Tarkim vykdau individualią veiklą ir turiu el. parduotuvę - kokius popierius ir kokia forma privaloma pateikti klientui? Aišku, patogiausia man būtų, jei pardavimo dokumentus klientui galėčiau pateikti el.paštu, nes prekės pro mane net nepraeitų (tiekėjas->kurjeris->klientas) ir atspausdintą sąskaitą turėčiau siųsti paprastu paštu. Ar vis tik privaloma pateikti popierinę sąskaitą-faktūrą?
Bandžiau šiuo klausimu konsultuotis VMI, tačiau konsultantė taip ir nesugebėjo normaliai išaiškinti. Preliminariai supratau, jog klientui vis tik turėčiau pateikti popietinę sąskaitą-faktūrą, kurioje privalomi būtų mano rekvizitai bei parašas.
Gal kas esate patys su tuo susidurę ir tiksliai žinote atsakymą?
El. parduotuvė, IV ir klientui pateikiami dokumentai
Elektroninės parduotuvės ir aukcionai
Sukurta
Tarkim vykdau individualią veiklą ir turiu el. parduotuvę - kokius popierius ir kokia forma privaloma pateikti klientui? Aišku, patogiausia man būtų, jei pardavimo dokumentus klientui galėčiau pateikti el.paštu, nes prekės pro mane net nepraeitų (tiekėjas->kurjeris->klientas) ir atspausdintą sąskaitą turėčiau siųsti paprastu paštu. Ar vis tik privaloma pateikti popierinę sąskaitą-faktūrą?
Bandžiau šiuo klausimu konsultuotis VMI, tačiau konsultantė taip ir nesugebėjo normaliai išaiškinti. Preliminariai supratau, jog klientui vis tik turėčiau pateikti popietinę sąskaitą-faktūrą, kurioje privalomi būtų mano rekvizitai bei parašas.
Gal kas esate patys su tuo susidurę ir tiksliai žinote atsakymą?
Iš anksto dėkui :D