Pereiti prie turinio

lukasijus

Nariai
  • Pranešimai

    51
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

lukasijus Pranešimai

  1. Ir štai, ką gavau dabar.. Išvis pasimečiau:

     

    How would you like to resolve this issue?

     

    1.I have shipped the item and I can provide proof that the item was shipped through an approved shipper to the address on the Transaction Details page.

    2.I have not shipped the item and I will refund the payment.

    3.I have refunded the payment for this transaction.

     

    Nieko aš išvis jam nesiunčiau, tai gaunas, kad kažkiek tinka tik trečias. Nu bet čia visiškai nesąmoninga sistema.

  2. Sveiki, nežinau, ar čia pataikiau, bet pardaviau internetu World Of Warcraft account'ą, pinigus į PayPal gavau, o dabar rašo, kad jie laikinai įšaldyti, nes lyg ir apgavau pirkėją, ar kažkas panašaus. Va ką gavau ir dabar turiu pasirinkt, ką jiem atsakyt:

     

    Status :Waiting For Seller's Response

    Please provide some additional information about this transaction.

    1. I have not shipped the item yet.

    2. I shipped the item(s) and can provide tracking information.

    3. The buyer has already been refunded and I can provide proof of the previous refund.

    4. None of these options apply to me.

     

     

    PayPal will review the information and determine whether the claim can be closed.

     

    Thank you for your cooperation.

     

    Ir man čia nei vienas netinka, net nežinau, ką daryt, kad atgaučiau tuos pinigus. Gal kas galit padėt?

  3. Sveiki, nežinau, kur rašyt, bet čia man tokia bėda nutiko. Pardavinėjau World Of Warcraft account'ą, lyg ir pardaviau, viskas normaliai, gavau pinigus, bet va dar tą pačią dieną PayPal rašo, kad lyg ir bandžiau apgaut pirkėją ir tie pinigai yra užšaldyti. Va, ką rašo:

     

    Please provide some additional information about this transaction.

    1. I have not shipped the item yet.

    2. I shipped the item(s) and can provide tracking information.

    3. The buyer has already been refunded and I can provide proof of the previous refund.

    4. None of these options apply to me.

     

     

    PayPal will review the information and determine whether the claim can be closed.

     

    Thank you for your cooperation.

     

    ir nežinau dabar išvis, ką daryt, nes nei vienas variantas čia man netinka. Nei aš jam siunčiau ką nors, nei ką. Gal galit padėt?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...