Pereiti prie turinio

rkl

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    16
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

rkl Pranešimai

  1. Daugiau nei 12 m. programuoju, dirbau įmonėse, paskutinius 3 m. bandau "įsukti" savo programavimo paslaugų verslą. Daug labiau norėčiau kurti nuosavą produktą, bet neturiu idėjos ir verslininko gyslelės, todėl ieškau prie ko prisijungti. Būtų smagu sudalyvauti kokiame startuolyje arba jau egzistuojančiame versle. Esu pasiruošęs skirti daug laiko. Noriu būti verslo dalininku.

    Kadangi esu programavimo entuziastas ir pats vystau programavimo paslaugų verslą, turiu daug patirties įvairiose srityse: web, mobile apps, hardware ir t.t., nors profesionalas sakyčiau esu tik web full stack, kitur tik mėgėjas su nemaža patirtimi ir supratimu, kaip kas daroma.

    Kažkokių reikalavimų idėjai ar sričiai neturiu, svarbiau komanda. Prioritetą skirčiau mažai komandai (keli žmonės) patyrusių žmonių.

  2. Sveiki. Ar gali MB narys įnešti į MB daugiau pinigų, nei steigimo metu nurodytas jo pradinis įnašas, t.y. vėliau padidinti savo įnašą? Tarkime, įsteigęs MB įnešiau nurodyto dydžio pradinį įnašą, bet po mėnesio sugalvojau įnešti dar. Ar taip galima ir kaip tai įforminti?

  3. Ar kas esate bandę atsidaryti įmonės sąskaitą Revolut? Vargstu... Nesuprantu, ką pateikti punkte "Proof of shareholder structure". Pas mane MB, tai kaip ir nėra jokių shareholders. Bandžiau ten pateikti "Elektroninį sertifikuotą išrašą" ir "Steigimo aktą", bet jie vis tiek po paros parašo, kad trūksta dokumentų. Parašiau į klientų aptarnavimą, tai paprašė pateikti "Ownership chart" su mano ir notaro parašu. Nesuprantu, juk "Elektroniniame sertifikuotame išraše" aiškiai nurodyta, kad esu vienintelis MB narys. Ar Paysera irgi tokių sudėtingų dalykų reikalauja? Pabandyčiau ten atsidaryti sąskaitą.

  4. Ale nekantrumas tamstos :D

     

    Kantrybė dorybė ir velnias kantrus.

    Gausi laišką, kai jau bus Sodroje suteiktas draudėjo nr. ir prisijungimas.

    Čia ne kantrybės klausimas, o tiesiog norėjau sužinoti, ar ne dėl mano klaidos taip yra, nes pirmą kartą atidarinėju įmonę. Dabar jau aišku. Ačiū. ;)

  5. Reikės eiti fiziškai, per nuotolį bankai sąskaitų neatidarinėja. Įmonės steigimui sąskaitą gali atidaryti ir nuotoliniu būdu, įsteigti įmonę gali ir internetu, bet ta sąskaita kurią sukuri yra skirta tik pradiniam kapitalui ir toliau tu jos naudoti negalėsi - reikės susikurti naują sąskaitą. O tai naujai sąskaitai jau reikės fizinio dalyvavimo. (bent jau reikėjo prieš 3 metus, nežinau kiek bankai pažengė į priekį dabar)

     

    Kas gali skirtis bankuose - tai įvairūs mokesčiai, pvz., ai aš atsidarinėjau UAB tai DNB pirmus metus davė sąskaitą nemokamai, o po to per mėnesį ėmė po 5 EUR vien tik už sąskaitos palaikymą + ėjo mokesčiai už pavedimus. Payseroje sąskaitos palaikymas nemokamas, ir netgi pavedimai į SODRA, VMI ir kitiems Paysera klientams nemokami , o į kitus bankus - 0,15 EUR už pavedimą.

    Swedbank bent jau reklamuojasi, kad galima internetu be problemų atidaryti banko sąskaitą https://www.lrt.lt/naujienos/verslas/4/1058578/swedbank-naujove-verslui-banko-saskaitu-atidarymas-nuotoliniu-budu.

  6. Sveiki. Noriu atsidaryti banko sąskaitą savo pirmai įmonei. Visų pirma norėčiau paklausti, į ką svarbu atkreipti dėmesį renkantis banką? Ar yra kažkas, kas viename banke gali būti palankiau, nei kitame? Pagrindinės įmonės įplaukos - atsiskaitymai už atliktus projektus - nebus dažnos. Taip pat įdomu, ar verta eiti į banko skyrių, ar drąsiai galima sąskaitą atsidaryti internetu? Klausiu, nes galbūt fiziškai pabendravus su banko darbuotoju jis man, kaip steigiančiam savo pirmą įmonę, papasakotų kažką svarbaus ar naudingo, supažindintų su pragrindinėmis įmonių bankinėmis procedūromis. Taip pat būčiau dėkingas, jei rekomenduotumėt kurį nors banką remdamiesi savo asmenine patirtimi. :)

  7. Čia jau priklauso nuo to su kuo bendrausi :) Koks kontingentas klientų. Jeigu labai rimta paslauga ir didelės sumos, dideli užsakovai, tai geriau jau UAB. Rimčiau žiūrisi.

    O šiaip pas mane kas septintas ar kas aštuntas tik UAB'as. MB tapo normali verslo forma. Juolab, kad ir UAB nereikalauja sąlyginiai didelio kapitalo (2500 eur. dabar, tai ne 10 tūkst lt. prieš 15 metų, kada tikrai kapitalo vertė buvo labai didelė).

    Bent aš į verslo partnerius žiūriu ne UAB ar MB, o kokios apyvartos, kokie įsiskolinimai, kiek darbuotojų ir t.t.

     

    Moralas - žiūri normaliai, niekas nebebijo. Tik ar būtinas UAB tas mini prestižas, tai jau pačiam spręsti.

    Būtent tokio esamos situacijos pakomentavimo ir norėjau. Ačiū. :)

  8. tai neteisėta, bet toleruotina.

    Kur bus strigimas, tai jeigu reikės registruotis PVM mokėtoju. VMI nepraleis ir dėl neįdarbinto direktoriaus ir dėl buhalterio. Todėl tai reikia susitvarkyti iki pradedant PVM registravimosi procesą.

     

    Žiūrint kokia tai paieška. Ar labai aktyvi su išlaidomis ir t.t. ar visgi ta pasyvi, kur tik kompiuteris ir smegenys. Nes pirmu atveju rekomenduočiau viską pradėti taip, kaip priklauso. Juolab, kad 30 eur alga, tai tik + 12 eur mokesčių.

    Kol kas galvoju tik apie kompiuterį ir smegenis. :) Bet neatmetu ir pirmojo varianto. Gal visgi MB tada yra paprastesnis variantas. Užregistruoju ir nesuku sau galvos daugiau dėl nieko, o jei ateityje taip pasiseks, kad galėsiu plėstis, manau pertvarkymas į UAB nekainuos labai daug. :) Tik įdomu, koks visuomenės požiūris į MB. Ar "nenurašo" iš anksto. :)

  9. UAB'as be direktoriaus gali egzistuoti kol nevykdo veiklos. Vėliau jau direktorius privalo būti įdarbintas pagal darbo sutartį ir mokėti sau atlyginimą. Niekas nesako apie pilną etatą. Tūkstančiai dirba už 30 eur per mėn.

     

    Vienintelis minusas, jeigu nesate dirbantys kitur, tada Jums taikomos Sodros grindys, kurios sako, kad nesvarbu koks alga, jeigu niekur kitur nedirbi, (ir neatitinki tam tikrų kriterijų -amžiaus ir t.t.) privalai mokėti Sodrą nuo minimalios algos. T.y. apie 120 eur per mėn.

     

    Pertvarkyti įmonę į UAB iš MB galima, tik tai papildomai kainuos administracinių išlaidų.

    Tai spėju, jei nebūtinas direktorius, tada nereikia ir buhalterio. Galiu įsteigti UAB be jokių darbuotojų ir ramiai ieškotis klientūros jos vardu neribotą laiką, o kai jau atsiras darbo, tuomet turėsiu įsidarbinti kaip direktorius ir nusisamdyti už buhalteriją atsakingą asmenį?

  10. Sveiki. Svarstau tarp UAB ir MB steigimo. Teiksiu IT paslaugas. Turiu kelis klausimus:

     

    1. Kol kas manau gan ilgą laiką dirbsiu vienas (iki pusės metų) ir greičiausiai bent porą mėnesių įmonė negaus jokių pajamų, todėl nemokėsiu sau jokio atlyginimo. MB modelyje man kaip ir viskas aišku šiuo klausimu, o kaip dėl atlyginimų UAB modelyje? Jei nuspręsčiau steigti UAB, ar įmanomas toks variantas, kad būčiau jos vieninteliu darbuotoju - direktoriumi - ir nemokėčiau sau jokio atlyginimo? Na dar žinoma ir samdyčiau įmonę buhalterijos reikalams tvarkyti.
    2. Ar vėliau galima be didelių rūpesčių pertvarkyti įmonę iš MB į UAB?

  11. Jeigu nedirbate, nesimokote ir nesate draustas, tai PSD turite mokėti savarankiškai pats iš savo asmeninės sąskaitos 38,74 eur iki mėnesio paskutinės dienos.

     

    Kai įsteigsite MB, tai prievolė mokėti PSD atiteks mažajai bendrijai. T.y. jeigu net nesumokėsite Sodra nuskaičiuos nuo banko sąskaitos įmonės. :) Mokėti PSD reikės iš įmonės sąskaitos nurodant atitinkamą įmokos kodą. pateikinėti jokių formų nereikia. Sodra viską mato.

    Tada kitoks klausimas. Kaip mokėjime nurodyti, už kokį MB narį mokamas PSD? Kol kas būsiu vienintelis narys, bet ateityje gali būti ir daugiau.

  12. aš irgi jau pirmas menesis kaip nedraustas, tai per įmonės sodros paskyrą paspaudus įmokos man rodė, kad reikia susimokėti už vadovą PSD. Tai per įmonę ir sumokėjau.

    Tai ir norėjau sužinoti - ar yra kažkokia sistema. Vadinasi mokesčius už MB narius galima matyti ir mokėti per SODROS paskyrą. Ačiū. :)

  13. Sveiki. Šis rugsėjis yra pirmas mėnesis, kai nesimokau ir nedirbu, todėl pats turėčiau mokėti PSD įmokas. Planuoju artimiausiu metu atidaryti MB ir būti jos nariu ir vadovu pagal civilinę paslaugų sutartį. Kadangi pinigus iš įmonės planuoju išsiiminėti kaip vadovo atlyginimą pagal civilinę paslaugų sutartį, o ne kaip pinigus asmeniniams poreikiams, nuo išsiimamų pinigų nebus nuskaičiuoti VSD ir PSD mokesčiai. Šiuo atveju man įdomu, kaip turėčiau susimokėti PSD įmokas? Ar pats (iš savo sąskaitos), ar kažkokiu būdu už mane turėtų sumokėti įmonė? Jei už mane turėtų sumokėti įmonė, tuomet kaip tai padaryti? Ar tam yra kažkokia sistema ar forma?
  14. Kuriu modernias, interaktyvias internetines svetaines (SPA) bei mobiliąsias aplikacijas (Android ir iOS).

     

    Turiu patirties kuriant naudotojams lengvai suprantamą, intuityvią, minimalistinę sąsają.

     

    Prioritetą skirčiau nedideliems, paprastiems, per kelias dienas įgyvendinamiems, įdomiems projektams, mobiliosioms aplikacijoms.

     

    Tiems, kam įdomios detalės, tai programuoju JavaScript, naudoju React ekosistemą, labai mėgstu React Native, turiu daug patirties ir back-end kūrime su NodeJS, t.y. galiu sukurti jūsų aplikacijai ar svetainei ne tik naudotojo programą, bet ir serverį su duomenų baze, autentifikacija (paprastu prisijungimu arba naudojant Facebook, Google ar pan.) ir išpildyti bet kokius kitus reikalavimus. Turiu daug patirties su SQL (MSSQL, MYSQL) bei MongoDB duomenų bazėmis.

     

    Taip pat užsiimčiau ir jau esamų JavaScript projektų tobulinimu, taisymu ar užbaigimu, tačiau tokiems darbams skirčiau žemiausią prioritetą.

     

    Nedirbu su PHP, WordPress, nginx ir kitomis tos nišos technologijomis.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...