Pereiti prie turinio

Topaz

Nariai
  • Pranešimai

    64
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Topaz Pranešimai

  1. prieš 16 valandų, l781 parašė:

    Nepamirskite, kad eskolos.lt ir kiti analogiski skolu isieskotojai salia ikiteisminio bei teisminio isieskojimo - papildomai siulo ir skolos "nupirkimo-peremimo" opcija, kuri tau gal pasirodys priimtina..? Skolos nupirkimo atveju tau pasiulys tarkime - 30-50-80% nuo skolos sumos, sumokes pinigus iskarto tau, o veliau patys issimusines is tavo buvusio skolininko...

    Mes savu laiku nemazai "neismustu skolu" taip pardaveme, o jau buvo e jas "nurase" i nuostolius - tai bent kazkiek pinigeliu sugryzo..

    Siūlė apie 20proc. Tuo momentu tikrai netenkino, nes dar tikėjau, kad atgausiu ? 

  2. Sveiki, turiu tokia nemalonią situaciją, gal galėsit padėti ar patarti.

    Esu konstruktorius-projektuotojas, dirbu išsiėmęs individualios veiklos pažymėjimą. Nesenai turėjau reikalų su viena įmone, kuri užsakinėjo iš manęs projektavimo darbus.

    Pradžioje atsiskaitinėjo tvarkingai, po to pradėjo tempti, galiausiai išvis įmušė durnių ir nustojo mokėti, neatsiliepė arba atsiliepę galiausiai pasakydavo atsiknisk. Liko skoloj apie 2000e.

    Pradžioje bandžiau skolą perduoti eskolos.lt, bet jie tik laiką mano sugaišo, metus laiko kartas nuo karto paskambindavo ir paragindavo juos susimokėti, bet nieko nepešė. Galiausiai paprašė pasirašyti sutarties nutraukimą.

    Visus reikalingus dokumentus su užsakovais turiu (sutartį, darbų priėmimo-perdavimo aktą, sąskaitą faktūrą). 

     

    Patarkit prašau, kur kreiptis, kas galėtų sutvarkyti šitą problemą (aišku ne už dyką).

     

  3. Sveiki,

    Nusižiūrėjau vieną daiktą iki 0,5kg turėtų būti (ND filters), siuntimas iš USA, bet pardavėjas į Lietuvą nesiunčia,sako per didelės siuntimo kainos.

    Iš USA dar niekada nesu pirkęs ir nežinau kokios yra realios siuntimo kainos per kurjerius ar paprastą paštą.. Bet esmė tame, kad reikės tarpininko, kuris galės nukreipti į Lietuvą.

     

    Reikia patarimo, kaip nusipirkti šį daiktą kuo įmanoma pigiau sumokant už siuntimą?

  4. O ka paskui darysi kai jis susigrazins pinigus is to paypal? Didele tikimybe kad toks jo tikslas ir yra

     

    Tai jis vis vien pateiks dispute, neims ir nesusigrąžins iš karto. O į dispute turėsiu ką parašyti, prisegti foto siuntinio su antspaudais. Ar nepaeis šitas?

    Be to jis jau pirko vieną prekę iš manęs, gal nori perparduot.. 128 atsiliepimai, 100% positive.

  5. Sveiki,

    Bičas iš UK nori pirkti prekę eBay, bet įkyriai rašinėja, kad kuo įmanoma mažiau sumažinti kainą. Pasiūliau su šiokia tokia nuolaida, tai toliau lenkia kainą... Pasiūliau sumokėti tiesiogiai, be pirkimo eBay - sutiko.

    Taigi klausimas, kaip jam siųsti PayPalu pinigus, kad gaučiau kuo mažesnius mokesčius ? Ar kaip už "I'm paying for goods or services", ar kaip "I'm sending money to family or friends"?

  6. penktadienį gavau kvietimą į paštą su užrašu "smulkus paketas". Nuvarau, opa, du siuntiniai. Vienas kaip sakiau pežo raktelis užsakytas prieš mėnesį kone. Kvietimo dėl jo nebuvau gavęs, nors paštas štampą uždėjęs ant lipnios juostos ir balažin kiek laiko tas vokas ten gulėjo (nusitrynę kur data turi būt). O kitas siuntinys tvarkingai, per 4d atėjęs nuo užsakymo. Ar tik paštininkai nesuka maklių, kad ale nepasiimu per mėnesį ir nusavina (na atgal tikrai nesiunčia tai faktas, nes kam siųst neregistruotą laišką atgal?).

    Labai gali būt. Bet tada kas atsitinka su registruotais? Negi jų visai neskenuoja kai ateina,o visai į sandėlį numeta?

  7. Err, mano dar nepasirodė rodūnios gatvėj, tikiuosi artimiausiu metu atsiras tenai

     

    Ar pasistūmėjo reikalai dėl dingusių siuntinių? Pačiam pora neateina ir pradedu nerimaut. Draugas laukia kelių brangių telefonų iš UK jau taip pat apie mėnesį ir nieko kol kas.

     

    Dar pasiūlyt norėjau, jei jau šitiek žmonių negauna vertingų siuntų, gal įmanoma būtų sukelt vėją su policija, gal įsisukę banditėliai organizuotai šluoja mūsų siuntinius rūduonioj?

  8. Sveikas,

    žinok man irgi patikimiau atrodo tiesiai per PayPal spręst tokias problemas, bent jau kiek esu su tuo susidūręs tai tau nereik rūpintis ar jis tuo metu turi pinigų. Jei neturi tai turės neigiamą balansą sąskaitoj iškart po to kai tu iškeli dispute'ą, o praėjus numatytam laikui PayPal'as nuspręs kam lieka pinigai. Svarbu viską normaliai paaiškinti ir pateikti kuo detalesnę informaciją, aš neskubėčiau perduoti claim'o PayPal'ui, bet palikčiau laiko pardavėjui, galbūt tikrai pasimetė siuntinys ir jis norės išspręsti ginčą tavo naudai. Čia dar priklauso nuo to koks yra tavo dispute'o tipas, jie ten šiek tiek skiriasi. Kokia dabar yra situacija? Gal dar bendravai su pardavėju?

     

     

    Tipas tai ko gero tas, kur kalba apie siuntinio negavima. Na gal ir paskubejau, palaukiau 3 dienas ir tada keliau. Dabar jau 4 claimo diena, o is sellerio nieko. Nerasiau dabar as jam, tiesiok anksciau parasiau kad jei ties tam tikra data negausiu - kelsiu disputa. eBay buvo like savaite iki to laiko, kai jau negalesiu iskelti disputo,tada ir keliau.

  9. Tikėkimės pasikeitę.10 dienų turi pardavėjas. Jei ne - kaip ten su policija reikia elgtis, kam pranešt? gal kam tekę yra susidurt? numesiu laišką kurį iš ebay gavau, kas anglų gerai kertat gal padėsit išverst, kaip elgtis su policija.

     

    Thanks for your email regarding your transaction with the seller

    "**********" of the mobile phone (item *********) you purchased. I

    understand that you're concerned about opening a case for this

    transaction as it stated that you purchased this item on US site and you

    want to clarify this matter.

     

    Vilius, I appreciate your effort of reporting this matter to us. I've

    looked into your account and I can confirm that US is the bid site of

    this item. It means that your seller, even though they're UK registered

    member, list this item directly to eBay US site.

     

    I've also checked your account and I can see that you've already opened

    a dispute against your seller. I'm sorry to hear you feel this matter

    hasn't yet been resolved. If you have any questions or concerns

    regarding your claim with PayPal, you should contact PayPal directly.

    You can do this by clicking 'Contact Us' at the bottom of any PayPal

    page.

     

    Unfortunately, as you've already completed PayPal's resolution process,

    you won't be able to use the Resolution Centre in My eBay. The best way

    to take this matter forward is to get in touch with the police or pursue

    a claim through a civil court.

     

    eBay will gladly help the police with their investigations if needed.

    Please ask the investigating officer to email us by using the 'report

    information to eBay' link on this page:

     

    http://pages.ebay.co.uk/help/buy/role-of-ebay.html

     

    If you wish to pursue this as a civil matter, your solicitor can contact

    us for information at the following address:

     

    eBay Europe S.à r.l.

    Attn: eBay.co.uk Legal

    22-24 Boulevard Royal

    L-2449 Luxembourg

     

    If you'd like advice on your consumer rights at this point, you can

    contact the free Government advice line Consumer Direct on 08454 04 05

    06.

     

    You'll also find lots of useful information at eBay's Safety Centre.

    Simply copy this link into a new browser window:

     

    http://pages.ebay.co.uk/consumer-rights/consumer-rights.html

     

    Your complaint has been noted and, if appropriate, we will take action

    against the seller to ensure eBay remains a safe place to shop. However,

    as it's important that eBay maintains member privacy, we can't share

    details of the action we take.

     

    I’m sorry this transaction has caused you undue concerns. Please let us

    know if we can be of further assistance.

     

    Kind regards,

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...