Pereiti prie turinio

Efkutis

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    51
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Efkutis Pranešimai

  1. Dėl hostingo atsakė kolega aukščiau.

     

    Dėl konkrečių priežasčių - tikrink organic, referral ir direct statistikas tais dviem laikotarpiais (prieš ir po) įtraukdamas kiekvieną šalį atskirai. Ir matysi kur bėda slepiasi.

     

    Pvz: jei per birželį iš JAV per organic paiešką atėjo 1000, o liepą tik 500 - reiškia, kad puslapis nebėra randamas pagal raktažodį(-ius). Tada pasiimi JAV, secondary dimension:keyword ir žiūri pagal kuriuos labiausiai pakito per laikotarpį. Tada patikrini tų raktažodžių pozicijas JAV ir palygini kokios buvo anksčiau.

     

    Kitaip mes tau čia galime burti iš kavos tirščių be jokios naudos :)

  2. Sveiki,

     

    Situacija tokia: keičiant hostingui krito svetainės lankytojų srautai.

     

    Svetainę sudaro domenas ir subdomenas.

     

    Iki 2013 birželio naudojau Awardspace hostingą. Tuomet po savaitę bandžiau Cloud.lt ir 2freehosting hostingus. Lyginant su Awardspace srautai krito ~20%. Dabar perėjau prie Hostuda - srautai krito dar ~20% (tiesa, dar Hostuda naudoju tik kelias dienas, gal dar kas keisis).

     

    Tarp Awardspace ir Cloud bei tarp 2freehosting ir Hostuda hostingų pajungimo (DNS pilno nukreipimo) buvo tam tikri tarpai, t.y. dėl tam tikrų priežasčių svetainė ~24 h neveikė. Galvojau gal tai susiję, bet tarp 2freehosting ir Hostuda neveikė tik domenas, o ne subdomenas, o srautas krito ir subdomene.

     

    Lyginant su senesne srautų diagrama pasikeitė srautų demografija. Iki pirmojo hostingų keitimo lankytojų iš JAV srautas maždaug dvigubai lenkė Lietuvos lankytojų srautą. O po išėjimo iš Awardspace iškart JAV srautas tapo menkesnis už Lietuvos srautą. Tad didžiausi nuostoliai ir yra JAV sraute.

     

    Awardspace buvo Vokietijos hostingas, Cloud.lt - kiek žinau Lietuvos, 2freehosting - JAV, Hostuda - Lietuvos.

     

    Ar turite kokių nors minčių kodėl taip yra, kaip tą keistim, ar tiesiog laukti? Ar tai hostingo problema? Kaip iš viso prieš imant hostingą įmanoma sužinoti, ar tokių problemų nebus?

     

    Jei srautas krito iš organic paieškos, tai logiškai turėjo kristi puslapio pozcijos pagal raktažodžius. Jei svetainė tampa neaktyvi tuo metu, kada apsilanko Google robotukas (ir jei tai kartojasi po kelis kartus), tai svetainės kritimas yra natūralus.

     

    Jei srautas krito iš nukreipiančių svetainių, tai reikia analizuoti kas ten nutiko. Jei naudoji Google Analytics, tai viską puikiai galima patikrinti. Jei ne - rekomenduotina įsidiegti :)

  3. Dabar nerandu laiško su taisyklėmis, kurį gavau iš google, bet esmė tokia: visiems naujiems klientams, kurie susikūrė paskyrą ir išleido bent 50 lt reklamai, suteikiamas kodas, kurio vertė 150 Lt. Kodas yra vienkartinis vienai paskyrai. Tad jei nori, kad ir tavo klientai galėtų pasinaudoti, turi sukurti naują paskyrą, pridėti naują atsiskaitymo kortelę (kuri nebuvo naudota anksčiau) ir tada greičiausiai gausi tą kodą.

  4. Pritarčiau dėl pirmos, kaip perspektyvesnės (antroji gali likti tau pačiai "nice to have" dalykas prasiblaškymui, bet didelių pinigų sunku tikėtis dėl ekonominės situacijos).

     

    Dėl rūbų parduotuvės. Šita rinka (kūdikiams) dar pakankamai siaura, jei imsim bendrai rūbus, tad tikslingai dirbant galima pasiekti neblogų rezultatų. Kitas dalykas (kaip ir minėjo komentaras aukščiau) yra rūbų kokybė. Kadangi tai rūbai ir kitos prekės kūdikiams, tai labai svarbu, kad jų kokybė, pagaminimo būdas ir kiti aspektai nebūtų pavojingi vaikučiui. Nes jis griaužia, kramto ir t.t, tai jei bus pagaminta iš nekokybiškų medžiagų, gali labai stipriai nukentėti. Tik patikimi gamintojai ir prekių kokybė pasieks tiegiamą rezultatą. Tiesa, pradžioj reikės ne kelių tūkstančių litų.

  5. Sveikas, nesenai rašiau komentarą kitam eshopui, tai pastabos būtų panašios. Jei konkrečiau dėl šios parduotuvės:

     

    Produkto kortelė: per ilgi pavadinimai generuojami + tas pats ilgas pavadinimas ir puslapio kelyje atvaizduojamas, tad produkto kortelės viršuje šiek tiek betvarkė kas natūraliai trukdo.

     

    Jei parduotuvė skirta Lietuvos rinkai, kodėl nėra vertimų iš anglų kalbos? Ne visi ją supranta, o ypač techninius parametrus. Įsivaizduokit, kad kompiuterį pirks mama savo trečiokui sūnui. Pridėkit iš savęs, kaip technikos specialistų, pastabas kam kompas ar kita technika geriausiai pritaikyta. Žaidimai, darbas, profesionaliam naudojimui, mėgėjiškam ir t.t. Produkto skiltį "aprašymas" tam ir galima išnaudoti.

     

    Sutikrinkit dar prekių logiką - pvz pasirinkus "garso kolonėlės" visas pirmas puslapis vien radijo imtuvai?? Gal verta juos iškelti į atskirą kategoriją? Yra ir daugiau. Pvz: jei ieškau TV, tai padarykit bent mini aprašymą (bendra kataloge) koks ekrano dydis (lietuviai įprastai pagal tai ir renkasi). Aišku, kaip jau kažkas minėjo, idealiausias variantas yra filtras su pagrindiniai parametrais.

     

    Viršuje esančios ikonos (duomenų apsauga, pinigų grąžinimas, originali produkcija) - neveda į jokį vidinį puslapį su aprašymu. Ikonos nepakanka, kad pabrėžtumėt, kokia kokie jūs gražūs ir kaip viskas nuostabu. Padarykit linkus. Tiesa, patys tekstai irgi silpnoki, ypač su duomenų apsauga. Aš duomenų apsaugą suprantu kaip mano pateiktų duomenų apsaugą naudojant kažkokią technologiją, kuri neleis paprastai šių duomenų ištraukti, taip pat saugų pirkimą ir pan. Kitus tekstus rekomenduočiau pakoreguoti.

     

    Trūksta informacijos apie tai kaip pirkti ir atsiskaitymo būdus.

     

    Kam man reikia registruokis, jei galiu ir neužsiregistravęs pirkti? Beje, padarykit tokiu atveju bent dar vieną žingsnį, kad užpildžius reikalingus laukus ne iškart nuvestų į apmokėjimą, bet leistų dar kartą pasitikrinti ar viską užpildžiau teisingai.

     

    Pastabų galima tikrai nemažai prirašyti. Atrodo, kad darbo yra įdėta, tad neskubėkit, atidirbkite smulkmenas ir sėkmės pardavimuose :)

  6. Nelabai suprantu tavo komentaro. Jei atsakiau, kad galima, vadinas galima (pats esu registravęsis Vilniuje, nors registruotas Šiauliuose ir jokių problemų). Jei vis dar netiki, skambint tiesiai į darbo biržą.

  7. Turėjau tokią pačia sutartį, tačiau joje buvo punktas, kad jei metus (po išėjimo) nevykdau konkurencinės veiklos, tai po metų gaunu tam tikrą sumą (buvo paskaičiuota tam tikra dalis nuo atlyginimo x 12 mėn). Išeinant iš darbo darbdavys pats ją nutraukė, nes jam finansiškai nebuvo naudinga. Šiaip kaip ir kažkas minėjo, tokia sutartis yra beveik niekinė, nebent yra patvirtinta notaro ir yra daugiau įvairių sąlygų, dėl kurių susitari su darbdaviu. O šiaip pagrinde vyrauja tiesiog konfidencialumo sutartis.

  8. Atkreipk dėmesį į:

     

    Produkto kortelė (išorinė) ir vidinis aprašymas yra suveltas. Įsivaizduok, kad pavyzdžiui, kompiuterį pirks žmogus, kuris nieko nenusimano arba nusimano labai nedaug. Tai galima ir parašyti kas labiau tinka darbui, kas žaidimams ir pan. Prekės aprašyme parametrai yra sudėti bet kaip, be paaiškinimo. Geriau iš karto pateikti visus parametrus, nes tą mygtuką ("žiūrėti pilna specifikaciją") pamačiau iš penkto karto gal. Be to, vertimus būtina padaryti.

     

    Keturios ikonos viršuje. Reikia aprašymų, nes dabar jos nieko nepasako. Jei prekės su garantija - tai kokia? Jei prekių grąžinimas - tai kokios sąlygos tam? Kadangi nėra, tai aš galiu tą kompą taip "nudrožti" ir sakyti, kad jis man netinka. Su lizingu tas pats. Apie pristatymo sąlygas nėra nei žodžio (kaip, per kiek laiko ir pan).

     

    Kada darau užsakymą, kur yra pasirinkimas ar noriu pristatymo ar atsiimsiu pats gali ir įkelti nuorodą arba iššokantį langą su paaiškinimu kaip man pristatys prekę arba kokiu adresu galiu pasiimti pats jei noriu.

     

    Apie apmokėjimo būdą - 0 informacijos. Tik pildydamas užsakymą matau, kad galiu padaryti bankinį pavedimą. Bet jokio paaiškinimo ką nurodyti mokėjimo paskirtyje nėra. Nors įvedžiau bet kokį paštą, tai negaliu patikrinti ar po užsakymo suformavimo aš gausiu kažkokią info į paštą dėl užsakymo apmokėjimo/įvykdymo ir pan. Čia irgi reiktų aiškumo. Taip pat patogumui galima įdiegti ir lankstesnius apmokėjimo variantus (pvz, mokėjimai.lt).

     

    Paskutinis dalykas - beveik visos prekės jau su nuolaida pateikiamos, nors nėra nei akcijos pradžios nei pabaigos laiko. Nors daugelis taip daro, bet daugeliui artimu metu gali grėsti toks likimas (http://verslas.delfi.lt/media/uz-perbrauktas-kainas-be-paaiskinimo-beveik-25-tukst-lt-bauda.d?id=61439439). Kalbėjau su Konkurencijos taryba ir jie sako, kad tokių baudų gali artimu metu padaugėti. Tad pasiūlymas labai atidžiai kainas pateikinėti.

  9. Sveiki,

    ištryniau keletą postų iš blogo, bet, kai ieškau google jų - juos randa ir aišku meta 404. Ar įmanoma padaryt, kad nebeieškotų tų ištrintų postų pats google'as?

     

    Nes dabar tokia nesąmonė, kai randa nebegaliojančią informaciją. Ir kas blogiausia randa geriau, nei esamą :(

     

    Per Google webmasteri gali tai padaryti: https://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=59819

  10. Niekur nebuvo minėta, jog tai mūsų surinkta statistika, tiesiog padarėme vertimą į Lietuvių kalbą, o argi tai blogai? Juk ne visi puikiai sutaria su anglų kalba :)

    Beje, šaltinis buvo visai kitas, bet manau ne tame esmė.

     

    Nebūčiu prisikabinęs, tačiau temoje aiškiai parašyta, kad tai jūsų statistika, o ne verstinis straipsnis. Beto aš jau anksčiau buvau matęs kažką panašaus, tai tiesiog pagooglinau ir parodžiau vieną iš daugybės senų šaltinių su ta pačia informacija.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...