Pereiti prie turinio

AuDi77

Nariai
  • Pranešimai

    0
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Naudinga
    AuDi77 sureagavo į Jeras Autobusų parkas   
    Dirbu šioj sritį. Jei trumpai - regliarūs maršrutai tarp savivaldybių, galimi tik per viešuosius pirkimus, didžioji dalis pelningų maršrutų yra pas Kautra arba miesto autobusų parkai valdo, kurie licencijas maršrutams pratęsinėja ir naujų konkursų praktiškai neskelbia, čia jau ir konkurecijos tarnybai raštus rašome, kad nauji žaidėjai visada už borto lieka. Nemaža dalis tokių konkursų jau iš anksto turi laimėtojus.
    Užsakomieji važiavimai - kaip ir rašė, senų autobusų niekas nebenori, visi nori Euro 6, bet už jų nuoma nori mokėti, kaip už seną autobusą. Pagrindiniai klientai, tai atvykstamojo turizmo kompanijos arba agentūros, kurios organizuoja keliones į EU. Labai sezoninis reikalas, nuo Lapkričio iki Vasario pabaigos praktiškai štilis rinkoje (neskaitant naujų metų laikotarpio). Sezono metu darbo tiek, kad autobusai praktiškai negesinami, atvyksta į boksą, susitvarko ir out. 
    Užsakomieji reguliarūs vežimai - niekas nenori mokėti  gerų pinigų, tad važiuojant su senu transportu tenka jį dažnai taisyti, remonto kaštus paskaičiavus, sudėjus kuro kaštus, bei gaunamas pajamas, gali uždirbti tik ant kiekybinio pervežimo skaičiaus, o ne po keletą važiavimų. 
     
    Didžiausia rizika - autobusų gedimai, kai parkas 100+ autobusų jie genda praktiškaia kiekvieną dieną, nepriklausomai naujas ar senas autobusas, o dar įvertinant tai, kad patys vairuotojai juos daužo ir gadina,  važiuojant su žmonėmis, sugedus tolimiausiame taške nuo bazės, nepasakysi, kad turi palaukti parą, kol atvyks kitas arba sutvarkys šį, tokiais atvėjais išlaidos autobuso remontui siekia kosminius skaičius.
    Esminiai kintamieji uždarbio skaičiavime - žmogiškieji ištekliai, kurių šiuo metu rinkoje praktiškai nėra, kuro kainos, transporto remontai.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...