Pereiti prie turinio

shachar mor

Nariai
  • Pranešimai

    1
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

shachar mor Pranešimai

  1. inserv.lt Norėjau nusipirkti vejapjovę. Prieš pirkdamas išsiunčiau elektroninį laišką į svetainę ir paklausiau ar prekė yra sandėlyje ir yra ? Ir kiek metų garantija? Jie atsakė taip, prekė yra sandėlyje ir jai suteikiama dvejų metų garantija. Tik tada sumokėjau ir užsakiau. Praeina 4 dienos ir atsiunčia man laišką, kad patikrino sandėlyje ir turi įrenginį kad sulaužyta. Taigi ką tu painioji smegenis? Kliento klaidinimas ir melavimas? Jie man pasiūlė nusipirkti kitą gaminį juodos spalvos. Aš atsisakiau ir jie paprašė duoti jiems vieną dieną pasitikrinti su kitais paslaugų teikėjais. Žinoma, jie man net negrįžo. Išsiunčiau jiems laišką ir paprašiau atšaukti užsakymą. Jie paprašė manęs užsirašyti sąskaitos numerį kreditui (kaip jie nežino) iš į kurią sąskaitą buvo sumokėta... Aš juos išsiunčiau. Jie net nepatvirtino, kad gavo ir mandagiai atsakė. Praėjo 4 dienos, o pinigų sąskaitoje nematau. Išsiunčiau jiems el. laišką ir iki šiol esu šokiruotas jų atsakymo!!! Jie man parašė, kad grąžinimus atlieka kiekvieną penktadienį ir kad turėsiu laukti penktadienio – savaitę ir dar dvi savaites, kol pamatysiu pinigus savo sąskaitoje. Tiesiog neįtikėtina! Bet kuri save gerbianti įmonė ir vieta niekada taip nesielgia su klientu ir grąžina visą pinigus kartais iš karto ir maksimaliai per 1-3 dienas ir nelaiko kliento bei jo pinigų įkaitais ir netrukdo jam įsigyti prekės iš kitos vietos per laikotarpį. šį kartą. Jie prarado mane amžiams! Niekada daugiau prie jų neprieisiu! Šie nešvankūs nusikaltėliai man pakenkė ir sukėlė didelių dvasinių ir finansinių kančių – per šias 3 savaites prekės kaina išaugo (šis sezonas jau arti) beveik 100 eurų. Tie, kurie nenori susižaloti ir mokėti brangiai bei bandyti laimę – nesiartinkite!

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...