Pereiti prie turinio

mustang797

Nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

mustang797 Pranešimai

  1. laiske kuriame gauni info apie sprendima lyg ir turetu buti linkas apeliacijai, arba paciame case'a

    radau, appealas vyksta per telefona. prikaitinau saskaitos,bet rodos reabilitavau save.sako negalima location nurodyti ne tos is kurios siunciama,bet sakau ilgai vyko pardavimo procesas ir tiesiog isvaziavau kur man reikejopa.pasiskundziau kad brangi preke,kaip taip imanoma kad jis pasiliktu ir pinigus ir daikta.preke su trackingu,gauta be defektu kaip as esu isitikines.o jei pati preke su defektu tai as apmokesiu return islaidas i bet kur,sakau tai neteisinga,as 3 savaites itampoje.sakau perskaiciau visus ebay help topicus,neradau tokio punkto,kad location neatitikimas tolygu defektuotai ar neatitinkanciai aprasymo prekei ir t.t.

    verdiktas kad atrisim tau pinigus,kita karta butinai siusk is ten kur nurodyta,nes taip reikia.zodziu dave suprasti,kad kas randa nisa tas gali pasinaudoti ir jei atkakliai eis,teisus neliksi

    smarkiai padekojau,pasiteisinau kad tik pradedantysis selleris ir dabar jau zinosiu

    laukiu patvirtinimo,tikiuosi nebebus daugiau appealu,laukia itemptas nepilnas menuo.nebent aisku sitas nutarimas jau butu neskundziamas

  2. http://pages.ebay.com/help/policies/money-back-guarantee.html#refunds

    item isn't returned to the seller

     

    In some instances, we may not require that an item be returned to the seller. In these situations, we refund the buyer and may seek reimbursement from the seller, for example if:

    The seller chooses not to accept a return request or provide a return shipping label.

    The item location was misrepresented.

    It's hazardous to ship back the item.

    The item no longer has a value (for instance, a ticket for a cancelled event).

    Alternatively, with the buyer's consent, we may give a partial refund to cover differences between how the item was described in the listing and the actual item the buyer received. When given a partial refund, the buyer isn't asked to return the item to the seller. We may require the seller to reimburse us for the partial refund.

  3. cia be isimciu?gi ne is kinieciu ar kur issiunciau,neiseina i kompromisa iseiti?nesamone paskutinio lygio.

    jis specialiai nuo pat pradziu ejo ant to,kad darys grazinima,reikalavo didziosiom raidem kad siusciau atskiras pakuotes.nesusikalbejom nuo pat pradziu,norejau isvis nebetureti su juo reikalu bet neturejau patirties ir tezinojau kad galima iskelti case.jau gailiuosi kad nepasigilinau ar turiu teise jam isvis atsisakyti parduoti.

    klausimas dar kiek jis mokes uz viena siuntini atgal,ar pats rinksis siuntimo buda,ar yra kazkaip nustatyta ebay,kad siusti pvz.USPS?as noriu kuo pigesnio siuntimo,ar jis savo nuomone gali rinktis kaip ir uz kiek siusti?internete turetu buti skaiciuokle.

    ir ar jis turi man pateikti siuntimo islaidu cekius,kaip kad pas mus buna surasyta su gavejo adresu,suma ir t.t.?

  4. sveiki,prisiregistravau kad paklausti.

    padariau aukciona 4iems daiktams, paskutine sekunde vienas atsirades veikejas juos visus "nunese". Parase kad nori kombinuoto siuntimo.as maloniai nesutikau,parasiau taip kaip aiskinu jums-del ebay menesiniu limitu negalejau nustatyti kainos uz daikta kokia mane tenkintu.todel preke vietoj 200+free ship,kainavo 100 item+100 ship.sakau todel nedarysiu nuolaidos,nes to daikto verte tokia.jei netinka sakau gali nepirkti,yra kitu pirkeju?jis klausinejo nesamoniu,pavedimo nedare.preke buvau idejes ant uzsienio adreso,bet turejau grizineti i LT ir kad paskubinti iskeliau unpaid case.galvojau jau nebeperves,nebepakavau,bet daiktus pasiemiau.jis apmokejo 4 dienu "unpaid case" termino gale,todel pagal savo aprasyma turejau issiusti prekes per 2 dienas.reikalavo issiusti 4 atskiruose siuntiniuose,matyt is principo.tebunie,issiunciau.

    prekes gavo greit,per savaite.pamaciau kad nieko neraso,o kadangi toks keistas parasiau kad matau gavai,ar viskuo patenkintas?

    bam iskart gaunu zinutes uz visus 4 daiktus "return requested".jis turi daug atsiliepimu,bet dauguma is vienodu pardaveju,zodziu uz mane gaunasi patikimesnis.jis prirase daug,antraste .."because something is wrong with the item. The buyer requested a full refund. Return shipping: seller pays

    Return reason: Doesn't match description or photos"

    Tekste rasliava,kad jis labai susirupines ir pergyvena kad preke gavo ne is tos salies kuri buvo nurodyta skelbime.jei butu zinojes kad siusiu is LT niekad nebutu biddines,nes labai bijo kad daiktai gali buti neoriginalus.taip pompastiskai net: "deliberately mislead me raises alarm bells". :blink: kad as turiu labai mazai atsiliepimu ebay (pas mane ju pora desimciu,ir keletas tarpe ju kaip pardavejo,visi teigiami).dar parase kad siuntiniu nebuvo atidares ir nepazeide lipniu juostu.

    as suprantu tik taip kad eina ant principo,nes as jam iskeliau 4 unpaid case.gal jos kazkaip itakoja jo feedbackus?bet jas keliau tik del to kad tempe del apmokejimo.

    sunervino juodai,paypale uzssaldyta suma,tas reikalauja grazinimo mano islaidomis.prekes aprasyme nebuvau pazymejes kad priimu grazinimus.

     

    KOKIOS MANO TEISES IR GALIMYBES SIUO ATVEJU? Man tinka kad jis savo islaidpmis man registruotu pastu grazintu prekes,ir as grazinsiu visa jo sumoketa suma.bet nesutinku is saves padengti jo grazinimo islaidu,nes prekes yra originalios ir atitinka aprasyma,isskyrus tai kad issiunciau is LT nepranesus jam.negalvojau kad cia bus problema,gi ne China,Europos sajunga,ne trecio pasaulio salis.pasilikau laiko rezerva kiek iprasta,bet kadangi viskas uzsitese gal 6 dienas,issiunciau is ten kur buvau.ar jis del to gali teigti,kad prekes "Doesn't match description or photos"?ar jis gali tai laikyti priezastimi kad apmokeciau grazinimo islaidas?

    nesu prekiaves anksciau todel nezinau visu niuansu.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...