Pereiti prie turinio

demjanl

Nariai
  • Pranešimai

    25
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

demjanl Pranešimai

  1. Sveiki,

    Gal kas patartu, teko girdet jog imones vadovas gali issirasyti leidima vaziuoti i kitus rajonus, taciau neradau jokios info kaip tinkamai ta padaryti.

    Situacija tokia, jog esu imones vadovas, veikiancios A mieste, taciau atsirado reikalas vykti i miesta B pirkti inventoriaus, is fizinio zmogaus, be to kartu vaziuos draugas (sunkvezimio vairuotojas). Kokiu budu galima issirasyti sau bei vairuotojui "leidima" ? :)

  2. Sveiki, nezinau ar i tema,bet:

    Naujai atidaryta MB yra ne PVM moketoja, perkame inventoriu bei zailiavas is tiekeju, pas tiekejus kainos nurodytos EUR+PVM . Ar tokiu atveju reikia pardaveja informuoti jog perka imone ne PVM moketoja ir tuomet pardavejas israso saskaita be PVM, ar pirkti kaina + PVM ir kazkokiu budu susigrazinti? Aciu

  3. Su maisto produkto gamyba tik kiek kitos srities siuo metu domiuosi ir as. Pagrindinis kriterijus tai yra virtuve, kurioje gaminsi, patalpos turi buti komercines paskirties, gyvenamosios netinka, turi atitikt sanitarinius reikalavimus, reikia darytis patalpu planus, isdestymus ir pan., kaip pirma karta darant tikrai nemazai visko reikia, na aisku priklauso i kokiu produktu gamyba orientuosies. Paprastesnis variantus butu isisnuomoti virtuve, kuri jau vykde panasia veikla, o isirenginejant nuo nulio yra imoniu kurios padeda biurokratiniais reikalais, leidimu gavimais. Kiek teko kontaktuotis tai kainos nera kosmines., kaip pavyzdys - gastrostandartas.lt .

    Cia tas VMVT supaprastinimas kai galima gaminti komerciniu tikslu namuose yra labiau skirtas "namu seimininkems" kurios nori prisidurti kepdamos laisvu laiku tortus ar pan., nes yra smarkiai apriboti kiekiai kiek ko galima pagaminti, tai kaip suprantu tavo veiklai netiktu. Zinoma ir cia yra niuansu, tarkim reiketu atskiro saldytuvo ir t.t. , produkcija turi buti atskirta nuo asmenines virtuves.

  4. Dešiniavairius galima registruot :D :D :D Parodyk man bent vieną priregistruota. Arba prigeristruok mano, duodu 1k€.

    https://www.regitra.lt/lt/paslaugos/transporto-priemones/ka-butina-zinoti-apie-transporto-priemoniu-registracija-po-brexit/desiniavairiu-registracija

    Yra papildomu reikalavimu, todel eilinio triperio tikrai neverta knistis registruojant, bet esme tame jog REGISTRUOTI GALIMA . Ir savo akimis esu mates gatvese registruota desiniavari. Taip kad nekalbam nesamoniu.

    daznai, jau koks 10 metu virsiju leistina greiti Lietuvoje, nuo 10 iki 30 km/h, ir niekad joks mentas nera pagaves.Ka cia snekat apie kazkokias baudas uz greiti :) Kazkas panasaus

    Radai ka sulygint. As sakau kad n kartu teke buti sustabdytam ir nera buve jokiu problemu, JEIGU automobilis turi visus reikiamus dokumentus. Prie ko cia tas greitis?

  5. Apie kokias baudas del "vairo desineje" kliedit cia? Jau 3 metai aplamai kaip galima desiniavairius registruoti lietuvoje.

    Teoriskai gali 90 dienu vazinet, o praktiskai tai kaip ir kazkas minejo jei galioja MOT ir draudimas UK arba LT tai vazinet gali drasiai ir negausi baudos tikrai, daznai tenka vazinet su anglais lietuvoje ir niekad joks mentas nera prisikabines.

  6. Sveiki,

    Pradedu vykdyti veikla MB, taciau kai kas neaisku - parduodu pirmaja preke, israsau saskaita-faktura (ne pvm, nes dar nepasiekiau 45000), pagal sablona, pirkejas, kita imone siuo atveju atlieka pavedima ir apmoka mano nusiusta saskaita.

    Taciau kaip ir kada man reikia itraukti sia saskaita i "buhalterija" ? Kadangi pirmus pora menesiu imone tures tik 1-2 pardavimus max i menesi, todel buhalteres dar nesisamdau. Ar viskas yra suvedama mokestiniu metu gale, ir man dabar uztenka tik laikyti atsispausdinta savo pirkejui israsyta SF? Aciu

  7. Sveiki,

    Eksperimentuodami sukureme uzkandi, augalines grudines kilmes, kurio bent jau panasiu analogu lietuvos rinkoje nera.

    Planas - savo produkta is namu virtuves "perkelti" i parduotuviu (pradzioje smulkiu) lentynas.

     

    Renku informacija, taciau galbut yra susidurusiu su panasia situacija realybeje ir galetu pakomentuoti/patarti ?

    Bendras vaizdas +- aiskus:

    1)juridinio asmens sukurimas

    2)reikalingos komercines patalpos, atinkancios higienos ir kitus reikalavimus (kogero lengvesnis kelias issinuomoti tam paruostas patalpas vykdziusias panasia veikla)

    3)produkto maistines vertes,galiojimo laiko tyrimas. ta atliktu VMVT.

    4)maisto gamybos projektas - kokie reikalavimai siam dalykui norint gauti VMVT palaiminima?

     

    Galbut kasnors pataisytu punktus arba papildytu. Manau si informacija butu daug kam aktuali.

    Aciu

  8. Visiskai teisingai pildai lietuviska pirkimo pardavimo sutarti ir naudoji paskutinio savininko duomenis. Siuo atveju bus lietuvio imone

    Ten nera imone lietuvio o lietuvio vardas pavarde ir jo italiskas adresas . Lietuviska PP netinka nes asmens kodo reikia joje. Italisko sablono nerandu internete, kiek girdejau vokiska pildyti galima "kauferi", ar tinka toks variantas?

  9. Nelabai suprantu ko tu klausi.

    Tu pirkai jau parvaryta auto ir nori tvarkingai susitvarkyt pirkimo pardavimo sutarti? ar nori ja parduot?

    As pirkau parvaryta ir noriu prisiregistruot savo vardu lietuvoje. Italiskam tech pase yra savininko buvusio duomenys ir lietuvio, ten kur exporto duomenys priklijuoti. Nuo kurio man dabar rasytis kad pirkau? :) Ir niekur nerandu sablono italisko pirkimo-pardavimo sutarties, ar galima tarkim vokiska "kauferi" pildytis?

  10. Gal galit kas patart kaip tvarkingai uzpildyti pirkimo-pardavimo sutarti auto atveztai is Italijos? Tech pase yra italo duomenys ir kitoje puseje exporto zyma su lietuvio duomenimis kuris veze i lt. Tai nuo kurio man rasytis "kauferi" ? Ir ar butina italiska kauferi ar tinka ir kitos salies?

  11. Šneki kaip politikas. Žmonės visada renkasi brangiausią auto kokį gali įpirkti ir taršos mokestis nieko nepakeis. Jei žmogus turi 2k mašinai, tai įvedus taršos mokestį jis vistiek turės 2k mašinai, tik jau turės rinktis pigesnę, kadangi dar reikės palikti taršos mokesčiui, taigi pagal logiką nupirks dar senesnę ir terš labiau. Taip pat tikėtina, kad vietoje benzininio pirks dyzelinį, nes jiems bus mažesni mokesčiai, taigi terš dar labiau. O visokie entuziastai, kuriems auto yra daugiau nei transporto priemonė, kurie perka senus galingus auto - taršos mokestis neprivers jų rinktis už tą pačią kainą naujesnius žemesnės klasės modelius. Jie ir taip pasiryžę išleisti tūkstančius remontams ir tiuningui, per kelias savaites kurui išleidžia daugiau, tai tas mokestis lašas jūroje.

    O perekūpai vistiek mokesčio nemokės, taigi didelių rinkos pokyčių nebus.

     

     

    Nuo 4 iki 15k, priklausomai kokios komplektacijos nori ir kas tau yra "tvarkingas".

     

     

    Niekas nevažiuoja, sienos uždarytos. Nebent koks tralistas galėtų pažiūrėti, bet tokia ten ir apžiūra pas juos, kosmetiniai defektai ir vedasi-važiuoja.

    Tai kad kaip tik atvirksciai, dyzeliniams zymiai didesnis mokestis bus.

  12. Tai palieku tau visas rimtuoles. O man palik visas palaidas cioces, visokias manikiuristes, kirpejas, grozio atstoves labai myliu :) Kad tu zinotum kiek cia ju daug ir koks pasirinkimas vienoj vietoj :D

    Prie ko cia rimtuoles, pilna gatvese, baruose ir pan., tu cioliu (neskaitant karantino), tikriausiai tokiem "tinderistam" kalbos dovana laikinai dingsta gatveje panele ar bare pamacius grazia , ir vienintelis budas uzkalbinti tik per klaviatura :D

  13. Nebuna verslu be riziku. Kas pradejo auginima ir turi neparduotus kazkokius kiekius tai Jus ne i Delfi rasykit( delfis nepardavimu portalas) o raskit keli augintojai ir pasisamdykit rimta pardaveja. Sumokèsit po keliasdesimt euru bet suzinosit realia padeti. Perka kas nors juos ar ne. Jei perka tai uz kiek. Ir bus aisku auginti toliau ar ne. Kiek seku FB diskusijas tai ten yra “bobu turgus” bet yra ir labai gudriai viska daranciu ir turinciu kazkokio kiekio pardavimus. Tokiame versle esminis reikalas yra PARDAVIMAS o pardavimus sugeba daryti ne augintojas o tikras PARDAVEJAS. Ir spaudoje ir FB yra info kad atsidare keletas perdirbimo imoniu fabriku. Kazkaip laika skirti ne komentaru rasymui ir dejavimui o iśeities ieskojimui. Yra lt net imoniu kurios siulo uz kazkokia suma istirti Europos rinkos paklausa tam tikriems produktams. Cia bus kaip su sraigem: is 100 augintoju po 2-5 metu isliko 10 augintoju ir pora perdirbimu uzsiimanciu imoniu. Ir beje jie gyvuoja super gerai. Tai nosytes aukstyn ir i pardavimo kanalu paieskas visi:)

    Seku ir as sia veikla, bet pradzia buvo tokia, jog siam produktui yra DEFICITAS visoje EU ir tik auginkit, ir is jusu paciu viska supirks/surinks, bet kiek matau taip nera.

    Ir jeigu lietuvoje yra atsidare jau net ir ne vienas perdirbimo fabrikas (kiek yra info viesoje erdveje, visi fabrikai dar tik "planu" stadijoje ateityje) tai tikrai nereiketu stebuklingo marketingisto , o tiesiog pacios imones turetu supirkimo taskus ar pan.

    Nezinau ar cia tie "gudrus" pardavejai, bet skelbimuose didzioji dalis issiparduoda inventoriu , ir saldytos svirplienos gali rasti uz savikaina, tarkim pigiausiai kas yra parduodama 10e/kg,teoriniais skaiciavimais ir viska darant tvarkingai mokant mokescius tai yra +-savikaina. O kur dar patalpos/irangos bei inventoriaus nusipirkimas kas yra xxxx EUR. ?

  14. Rusijoj jie daug turi JDM automobilių, Focus RS, M3 E46 ir t.t kur Europoje beprotiškus pinigus moką. Bet va niekaip dar iki Rusijos neteko davažiuoti. Iš Ukrainos ar Baltarusijos teko pirkti :)

     

     

    Bet manau ir toje pačioje Rusijoje yra gera naudotų automobilių rinka.

    O kiek papildomai gaunasi mokesciu is Baltarusu auto perkant, jei gerai galvoju tai PVM+muitas? Viskas pasienyje tvarkoma ar cia isivezus jau pries registruojant?

  15. Kaip Rusijoje su naudotų automobilių verslu? Kokius automobilius apsimoka importuoti į Rusija iš ES? Kaip Rusai žiuri į daužtus automobilius iš USA? Kokie einamiausi modeliai ir iš jų galima geriausiai uždirbti? Kaip Rusai perka automobilius ar reikalauja kokių nors garantiju, moka banko pavedimu ar viską grynais? Ar pas juos yra kokie mokesčiai automobiliams?

     

    Pats 7 metus vežu naudotus automobilius į Italija parduoti, bet visad mane domino Rusijos rinka ir kaip kas ten.

    Manyciau atvirksciai - galbut galima is RUS i LT/EU vezti kai kurias auto, teko nemazai matyti Rusijos periferijose jaunimas "drozia" senus vokiskus auto, kaip pvz e30 BMW, manau siai dienai jie ten verti mazdaug lauzo kainos, o LTU daugmaz parestauruoti jau ir geru pinigu verti.

    Taip pat ivairus seni sovietiniai modeliai, pvz GAZ 69 kogero turetu ten pigus buti, pas mus "atkalti" kainuoja panasiai kaip apynaujis auto :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...