Pereiti prie turinio

aKi

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    161
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

aKi Pranešimai

  1. Sveiki, pirkčiau veikiančią kurią nors iš šių motininių plokščių:

     

    1) ASUS A8N32-SLI Deluxe

    2) ASUS A8N-SLI Deluxe

    3) ASUS A8N-SLI Premium

    4) ASUS A8N-SLI SE

    5) ASUS A8N-SLI

    6) MSI K8N Diamond Plus

    7) MSI K8N SLI Platinum

    8) DFI Lanparty NF4

     

    Jeigu turite pasiūlymų - rašykite PM, dėl kainos susitarsime.

  2. Labas, sutinku su tavo nuomone, tačiau ar gali paaiškinti ką šitas pavyzdys turi bendro su Unreal varikliu,

     

    Viskas kurta UDK, tik Flash pagalba tai gali veikti naršyklėje. Tiesiog gabalas Unreal variklio perrašytas naudojantis Flash.

     

    Jeigu žaidimuose, kodėl niekas nekuria tokio lygio žaidimų, nes pavyzdys yra tikrai nežmoniškai įspūdingas, pusvalandi pravaikščiojau aplinkui galvodamas juk su tokiais dalykais ir kažką panašaus kaip mažesnio lygio Skyrimą susukt galima...

     

    Stage3D yra palyginti labai jauna technologija, dėl to sudėtingesnių ja kurtų 3D žaidimų yra labai mažai. Net Adobe showcase kolkas skurdokas.

  3. Taip, jei flash'as nestos vietoj, gali pralenkti HTML5 and friends. Kita vertus, įsivaizduoju tai kaip technologiją, kuri nelabai ką turi bendro su webu, išskyrus kažkokį JS api ir klijuoti tą jau turi pats

     

    Būtent. Flash jau seniai nebe išskirtinai web technologija. Gi galima deploy`inti tiek Flash Player, tiek Adobe AIR. Ir tą labai gerai paįliustruoja Adobe žingsnis nutraukti Flash Player palaikymą mobiliuose įrenginiuose, kadangi tuo pačiu Flash galima tiesiog sukurti appsą ir jį naudoti vietoje to, kas veiktų naršyklėje.

  4. Citata iš Flash Roadmap`o:

     

    Increasingly, rich motion graphics will be deployed directly via the browser using HTML5, CSS3, JavaScript and other modern web technologies. While the primary role of Flash Player as an engine for innovation on the web remains the same, what it is used for will change. Adobe believes that the Flash runtimes are particularly and uniquely suited for two primary use cases: creating and deploying rich, expressive games with console-quality graphics and deploying premium video.

     

    Ir aš pilnai pritariu tokiems jų tikslams. Dabar ir su HTML5 + JS galima nesunkiai kurti video/audio/etc komponentus tinklapiams. Didžiausias pliusas, aišku, kad nereikia plugino. BET, kurti aparatiškai spartintus 3D/2D žaidimus būtų vienas vargas, kadangi JS lėtas, nepatogus (prototipinis, o ne klasėmis ir paketais remtas OOP), kyla suderinamumo problemos tarp naršyklių, senos naršyklės taip pat kiša koją, be to nėra IDE su patogiomis debug`inimo galimybėmis. Tuo tarpu Flash atveju turi Java-alike OOP programavimo kalbą, patogų IDE (Flash Builder) su plačiomis debugg`inimo galimybėmis, be to krūvą paruoštų bibliotekų (Sockets, P2P, DataStreaming, 2D animation), kuriomis naudojantis nereiks tikrinti kaip viskas veikia skirtingose naršyklėse. Taip kad žaidimams Flash ir tik Flash, vien jau dėl to kad sutaupo labai daug laiko.

     

    Bene didžiausias pliusas galingas 3D grafikos apdorojimo įrankis kur kas lenkiantis WebGL.

     

    Stage3D nėra kažkuo ypatingai geriau nei WebGL, jie abu paremti OpenGL ES. Pagrindinė WebGL blogybė yra ta, kad jam programuoti reikia JS. Kitavertus WebGL šiuo metu patogesnis už Stage3D tuo, kad šeiderius galima programuoti GLSL, o ne tuo Adobe specifiniu asembleriu.

     

    Viskas viename t.y. grafikos kūrimo įrankis, AS panelė, biblioteka. Nors dabar CS6 jau turi funkciją konvertuoti animacijas į HTML5 formatą,

     

    Vienas vargas programuoti Flash IDE. Tam skirtas Flash Builder. Nebent kuri paprastučius 2D žaidimukus.

  5. Norėčiau kažko, kas būtų įdomu, turėtų nemažai galimybių ( net ir grafinių galbūt ), bei būtų galima, kad ir Windowsu aplinkoj dirbt. Didelis pliusas - Paklausa :)

     

    Labai nekonkretu. Tarkim, visiškai neaišku, kas tos grafinės galimybės. Siūlau konkrečiai nuspręsti ką nori daryti, kadangi pasirinkimų daug. Web programavimas serverio/kliento pusėje, RIA, desktop programos, kurias dar galima išskirstyt į žaidimus ar vienokio ar kitokio tipo taikomasias programas, mobilios aplikacijos. Ir visus mano išvardintus pasirinkimus galima skaldyti dar smulkiau. Apie paklausą siūlau galvoti tik tada, jei toji paklausi sritis tave traukia, kitu atveju gaunasi savęs kankinimas, kadangi nieko nėra blogiau nei žmogus, dirbantis tai, ko nemėgsta.

  6. Jei visi trys blokai dabar turi uždėtą float: left, būtų galima teksto ir selecto blokus įdėti į vieną divą ir jam uždėti float: left, o jo viduje esantiems abiems elementams float: right. Čia paprasčiausias variantas. Dar yra toks dalykas kaip CSS media types. Taip pat galima serverio pusėje patikrinti kas per naršyklė ir tada pridėti atitinkamą CSS klasę.

  7. Jei pats pirmas, tai už kokiu 70% kitų pirmų blynų geriau. Spalvų gama akies nerėžia, plika akim matomų neaiškių artifaktų irgi nėra, o tai jau pliusas. Kitavertus, meniu panaudotas glow netinka, be to web dizaine tekstui nedėčiau anti aliasing, kadangi naršyklės nelabai jį palaiko (nebent tas tekstas bus paveiksliuke). Justify didesniems teksto šmotams irgi nepakenktų.

  8. 3/10. Kaip reference, pusė velnio, bet moko ne tik, kad žiauriai pasenusių dalykų, bet dar su saugumo klaidom, blogom praktikom ir kt.

     

     

     

    Autorius lyg ir C pasirinko, ne C++. Visual C++ nebandžiau, turėtų ir C eiti developinti su juo, tačiau cplusplus.com moko C++ ir aiškiai neatskiria, kur baigiasi C ir prasideda C++.

     

    Aš viską rašydamas turėjau galvoje, kad verčiau pradėti nuo C++. Ją padoriau įvaldžius, C perprasti būtų nesunku. Gi C++ yra tiesiog praplėsta C. O ir C++ standartine biblioteka žymiai maloniau naudotis nei C.

     

    Turiu dar vieną klausimą, pristatomajame C++ Visual 2010 video filmuke buvo kalbama apie šio produkto aktyvacija. Jei gerai supratau, tai jei neaktyvuoji, nebus papildomu, darbą lengvinančiu ir darančiu patogesnių komponentų(kaip ten buvo sakyta "cool features") Tai kaip ten su ta aktivacija, gal žinot?

     

    Aš naudoju VC++ 2010 Express versiją. Aktyvuotis paprašo berods po mėnesio, bet aktyvacija nemokama. Yra ir ne Express versija, ten visko daugiau, bet mokama. Mokymuisi pilnai užteks Express, kadangi Professional versijoj tik pridėta visokių darbą lengvinančių dalykų, be kurių galima ir apsieiti.

  9. Jei mokysies C ar C++, w3schools tau nereikalingas, kadangi ten jokios mokymosi medžiagos šioms kalboms nėra. O dabar truputį teorijos - C/C++ tu neparsisiųsi. Viskas, ką gali parsisiųsti yra šių kalbų kompiliatoriai, kurie tavo pasirinkta kalba (C/C++) parašytą tekstinį failą pavers į kompiuteriui suprantamą formatą, Windows atveju - .exe failą, kurį galėsi paleisti. Paprasčiausiu (ir labai nemaloniu pradedančiam programuotojui) atveju reiktų rašyti kodą kad ir tuo pačiu Notepad, o tada kompiliuoti, naudojantis komandine eilute. Šitą dalyką galima apeiti naudojant kokį nors IDE (Integrated Develompent Enviroment) - tai programa, kuri leidžia visą komandinės eilutės magiją atlikti naudojant grafinį interfeisą - trumpai tariant - įsijungi IDE, parašai kodą, spaudi gražų 'compile' mygtuką ir tavo programa jau veikia.

     

    Tiek teorijos. Pradžiai tamstai rekomenduočiau atsisiųsti ir įsirašyti Microsoft Visual C++ (MS kurta C++ IDE, kartu su kompiliatorium) ir eiti į cplusplus.com ir ten važiuoti per visus tutorialus iš eilės.

  10. Taip, Delphi galima sukurti ne mažiau nei kokia C++, tačiau viskas galų gale susiveda į bendruomenę ir palaikymą. Tarkim, beprogramuojant iškilus kokiai problemai žymiai lengviau rasi atsakymą Javai nei Delphi. Kitaip sakant - kuo populiaresnė kalba, tuo lengviau ir greičiau vyksta pats mokymasis.

     

    Tad siūlau tiesiog mesti tą Delhi ir pasiimt kokią nors kitą populiaresnę kalbą, priklausomai nuo skonio: C++, Java, C#... Tada pradėti mokytis pačią kalbą, nelendant į 3D/2D grafikos mišką. Procedūrinis programavimas, objektinis programavimas, paprastesni dizaino šablonai. Tai įsisavinus galima pradėti dirbti ir su grafika. Vėlgi, pagal skonį reiktų pasirinkti ar nori kasptytis nuo pačio "dugno" - DirectX/OpenGL arba imti jau paruoštą aukšesnio lygio biblioteką ar variklį (Unity, UDK). Taip paeiliu viską mokytis būtų tikrai greičiau nei iškart pulti kurti žaidimo be pakankamo bendro pasiruošimo.

  11. Nelabai aišku apie kokiems žaidimams skirtus modelius klausi. 2D ar 3D? Pavyzdžiui 2D žaidime veikėjo animacijoms gali būti naudojami sprite`ai, kai viename paveiksliuke sutalpinama daug animacijos kadrų. o tada veikėjas animuojamas rodant tam tikrą paveiksliuko dalį ir palaipsniui keičiant tos matomos dalies koordinates. Pats paveiksliuko turinys gali būti tiek ranka pieštas, tiek generuotas kokia 3D modeliavimo programa. Pavyzdukas

    .

     

    O šiaip, norint kurti 3D/2D žaidimus dažniausiai reikia neblogų programavimo įgūdžių bei matematinių žinių (geometrija, trigonometrija, vektoriai ...). Na, bent jau programavio žinių tai tikrai, nes pačią matematiką įsisavinti galima ir jau kažką kuriant.

     

    PS. Delphi yra pasenusi ir nepopuliari programavimo kalba.

    PPS. Labai geras info šaltinis žaidimų kūrimo tematika: http://www.gamedev.net/page/index.html

  12. Priklauso nuo poreikių. C++ greitesnė, bet reikalauja daugiau darbo, Java atvirkščiai. Abejoju, kad rašysi kažka super sudėtingo (tiksliau kažką, kam tikrai reiktų C++ greičio), siūlau Java. Arba Python. Arba Ruby. Ps. Su požiūriu 'oj, kažkas neveikia, teks programuoti kita kalba' toli nenuvažiuosi. ;)

  13. Prieš porą metų darbinausi vasarai .net programuotoju taipogi be jokios patirties toje srityje. Irgi davė tokius pačius testukus kaip ir tau. Dirbti sunku nebuvo, kadangi žalias programavime nebuvau, tiesiog .net platforma buvo naujiena. Bet jau darbas toks nuobodus buvo, kad roviau iš ten po poros mėnesių - grynas grindinimas kuriant templeitus e-shop`ams, be jokios kūrybos. :)

  14. Ne į temą, bet vardan švaresnio markup`o:

    • div pagal nutylėjimą yra block tipo elementas, todėl CSS`e nereikia nurodyti jo kaip block.
    • ar būtina talpinti h1 elementus div`uose? gal užtektų tik krūvos vienas po kito einančių h1?
    • Pagal gero SEO principus puslapyje turėtų būti tik vienas h1 elementas. Subjektyvu, bet apmąstyti verta, nors kitavertus jei darai kažkokį iš išorės nepasiekiamą puslapį (members area) - gal ir neaktualu.

  15. Sorry kad įsiterpsiu o C++ eis panaudoti naršykliniame žaidime?

     

    Taip, jei tik ja pasirašysi HTTP serverį.

    Dar pridursiu, jog nebūtina iškart pulti prie C++, gi yra Java ir panašios kalbos, kuriom rašant susitaupys daug laiko. Iš esmės viskas susiveda į tai, kiek klientų vienu metu reiks palaikyti ir apskritai kokia serverio paskirtis.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...