Pereiti prie turinio

Ratas

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    794
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Ratas Pranešimai

  1. Parduodu domeną OnMe.lt (mano nuomone puikiai tinka įvairiems e-komercijos projektams, ypatingai prekiaujantiems dėvimais dalykais, rūbų "brandui" ir pan.).

     

    Registruotas: 2011 metais! (realaus projekto ant jo niekada nebuvo).

     

    Preliminari kaina: 500 Eur

  2. Nemokamas internetinis seminaras vyks 2021.04.13 13 val. Būtina registracija.

     

    „MakeCommerce" kartu su skaitmeninės rinkodaros profesionalu Giedriumi Morkūnu kviečia Jus prisijungti prie nemokamo internetinio seminaro, kurio metu pristatysime temą elektroninės prekybos savininkams – kaip iššvaistomas internetinio marketingo biudžetas bei kaip išsiaiškinti ar Jūs jo nešvaistote.

     

    Jei investuojate į reklamą ir jums vis dar kyla klausimas "Kiek verta investuoti į Facebook reklamą", esate teisingame kelyje į marketingo biudžeto švaistymą. Pranešimo metu sužinosite 5 būdus, kaip greitai ir efektyviai iššvaistomas internetinio marketingo biudžetas.

     

    Seminaro temos:

     

    • Techninis auditas – ar turite duomenis, kurie parodo jūsų marketingo efektyvumą?
    • Strateginis auditas – ar turite reikiamą informaciją pelningumo didinimui ilguoju laikotarpiu?
    • Klientų pritraukimo auditas – ar žinote kiek galite išleisti vieno kliento pritraukimui ir kokiais kanalais tai padaryti su maksimaliu ROMI (Return On Marketing Investment)?
    • Taktinis auditas – ar žinote į ką atkreipti dėmesį populiariausiuose internetinės reklamos kanaluose Google ir Facebook, siekiant padidinti kanalo efektyvumą?

    Nemokamas internetinis seminaras vyks Lietuvių kalba, būtina registracija.

     

    Patarimais ir įžvalgomis dalinsis skaitmeninės rinkodaros profesionalas Giedrius Morkūnas (nepriklausomo eMarketingo Audito Centro emarketingoauditas.lt įkūrėjas). Giedrius turi sukaupęs didžiulę patirtį dirbant su gerai žinomais prekių ženklais ASUS, Western Union, Canon, HP, Dove, Teo, imk.lt ir kt. Kaip pat Giedrius sako: „Esu atsiperkančios rinkodaros (Performance Marketing) praktikas, Growth Hacking metodologijos taikytojas, startuolių mentorius Versli Lietuva ir Startup Wise Guys programose. Bet kas svarbiausia – 4 berniukų tėtis!"

     

    Seminaro moderatorius – Eugenijus Toleikis („MakeCommerce" vadovas Lietuvoje).

     

    Registruotis: https://makecommerce...ios-efektyvuma/

  3. Nemokamas internetinis seminaras, kaip plėsti savo elektroninės prekybos verslą į Latviją ir Estiją - jau po kelių dienų!

     

    Seminaro klausyti galės tik 100 užsiregistravusių dalyvių!

     

    Nedelskite, užsiregistruokite dabar: (https://makecommerce.lt/internetinis-seminaras.../)

     

    Mintimis ir patarimais dalinsis Ivars Erdmanis („MakeCommerce Latvia" vadovas Latvijoje), Kuldar Kullasepp („Maksekeskus" Verslo plėtros ir rinkodaros vadovas Estijoje), Kristo Kõivumägi („Omniva Estonia" pardavimų vadovas), Donatas Gudelis („MakesYouLocal" vykdantysis direktorius Baltijos šalyse).

  4. MakeCommerce" kviečia Jus prisijungti prie internetinio seminaro, kurio tikslas - suteikti įžvalgas apie Latvijos ir Estijos elektroninės prekybos rinką. Seminaras, skirtas prekybininkams, galvojantiems išplėsti savo verslą Baltijos šalių regione.

     

    Mintimis ir patarimais dalinsis Ivars Erdmanis („MakeCommerce Latvia" vadovas Latvijoje), Kuldar Kullasepp („Maksekeskus" Verslo plėtros ir rinkodaros vadovas Estijoje), Kristo Kõivumägi („Omniva Estonia" pardavimų vadovas), Donatas Gudelis („MakesYouLocal" vykdantysis direktorius Baltijos šalyse).

     

    Seminaro temos:

    Latvijos ir Estijos elektroninės prekybos rinkos ir ateities tendencijų apžvalga

    Kokių atsiskaitymo būdų reikia prekybininkams, norint sulaukti sėkmės?

    Kaip pirkėjai nori, kad pirkiniai būtų pristatomi?

    Kokią svarbą užima klientų aptarnavimas ir tinklapio lokalizavimas?

    Koks rinkodaros stilius ir taktika veikia geriausiai?

     

    Kaip „MakeCommerce" paslaugos gali padėti pasiekti sėkmės?Internetinis seminaras vyks anglų kalba, būtina registracija.https://makecommerce.lt/internetinis-seminaras-internetinio-verslo-pletra-i-latvija-ir-estija-nuo-ko-pradeti/

     

    Webinaras nemokamas.

  5. Parduodu 100 vnt moteriškų drabužių (suknelės, palaidinės). vnt kaina 4 eur (savikaina 8-12 eur. Tad geras deal'as turintiems drabužių parduotuves, ar ketinantiems pradėti prekiauti). Rūbai nauji, supakuoti, kokybiški. Nuotraukas ir likusius dydžius galima peržiūrėti www adresu: onme.lt (Atskirai galiu parduoti ir el. parduotuvės domena, bei pačią el parduotuvę).

  6. Parduodu elektroninę parduotuvę su prekių likučiu pigiau savikainos.

     

    1. ~100 vnt moteriškų drabužių, kurių savikaina ~1000 eur, (pardavinėti galima po 15-30 eur)

    2. Paruoštą elektroninę parduotuvę (Woocommerce)

    3. Labai gerą domeną, tinkanti mados prekėms.

     

    Viso projekto kaina - NULEISTA IKI 500 eur.

     

    Projekto adresas: www.onme.lt

  7. Po el. parduotuvės uždarymo parduodu likusius neparduotus, naujus, moteriškus drabužius. Pagrinde suknelės (yra keletas megztinių, keletas sijonų).

    Dydžiai pagrinde M (50 vnt), L (26 vnt), S (11 vnt), XL-XXL (20 vnt). (Viso 107 vienetai) Suknelės kokybiškos, buvo pardavinėjamos po 30-50+ eurų. Pagrinde lenkų gamybos, keletas Vokietijos.

     

    Parduodu viską iškarto, vieneto kaina 10 eurų.

    Vilnius

  8. Pagal mano skaičiavimus, jei klientas generuoja 10k€ ir kaip Jus sakėt, vidutinis krepšelis apie 45€, tai pas Jus kainuotų tai 317€+ 20% PVM, pas Payserą, jei tai I kategorijos projektas, kainuotų 77€, jei tai II kategorijos projektas, kainuotų 157€, na ir III kategorijos projektui kainuotų - 792€. Tai vadinasi tik III kategorijos projektas apsimoka pas Jus pereiti.

     

    Sveiki, truputi pakomentuosiu skaičiavimus. Jeigu Jūs darote 10K per mėnesį, PVM jums nebus pridėtas, nes tikrai būsite PVM mokėtojas.

    Darant 10K eurų, su prielaida kad 60% apmokėjimų eis per swedbank, likę per kitus, vid krepšelis 33 eur, kainos būtų tokios:

     

    Make commerce Jūs sumokėtumėte 287 eur (Su standartine kainodara, kuri būtų dar sumažinta darant 10K apyvartą). Mūsų konkurentams sumokėtumėte 289 eurus. Tad mus apsimoka turėti visų kategorijų projektams.

     

    Beje esame itin lankstūs, ir kainą galime minimaliai derinti ir nepasiekus 10K apyvartos.

  9. Po gautų atsiliepimų peržiūrėta kainodara. Ačiū pasisakiusiems.

     

    Nuo šiandienos visiems LT bank-link'ams ir mokėjimo kortelėms 2.3% + 0.19 eur. (vertinant tai kad Lietuvoje 60-70% klientų atsiskaito swed banku, tai tikrai geros kainos, lyginant su konkurentais.).

     

    Jeigu per mėnesį parduodate daugiau nei už 5000 eurų - komisinio kainos dar patrauklesnės.

  10. Nuo pavasario jau SEB ir SWED duoda API nereikia laukti rudens :)

     

    Reikia laukti. Be to dirbame visame pabaltyje čia bankų kiek daugiau, netik seb ir swed.

     

    Ir kiek tau reikalingas tas supportas? Kol susidiegsi visas mokėjimų sistemas, jeigu nemoki? Tai jeigu kas mėnesį leisi po projektą naują ar papildomą, tai per mėnesį laiko tau reikės tik kartą supporto pagalbos. Tai tas supportas kaip ir retai reikalingas. Darant tokią platformą ir konkurentą payserai, tai turi pasiūlyti kuo geresnę kainą, nes tai yra ne svarbus, o pats svarbiausias dalykas, o jeigu jūs mąstot, jog gerai ir taip yra, tai net Jums nebus gerai, nes niekas nepereis ant naujos platformos, kad mokėti daugiau :D

     

    O Jūs dar prie to pačio skaičiuojat kur krepšeliai po keliasdešimt eurų, o ką jau kalbėti apie tuos, kurie po kelis eurus įmokamas renka, tai jiems išvis ten vėjai gaunasi pastoviai daugiau sumokėti už kiekvieną pavedimą.

     

    Ačiū už pastabas!

     

    Kiekvienas naujas žaidėjas yra sveikintinas, jei gali pasiūlyti kažką geriau nei kiti, tačiau sutikime, kad kaina yra vienas iš svarbesnių kriterijų. Ar verslas turėtų rinktis Jūs tik todėl, kad Jūsų aptarnavimas greitesnis? Na nežinau, dirbu su Paysera jau ne vienerius metus, el. paštu pagalba suteikiama per 3h, skambučio pagalba labai dažnai per 30 min išsprendžiama viskas.

     

    Iš makecommerce.lt puslapio: Jeigu Jūsų įmonė yra įsikūrusi Lietuvoje, tačiau nėra PVM mokėtoja, prie mokėjimų apdorojimo komisinių mokesčių bus pridėtas 20% PVM.

     

    :rolleyes:

     

    Pagal mano skaičiavimus, jei klientas generuoja 10k€ ir kaip Jus sakėt, vidutinis krepšelis apie 45€, tai pas Jus kainuotų tai 317€+ 20% PVM, pas Payserą, jei tai I kategorijos projektas, kainuotų 77€, jei tai II kategorijos projektas, kainuotų 157€, na ir III kategorijos projektui kainuotų - 792€. Tai vadinasi tik III kategorijos projektas apsimoka pas Jus pereiti.

     

    Ar aš sutikčiau pas Jus pereiti dėl greitesnio supporto? Nemanau, nes prekės ženklas mažai žinomas, mažai pasitikėjimo juo, vis vien tai liečia gan konfidencialią informaciją (apmokėjimai tiekėjams ir t.t.), na ir manau mokėti dvigubai ar trigubai niekas nepasiryžtų vardan greitesnio supporto, nebent būtų dar ir kitų aspektų.

     

    Jeigu klientas generuoja 10K, gauna individualią kainodarą.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...