Pereiti prie turinio

UgneSalesclub

Nariai
  • Pranešimai

    16
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

UgneSalesclub Pranešimai

  1. Esant be galo dideliam pardavimų sektoriui, svarbu būti pastebėtam - kitaip sakant, išsiskirti iš minios. Yra gausybė straipsnių "internetuose" bei įvairių seminarų šia tema, tačiau mes kartu su autentiskalyderyste.lt mentoriumi Remigijumi Savicku norime pažvelgti į tai iš kitos pusės! Kas yra autentiškumas? Kaip tai pravartu pardavimuose? Galų gale, kaip to pasiekti?

     

    Taip pat turint išskirtinių pardavėjų, galima formuoti ir kurti savo svajonių komandą. Kokie žmonės turėtų joje atsidurti? Kaip atrasti ir atskleisti tuos talentus? Kaip vadovauti savo svajonių pardavėjų komandai? Apie tai galėsite diskutuoti su UAB "Berendsen Textile Service" pardavimų skyriaus vadovu Mantu Kriščiūnu.

     

    Pranešėjai:

     

    Remigijus Savickas, autentiskalyderyste.lt mentorius

     

    Pastaruosius 15 metų yra vienas geriausių verslo trenerių Lietuvoje bei paskutinius 5 studijuoja, praktikuoja ir gilinasi į žmogaus autentiškumą įvairiose šalyse rengiamuose kursuose ir programose. Taip pat apie tamsiąją pardavėjo pusę ir motyvaciją galite rasti salesclub interviu su Remigijumi: https://salesclub.lt/remigijus-savickas-apie-tamsiaja-pardavejo-puse/

     

    "Išskirtinis pardavėjas":

    - Nuo ko priklauso pasitikėjimas savimi?

    - Ką daryti, kad atsirastų daugiau drąsos?

    - Ką daryti su vidiniu šešėliu?

    - Kaip atpažinti vidinį kritiką?

    - Kaip atjauta sau gali padėti parduoti?

    - Iš kur atsiranda džiaugsmas darbinėje veikloje?

     

    Mantas Kriščiūnas, UAB "Berendsen Textile Service" pardavimų skyriaus vadovas bei vienas iš Lietuvos ir Irano asociacijos steigėjų

     

    Sukaupęs daugybės metų patirtį pardavimų versle, prisidedantis prie daugybės projektų, žmogus, kurio nerasite socialinėje medijoje. Kas kaip ir kodėl sužinosite atėję į renginį ir klausydami Manto pranešimo.

     

    "Svajonių komanda":

    - Kaip atrasti ir tinkamai panaudoti talentus?

    - Kaip motyvuoti pardavimų komandą?

    - Kaip atleisti žmones?

    - Lyderystės ir vadovavimo mechanizmas.

     

    Programa:

    17:30-18:00 Registracija

    18:00-18:40 Remigijus Savickas

    18:40-19:00 Networking break

    19:00-19:40 Mantas Kriščiūnas

    19:40-20:30 Networkinimas.

     

    Data: lapkričio 23 d. 18:00

    Vieta: Kazimiero Simonavičiaus universitetas (Vilnius)

    Bilietai: https://salesclub.lt/events/isskirtinis-pardavejas-ir-svajoniu-komanda/

    post-112981-0-65585100-1510700949_thumb.png

  2. Salesclub tinklaraštyje esame rašę, kad “pardavinėti nereikia mokyti”, bet suprasti kokia logika vadovaujasi pirkėjas, o gal net visas pirkimų skyrius tikrai verta! Apie tai jums papasakos žmonės iš pirkimų skyriaus.

     

    Pranešėjai:

     

    Gustavas Jankauskas, CEO @ “Meness Aptieka Latvija”

     

    Gustavas yra vadovavęs ir vadovauja vienoms didžiausių kompanijų skirtingose šalyse, taip pat įkūręs keletą sėkmingų tarptautinių verslų. Jis turi 17 metų patirtį pirkimuose, pardavimuose ir derybose. Svarbiausia, kad jis ne teoretikas, o praktikas, todėl kiekvienam savo patarimui jis turės konkrečių pavyzdžių ir realios, „nevadovėlinės“ išminties.

     

    Pirkimų skyrius: baubas ar draugas?

     

    - Kokias taktikas naudoja pirkimų skyriai, derėdamiesi su pardavėjais?

    - Kokia logika pardavėjai turėtų vadovautis komunikuodami su pirkimų skyriaus žmonėmis?

    - Kokias taktikas taiko prekybiniai tinklai?

    - Pirkimų patirtis su techniniais pavyzdžiais.

     

    Jonas Davalga, CEO @ “SCARD”

     

    Jonas yra “SCARD” CEO, didžiulę patirtį sukaupęs dirbdamas lyderiaujančiose kompanijose, tokiose kaip “TNT”, “Telia Sonera”, “Stanley Internatinal Betting”. Išmėginęs save įvairiose pozicijose, šiuo metu daugiausiai dirba inovacijų ir technologijų srityje. Taigi, Jonas mielai atsakys į visus jums kilusius klausimus ir papasakos, kaip šiais laikais parduoti pirkimų skyriui.

     

    “Sėkmingos derybos”

     

    - Kaip pasiekti geriausią susitarimą?

    - Praktinių pavyzdžių, kaip efektyviai organizuoti pirkimus.

    - Kuo skiriasi pirkimai nuo pardavimų?

     

    Programa:

     

    17:30-18:00 Registracija

    18:00-18:40 Gustavas Jankauskas

    18:40-19:00 Networking break

    19:00-19:40 Jonas Davalga

    19:40-20:30 Networkinimas.

     

    Data: Spalio 18d. 18:00

     

    Vieta: Kazimiero Simonavičiaus universitetas (Dariaus ir Girėno g. 21, Vilnius)

     

    Bilietai: https://salesclub.lt/events/kaip-parduoti-pirkimu-skyriui/

    post-112981-0-51277200-1507798683_thumb.jpg

  3. „Ar tu nori praleisti visą likusį savo gyvenimą pardavinėdamas saldintą vandenį, ar nori gauti šansą pakeisti pasaulį?“ – tokiais žodžiais S.Jobsas 1983 metais prisiviliojo į „Apple“ tuometinį „Pepsi“ vadovą Johną Sculley. Tad kaip tapti pardavėju, kurio visi geidžia? Visus atsakymus rasi jau aštuntame salesclub susitikime!

     

    Pranešejai:

    Antanas Bakšys, CEO & Co-founder @ “SearchNode”

    Įvairiose šalyse sukaupta patirtimi dalinsis jau nuo mokyklos suolo pradėjęs karjerą, 2016 metų įvardintas “Forbes” kaip ambicingiausias Lietuvos startuolis, dabar

     

    - Kas yra geras pardavėjas?

    - Tapti geru pardavėju yra labai lengva!

    - Praktiniai patarimai: kaip tapti geriausiu pardavėju įmonėje, kurioje dirbi, arba visoje industrijoje.

     

    Darius Pietaris, “TMD Partners” konsultantas ir partneris

    Taip pat savo įžvalgomis ir patarimais dalinsis emocinės kompetencijos, vadovavimo ir nuostatų keitimo ekspertas, asmeninio tobulėjimo konsultantas, derybų ir pardavimo mokymų pradininkas Lietuvoje,

     

    - Geidžiamiausias pardavėjas – tai geras ir žinomas profesionalas

    *Kaip ugdyti savo, kaip pardavimų profesionalo, kompetencijas?

    *Kaip ir kodėl komunikuoti apie save bei prisistatyti kitiems?

    *Kaip pozicionuoti save? T.y. kurioje srityje esi geriausias?

    *Kas yra vertingas pardavėjas pardavimo vadovų akimis?

    *Kokių pardavėjų ieško šiuolaikinės organizacijos? Kokių ieškos ateityje?

    - Darbdavys – tavo klientas

    *Kaip parduoti save?

    *Kaip kurti naudą / vertę darbdaviui?

    *Kaip ir kodėl padaryti tai, ką pažadėjai (deliverinti, pristatyti rezultatą)

    - Rekomendacijos / Network’o galia

    *Kaip gauti rekomendaciją?

    *Kodėl tave turėtų rekomenduoti kaip gerą pardavėją?

    *Ką gali suteikti tam žmogui, kuris tave rekomenduoja?

     

    Programa:

    18:00 – 18:40 Antanas Bakšys

    18:40 – 18:50 Networking break

    18:50 – 19:50 Darius Pietaris

    19:50 – 20:30 Networking.

     

     

    Kada?

    Rugpjūčio 23d. 18:00

     

    Kur?

    KTU “Santakos” slėnis (K. Baršausko g. 59, Kaunas)

     

    Bilietai:

    https://tickets.paysera.com/lt/step/kaip-tapti-geidziamiausiu-pardaveju-salesclub-susitikimas-8/select

  4. Tęsiame renginių ciklą apie CRM ir kviečiame į antrąjį CRM vakarą.

    Džiaugiamės jūsų susidomėjimu ir aktyvumu per pirmąjį CRM vakarą. Todėl atsižvelgdami į jums kilusius klausimus šį kartą labiau gilinsimės į CRM subtilybes ir paliesime techninius klausimus.

     

    Šiame CRM Vakare:

    Daugiau dėmesio rodikliams, matematiniams algoritmams ir konkrečioms pritaikomoms žinioms bei Salesforce CRM pristatymas!

     

    Vakaro temos:

    Neringa Romanovskaja (CEO @ neringosseminarai.com)

    „Matematika ir tikimybės CRM sistemoje“: kaip pardavime balansuoja „pardavėjo talentas“ ir „pardavimo procesas“?

    - Kokie rodikliai sukuria Piltuvėlio „formą.

    - Piltuvėlio matematinis algoritmas.

    - Kodėl Lietuviškuose CRM sprendimuose nėra „pardavimo piltuvėlio“.

    - Prielaidos, tikimybės ir subjektyvumas CRM.

    - Keletas patarimų, kaip „individualizuoti“ CRM konkrečiai įmonei.

     

    Audrius Ramoška (Project manager, Salesforce.com consultant @ 123c Consulting)

    "Salesforce CRM, kaip įrankis pardavėjo talentui valdyti"

    -Šiuolaikiško CRM vertė.

    -Kas tas Salesforce CRM?

    -Asmeninė CRM diegimo patirtis (norai, pritaikymo principai, problemos).

     

    Programa:

    17:15 - 17:30 Registracija

    17:30 - 19:00 Neringa Romanovskaja „Matematika ir tikimybės CRM sistemoje“

    19:00 - 19:20 Networking break

    19:20 - 19:50 Audrius Ramoška "Salesforce CRM, kaip įrankis pardavėjo talentui valdyti"

    19:50 - 20:30 Networkinimas.

     

    Data: kovo 30 d. 17:30

    Vieta: VITP (Visorių informacinių technologijų parkas, Mokslininkų g. 2A, Vilnius)

     

    Early bird bilietų skaičius ribotas! Pirkite dabar ir neatidėliokite, nes vietų skaičius ribotas.

    Bilietai: https://tickets.paysera.com/lt/event/crm-vakaras-2-crm-pritaikymas-pardavimu-procesui

  5. We are organising our first meetup in Kaunas! This time the topic is about data in sales and cold calling.

     

    Speakers:

    1st speaker: Jean-Baptiste Daguené Data Driven Sales Process.

     

    How to solve your sales challenges with data backed by technology?

    Understand what matters in your sales funnel and how to use it to repeat your success.

     

    - Define and map your Ideal Customer Profile(s)

    - Built list(s) of prospect according to your ICP(s)

    - Structure your sales process with data points

    - Learn how to:

    * setup your CRM.

    * apply sales best practices

    * quickly test, validate or crash sales strategy

    * measure and track key sales ratios

    * scale sales team

     

    2nd speaker: Andrius Maziliauskas NLP Cold Calling.

     

    How to do cold calling that works? Hear the example of real cold call to another company.

     

    - How 90% of cold calls sounds like.

    - The most common cold calling mistakes

    - What to use: manipulation techniques or value providing?

    - Analysis of real cold call in process.

    - How to cope with fear of cold calling?

     

    Agenda:

    15:40 - 16:10 Registration

    16:10 - 17:40 Jean-Baptiste Daguené Data Driven Sales Process

    17:40 - 18:10 Networking break

    18:10 - 18:55 Andrius Maziliauskas

    18:55 - 19:30 Networking

     

    Registration: https://goo.gl/forms/iYDd4Df8NPX739d53

    Event is free to attend.

    Hurry up because the number of attendees is limited!

     

    See you on November 16th at 4 pm.

    FB event: https://www.facebook.com/events/1252531344788259/

  6. salesclub.lt together with Girteka invites you to the third meet-up!

    This time we will visit one of the leading transport and logistic companies in Europe.

     

    Date: 24 November

    Time: 5pm

     

    For Girteka Logistics professional B2B sales is a daily must in order to continue its significant growth. As an example of how important sales is in the company, Girteka Logistics earlier this year sent its CEO and CCO to Wharton Business School to join the "Leading the Effective Sales Force" program.

     

    Kristian Kaas Mortensen (Chief Communications Officer/Business Development Director),

    Edvardas Liachovičius (Chief Executive Officer),

    Vaidotas Misevičius (Chief Human Resources Officer)

    will share their challenges and successes in sales, and show how proper Key Account Management can lead to immediate business growth.

    Girteka Logistics is one of the leading transport and Logistics companies in Europe with more than 7100 employees, and has a turnover reaching 500 Million Euro.

     

    Agenda:

    16:45 Arrival and Registration

    17:00 Tour of Girteka Logistics Headquarters

    17:20 Girteka Logistics – A European success story

    17:35 International B2B Sales in Girteka Logistics:

    - How did/does/will Girteka manage 500+ Million Eur sales all over Europe

    - Key Account Management with 20 Million+ Eur clients

    - Lithuanian heritage in International sales – we are not Americans in sales

    - What kind of clients does Girteka Logistics work with

    - What sales tool is Girteka Logistics using

    - Measuring sales efforts or sales results ?

    18:30 Networking and snacks.

     

    Registration: https://goo.gl/forms/S81OYdyhRoDIYOnq2

    Hurry up because the number of places is limited!

     

    You can find more information at FB: https://www.facebook.com/events/1586009395039621/

  7. Lapkričio 3 d. salesclub.lt kviečia į antrąjį susitikimą! Dar daugiau temų apie B2B pardavimus.

     

    Šį kartą susitikimas apie tai, kaip daryti efektyvius šaltuosius skambučius (su realaus skambučio pavyzdžiu) ir kaip rašyti šaltus el. laiškus, kad jūsų pasiūlymas sudomintų skaitytojus ir skatintų imtis tolimesnių veiksmų.

     

    Patirtimi ir įžvalgomis apie šaltus skambučius dalinsis profesionalus verslo konsultantas Andrius Maziliauskas. Sužinosite:

    ▪ kaip atrodo 90% šaltų skambučių;

    ▪ kokios dažniausiai daromos klaidos;

    ▪ ką rinktis tarp manipuliacijos ir vertės;

    ▪ kaip atrodo šaltas skambutis procese;

    ▪ kaip įveikti šaltų skambučių baimę?

     

    Elektroninių laiškų koncepciją atskleis Mokymų akademijos partneris - konsultantas bei elgsenos treneris Jean Zanas Gongapshev.

    Sužinosite:

    ▪ 7 R. Cialdini įtakos principus;

    ▪ pirmo laiško klientui turinį;

    ▪ rekomenduotinus ir vengtinus žodžius.

     

    Programa

    18:15 - 18:30 Registracija

    18:30 - 19:15 A. Maziliauskas "Įtaka šaltuose skambučiuose"

    19:15 - 19:35 Networking break

    19:35 - 20:20 Ž. Gongapševas "Kaip padaryti įtaką, nematant pašnekovo?"

    20:20 - Networking

     

    Vietų skaičius ribotas, tad paskubėkite registruotis ir susitikime Rise Vilnius jau lapkričio 3 d.!

     

    Renginys nemokamas.

    Registracija: https://goo.gl/forms/Jg2rCQBahXprJ6Aw2

  8. Oho. 95EUR už CRM reklamos išklausymą?

     

    Nueikit į infusionsoft.com ar ontraport.com "help section" ir medžiagos bus sočiai :)

     

    BigBug, CRM sprendimų yra įvairių, kadangi šio seminaro tikslas yra ne kokio nors CRM sprendimo atstovavimas - tai nebus produkto pristatymas.

    Šio seminaro esmė yra įsigilinti į CRM modelį ir detaliai išnagrinėti kaip galima efektyviai pritaikyti tai pardavimų procese, atsakyti į dažnai keliamus, jau minėtus, klausimus, su kokiomis klaidomis susiduria įmonių ar pardavimų vadovai. Į visą tai bus žiūrima iš įmonės/pardavimų vadovo perspektyvos, kad būtų kuo aiškiau ir konkrečiau.

    Seminaro metu bus paminėti keli populiariausi ir patogiausi CRM sprendimai. :)

     

    Labai būtų įdomu sužinoti, kada reikia „tikro“ CRM, o kada užtenka “Excel“?

    Dirbau su vienu CRM, dabar ieškau kito, modernesnio CRM sprendimo. Iš patirties galiu pasakyti, kad CRM sekmė įmonėje visiškai priklauso nuo vadovų požiūrio į tai :)

    Dėl 95eur, tai įmonės mielai pačios atvažiuoja ir pristato savo produktus. Nei važiuoti, nei mokėti nereik :)

     

    Dywaz, čia jau būtina atsižvelgti į Jūsų situaciją ir poreikius, kokio dydžio pardavimų komandą turite, kiek užsakymų, kokio sudėtingumo pardavimo procesas, jo trukmė iki kol klientas "užsiclosina" ir t.t.. Vieno teisingo atsakymo, kada Jums būtų laikas pereiti nuo Excel prie kito CRM sprendimo, ir ar apskritai to reikia, nėra. Seminaro metu bus dalis šia tema ir apie tai kalbama konkrečiau.

    Jūs teisus, CRM yra tik įrankis, o didelė dalis sėkmės yra vadovo ir pardavimų komandos rankose - kaip jie tinkamai pasinaudos šiuo įrankiu. Be abejo, taip pat labai svarbu ir pasirinkti tinkamą tai įmonei sprendimą, teisingai įdiegti ir valdyti pardavimų procesus.

    O dėl kainos, pasikartosiu, seminaras nėra skirtas pristatyti produktui.

  9. Ateik, sužinok, išmok ir jau kitą dieną pritaikyk įgytas žinias!

     

    Kyla klausimai: kaip efektyviau valdyti pardavimo procesą? Ar tam reikia CRM? O kokį CRM geriau naudoti, ir nuo ko pradėti CRM diegimą? Gal mums dar anksti diegti sudėtingą CRM sistemą? Kada ir kaip pereiti nuo Excel prie CRM sistemos?

    Visus atsakymus ir dar daugiau sužinosite šiame praktiniame seminare!

     

    Spalio 21 d. kviečiame įmonių vadovus, eksporto skyriaus, pardavimų skyriaus vadovus įmonių, kurios ieško geriausio sprendimo kontroliuoti pardavimus, atvykti ir sužinoti:

    kaip CRM sistemose atrodo pardavimo procesas, jo baziniai elementai ir “Piltuvėlio” logika;

    kaip sutaupyti diegiant CRM ir susikurti pardavimo valdymo instrumentus "Excel";

    kaip susikurti efektyvų pardavimo įrankį pagal jūsų įmonės poreikius;

    kada reikia „tikro“ CRM, o kada užtenka “Excel“;

    „best practice“: pardavimo proceso aprašymas, kuris sumažina klaidas diegimo metu.

     

    Naudingais patarimais ir patirtimi dalinsis Neringa Romanovskaja, dirbanti su įmonėmis procesų pertvarkymo klausimais. Jos klientų sąraše puikuojasi: Microsoft, Dell, Emerson Project Management, Emerson Climate Technologies, Emerson electrics, Maersk Line, Henkel, Columbus, Philips, Parker Hannifin, Kyocera, Hyva, Orange, Smurfit Kappa, FOSS, Becton Dickinson ir daugelis kitų įmonių.

     

    Programa:

    9:30 – 10:00 Registracija

    10:00 – 11:30 Seminaras

    11.30 – 12.00 Kavos pertraukėlė

    12.00 – 13.30 Seminaras

    13.30 – 14.30 Pietūs

    14.30 – 15.45 Seminaras

    15.45 – 16.00 Kavos pertraukėlė

    16.00 – 17.00 Seminaras

     

    Registruokitės į seminarą: https://goo.gl/forms/67fVmf6yy86mP43h2

     

    Kaina: 95 €; nuo spalio 12 d. kils iki 125 € (tik dabar išankstinis bilietas dviems - po 85 €)

    Seminaro mokomoji (dalomoji) medžiaga, kavos pertraukėlės ir pietūs įskaičiuoti į kainą.

     

    Vietą pranešime užsiregistravusiems.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...