Pereiti prie turinio

Ragius

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    48
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Ragius Pranešimai

  1. Sveiki,

    www.padangynas.lt - naudotu padangu fizine parduotuve iesko zmogaus, kuris uzsiimtu digital marketingu.

    Kol kas visas marketingas yra: elektroninis katalogas tinklapyje su neijungta pirkimo galimybe (kadangi pagrinde parduodami deveti produktai, galimybe pasiziureti pries perkant yra labai aktuali, taciau esant norui, su isankstiniu apmokejimu, per kurjerius pristatoma i visa Lietuva) + autoplius.lt

    Noras yra paboost’inti marketinga, galbut dedant skelbimus i FB marketplace, etc.

    Reiktu zmogaus, kuris pakonsultuotu ir galetu tuo uzsiimti uz sutarta atlygi.

    Lauksiu zinuciu.

     

  2. Sveiki,

    Ar yra tekę naudotis grožio paslaugų bookinimo platforma https://www.treatwell.lt/ ? Siūlyčiau pasidomėti - šiaip visai įdomi istorija ir su šiek tiek lietuviško prieskonio. Startavo kaip Wahanda 2008 metais, 2012 acquirino Salonium (lietuvišką appointment booking'o platformą), 2015 acquirino Treatwell ir taip rebrandinosi. Trumpai, kai prieš kokius 8 metus baiginėjau studijas UK ir bookinausi apsikirpimą per tą platformą negalėjau patikėti, kad grįžęs į Lietuvą po x metų darysiu tą patį (suprasdamas kirpėjų nenorą naudotis technologijomis / mokėti mokesčius / t.t.), bet I was totally wrong ir dabar visą laiką bookinuosi kirpyklą per Treatwell Vilniuje.

    Kur aš suku? Konkurento Treatwell'ui nesiūlau. Bet manau, kad analogiška platforma autoservisams būtų aktuali mūsų rinkai. T.y.: paslaugų katalogas (padangų keitimas, tepalų keitimas, MOT, t.t.), appointment booking ir reviews.

    Kodėl taip manau? Aš manau, kad dauguma jaunų, let's say 20-35 YO žmonių (gal net sakyčiau visiškai target group būtų moterys), neturi supratimo, kur keisti padangas / remontuoti auto. Skambina pažįstamui / tėčiui / kaimynui / giminei ir prašo rekomendacijų. Tada reikia dealinti su autoservisais - skambinti, tartis laiką, kas yra totally inefficient.

    Kokios problemos? Kaip pritraukti autoservisus to join the platform. Manau, kad pradžia bus žiauriai sunki, nes mentalas ten sudėtingas. Bet iš esmės iš pradžių tu už dyką pasiūlai dar vieną sales channel ir duodi jiems backend'e patogią appointment booking platform. Ateityje tikslas, kaip ir Treatwell, kad visi patys norės būti toje platformoje (kaip pvz galiu pateikti vieną geriausių Vilniaus kirpyklų - Woxxx Barbers, kurie iš pradžių nebuvo platformoje, nes ir taip turėjo klientų, bet gale buvo priversti joinint, nes visi klientai tuo naudojasi).

    Koks monetizavimas? Manau, kad ilgas ir sunkus kelias, bet būdų yra įvairių - commission fee už užbookintą paslaugą; buvimas aukštai sąraše; upsell'as visokių produktų - tepalai, kvapukai, valytuvai, you name it; kaupi data apie žmones ir jų auto - primeni, kada reikia daryti servisą, siūlau papildomas paslaugas, t.t.

    Investicijos? Manau, kad sukūrus pradinį pilot, įmanoma tikrai pritraukti iš skirtingų šaltinių. Mūsų regiono smulkūs VC fondai, on top su kokiu Koinvesticiniu (valstybė turėtų būti suinteresuota šiame sektoriuje įvesti šiek tiek skaidrumo, nes visi suprantam, kad servisiukai nelabai moka mokesčius). Be to, manau, kad yra unlimited scaling opportunities - rinkos, tokios kaip Lenkija, Ispanija, [you name it], kuriose žmonės yra linkę pataupyti ir irgi nevaro auto į dilerinius servisus.

    Ko reikia iš pradžių? Įsivertint, kiek kainuotų susikurti pradinę tokią platformą. Ir pasidaryti research su servisais to gauge their interest.

     

    Ar būtų susidomėjusių prisidėti prie tokio projekto? Šiuo metu esame dviese, pradedame su maža feasibility study, kad geriau suprastume market size ir potential. Į komandą ieškome Technology žmogaus, kuris iš pradžių truputį padėtų susivokti kompleksiškume bei galėtų padėti įsivertinti, kokia būtų initial kaina pradinės platformos sukūrimui. Tam reiktų web application kūrimo bei product management patirties. Prisijungimo būdą aptartume - equity, samda, etc.

  3. Sveiki,

    Ar yra tekę naudotis grožio paslaugų bookinimo platforma https://www.treatwell.lt/ ? Siūlyčiau pasidomėti - šiaip visai įdomi istorija ir su šiek tiek lietuviško prieskonio. Startavo kaip Wahanda 2008 metais, 2012 acquirino Salonium (lietuvišką appointment booking'o platformą), 2015 acquirino Treatwell ir taip rebrandinosi. Trumpai, kai prieš kokius 8 metus baiginėjau studijas UK ir bookinausi apsikirpimą per tą platformą negalėjau patikėti, kad grįžęs į Lietuvą po x metų darysiu tą patį (suprasdamas kirpėjų nenorą naudotis technologijomis / mokėti mokesčius / t.t.), bet I was totally wrong ir dabar visą laiką bookinuosi kirpyklą per Treatwell Vilniuje.

    Kur aš suku? Konkurento Treatwell'ui nesiūlau. Bet manau, kad analogiška platforma autoservisams būtų aktuali mūsų rinkai. T.y.: paslaugų katalogas (padangų keitimas, tepalų keitimas, MOT, t.t.), appointment booking ir reviews.

    Kodėl taip manau? Aš manau, kad dauguma jaunų, let's say 20-35 YO žmonių (gal net sakyčiau visiškai target group būtų moterys), neturi supratimo, kur keisti padangas / remontuoti auto. Skambina pažįstamui / tėčiui / kaimynui / giminei ir prašo rekomendacijų. Tada reikia dealinti su autoservisais - skambinti, tartis laiką, kas yra totally inefficient.

    Kokios problemos? Kaip pritraukti autoservisus to join the platform. Manau, kad pradžia bus žiauriai sunki, nes mentalas ten sudėtingas. Bet iš esmės iš pradžių tu už dyką pasiūlai dar vieną sales channel ir duodi jiems backend'e patogią appointment booking platform. Ateityje tikslas, kaip ir Treatwell, kad visi patys norės būti toje platformoje (kaip pvz galiu pateikti vieną geriausių Vilniaus kirpyklų - Woxxx Barbers, kurie iš pradžių nebuvo platformoje, nes ir taip turėjo klientų, bet gale buvo priversti joinint, nes visi klientai tuo naudojasi).

    Koks monetizavimas? Manau, kad ilgas ir sunkus kelias, bet būdų yra įvairių - commission fee už užbookintą paslaugą; buvimas aukštai sąraše; upsell'as visokių produktų - tepalai, kvapukai, valytuvai, you name it; kaupi data apie žmones ir jų auto - primeni, kada reikia daryti servisą, siūlau papildomas paslaugas, t.t.

    Investicijos? Manau, kad sukūrus pradinį pilot, įmanoma tikrai pritraukti iš skirtingų šaltinių. Mūsų regiono smulkūs VC fondai, on top su kokiu Koinvesticiniu (valstybė turėtų būti suinteresuota šiame sektoriuje įvesti šiek tiek skaidrumo, nes visi suprantam, kad servisiukai nelabai moka mokesčius). Be to, manau, kad yra unlimited scaling opportunities - rinkos, tokios kaip Lenkija, Ispanija, [you name it], kuriose žmonės yra linkę pataupyti ir irgi nevaro auto į dilerinius servisus.

    Ko reikia iš pradžių? Įsivertint, kiek kainuotų susikurti pradinę tokią platformą. Ir pasidaryti research su servisais to gauge their interest.

    Ar būtų susidomėjusių prisijungti prie tokio projekto? Galim kalbėt skirtingus prisijungimo būdus - advisory / join the team / etc. Šiuo metu esame dviese, pradedame su maža feasibility study, kad geriau suprastume market size ir potential. Į komandą ieškome Technology žmogaus, kuris iš pradžių truputį padėtų susivokti kompleksiškume bei galėtų padėti įsivertinti, kokia būtų initial kaina pradinės platformos sukūrimui. Tam reiktų web application kūrimo bei product management patirties.

  4. Sveiki,

     

    ieskome zmogaus, kuris galetu skirti kelias valandas i savaite tinklapio ir FB paskyros administravimui. Tinklapis - http://padangynas.lt ; FB - https://www.facebook.com/padangynas/

     

    Reikes sukelti naujus padangu skelbimus, uzsiimti FB paskyros populiarinimu ir t.t. Patogiausia butu, kad zmogus butu is Kauno. Kriterijai - kruopstumas, geros lietuviu kalbos zinios.

     

    Parasykit PM, del atlygio tarsimes.

     

    Pagarbiai,

    Rokas

  5. Sveiki,

     

    nusipirkau domena is godaddy.com, hostinga is serveriai.lt, susiejau per DNS ir lyg ir viskas OK is talpinimo puses. Per directadmin susikuriau pasto dezute, is jos netgi galiu issiusti email ir jis atkeliauja, taciau, kai siunciu i ta sukurta pasto dezute, gaunu toki atsakyma:

     

    "Delivery to the following recipient failed permanently:

     

    [email protected]

     

    Technical details of permanent failure:

    Google tried to deliver your message, but it was rejected by the server for the recipient domain DOMENAS.com by mx.serveriai.lt. [79.98.28.211].

     

    The error that the other server returned was:

    550-5.1.1 <[email protected]> Recipient not found."

     

    Kame problema?

     

    Dekui,

    Rokas

  6. Dar vienas wink.gif

     

    post-97154-0-06863400-1467826311_thumb.jpg

     

    Sveiki, sitas mums nelabai patiko, nereikia sureiksminti tos P raides - labiau noretusi, kad butu isreiksta veiklos sritis - prekyba padangomis / ratlankiais.

     

    Sveiki, mano variantas, spalvos pritaikytos prie puslapio. Neiškreiptam vaizdui pažiūrėti paspauskite ant paveiksliuko.

     

    Sveiki - truksta originalumo ir nelabai ziurisi. Lauksime kitu variantu.

     

    Sveiki

     

    Sitas kol kas musu favoritas. Neperkrautas ir atspindintis veiklos sriti. Visgi, butu idomu pamatyti koki alternatyvu varianta.

  7. Sveiki,

     

    skelbiame konkursa sukurti logotipa ir banner'i firmai, kuri uzsiima padangu ir ratlankiu prekyba (pagrinde naudotu). Verslas vystomas jau 10+ metu, taciau pribrendo laikas pereiti nuo primityvaus marketingo per skelbimus i savo tinklapi ir socialinius tinklus.

     

    Logotipas - norisi originalios idejos, kuri atspindetu firmos veikla, bet nebutu tiesiog rato nuotrauka ir tiek. Reikia, kad logotipas tiktu tiek busimam tinklapiui http://www.padangynas.lt (under construction), tiek busimam FB page'ui (https://www.facebook.com/padangynas/), bei, zinoma, spaudos darbams (vizitinems kortelems, saskaitoms fakturoms, t.t.). Prizas - 50 EUR.

     

    Banner's | Header'is | Slider'is (kaip pavadinsi - taip nepagadinsi) - kuriamam tinklapiui http://www.padangynas.lt reikalingas firmos veikla atspindintis 1920x680 paveiksliukas (kur dabar, atsidare tinklapi matote bordo ir zalia automobilius - tai tures pakeisti juos). Pastabos del paveiksliuko: "Tekstas bus administruojamas ir visuose paveiksliukuose vienodoje pozicijoje | Paveiksliuku proporcijos nekinta | Nedeti mygtuku, nuoroda bus dedama ant viso slide paveiksliuko." Be to, sis paveiksliukas potencialiai bus naudojamas kaip FB cover picture. Prizas - 20 EUR.

     

    Konkurso terminas: iki 2016-07-13 vakaro. Liepos 14 d. (ketvirtadieni) bus paskelbtas nugaletojas.

     

    Lauksime pasiulymu.

  8. Aciu uz visus atsiliepimus privaciomis zinutemis - susilaukeme daug pasiulymu ir dabar bandome issirinkti. Labai nustebino kainu ivairove - nuo 100 EUR iki 1500 EUR.

     

    Pasikonsultave, priejome isvados, kad nors siuo metu elektronines parduotuves ir nedarysime, bet greiciausiai, kad tinklapis tures veikti ant kazko panasaus i e-shop platforma (pakeiciant nustatymus ir kol kas naudojant tik kaip kataloga su ivariomis filtravimo funkcijomis).

     

    Gavome nemazai pasiulymu naudoti WordPress su komercijos iskiepiu WooCommerce. Visgi, manome, kad siam projektui WordPress nelabai tinka.

     

    Dabar renkames, ar naudoti Prestashop/Opencart vs unikalu (Laravel / bootstrap). Buvo pasiulymu naudoti Drupal, NodeJs, Django framework (Python) - butu smagu, jei kas galetu pakonsultuoti apie skirtumus / privalumus / minusus, nes mums truksta supratimo ir del to labai sunku apsispresti.

     

    Aktualus dalykai:

    Butinas tinklapio pritaikymas mobiliems irenginiams - responsive dizainas

    Vidine SEO optimizacija

  9. Sveiki,

     

    ieskome, kas galetu sukurti tinklapi firmai, kuri uzsiima padangu ir ratlankiu prekyba (pagrinde naudotu). Verslas vystomas jau 10+ metu, sandeliai yra tiek Kaune, tiek Klaipedoje. Pagrindinis naudojamas marketingo budas - skelbimai portaluose auto.plius.lt ir autogidas.lt.

     

    Kaip pavyzdi pateiksiu visus musu skelbimus autoplius.lt:

    http://autoplius.lt/ratlankiai-padangos/skelbimai/padangos-ratlankiai/padangos/lengvuju-automobiliu

     

    Kaip matote, talpiname tikrai dideli kieki skelbimu (2000+). Ta pati norime daryti ir savo naujajame tinklapyje, t.y. skelbti visus turimus padangu komplektus su nuotraukomis, t.t. Siam momentui elektronine parduotuve nereikalinga.

     

    Pagrindiniai reikalavimai:

    *elementarus dizainas, susijes su padangomis/ratlankiais

    *patogus nauju padangu/ratlankiu komplektu ikelimas su nuotraukomis - jie bus idedami/isimami kiekviena diena

    *filtravimas / paieska pagal panasius i siuos kriterijus:

    padangos - http://autoplius.lt/paieska/padangos-ratlankiai/padangos/lengvuju-automobiliu ir http://www.autogidas.lt/paieska/padangos/ (tipas, naujos/naudotos, skersmuo, plotis, aukstis, protektoriaus gylis, likutis, greicio indeksas, pagaminimo metai, kiekis, marke, modelis, kaina, miestas, etc)

    ratlankiai - http://autoplius.lt/paieska/padangos-ratlankiai/ratlankiai ir http://www.autogidas.lt/paieska/ratlankiai/ (gamintojas, tipas, skersmuo, tvirtinimo taskai, atstumas tarp skyliu, centrine skyle, automobilio marke, automobilio modelis, kiekis, kaina, miestas, etc)

    *ivairus pavyzdziai - http://www.ozopadangos.lt/ ; http://www.ratelitas.lt/naudotos-padangos ; http://www.padanguaikstele.lt/ ; https://melga.lt/padangos/ ; http://www.padanguparduotuve.lt/ ; http://padangos123.lt/ ; http://www.padangos.lt/ ; http://padangosplius.lt/padangos ; http://www.balsana.lt/ ; http://www.egzotika.lt/padangos

    *kaip minejau - elektronine prekyba kol kas nedomina, reikalingas tik katalogas

     

    BAIGTA

  10. Paskutiniams sios dienos darbams pasiulymas, kaip isdestyti ir kokias panaudoti nuotraukas:

    a) butinai turi buti logotipas, formos nereiktu keisti, galima tik pakoreguoti spalvas, bet logotipas turetu buti melynas su raudonomis arba baltomis raidemis AUTOTESTAS.

    b) nuo kairio krasto iki centro – autoservisu iranga:

    - labai aktualus yra musu partneriu Ross-Tech (http://www.ross-tech.com/) produktas, t.y. interfeisas (http://store.ross-tech.com/mm5/graphics/00000001/HUC.jpg) su programine iranga VCDS (http://www.ross-tech.com/vcds/tour/screenshots/mainscreen01.png). Nezinau tik, kaip ji pavaizduoti. Tas USB kabelis neatrodo labai isvazdziai. Gal reiketu bandyti tiesiog laptop'a pavaizduoti su ijungta programine iranga VCDS (kazkas panasaus i http://www.ross-tech.com/images/tech-scan.jpg);

    - kazkas is itampos indikatoriu (nuotraukas imti is musu partneriu - http://www.powerprobe.com/), kaip pvz.: http://www.powerprobe.com/images/products/pphookimg04.jpg

    - ipurskimo sistemos testeriai – http://www.autotestgeraete.de/fileadmin/media/bilder/Schmuckbilder/disu4000.jpg ir http://www.autotestgeraete.de/fileadmin/produktkatalog/produktbilder/kraftstoffsystem/crp08anw_x.jpg

    c) per centra apjungiantis abi veiklos sritis (autoservisu iranga ir slegio ir temperaturos matavimo prietaisai) slegio matuoklis – http://www.autotestgeraete.de/fileadmin/_processed_/csm_UDD-Collage_4da0e45f20.jpg

    d) nuo centro iki desinio krasto – selgio ir temperaturos matuokliai (manometrai, termometrai) [nesu tikras del fono]:

    - http://www.nuovafima.com/wp-content/uploads/110E_4_21.png arba http://www.nuovafima.com/wp-content/uploads/209C_2_1.png

    - http://www.nuovafima.com/wp-content/uploads/1SPE_1_11.png

    - http://www.nuovafima.com/wp-content/uploads/1M3_2_1.png

    - http://www.nuovafima.com/wp-content/uploads/42B_11.png

    - http://www.nuovafima.com/wp-content/uploads/6TB8_1_1.png

    - http://www.nuovafima.com/wp-content/uploads/8XMA_1.png

    - http://www.nuovafima.com/wp-content/uploads/DP18_wt_2.png

    - http://www.cem-instruments.ru/images/product_images/popup_images/149_0.jpg arba http://i00.i.aliimg.com/img/pb/856/689/413/413689856_572.jpg

    - http://www.ecutool.com/proimg/DT-8891%20Thermometer_3603032_A.jpg arba http://autotestas.lt/autotest/media/images/produktai/DT8891.jpg

    - http://www.ecutool.com/proimg/DT-612%20Thermometer_3603030_A.jpg

    - http://www.ecutool.com/proimg/DT-125%20Moisture%20Meter_3614013_A.jpg arba http://www.camlab.co.uk/images/thumbs/0017646.jpeg arba http://img.directindustry.com/images_di/photo-g/wood-moisture-meter-88769-3765369.jpg

    - http://www.cem-instruments.com/uploadfile/201011201412547827701.jpg arba http://nano-machinery.com/catalog/images/Temp.%20&%20Humidity%20Datalogger_CEM_DT-172.jpg

    - http://www.yeint.fi/productPics/large/CEM_DT_321S.jpg

     

    Laukiam paskutiniu darbu :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...