Pereiti prie turinio

sMs

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    254
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    sMs sureagavo į Prodev [HELP] INNER JOIN   
    Blogai, kad vietoj elementarios pagalbos susilauki kritikos, šitoj temoj turėtu būti balsavimo sistemą kurie komentarai eitu viršun, kurie išvis trintusi.
     
    Aš nenoriu gilintis į tą kodą, tau derėtu sukurti temą, kurioje klaustum kaip gauti informaciją tą, kuri dabar atvaizduojama blogai, turėtum surašyti kokia yra DB struktūra su keliais duomenų pavyzdžiais, tada gal sulauktum sprendimo.
  2. Patinka
    sMs gavo reakciją nuo iMindaugas Apple kompiuteriai   
  3. Patinka
    sMs sureagavo į Edvinasvit Sadistų restoranas!   
    Man įdomu kokia tu žole ten pjovei kad tokios mintys.
  4. Patinka
    sMs sureagavo į Mynde Trumpas #Twitter gidas. Populiariname naują paskyrą   
    Neseniai rašiau kaip galima nemokamai pritraukti lankytojų į jūsų svetainę, o dabar nusprendžiau plačiau apžvelgti vieną iš tų priemonių ir pasidalinti patirtimi apie, turbūt, mano patį mėgstamiausią socialinį tinklą – Twitter. Nesivelsiu į detales, kodėl tai man labiausiai patinkantis socialinis tinklas, tiesiog per daug metų išsivystė jam simpatija ir viskas :)
     
    Prieš pradedant, norėčiau tik pabrėžti, kad lietuvių ratas šiame tinkle yra tikrai labai mažas, ir jei jūs orientuojatės būtent į Lietuvos rinką, tai geriau rinkitės kitus socialinius tinklus, nes iš Twitter naudos turėsit labai mažai arba išvis jos neturėsite. O jei auditorija tarptautinė, tuomet pirmyn.
     
    Stengsiuosi viską pateikti kuo glausčiau, per daug nenuklystant į visokias smulkmenas, nes noriu palikti vietos ir patiems kažkiek pamąstyti bei pasitelkti šiek tiek fantazijos. Pateiksiu tik tai ką svarbu žinoti, o toliau laisvė jums spręsti ir kurti. Tikiuosi tai pavyks :D Taigi, pradedam!
     
    Pamirškite žodžius "fake", "bot" , "spam" ir pan.
     
    Tikiu, kad daugelis ir taip supranta, bet noriu dar kartą pasikartoti, kad tikrai visi perskaitytų ir suprastų, kad jokiu būdu nepirkite sekėjus už pinigus, nepaverskite paskyros bot'u ir nespaminkite. Tai pats tiesiausias kelias į nesėkmę. Geriau tuomet negaiškite laiko, ir nuveikite kažką naudingo kitoje srityje :D Jei norite kurti bendruomenę aplink save ar savo produktą, apie tokius dalykus negali būti net minties. Dabar naujienų srautas Twitter'yje yra milžiniškas, todėl naudotojai atsargiau renkasi, ką sekti, o ko ne. Taip pat yra nemažai sukurtų įrankių, kurie gana tiksliai parodo, kiek daug turite netikrų sekėjų. Todėl, jei nenorite susigadinti savo gero vardo, būtinai venkite tokių nesąmonių.
     
    Pirmas žingsnis – Jūsų anketa.
     
    Kurdamiesi anketą užpildykite kiek įmanoma daugiau informacijos. Būtinai pateikite tikrovę atitinkančius faktus, jokių apgavysčių. Būtinai naudokite su jumis susijusį paveiksliuką. Jei dalyvaujate šiame socialiniame tinkle kaip asmuo, naudokite savo geriausią asmeninę nuotrauką, o jei kaip įmonė ar produktas, tuomet naudokite logotipą. Jokių vogtų ar svetimų nuotraukų, jokių užrašų (nebent toks jūsų logotipas), jokių nuogų mergų (nebent tokia jūsų niša) ar kitokių efektingų paveiksliukų. Ir nepalikite kiaušinio :D Naudokite tokias pačias nuotraukas, kurias naudojate ir kituose socialiniuose tinkluose, taip tapsite lengviau atpažįstamas internete.
    Taip pat nepamirškite užpildyti informacijos apie save. Trumpai, 1-2 sakiniais nušvieskite kas jūs esate ir kuo užsiimate. Galite panaudoti kokį populiarų hashtag'ą susijusį su savo veikla, arba pateikti nuorodą, tarkim, į kitos įmonės paskyrą, jei esate jos atstovas ar darbuotojas. Štai keletas pavyzdžių, kaip atrodo gerai sutvarkytos paskyros.
     



     
    Būtinai išnaudokite didžiosios nuotraukos plotą. Tai puiki proga pareklamuoti savo naują produktą/paslaugą, renginį, knygą ir pan. Kaip matote aukščiau pateiktuose paveikslėliuose būtent taip ir padaryta.
     
    Pasiruošimas
     
    Tai labai svarbi dalis. Kuo geriau pasiruošite, tuo bus lengviau dirbti toliau. Štai pagrindinių darbų eiga:

    Susidarykite visų tiesioginių konkurentų sąrašą
    Susidarykite sąrašą žmonių, turinčių didžiausią įtaką jūsų nišoje
    Susidarykite visų populiariausių Hashtag'ų sąrašą, susijusių jūsų niša
    Išanalizuokite konkurentus ir susikurkite strategiją, kokią informaciją pateikinėsite Twitter'yje

    Tam, kad būtų lengva sekti kitas Twitter paskyras, patarčiau būtinai naudoti sąrašus (Lists). Galite susidaryti kiek tik norite skirtingų sąrašų ir vėliau pagal juos tikrinti naujienų srautus. Pavyzdžiui, galite susidėlioti atskirus sąrašus pagal tokias paskyras:

    Konkurentai
    Įtakingi asmenys
    Labiausiai su jumis bendraujantys
    Partneriai
    Kitos nišos specialistai ir pan

    Taip galėsite lengviau stebėti, kas vyksta aplink jus.
     
    Žinučių skelbimas
     
    Pirmiausia keletas svarbių dalykų, kuriuos jums reikėtų žinoti skelbiant žinutes:

    Niekada nenaudokite „Retweet“ mygtuko. Jeigu norite pasidalinti kieno nors mintimis, tuomet geriau nukopijuokite žinutę ir gale pridėkite nuorodą į jo paskyrą:

    Taip pat nenaudokite nuorodos į kitą paskyrą žinutės pradžioje, nes tokiu atveju tekstas bus matomas tik jums ir žmogui, kuriam tai skirta. Būtinai pradžioje padėkite bent jau taškelį, o dar geriau, nuorodą nukelkite į galą kaip ankstesniame pavyzdyje.
    Maksimalus žinutės ilgis gali būti 140 ženklų.

     
    Pradžioje, prieš pradedant vilioti sekėjus, patarčiau keletą dienų skelbti žinutes tuščioje anketoje, kad atėję lankytojai galėtų susidaryti pirmą įspūdį apie tai, kokios informacijos iš jūsų gali tikėtis ateityje.
    Štai keletas patarimų kaip reikėtų ir kaip nereikėtų elgtis Twitter'yje:

    Planuokite žinutes į priekį. Tai galima daryti pačiame Twitter'yje, bet patogiau naudoti atskirą įrankį. Aš, pavyzdžiui, naudoju TweetDeck. Su šiuo įrankiu galiu patogiai susiplanuoti žinutes į priekį ir nereikia kas keletą valandų prisijunginėti, kad paskelbti kažką naujo.
    Stenkitės kuo dažniau prie teksto naudoti nuotraukas. Tokiu atveju jūsų žinutė labiau išsiplečia ir tampa geriau matoma tarp kitų naujienų.
    Stenkitės skelbti ne daugiau kaip vieną žinutę per valandą. Tai yra maždaug 24 žinutės per parą. Per didelis žinučių srautas ima erzinti sekėjus. Nebūtina griežtai laikyti 24 žinučių per parą strategijos. Galima ir rečiau – kiekvienas individualiai turi surasti idealiausią intervalą.
    Neskelbkite vien tik nuorodas be jokio teksto. Kuo skambesnė antraštė tuo daugiau šansų, kad jūsų žinutė paplis tarp vartotojų.
    Jeigu cituojate kito žmogaus žinutę, būtinai įtraukite jo paskyros nuorodą į savo tekstą. Už tai žmonės dažnai padėkoja jus paminėdami savo paskyroje.
    Būtinai žinutėje naudokite populiarius Hashtag'us. Patartina nedaugiau kaip 2-3. Man asmeniškai didžioji dalis žinučių, turinčių bent vieną Hashtag'ą, pasiekiamumas yra beveik dvigubai didesnis nei be jų.

     
    80/20 taisyklė
     
    Taip jau protingų žmonių nustatyta, kad norint sėkmingai vystyti savo Twitter paskyrą, reikėtų laikytis šios taisyklės – 80 procentų jūsų skelbiamos informacijos turėtų būti paskyrų, kurias jūs sekate ir 20 procentų grynai jūsų pačios sukurtos informacijos.
    Aš asmeniškai tik iš dalies sutinku su šia taisykle. Naujoms paskyroms – taip, ši taisyklė turėtų būti taikoma. Nes šioje stadijoje jums svarbu atkreipti į save dėmesį bei užsitarnauti gerą vardą.
    Tačiau vėliau, kai jau esate labiau pastebimas kitų, tokia strategija, mano manymu, yra netikslinga. Šiame etape reikėtų pradėti labiau aktyvinti savo paties reklamą ir didinti tokių žinučių skaičių. Jums svarbiausia visą auditoriją nukreipti į savo svetainę ir paversti juos gerais pirkėjais. Svarbu tai daryti kuo subtiliau ir nesistengti viską kišti tiesiogiai. Sugalvokite kuo patrauklesnius variantus, tokius kaip tinklaraščių naujienas, nemokamus pavyzdžius, konkursus ir pan. Svarbiausia neįkyrėti.
     
     
    Taigi, šiek tiek aptarėme bendrus dalykus, kaip reikėtų elgtis Twitter'yje, todėl dabar galime žengti į įdomiausią dalį – tai kaip vis dėlto prisivilioti kuo daugiau sekėjų!?
     
    Follow/Unfollow
     
    Tai bene populiariausias ir geriausiai visiems žinomas būdas. Tiesiog jūs sekate kitus vartotojus ir tikitės, kad jie atsakys tuo pačiu. Patarčiau per dieną prie savo paskyros priskirti apie 50-60 naujų vartotojų (jei mėgstate riziką, tai galite bandyti iki 100). Jei pradėsite masiškai sekti po kelis šimtus vartotojų per dieną, tai labai greitai jūsų anketa gali būti pašalinta.
     
    Ieškokite tokių paskyrų, kurios gali būti susidomėjusios jūsų siūlomu produktu. Jas rasti galite tokiais būdais:

    Pasinaudojate pradžioje surinktu konkurentų sąrašu. Nueinate į jų paskyras ir tiesiog pradedate sekti jų sekėjus
    Susirandate labai populiarius straipsnius, kuo glaudžiau susijusius su jūsų niša, ir per topsy.com susirandate visus vartotojus, kurie dalinosi šia nuoroda bei pradedate juos sekti
    Pasinaudojate Twitter paieška. Įvedate su jūsų niša susijusius raktažodžiu ir iš pateikto sąrašo atsirenkate jums tinkamas paskyras.

     
    Svarbu žinoti, kad nauja anketa gali sekti tik 2000 vartotojų. Pasiekus šią ribą, automatiškai imamas skaičiuoti sekamų vartotojų ir sekėjų santykis. Norint, kad sistema leistų sekti virš 2000 vartotojų, jūsų sekėjų skaičius turi sudaryti bent 80% jūsų sekamų vartotojų. Tai yra, norint, kad leistų pridėti daugiau nei 2000 vartotojų, jūsų sekėjų skaičius turi viršyti 1800 paskyrų.
     
    Todėl, kad negautumėte to limito, reikia reguliariai prasivalyti sekamų vartotojų sąrašą, pašalinant tuos, kurie jūsų nepradėjo sekti. Man patogiausia tai daryti naudojant šį įrankį: https://manageflitter.com. Nemokama versija leidžia nusifiltruoti sąrašą vartotojų, kurie jūsų neseka ir kasdien pašalinti po 100 tokių paskyrų iš sąrašo. Tokį apsivalymą reikėtų daryti reguliariai, ir šalinti tuos vartotojus, kurie nepradėjo jūsų sekti per maždaug 4-7 dienas, nes tai greičiausiai reiškia, kad jie ir nepradės.
     
    Favourite
     
    Čia mano šių metų atradimas :) Štai šioje vietoje bus puiki proga panaudoti turimą hashtag'ų sąrašą. Taktika paprasta. Tiesiog vedate vieną iš hashtag'ų į paiešką ir jums pateikia visas žinutes su šiuo raktažodžiu. Tuomet tiesiog skenuojate per visas žinutes ir jei pamatote, kad tai susiję su jūsų niša, spaudžiate patinka ir viskas. Šiuo atveju negaliu pasakyti tikslios ribos, kiek patartina tokių paspaudimų atlikti per dieną, kad nesukelti įtarimo, bet aš padarau apie 50-100.
     
    PAPILDYTA:
     
    Neseniai radau vieną įdomų straipsnį apie Twitter, kur buvo aprašyta, kaip galima suspaudinėti "Favorite" ant keletos šimtų žinučių per keletą sekundžių. Pasirodo, dienos limitas tam yra 1000 paspaudimų. Tačiau tą padaryt rankiniu būdu tikrai užimtų daug laiko, todėl yra būdas kaip tai automatizuoti.
     
    Taigi, atsidarote Twitter paskyra su Google Chrome. Einate į paiešką, nusifiltruojate žinutes pagal kokį nors raktažodį ar hashtag'ą. Tuomet su Ctrl+Shift+J pasileidžiate Javascript komandinę eilutę ir įkeliate tokį kodą:
     

    a = setInterval(function () { window.scrollTo(0,document.body.scrollHeight); $('.ProfileTweet-actionButton.js-actionButton.js-actionFavorite:visible').click(); }, 1000)
     
    Spaudžiate ENTER. Puslapis automatiškai pradės scrollintis ir spaudinėti "Favorite" ant kiekvienos žinutės. Kai norėsite sustabdyti procesą, įveskite naują eilutę:
     

    clearInterval(a)
     
    Ir procesas sustos. Tokiu būdu sutaupysite nemažai laiko eidami per kiekvieną žinutę ir spaudinėdami jas. Tik svarbu, kad pasirinktumėte raktažodžius artimus jūsų nišai.
     
    Bendraukite su kitais vartotojais
     
    Norint atkreipti į save dėmesį, neužtenka vien kokybiškų žinučių. Būtina stengtis susibendrauti su kuo daugiau žmonių, kurie vėliau gali jums padėti dar labiau sustiprinti savo vardą. Keletas patarimų, kaip tai daryti:

    Dalinkitės kitų vartotojų žinutėmis ir būtinai paminėkite jų autorius
    Jei pamatėte gerą žinutę, prieš pasidalindami savo rate, nepabijokite ją pakomentuoti. Tik venkite banalių frazių, tokių kaip: „geras straipsnis“, „man patiko“ ir pan. Arba užduokite kokį nesudėtingą klausimą arba trumpai pakomentuokite, kodėl patiko
    Jei kažkas jus pacitavo, būtinai jam už tai padėkokite. Padėkoję, dar galite pabandyti užduoti kokį nesudėtingą klausimą, kad palaikyti ilgesnį bendravimą.
    Nebijokite savo paskyroje viešai skelbti įvairius nesudėtingus klausimus. Tokiu atveju, turėsite progą užmegzti naujus pokalbius su įvairiais žmonėmis.

     
    JustRetweet
     
    Ši platforma yra skirta būtent tam, kad padėtų jums padidinti savo auditoriją. Veikimo principas yra labai paprastas. Užsiregistruojate šiame puslapyje su savo Twitter paskyra.
    Pagrindiniame puslapyje matote sąrašą žinučių ir šalia kreditų skaičių, kiek gausite už tai jei pasidalinsite šia žinute. Atsirenkate žinutes pagal jums tinkamą kategoriją ir dalinatės šia informacija savo paskyroje ir už tai renkate kreditus. Vėliau už surinktus kreditus lygiai taip pat galite siūlyti savo žinutes kitiems vartotojams, kad pasidalintų savo paskyroje.
     
    Viral Content Buzz
     
    Veikimo principas lygiai toks pat kaip ir prieš tai paminėtoje platformoje, tik su griežtesne kontrole. Kiekviena paskelbta žinutė turi būti patvirtinta administracijos ir tik tada atsiranda pagrindiniame puslapyje.
    Taip pat, pastebėjau, kad čia lankosi šiek tiek rimtesni žmonės. Neseniai pavyko gauti vieną „Retweet“ iš tikrai man gerai žinomo žmogaus, kuris turėjo virš 15.000 sekėjų. Naudos buvo tikrai daug.
     
    Twitter chats
     
    Paskutiniu metu tokie pokalbiai pasidarė labai populiarūs Twitter'yje. Dažniausiai šiuo pokalbius organizuoja koks įtakingas žmogus ar prekinis ženklas, kuris turi daug sekėjų. Tiesiog, yra paskelbiama tiksli data ir laikas, kada pokalbis vyks ir visi norintys gali jame sudalyvauti. Svarbiausia yra turėti, ką pasakyti. Šiuose pokalbiuose, galima lengvai susirasti ne tik nemažai sekėjų bet ir pažinčių, todėl tikrai patarčiau pabandyti sudalyvauti. Norėdami sužinoti, kur kada ir kokie pokalbiai vyksta, gana didelį tvarkaraštį galite rasti čia: http://chatsalad.com
    O norėdami daugiau sužinoti, kaip šie pokalbiai vyksta ir kokios taisyklės galioja, patarčiau perskaityti šį straipsnį: http://www.postplanner.com/how-to-participate-in-twitter-chats/
     
    Pabaigai
     
    Taigi, štai mano trumpas (gal ir ne visai trumpas) gidas, kaip galima pradėti sunkų kelią link Twitter'io grietinėlės. Noriu dar kartą perspėti, kad tai nėra vienas iš super greitų būdų, kaip galima išpešti naudos iš Twitter'io. Svarbu kantrybė, o rezultatus tikrai pamatysite. Aišku, kaip ir visiems bus sunkiausia pradžioje, nes žmonės nėra labai linkę sekti nedideles ir naujas anketas (nebent esate tikrai gerai žinomas žmogus). Bet praėjus šį etapą bus tik lengviau ir sekėjų skaičius vis greičiau augs.
     
    Taip pat nuolat eksperimentuokite ir stebėkite, kada auditorija pradės pati organiškai augti ir nebebus poreikio naudoti kai kurių aukščiau išvardintų strategijų. Kai jūsų sekėjai vis dažniau pradės reaguoti į jūsų pranešimus, dalintis jūsų žinutėmis, tai reiškia, kad jau po truputį tampate atpažįstami. Tuomet patarčiau atsisakyti kitų anketų sekimo ir tiesiog leisti auditorijai augti natūraliai. Geriau skirkite daugiau dėmesio kuo geresnio turinio sukūrimui, kuriuo norėtų dalintis kuo daugiau žmonių.
     
    Taip pat nepamirškite labai galingo įrankio: https://analytics.twitter.com. Sekite statistiką, kokie žmonės jus seka, kokios žinutės turi daugiausiai pasisekimo ir kuriuo paros metu jūsų auditorija yra aktyviausia.
     
    Taigi, sėkmės visiems. Jei turite kokių nors klausimų, pastabų ar papildymų, būtinai rašykite. Bandysiu atsakyti ir tuo pačiu pildyti šį straipsnį.
  5. Patinka
    sMs sureagavo į suzinok Kontaktų pardavinėjimas- ką manote apie tokį email marketingą?   
    Kartais jauciasi, kad paspaudus "unsubscribe" gauni 3 kartus daugiau slamsto nei pries tai.
  6. Patinka
    sMs sureagavo į Nenuspejamas http://www.1and1.com   
    1and1 toks levas domenu valdymas, kad ten nieko nebeperku.
  7. Patinka
    sMs sureagavo į Mindaugas Mano įmonės reklamos kompanija!   
    Mano nuomonė, reklama visiškai neefektyvi ir nepataikyta į tikslingą auditoriją, be to reklama tokioje vietoje rodo įmonės "lygį", kaip pvz. koks nors bankas niekada nesireklamuotų toulete.
     
    Kaip kažkas ir minėjo tikrai atkreipsi vyrų dėmesį, tik klausimas kiek iš to bus naudos?
  8. Patinka
    sMs sureagavo į Arnas Studentas atidaro restoraną   
    tikrai už skanius pietus + galimybę pabendrauti su jaunuoju verslininku galėčiau sukurti tą svetainę. Ne visiems šiais laikais pinigai rūpi, man tikrai patiktų tai, kad užėjus į restoraną, mane pasitiktų kaip kažką, o ne kaip įprastą lankytoją ir pavaišintų vyriausiojo šefo paruoštais pietumis :)
  9. Patinka
    sMs sureagavo į Gazuotas Lietuviškų katalogų/direktorijų sąrašas   
    Sveiki uždarbiečiai,
    Senosios temos autorius nebeatnaujina temos senai jau, tai nusprendžiau sukūrti naują ir atnaujinti reguliariai nuorodų katalogus/direktorijas.
     
    P.S. Pasidalinkite nepaminėtais žemiau
     
    Papildytas 2013.07.3
     
    http://los.lt
    http://fitra.eu
    http://www.enuoroda.lt/
    http://download.uzeik.net/nuorodupalikinejimas/
    http://dainutekstai.lt/reklama/
    http://500.lt/
    http://www.addlink.lt/
    http://download.uzeik.net/nuorodupalikinejimas/index.php
    http://juokai.net/nuorodu_palikinejimas/index.php
    http://links4u.lt/
    http://naudinga.lt/
    http://nkatalogas.info/
    http://nuorodos.itzinios.lt/
    http://nuorodos.sala.lt/
    http://online.lt/lol/papildykim.htm
    http://www.ooo.lt/
    http://www.parduodu-perku.lt/skelbimai/ivairus/tinklapiai-svetaines/
    http://rates.lt/
    http://reklama.w2.lt/
    http://svetainiukatalogas.lt
    http://direktorija.lt/
    http://www.ecatalog.lt/
    http://www.nerandu.lt/
    http://ieskok.penki.lt/default.aspx?Lang=LT&Element=SearchCatalog&&TopicID=3
    http://systemos.lt/catalog/
    http://tika.lt/
    http://toplaisvalaikis.lt/
    http://url.liux.net/
    http://www.w1.lt/
    http://webaz.lt/
    http://www.weboaze.lt/
    http://xhtml.lt/links/index.php
    http://www.zipas.lt/
    http://ziu.lt
    http://katalogas.nobad.eu/
    http://katalogas.eu/
    http://www.topkatalogas.lt/
    http://www.nuorodugidas.lt/
    http://7-24.lt/
    http://pasaulis.com/paieska/index.php
    http://www.w1.lt/
    http://www.naudiga.lt/
    http://www.e-nuoroda.lt/
    http://katalogas.webtau.lt/
    http://zinomas.lt
    http://www.seolinks.lt/
    http://www.webdir24.lt/
    http://skelbiam.info/
    http://vbiv.lt/reklama/pasiulyti-svetaine/
    http://lietuva.wkatalog.eu/pasiulyti-svetaine.html
    http://manoskelbimai.lt/naujasskelbimas.php
    http://www.nuorodos.net/
    http://nuoroda.eu/
    http://links4u.lt/
     
    Papildymas:
    http://501.lt/
    http://portalas.org/
  10. Patinka
    sMs gavo reakciją nuo Bandzay Lauktuvės iš Lietuvos   
    paskutini karta teko vesti:
     
    http://www.mv.lt/media/products/Lithuanian_vodka_Black_edition2.jpg
     
    zmonem patiko "papimpintas" dizainas :)
  11. Patinka
    sMs sureagavo į Arvis Geriausias ir blogiausias laikas siųsti naujienlaiškį   
    Ant tų naujienlaiškių aš iškart ieškau, kur būtų galima unsubscibe padaryt :)
  12. Patinka
    sMs sureagavo į okyzzz Ar džiaugetės perėje iš iOS į Android?   
    Kiek tel turėjau, su visoms os, tai vistiek ant galo grįžau prie android, dabar turiu Xperia z prieš pirkdamas durnas dar buvau kad galvojau apie iphone, niekas dabar jo nepakeistų
  13. Patinka
    sMs gavo reakciją nuo M_Thing Ar džiaugetės perėje iš iOS į Android?   
    iOS skirtas tiems, kuriems skirtas ir zenklinimas ant pieno warning it contains milk. Tiem, kas nenusimano is kur pienas atsiranda, siuo atveju, kaip telefnai, ju operacines sistemos veikia, renkasi ios del paprastumo ir mazo funkciju pasirinkimo, kitaip tariant, uztenka on/off funkcijos. Nrsuprantu tu, kurie sako, kad nepatogus, negrazus UI. Kiekvienas brandas turi savo UI. samsungo UI skiriasi kaip diena ir naktis nuo pvz sony ar tai htc. Dar kazkas keikia androida, kad syncina gmailo, skypes, hotmailo contaktus I phone booka. Visa sita galima isjungti per nustatymus ir tai nera sudetinga. Susumavus, androidas turi begale funkciju, kuriomis ios pasigirti negali.
     
    Beto,as kaip ir blackbird,nesu mates nei vienos issokstancios lenteles su zinute, kad not responding. :-)
  14. Patinka
    sMs gavo reakciją nuo M_Thing Ar džiaugetės perėje iš iOS į Android?   
    iOS skirtas tiems, kuriems skirtas ir zenklinimas ant pieno warning it contains milk. Tiem, kas nenusimano is kur pienas atsiranda, siuo atveju, kaip telefnai, ju operacines sistemos veikia, renkasi ios del paprastumo ir mazo funkciju pasirinkimo, kitaip tariant, uztenka on/off funkcijos. Nrsuprantu tu, kurie sako, kad nepatogus, negrazus UI. Kiekvienas brandas turi savo UI. samsungo UI skiriasi kaip diena ir naktis nuo pvz sony ar tai htc. Dar kazkas keikia androida, kad syncina gmailo, skypes, hotmailo contaktus I phone booka. Visa sita galima isjungti per nustatymus ir tai nera sudetinga. Susumavus, androidas turi begale funkciju, kuriomis ios pasigirti negali.
     
    Beto,as kaip ir blackbird,nesu mates nei vienos issokstancios lenteles su zinute, kad not responding. :-)
  15. Patinka
    sMs sureagavo į Ratas TELELOTO OLIFEJA - Nonsensas   
    Rašykite kokiam delfui ar 15min ten žurnalistai išsiaiškintu viską ir lietuvą apšviestu :)
  16. Patinka
    sMs sureagavo į acidminde sony xperia z ar iphone 5   
    iPhone 5, tik jokiais būdais ne juodą.
     
    Jei perki parduotuvėj už pilną kainą iPhone, tada sutikčiau, kad čia galima kažkaip įžeidinėti žmones (ypač, kai kiti to neišgali ir reikia kažkaip gintis ir teisinti savo pasirinkimą, o dar jei išvis be argumentų..:)). Tavo atveju perfrazuočiau - kokiu mazochistu reikia būti, kad eiti savo noru pas salotinį robotuką ;). Aišku, jei smarto tik trečdalį funkcijų ketinama naudoti - gerai ir robotukas.
     
    Prieš kelias savaites gavau tvarkyti iPhone 3G su jam paskutine tikusia iOS 4.2.1 versija. Ir priešingai, pagalvojau, kad nužengta pakankamai toli. Android tai pradžioj neturėjo tokio banalaus dalyko kaip multitouch palaikymo, ir dar gan ilgokai neturėjo jo.
  17. Patinka
    sMs sureagavo į campagnolo AČIŪ Kerniui :)   
    kai perskaiciau sita pranesima apturejau svetimos gedos jausma :D
  18. Patinka
    sMs sureagavo į Ginciuz Nemokama SEO konsultacija   
    Sveiki visi,
     
    Pasistengsiu trumpai ir aiškiai :)
    Mano vardas Gintaras (linkedin) ir SEO srityje dirbu jau visą amžinybę (juokauju aišku). Paskutinius keletą metų dirbau įvairiose UK agenturose, kur teko susidurti tiek su mažomis įmonemis, tiek su milžiniškomis (Think TUI group). Skirtingi įmonių dydžiai lemia skirtingas reklamos strategijas, ir kiekviena įmonė turi realistiškai įvertinti situaciją.
     
    Iš esmės turiu labai nedaug patirties su lietuviškiu google.lt, bet algoritmas juk tas pats (nebent atsilieka metus ar du).
     
    Dirbu pagrinde su google.co.uk ir google.com - raktiniai žodžiai kuriuos teko iškelti/išlaikyti pozicijose labai įvairūs:
    cheap flights to <destination> i.e. spain
    life insurance
    credit cards
    ir pan...
     
    Karas vyksta dėl pozicijų pirmajame puslapyje. Įveskit "cheap flights to spain" į google.co.uk ir ten rasit kompanijas su kuriomis yra tekę dirbti.
     
    Šiuo metu šiek tiek daugiau dirbu analitinį darbą (kas kaip ir kodėl) - ir patariu karts nuo karto komandoms dėl linkbuilding, outreach ar šiaip ko nors.
     
    Jei ka domina Analytics: tai yra tekę dirbti su: majestic seo, raven tools, buzzstream, ontolo, seomoz, linkdex, ahrefs ir daug daug kitų(čia tie kuriuos pamenu).
     
    Kodėl rašau?
     
    Tiesiog nusprenžiau pradėti rašyti blog'ą ir vietoj to, kad pats sugalvočiau temas - pagavlojau, kad geriau rašyti apie tai kas aktualu jums. Tai iš esmės siūlykit, klauskit, prašykit - o aš pabandysiu pagelbėti.
     
    Visi klausimai tinka, ar tai būtų apie gyvūnus (pandas ir pingvinus) ar gąsdinančius laiškus iš google (warning emails) ar apie outreach / linkbuilding metodus. Black/Grey/White SEO. Social Media.
     
    Selling/buying links, domain authority tt ir pan.
     
    Šaukit klausimus. :)
     
    Ir ačiū, kad skaitėt. :)
  19. Patinka
    sMs sureagavo į Druski Klaidinančios reklamos   
    Geras straipsnis, tik neseniai atrastas, dalinuosi. Pradžiai TOP10 klaidinančių reklamų (kai kurios ir šiandien man atrodo galioja dar):
     
    1.
     
    „Jeigu kas nors gatvėje tavęs paklaus – a kiek kainuoja SMS???!!! Pasakyk jiems. NIEKO NEKAINUOJA???!!! Tarp LABAS vartotojų – visiems laikams ir be jokių sąlygų”, “Ir nepamiršk – tarp LABAS vartotojų SMS nemokami visiems laikams ir be jokių sąlygų“ (2005 -2006) – UAB „Bitė Lietuva“.
     
    Tačiau „visiems laikams ir be jokių papildomų sąlygų“ tęsėsi tik iki 2006 m. rugsėjo 1 d., kai LABAS klientams, ir toliau norintiems nemokamai susirašinėti trumposiomis žinutėmis, buvo įvestos papildomas naudojimosi šia paslauga sąlygos (pirmiausia papildyti sąskaitą norimu nominalu, po to užsisakyti nemokamų SMS siuntimo tarp LABAS vartotojų paslaugą, siunčiant SMS su žodžiu UŽSAKYTI už 1 Lt).
     
    Konkurencijos tarybos skirta bauda – 18 000 lt
     
    2.
     
    „Pasaulio skyrybų čempionai – skyrybos per tris dienas“ „Skyrybų advokatų paslaugos“, „Atstovavimas teisme“, „Geriausi skyrybų advokatai“, „Geriausių skyrybų advokatų paslaugos“; „Profesionalus atstovavimas teisme“, „Ypač kvalifikuotos ir pigios visos advokatų paslaugos“, „Skubus alimentų priteisimas iš skolininko“ – UAB „Tikroji turto kaina“ Skyrybų centras.
     
    Tačiau UAB „Tikroji turto kaina“ neturi teisės verstis advokato veikla.
     
    Konkurencijos tarybos skirta bauda – 11 500 Lt
     
    3.
     
    „Šiame DVD rasite: kvietimą į filmą „Sparnuotas desantas“, interviu su įgarsinusiais aktoriais, galimybę laimėti plakatą su aktorių parašais“; Reklama radijo stotyse: „Pirkdami DVD „nachaliavai“ gausite bilietuką į kino filmą „Sparnuotas desantas“ – UAB „Achme,
     
    Tačiau, kai šis DVD pasirodė prekyboje, Vilniaus kino teatruose filmas „Sparnuotas desantas nebuvo rodomas. Be to, kvietimą į šį filmą nemokamai galėjo gauti tik, tie kurie nusipirkdavo dar vieną bilietą į šį kino seansą.
     
    Konkurencijos tarybos skirta bauda – 15000 lt
     
    4.
     
    „Žaidimo laimėtojui kiekvieną savaitę „Vilniaus kailiai“ dovanoja stilingą moterišką arba vyrišką rankinę (pasirinktinai)“, „Stilingos odinės rankinės – prizai skaitytojams“ – AB „Vilniaus kailiai“ reklama žurnale „Moters savaitė“ nuo 2002-10-01 iki 2007-04-27.
     
    Tačiau laimėtoja nuvykusi į „Vilniaus kailių“ parduotuvę ir išsirinkusi rankinę sužinojo, kad laimėjo tik 100 Lt nuolaidą nuo rankinės.
     
    5.
     
    „Pirk bet kurios rūšies “Rasa” gėrimus ir laimėk svajonių katerį“ – UAB „Druskininkų Rasa“.
     
    Deja, bet išsvajotąjį katerį laimėtojas gavo be variklio.
     
    6.
     
    „Per papildomus televizorius skaitmenine TV mėgausitės nemokamai“ – UAB „Mikrovisatos TV“
     
    Tačiau norint matyti skaitmeninę TV per kitus televizorius, reikia už 170 Lt įsigyti skaitmeninės TV priedėlį kiekvienam televizoriui bei sumokėti kortelės aktyvavimo mokestį arba abonentinį mokestį.
     
    7.
     
    „Akcija“, nors kaina lieka ta pati – UAB „Eurovaistinė“
     
    8.
     
    „Sudocrem – sparčiam gijimui…“, „Sudocrem. Patenkina didžiausius lūkesčius: pasižymi gydomuoju poveikiu…“, „Sudocrem. Turi gydomąjį poveikį…“ – UAB „Miečys“.
     
    Tačiau UAB „Miečys“ negalėjo pateikti įrodymų, patvirtinančių, kad „Sudocrem“ turi gydomąjį poveikį.
     
    Konkurencijos tarybos skirta bauda – 9 400 lt
     
    9.
     
    „BIGBANK greičiausias kelias iki pinigų“
     
    Tačiau “Balti Investeeringute Grupi Pank AS” („Bigbank“) greičiausiai vartojimo kredito paslaugų neteikia, kaip tokį įspūdį galėjo susidaryti reklamą išgirdęs vartotojas.
     
    Konkurencijos tarybos skirta bauda – 30 000 lt
     
    10.
     
    „Eurovaistinė – mažiausių kainų lyderė“ – reklaminis šūkis 2004 – 2008m.
     
    Konkurencijos tarybos skirta bauda – 27 000 lt
     
    Ką reikėtų žinoti vartotojui?
     
    Klaidinanti reklama – reklama, kurioje pateikiama melaginga ar neteisinga informacija, neatskleidžiama esminė informacija, kuri reikalinga vartotojui tam, kad jis galėtų priimti informacija paremtą sprendimą.
     
    Klaidinančios reklamos pavyzdžiai:
     
    Reklama – jaukas. Kvietimas pirkti už specialią kainą, kai vėliau pardavėjas atsisako parodyti reklamuojamą produktą, pateikia brokuotą prekę ir taip siekią įsiūlyti kitą produktą;
    Riboti pasiūlymai: Specialus pasiūlymas tik šiandien! Apgaulingas tvirtinimas, kad produktą bus galima įsigyti trumpą laiką arba jį bus galima įsigyti ypatingomis sąlygomis tik per labai ribotą laiką, siekiant paskatinti pirkėją priimti skubotą sprendimą, nesuteikiant jam laiko viską apgalvoti;
    Reklamuoti produktus už specialią kainą, jei jų yra vos keletas;
    Kartu su reklamine informacija siunčiamos sąskaitos, taip sudarant įspūdį, kad vartotojas jau užsisakė produktą, nors jis to nepadarė.
    Visas nesąžiningos veiklos “juodasis sąrašas”
     
    Ką daryti, jei vartotojas susiduria su klaidinančia reklama?
     
    Nors vartotojas vargiai galėtų priversti pardavėją parduoti prekes už reklamuojamą kainą. Tačiau yra keli dalykai, kuriuos jis gali padaryti:
     
    Pirmiausia vartotojas, susidūręs su klaidinančia reklama, gali pateikti skundą Konkurencijos tarybai. Ji ištirs, ar reklama yra nesąžininga, apgaulinga;
    Antra, jis gali informuoti nevyriausybines vartotojų organizacijas bei gauti jų išvadas, nuomonę apie įvykį;
    Jei pateiktas skundas yra pagrįstas, Konkurencijos taryba kreipsis į teismą, reikalaudama nutraukti nesąžiningą reklamą.
     
    Be to, Konkurencijos taryba pardavėjams ar paslaugų tiekėjams skiria ir baudas už klaidinančią komercinę veiklą.
     
    Šiek tiek statistikos…
     
    Šiemet (straipsnis jei neklystu 2009 m.) Lietuvoje nesąžiningi verslininkai jau yra sumokėję daugiau nei 330 tūkst. litų baudų.
    Pernai su klaidinančia, apgaulinga reklama ar pasiūlymais susidūrė beveik ketvirtadalis (24 proc.) lietuvių, o nesąžiningus pasiūlymus gavo – 20 proc[1] (Europos Sąjungos vidurkis 42 proc. ir 27 proc.)
    Šis skirtumas nereiškia, kad pardavėjai ir verslininkai Lietuvoje yra sąžiningesni nei Europos Sąjungoje. Greičiausiai tokia situacija yra todėl, kad Lietuvos vartotojai nepastebi ar skiria per mažai dėmesio nesąžiningai pardavėjų veiklai. Be to, jie gana vangiai gina savo vartotojų teises.
    Praėjusiais metais Konkurencijos taryba ir Vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo vos kelias dešimtis skundų dėl nesąžiningos reklamos.
     
    Straipsnis paimtas iš: http://www.topten.lt/klaidinanciu-reklamu-top-10/
     
    ***********
     
    Kaip dažnai susiduriate su klaidinančiomis reklamomis? Ir ar ką nors dėl to darote, ar tiesiog numojate ranka? O galbūt galvojate kad kaip tik verta tuo naudotis, kai Lietuvoje tokios juokingos baudos už tai gresia?
  20. Patinka
    sMs sureagavo į dzodzo Chebra, Roland prisistato   
    Bandau repuoti skaitidamas, bet nesigauna ;/
  21. Patinka
    sMs gavo reakciją nuo marcinbrynda Ishmanusis iki 500lt   
    na, nežinau iš kur tokius teiginius trauki, kad galaxy s turi daug problemų. Musiau pats šio telefono neturėjęs tik prisiskaitęs klaidinančios informacijos. Pats turiu galaxy S nuo jo išleidimo. Galiu patikinti, kad neturėjau jokių problemų nei su software, hardware ir t.t. per porą metų turėjimo nesimato nei vieno įbrežimo and ekrano, nors ir neturėjau jokio holderio ar tai apsauginės plėvelės. tik gal galinis dangtelis truputelį apsibraižęs. Bet tai neproblema.
  22. Patinka
  23. Patinka
    sMs sureagavo į Egiuzas Sveiki, Elvinas prisistato.   
    Ko jūs čia kimbat, pirmą kartą jaučiu normali kalba, bent nenuobodu skaityt. Taigi ######, nepatiko, praeikit ir pamirškit, o ne kaip vaikai į akis kibkit..
  24. Patinka
    sMs sureagavo į Bandis Teismas nurodė uždaryti linkomanija.net   
    http://www.teismai.lt/lt/teisejai/?tid=262 jei cia ta pati teiseja kuri prieme sprendima del LM tai pas mane klausymu nera.
  25. Patinka
    sMs sureagavo į GlenQuagmire Ar gyvenime užtenka 12-os klasių?   
    Nepisai mergos, ir nesakyk, kad mokėtum, jei tik filmuose matei. Nestudijavai, ir nekomentuok.
     
    O kas liečia studijas universitete, tai yra tokių specialybių, kur be universiteto, abejojų ar savarankiškai kažko išmoktum. IT sritis, taip, gali drąsiai savarankiškai mokintis, bet tokios sritys kaip medicina, fizika, ekonomika, matematika, be universiteto, sunkiai išmokstamos, o specialybės reikalingos, taip kad nereikia pilti šūdų ant mokymosi įstaigų. Visi programeriai nebūsim :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...