Pereiti prie turinio

vanhelll

Nariai
  • Pranešimai

    5
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    vanhelll sureagavo į rmss PUPP-2009(Pagrindinio Ugdymo Pasiekimų Patikrinimas)   
    Mokslo pasiekimai
    1. Mokslo laimėjimai ir mūsų kasdienybė. Ką apie tai žinote ir manote?
    2. Technologijų pasiekimų taikymas mokykloje. -"-
    3. Mokslo laimėjimai ir moraliniai praradimai. -"-
    4. Informacinių technologijų laimėjimai ir menas. -"-
    5. Aukštesnė žmogaus pakoba - robotas. Ką apie tai manote
    tikros
     
    Aplinka
    1.Virtualios aplinkos poveikis jaunam zmogui. ka apie tai zinote ir manote
    2.Namu puosmena jos lankantys draugai ka apie tai manote
    3.Jaunas zmogus teviyneje ir svetur
    4.Mes perdaug stebime gamta ir per mazai gyvename su ja
    5.Seimos atmosfera ir jaunas zmogus
     
    Knyga ir mes
    1.knyga ir mes knygos padeda pazinti pasauli ir save.
    2. skaityt. 2008m. akcija "skaitymo metai" siulo keisti skaitymo nera ka manote?
    3. knygu skaitytoju budu yra yvairiu .nuomone
    4. koks turetu buti moderniosios bibl. vaidmuo
    5. seimos vaidmuo formuojant vaiko sant. su knyga.
     
    Kultura ir jaunimas
    1. zmogus tuomet negali buti tikrai naudingas savo tevynei jiee yra isauge savo tautos kulturos pagristi arba paneigti (satrijos ragana) .
    2 vykdomas projektas vilnius 2009 europos sostine kokia programa pasiulytumet jaunimui.
    3. vietos kurioje gyvenate zymiausi kulturos obektai . kokia tautos istorijos patirti jie pasokoja jaunimui pagristi.
    4. kokio kulturos tradicijos puoselejate seimoje .
    5. jaunimo poziuris ivairias lietuviu kulturos fotmas ka manote ir zinote apie tai?
     
    Negarantuoju, kad tikros, bet bent jau #egzaminai kanale taip raso.
  2. Patinka
    vanhelll sureagavo į sobis PUPP-2009(Pagrindinio Ugdymo Pasiekimų Patikrinimas)   
    Lengvas 12 pasidarai 20x=25(x-12) x=60 zmoniu tada 20*60=1200 ir pasitikrinimui galima 1200/25=48 reiskia teisingai:D
  3. Patinka
  4. Pagarba
    vanhelll gavo reakciją nuo rmss PUPP-2009(Pagrindinio Ugdymo Pasiekimų Patikrinimas)   
    Nr. Klausimai Galimi atsakymai Vertinimo normos Taškai
    Įvardytos 2 knygų teminės grupės. 2
    Įvardyta 1 teminė grupė 1
    1. Apie kokias temines knygų grupes 2
    pastraipoje kalba Albinas? Savais žodžiais
    įvardykite dvi.
    1. Istorinės tematikos knygos.
    2. Kelionių knygos.
    3. Knygos apie dabartinį gyvenimą.
    4. Nuotykių knygos.
    5. Mokslinės knygos. Neįvardyta arba atsakyta neteisingai. 0
    Įvardyti 3 bruožai. 3
    Įvardyti 2 bruožai 2
    Įvardytas 1 bruožas. 1
    2. Remdamiesi 3 ir 4 pastraipomis, įvardykite
    tris Juozo bruožus, nulemtus knygų
    skaitymo.
    1. Jautrus, lengvai susigraudinantis.
    2. Mėgstantis skaityti.
    3. Smalsus / domisi praeitimi, istorija.
    4. Romantiškas.
    5. Turintis lakią vaizduotę.
    Neatsakyta, atsakyta neteisingai. 0
    3.1. Remdamiesi 5 pastraipa, nurodykite, kokiu Nurodo 1 bruožą. 1
    bruožu perskaitytų knygų veikėjai labiausiai
    žavi Albiną ir Juozą.
    Žavisi drąsa, bebaimiškumu, šaunumu,
    didvyriškumu, aukojimusi, ištverme.
    Atsako neteisingai, neatsako. 0
    Įvardyta meninė priemonė ir paaiškinta
    jos prasmė. 2
    Įvardyta meninė priemonė/ paaiškinta
    jos prasmė. 1
    3.2. Įvardykite paryškintą meninę priemonę iš 5
    pastraipos ir savais žodžiais paaiškinkite jos
    prasmę: „Nelaukti drąsos ir didybės šuorai
    juos lankstė tarsi vėjas medžius.“
    Metafora. Drąsos ir didingumo pavyzdžiai juos
    jaudino, keitė ir brandino jų asmenybę, turtino
    vidinį pasaulį, lavino vaizduotę, mokė vertinti kitą
    žmogų, užjausti jį ir suprasti. Gali būti ir kitoks
    logiškas paaiškinimas. Neatsakyta arba atsakyta neteisingai. 0
    Teisingai aptartas vaikų santykis su
    knyga apie Tarzaną. 1
    4. Perskaitę 6 pastraipą, savais žodžiais
    apibūdinkite vaikų santykį su knyga apie
    Tarzaną.
    Knygos apie Tarzaną juos traukia, jos yra
    populiarios, saugomos, branginamos, skaitomos,
    jomis ir jų veikėju beatodairiškai žavimasi, vaikai
    Tarzaną pamėgdžioja.
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    5. Kodėl paauglius taip žavėjo knygos apie
    Tarzaną? Remdamiesi 7 ir 8 pastraipomis,
    nurodykite 2 priežastis ir jas
    argumentuokite cituodami.
    Jie gyveno sunkiais laikais, todėl knygos sužadinta
    vaizduotė padėjo pabėgti nuo realybės, skatino
    ieškoti nuotykių / jie gyveno varganai, knygos
    padėjo pabėgti nuo sunkios kasdienybės:
    „Tarzanas – koks apskuręs, išgeltęs šios mokyklos
    vaikas – sukaliodavosi kur prie „geros vietos“,
    dairydamasis į aukštus klevus – į kurio čia viršūnę
    liuoktelėti.“
    Knyga baikštiems skaitytojams suteikdavo drąsos,
    pasitikėjimo savimi: „Nieko jiems nėra negalima,
    nepasiekiama, nors sutemus kitas bijo laukan nosies
    iškišti.“ Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Tinkamai apibūdina ir paaiškina
    mokytojo reakciją. 2
    Tinkamai apibūdina/ tinkamai paaiškina. 1
    6. Remdamiesi 8 pastraipa, apibūdinkite
    mokytojo reakciją į vaikų dvasines
    permainas. Paaiškinkite, kodėl mokytojas
    būtent taip reaguoja.
    Mokytojas stebisi vaikų permaina, jos bijo,
    nesupranta, jai nepritaria, nes jis lavina mokinius, o
    šie tarsi netobulėja. Jie lyg nusisuka nuo
    civilizacijos (pamėgdžioja beždžiones).
    Nr. Klausimai Galimi atsakymai Vertinimo normos Taškai
    Įvardija abu skaitytojų tipus. 2
    Įvardija 1 kurį skaitytojų tipą. 1
    7. Apie kokius du skaitytojų tipus
    kalba H. Hesė 1 pastraipoje?
    Apie grožinės literatūros skaitytojus. Apie mokslinės literatūros
    skaitytojus.
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Nusako du aspektus. 2
    Nusako vieną aspektą. 1
    8. Remdamiesi 2 pastraipos pirmu
    sakiniu, nusakykite du veiksnius,
    lemiančius žmogaus santykį su
    knyga.
    Skaitančiojo išmintis, laimė, sėkmingai susiklosčiusios
    gyvenimo aplinkybės.
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Atsakyta teisingai. Nurodyti 2
    aspektai. 2
    Atsakyta teisingai. Nurodytas 1
    aspektas. 1
    9. Savais žodžiais suformuluokite
    mintį, apibrėžiančią, kas autoriui
    yra gyvenimas.
    Gyvenimas – tai praktinė ir dvasinė veikla.
    Gyvenime svarbu puoselėti dvasią, bet nereikia užmiršti ir
    praktinių rūpesčių. Svarbu, kad viena neužgožtų kito. Ar kita
    logiška formuluotė, akcentuojanti gyvenimo dvasingumą ir
    praktiškumą.
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Įvardija 2 vertybes. 2
    Įvardija 1 vertybę. 1
    10. Remdamiesi 2 pastraipos
    paskutiniu sakiniu, įvardykite dvi
    vertybes, kurios svarbios šios esė
    autoriui H. Hesei.
    Gyvenimas su knygomis / laikas, praleistas su knygomis, –
    vertybė.
    Knygų pasaulio platybė (įvairovė) / knygų suteiktos galimybės
    žmogui pažinti – vertybė. Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Bendrieji klausimai (tekstų lyginimas)
    (4 taškai)*
    Nr. Klausimai Galimi atsakymai Vertinimo normos Taškai
    11. H. Hesė teigia, kad knygų pasaulis
    vis dėlto gali būti pavojingas.
    Pagrįskite šį jo nuogąstavimą,
    remdamiesi B. Radzevičiaus teksto
    6–8 pastraipomis.
    Kai kurie vaikai, perskaitę knygą apie Tarzaną, norėjo būti į jį
    panašūs, pamėgdžiojo jį, netobulėjo dvasiškai, atitrūko nuo
    realybės.
    Atsakyta teisingai.
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta.
    1
    0
    Atsakyta teisingai. Atsakymas sieja
    abu tekstus.
    1
    12. Suformuluokite mintį, kuri sietų ir
    apibendrintų abu tekstus.
    Knygos padeda pažinti pasaulį ir žmogų, lavina vaizduotę ir
    intelektą, brandina asmenybę, atskleidžia pasaulio ir kultūros
    įvairovę, padeda suvokti ir įvertinti skaitymo svarbą, padeda
    apsispręsti.
    Ar kokia kita logiška mintis. Atsakyta neteisingai. 0
    13. Kokiais kalbėjimo būdais
    požiūris į knygą ir skaitymą
    atskleidžiamas B. Radzevičiaus ir
    H. Hesė kalba 1 asmeniu (pasakoja pats), B. Radzevičius –
    trečiuoju. (Vienas skirtumas)
    H. Hesės tekstas pagrįstas samprotavimu, B. Radzevičiaus –
    Atsakyta teisingai, įvardyti bent 2
    skirtumai. 2
    Teisingai įvardytas bent 1
    skirtumas. 1
    H. Hesės tekstuose? Palyginkite
    tekstus, nurodydami du skirtumus.
    pasakojimu. (Vienas skirtumas)
    H. Hesė samprotavimą grindžia kultūros faktais, B. Radzevičius –
    veikėjų istorijomis, jų išgyvenimais, potyriais. (Vienas skirtumas)
    B. Radzevičiaus tekstas sukurtas meniniu stiliumi, o H. Hesės –
    publicistiniu. (Vienas skirtumas)
    B. Radzevičius rašo konkrečiai, o H. Hesė – abstrakčiai. (Vienas
    skirtumas)
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Tolimos šalys!
    Iš tolimųjų karalysčių vėjas vis tiek garsiau (-iai) beldžia į langą, retsykiais užstaugdamas išgąsdinto vaiko balsu. Gęsta, vėl žiebiasi svetimi žiburiai...
    Gabija ryžtingai ima eiti gruodo keliu.
    Krištolo medžiai džiūgauja, tiesia skaisčiajam mėnuliui šakas. Ji mato, kaip tiesiai į ją lekia iš kažin kur devyniaragių elnių banda. Gabija atsipeikėja
    ties savo langu, padengtu ledo raštu. Bando įžiūrėti šalį, kurioje svečiavosi.
    Tirpsta lange ledo šalis, žioruoja švieselės kaimynų languose.
    Pagal G. Adomaitytę
    VERTINIMAS
    Klaidos 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ar daugiau
    Taškai 7 6,5 6 5,5 5 4,5 4 3,5 3 2,5 2 1,5 1 0,5 0
    Žodis
    Kalbos dalis
    (veiksmažodžio
    forma)
    Giminė Skaičius Linksnis Laikas Asmuo
    jie įvard. vyr.g. dgs. vard. – –
    krosnį daiktav. mot. g. vns. gal. – –
    kartais priev. – – – – –
    tarp priel. – – – – –
    raustančių dalyv. mot.g. dgs. kilm. es.l. –
     
    Su Vykintu mes drauge lankome krepšinio treniruotes, mus jungia (vieningi, vienodi) interesai, kartu dalyvavome (dvejose, dviejose) varžybose.
    Vykintas nėra (pasikėlęs, pasipūtęs). Jis man padeda (baigti, baiginėti) namų darbus, o kartą paskolino (pakrovėją, įkroviklį). (Neužilgo, netrukus)
    mūsų mokykloje vyks (daugiatautis, daugiatautinis) festivalis. Vykintas bus vertėjas, nes jis puikiai (žino, moka) anglų kalbą. Mano draugas greit (švęs,
    atžymės) savo šešioliktąjį gimtadienį. Jau dabar imu (nervuotis, nervintis), ką jam padovanoti.
  5. Pagarba
    vanhelll gavo reakciją nuo rmss PUPP-2009(Pagrindinio Ugdymo Pasiekimų Patikrinimas)   
    Nr. Klausimai Galimi atsakymai Vertinimo normos Taškai
    Įvardytos 2 knygų teminės grupės. 2
    Įvardyta 1 teminė grupė 1
    1. Apie kokias temines knygų grupes 2
    pastraipoje kalba Albinas? Savais žodžiais
    įvardykite dvi.
    1. Istorinės tematikos knygos.
    2. Kelionių knygos.
    3. Knygos apie dabartinį gyvenimą.
    4. Nuotykių knygos.
    5. Mokslinės knygos. Neįvardyta arba atsakyta neteisingai. 0
    Įvardyti 3 bruožai. 3
    Įvardyti 2 bruožai 2
    Įvardytas 1 bruožas. 1
    2. Remdamiesi 3 ir 4 pastraipomis, įvardykite
    tris Juozo bruožus, nulemtus knygų
    skaitymo.
    1. Jautrus, lengvai susigraudinantis.
    2. Mėgstantis skaityti.
    3. Smalsus / domisi praeitimi, istorija.
    4. Romantiškas.
    5. Turintis lakią vaizduotę.
    Neatsakyta, atsakyta neteisingai. 0
    3.1. Remdamiesi 5 pastraipa, nurodykite, kokiu Nurodo 1 bruožą. 1
    bruožu perskaitytų knygų veikėjai labiausiai
    žavi Albiną ir Juozą.
    Žavisi drąsa, bebaimiškumu, šaunumu,
    didvyriškumu, aukojimusi, ištverme.
    Atsako neteisingai, neatsako. 0
    Įvardyta meninė priemonė ir paaiškinta
    jos prasmė. 2
    Įvardyta meninė priemonė/ paaiškinta
    jos prasmė. 1
    3.2. Įvardykite paryškintą meninę priemonę iš 5
    pastraipos ir savais žodžiais paaiškinkite jos
    prasmę: „Nelaukti drąsos ir didybės šuorai
    juos lankstė tarsi vėjas medžius.“
    Metafora. Drąsos ir didingumo pavyzdžiai juos
    jaudino, keitė ir brandino jų asmenybę, turtino
    vidinį pasaulį, lavino vaizduotę, mokė vertinti kitą
    žmogų, užjausti jį ir suprasti. Gali būti ir kitoks
    logiškas paaiškinimas. Neatsakyta arba atsakyta neteisingai. 0
    Teisingai aptartas vaikų santykis su
    knyga apie Tarzaną. 1
    4. Perskaitę 6 pastraipą, savais žodžiais
    apibūdinkite vaikų santykį su knyga apie
    Tarzaną.
    Knygos apie Tarzaną juos traukia, jos yra
    populiarios, saugomos, branginamos, skaitomos,
    jomis ir jų veikėju beatodairiškai žavimasi, vaikai
    Tarzaną pamėgdžioja.
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    5. Kodėl paauglius taip žavėjo knygos apie
    Tarzaną? Remdamiesi 7 ir 8 pastraipomis,
    nurodykite 2 priežastis ir jas
    argumentuokite cituodami.
    Jie gyveno sunkiais laikais, todėl knygos sužadinta
    vaizduotė padėjo pabėgti nuo realybės, skatino
    ieškoti nuotykių / jie gyveno varganai, knygos
    padėjo pabėgti nuo sunkios kasdienybės:
    „Tarzanas – koks apskuręs, išgeltęs šios mokyklos
    vaikas – sukaliodavosi kur prie „geros vietos“,
    dairydamasis į aukštus klevus – į kurio čia viršūnę
    liuoktelėti.“
    Knyga baikštiems skaitytojams suteikdavo drąsos,
    pasitikėjimo savimi: „Nieko jiems nėra negalima,
    nepasiekiama, nors sutemus kitas bijo laukan nosies
    iškišti.“ Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Tinkamai apibūdina ir paaiškina
    mokytojo reakciją. 2
    Tinkamai apibūdina/ tinkamai paaiškina. 1
    6. Remdamiesi 8 pastraipa, apibūdinkite
    mokytojo reakciją į vaikų dvasines
    permainas. Paaiškinkite, kodėl mokytojas
    būtent taip reaguoja.
    Mokytojas stebisi vaikų permaina, jos bijo,
    nesupranta, jai nepritaria, nes jis lavina mokinius, o
    šie tarsi netobulėja. Jie lyg nusisuka nuo
    civilizacijos (pamėgdžioja beždžiones).
    Nr. Klausimai Galimi atsakymai Vertinimo normos Taškai
    Įvardija abu skaitytojų tipus. 2
    Įvardija 1 kurį skaitytojų tipą. 1
    7. Apie kokius du skaitytojų tipus
    kalba H. Hesė 1 pastraipoje?
    Apie grožinės literatūros skaitytojus. Apie mokslinės literatūros
    skaitytojus.
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Nusako du aspektus. 2
    Nusako vieną aspektą. 1
    8. Remdamiesi 2 pastraipos pirmu
    sakiniu, nusakykite du veiksnius,
    lemiančius žmogaus santykį su
    knyga.
    Skaitančiojo išmintis, laimė, sėkmingai susiklosčiusios
    gyvenimo aplinkybės.
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Atsakyta teisingai. Nurodyti 2
    aspektai. 2
    Atsakyta teisingai. Nurodytas 1
    aspektas. 1
    9. Savais žodžiais suformuluokite
    mintį, apibrėžiančią, kas autoriui
    yra gyvenimas.
    Gyvenimas – tai praktinė ir dvasinė veikla.
    Gyvenime svarbu puoselėti dvasią, bet nereikia užmiršti ir
    praktinių rūpesčių. Svarbu, kad viena neužgožtų kito. Ar kita
    logiška formuluotė, akcentuojanti gyvenimo dvasingumą ir
    praktiškumą.
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Įvardija 2 vertybes. 2
    Įvardija 1 vertybę. 1
    10. Remdamiesi 2 pastraipos
    paskutiniu sakiniu, įvardykite dvi
    vertybes, kurios svarbios šios esė
    autoriui H. Hesei.
    Gyvenimas su knygomis / laikas, praleistas su knygomis, –
    vertybė.
    Knygų pasaulio platybė (įvairovė) / knygų suteiktos galimybės
    žmogui pažinti – vertybė. Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Bendrieji klausimai (tekstų lyginimas)
    (4 taškai)*
    Nr. Klausimai Galimi atsakymai Vertinimo normos Taškai
    11. H. Hesė teigia, kad knygų pasaulis
    vis dėlto gali būti pavojingas.
    Pagrįskite šį jo nuogąstavimą,
    remdamiesi B. Radzevičiaus teksto
    6–8 pastraipomis.
    Kai kurie vaikai, perskaitę knygą apie Tarzaną, norėjo būti į jį
    panašūs, pamėgdžiojo jį, netobulėjo dvasiškai, atitrūko nuo
    realybės.
    Atsakyta teisingai.
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta.
    1
    0
    Atsakyta teisingai. Atsakymas sieja
    abu tekstus.
    1
    12. Suformuluokite mintį, kuri sietų ir
    apibendrintų abu tekstus.
    Knygos padeda pažinti pasaulį ir žmogų, lavina vaizduotę ir
    intelektą, brandina asmenybę, atskleidžia pasaulio ir kultūros
    įvairovę, padeda suvokti ir įvertinti skaitymo svarbą, padeda
    apsispręsti.
    Ar kokia kita logiška mintis. Atsakyta neteisingai. 0
    13. Kokiais kalbėjimo būdais
    požiūris į knygą ir skaitymą
    atskleidžiamas B. Radzevičiaus ir
    H. Hesė kalba 1 asmeniu (pasakoja pats), B. Radzevičius –
    trečiuoju. (Vienas skirtumas)
    H. Hesės tekstas pagrįstas samprotavimu, B. Radzevičiaus –
    Atsakyta teisingai, įvardyti bent 2
    skirtumai. 2
    Teisingai įvardytas bent 1
    skirtumas. 1
    H. Hesės tekstuose? Palyginkite
    tekstus, nurodydami du skirtumus.
    pasakojimu. (Vienas skirtumas)
    H. Hesė samprotavimą grindžia kultūros faktais, B. Radzevičius –
    veikėjų istorijomis, jų išgyvenimais, potyriais. (Vienas skirtumas)
    B. Radzevičiaus tekstas sukurtas meniniu stiliumi, o H. Hesės –
    publicistiniu. (Vienas skirtumas)
    B. Radzevičius rašo konkrečiai, o H. Hesė – abstrakčiai. (Vienas
    skirtumas)
    Atsakyta neteisingai. Neatsakyta. 0
    Tolimos šalys!
    Iš tolimųjų karalysčių vėjas vis tiek garsiau (-iai) beldžia į langą, retsykiais užstaugdamas išgąsdinto vaiko balsu. Gęsta, vėl žiebiasi svetimi žiburiai...
    Gabija ryžtingai ima eiti gruodo keliu.
    Krištolo medžiai džiūgauja, tiesia skaisčiajam mėnuliui šakas. Ji mato, kaip tiesiai į ją lekia iš kažin kur devyniaragių elnių banda. Gabija atsipeikėja
    ties savo langu, padengtu ledo raštu. Bando įžiūrėti šalį, kurioje svečiavosi.
    Tirpsta lange ledo šalis, žioruoja švieselės kaimynų languose.
    Pagal G. Adomaitytę
    VERTINIMAS
    Klaidos 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ar daugiau
    Taškai 7 6,5 6 5,5 5 4,5 4 3,5 3 2,5 2 1,5 1 0,5 0
    Žodis
    Kalbos dalis
    (veiksmažodžio
    forma)
    Giminė Skaičius Linksnis Laikas Asmuo
    jie įvard. vyr.g. dgs. vard. – –
    krosnį daiktav. mot. g. vns. gal. – –
    kartais priev. – – – – –
    tarp priel. – – – – –
    raustančių dalyv. mot.g. dgs. kilm. es.l. –
     
    Su Vykintu mes drauge lankome krepšinio treniruotes, mus jungia (vieningi, vienodi) interesai, kartu dalyvavome (dvejose, dviejose) varžybose.
    Vykintas nėra (pasikėlęs, pasipūtęs). Jis man padeda (baigti, baiginėti) namų darbus, o kartą paskolino (pakrovėją, įkroviklį). (Neužilgo, netrukus)
    mūsų mokykloje vyks (daugiatautis, daugiatautinis) festivalis. Vykintas bus vertėjas, nes jis puikiai (žino, moka) anglų kalbą. Mano draugas greit (švęs,
    atžymės) savo šešioliktąjį gimtadienį. Jau dabar imu (nervuotis, nervintis), ką jam padovanoti.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...