Pereiti prie turinio

tomas551234

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    103
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

tomas551234 Pranešimai

  1. Šiandien claimą padarė, kad tipo negavo prekės... Ar verta paypalui aiškinti, kad prekė buvo be jokio shippingo ? Nes jaučiuosi, jog jis kaip ir nesąžiningai elgiasi. Atsiuntė per ebay žinutę, jog laimėjo prekę ir aš jam jos neišsiunčiau, todėl norėtų atgauti pinigus.. Paypale claimas su minusu, kuriam jis sako, kad jis "nežinojo nieko".. Taigi paypalas prašo manęs tackingo numerio, arba refundo..

  2. Nežinau, kelios dienos praėjo, nei jis ką nors claimina, nei susisiekia, šaibas senai jau kišenėj laikau.. Man toks įtarimas, kad jis galbūt kokius nešvarius paypal pinigus naudojo ar kažką... nu bet man neminusavo iš tikro, tai nežinau.. ir tai, kad zambios adresas kažkaip keistumų sukelia, aš kaip ir senai girdėjau, kad iš tos dalies juodžiai ten ką tik nori daro internete, gal tiesiog durnas papuolė.

  3. Tai va. Reikalas toksai. Viskas vyksta uk ebayjui. Pardaviau prekę aukcionu pasibaigus laikui, daugiausiai pasiūliusiam žmogui. Jis sumokėjo. Tada pasidarė keista, žmogus su manim nesusisiekia el paštu, paypale jo adresas yra Unconfirmed, tačiau pats paypal verifed non uk. Nepatvirtintas adresas yra kažkur zambijoj (ebay jos adresas toks pats). Ta prasme keista todėl, nes prekė randasi uk, ir parašyta, kad local pickup only, aprašyme irgi parašiau, kad niekur nesiųsiu, pasiimt patys turi.

     

    Pasiskaičiau biškį internete ir lyg supratau, kad man tai nenaudinga? Ko galima tikėtis, ką daryt turėčiau? Ar iš mano pusės viskas tvarkoje?

  4. 23 dieną sumokėjau už prekę. pardavėjas labai delsė išsiųst prekę, bet kai atidariau paypale dispute (27 rugsėjo) tik tada, pardavėjas sugebėjo išsiųst prekę ir pateikė tracking numerį. Praėjus 2 dienom pradėjau galvoti, kodėl pagal tą tracking numerį nieko neranda, jokio siuntinio. Paklausiau pardavėjo, jis pasakė, kad pašto puslapis updeitinsis per max 10 dienų. šiandien yra dešimtoji diena kaip ir, ir vis dar pagal tracking numerį nieko nerodo. Taigi kokia tikimybė, kad pateiktas tracking numeris yra tikras? Ką būtų geriausia daryti toliau? Plėtoti dispute ar tiesiog laukti?

     

    Prekė pirkta per ioffer, "išsiųsta" iš kinijos.

  5. Asmeniškai mėgstu default'ą beveik visur, tai rootinimai visokie ir t.t. nedomina. O, ant samsung galaxy s3 android 4.1.2 jau tikrai yra išleistas, pvz. klasiokas sėdi su networku 3, ir jau gavo senai tos versijos updeitus. Ir šeip, dar prieš naujus netgi mačiau youtubėj, dar keliuose forumuose, kad išleista ji yra.. Drippler appsas taipat pranešinėjo, kad išėjus versija ta jau. Tai galvoju ir nesuprantu, kodėl man neateina :D

     

    O ta prasme, kas minėjo konkrečiai 4 ar 4.1.x versija tai esu atsinaujinęs gal gruodžio pradžioj iki 4.1.1

  6. Tai yra taip, mačiau youtubėj ir dar pilna visur internete, kad jau yra išleisti updeitai telefonui samsung galaxy s3 android 4.1.2 versijos. Pas mane aiškiai rodo 4.1.1 ir bandant updeitinti rašo, kad yra įrašytos naujausios versijos jau. Kažkur skaičiau, kad kiekvienas networkas skirtingai approvina tuos updeitus, bet mano tel nėra pririštas ar kažkas tokio, tai kyla klausimas ar man reikėtų kreiptis į networką ir klausti, ar jie čia ne prie ko? Jeigu ką, networkas yra o2

  7. Buvo ir man panaši situacija su maždaug 500 eur. Bet tikrai nemokėjau aš jiem, kad padengčiau tą neigiamą balansą, tiesiog palikau ramybėj tą acc nes vistiek ūkio banko master card'as buvo nebegaliojantis ir kažkaip praėjus pusei metų pabandžiau prisijungti prie to acc ir kaip supratau jis buvo ištrintas, nes nebegalėjau nei prisijungti, nei su tuo emailu atgauti accounto (iš tikro apsidžiaugiau net, kad taip nutiko). Bet nežinau kaip buvo iš tiesų, nes tada jau nebegyvenau lietuvoje ir nežinau, gal kažkas bandė su manim susitiekti, gal ne. Bet dabar tai acc nebeveikia ir man mažiausiai tas rūpi ;D Ir tau manau reikia nieko nedaryti, palik viską ramybėj, nesijunginėk prie acc ir viskas. Nebent jautiesi apgautas ir tai tau trugdo.

     

    EDIT: ir bėja, gal prieš du kokius mėnesius susikūriau naują acc su savo vardu ir pavarde, paypalą naudoju gan aktyviai, kokas nei užblokuotas nesu nei limitų jokių neuždėjo. (kūriausi su tuo pačiu pc su kuriuo ir seną naudojau, tai nebijok dėl jokių mac ar ip adresų, nusispjaut jiem :D).

  8. Naudoju pats barclay kortelę, tai accounto numeris randasi iškart po vardu. tokiu išdėstimu:

     

    "Vardenis Pavardenis"

    "So-rt-nr" "Accounto numeris"

     

    O tas tavo iban tai... https://www.business.barclays.co.uk/BRC1/jsp/brcscontrol?task=IBANGenerate&site=bbb&value=365&menu=3772 įvedi sort codą ir accounto numerį, ir sugeneruoja tau tą iban. (Pats kątik su savo kortele pabandžiau sugeneruoti - viskas veikia kaip ir priklauso).

  9. Na IŠ DALIES galima sakyti ir taip, tačiau apple manau kaikuriem yra per brangu, o aš (ar bent jau mes) pardavinėtumėmė ŠIEK TIEK mažesne nei rinkos esama kaina, todėl ir klientų ratas būtų didesnis.

    Kas liečia darbą iš mano pusės, tai tinklalapis, dizainas, rūpinimasis klientais, reklama ir visa kt.

     

     

    Wow... Ruošiesi pardavinėti apple produktus ir tikiesi, kad turėsi didesnį klientų ratą, nei jų pačių parduovė? :o To dar nebuvo.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...