Pereiti prie turinio

aslauris

Nariai
  • Pranešimai

    1
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

aslauris Pranešimai

  1. Tarkim vykdau individualią veiklą ir turiu el. parduotuvę - kokius popierius ir kokia forma privaloma pateikti klientui? Aišku, patogiausia man būtų, jei pardavimo dokumentus klientui galėčiau pateikti el.paštu, nes prekės pro mane net nepraeitų (tiekėjas->kurjeris->klientas) ir atspausdintą sąskaitą turėčiau siųsti paprastu paštu. Ar vis tik privaloma pateikti popierinę sąskaitą-faktūrą?

    Bandžiau šiuo klausimu konsultuotis VMI, tačiau konsultantė taip ir nesugebėjo normaliai išaiškinti. Preliminariai supratau, jog klientui vis tik turėčiau pateikti popietinę sąskaitą-faktūrą, kurioje privalomi būtų mano rekvizitai bei parašas.

     

    Gal kas esate patys su tuo susidurę ir tiksliai žinote atsakymą?

    Iš anksto dėkui :D

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...