vadybos pusės.

  11. Sveiki,

    Parduodamas į vandeni trumpam ikritęs Xaiomi Mi 9 Lite.

    Ekranas buvo skilęs, todėl turbūt pateko ten vandens, dėl to visas telefonas, t.y mikrofonas, garsiakalbis, priekines ir galines kameros, pakrovimo ir ausiniu lizdai veikia, bet ekranas nusidaze zaliomis spalvomis, sunkiai iziurimas. Taip pat neveikia Touch ID (Sureaguoja bet niekaip nebeatpazista pirsto).

    Vilnius, galiu siųst paštomatu ar dar kaip nors, išlaidas apmokat jūs, kainą siūlykit.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...