-
Pranešimai
59 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Reputacijos išklotinė
-
apyvokosreikmuo gavo reakciją nuo Nmzs Atmetimo rodiklis (Bounce rate), Page rank
Chebra, nemyžkit į batą, pradedantiesiems interneto verslininkams (skaitau pradedantieji su 2-3 metų patirtim) turėti 60% bounce rate yra visiškai normalu. Iš esmės, džiaukitės jei turit 60% bounce rate kai puslapyje neturit jokių call to action mygtukų, turinys dublikuotas, puslapiai kraunasi po 6 sekundes, o srautas generuojamas iš random raktažodžių arba dirbtinai užaugintų facebooko grūpsų. Nerelevantiški srautai ir turinys nulemia aukštą bounce rate.
Kartais vartotojams nereikia eiti į antrą puslapį, kad įgyvendintų svetainės marketinginius tikslus, todėl bounce rate visada bus didžiulis o tikslai pasiekti. Tam Google turi Event Trackingą su kuruo galite matyti kiek žmonių registravosi, išexpandino tam tikra sekciją, peržiūrėjo video, padidino nuotrauką ir panašiai. Tokių atveju bounce rate yra 100%, bet eventuose matosi, kad vartotojas interaktina tinklalapyje, taigi dar kartą nemyžkit dėl bounce rate o pasigilinkit į metrikas kurias reikia analizuoti.
Tiems, kas turit 0% bounce rate, arba 1%, arba 5% - puslapyje įsivėlė klaida. Tokių bounce rate tiesiog nebūna, nei penkių dienų laikotarpyje nei šimto dienų, nebent esat vienintelis lankytojas kuris nebouncino. Peržiūrėkit skriptus, peržiūrėkit url nukreipimus.
Visiems kam dar kyla klausimų Google Analytics komanda sukūrė paskaitų seriją pradedantiesiems, kurią peržiūrėję suprasit apie ką analyticsas ir su kuo jis valgomas. Užtruksit kelias valandas, bet informacijos nauda sutaupys jums daug laiko: https://analyticsacademy.withgoogle.com/course01
-
apyvokosreikmuo gavo reakciją nuo Blackbeard TED: 30 dienų iššūkis pačiam sau
Vasarą smagu naudinga eiti miegoti kai saulė nusileidžia, o keltis kai saulė pateka.
-
apyvokosreikmuo gavo reakciją nuo Nmzs Atmetimo rodiklis (Bounce rate), Page rank
Chebra, nemyžkit į batą, pradedantiesiems interneto verslininkams (skaitau pradedantieji su 2-3 metų patirtim) turėti 60% bounce rate yra visiškai normalu. Iš esmės, džiaukitės jei turit 60% bounce rate kai puslapyje neturit jokių call to action mygtukų, turinys dublikuotas, puslapiai kraunasi po 6 sekundes, o srautas generuojamas iš random raktažodžių arba dirbtinai užaugintų facebooko grūpsų. Nerelevantiški srautai ir turinys nulemia aukštą bounce rate.
Kartais vartotojams nereikia eiti į antrą puslapį, kad įgyvendintų svetainės marketinginius tikslus, todėl bounce rate visada bus didžiulis o tikslai pasiekti. Tam Google turi Event Trackingą su kuruo galite matyti kiek žmonių registravosi, išexpandino tam tikra sekciją, peržiūrėjo video, padidino nuotrauką ir panašiai. Tokių atveju bounce rate yra 100%, bet eventuose matosi, kad vartotojas interaktina tinklalapyje, taigi dar kartą nemyžkit dėl bounce rate o pasigilinkit į metrikas kurias reikia analizuoti.
Tiems, kas turit 0% bounce rate, arba 1%, arba 5% - puslapyje įsivėlė klaida. Tokių bounce rate tiesiog nebūna, nei penkių dienų laikotarpyje nei šimto dienų, nebent esat vienintelis lankytojas kuris nebouncino. Peržiūrėkit skriptus, peržiūrėkit url nukreipimus.
Visiems kam dar kyla klausimų Google Analytics komanda sukūrė paskaitų seriją pradedantiesiems, kurią peržiūrėję suprasit apie ką analyticsas ir su kuo jis valgomas. Užtruksit kelias valandas, bet informacijos nauda sutaupys jums daug laiko: https://analyticsacademy.withgoogle.com/course01
-
apyvokosreikmuo gavo reakciją nuo Nesako Baldų svetainė
Prastai, pradedant nuo to, kad dauguma kategorijų neturi produktų, galėtume pasistengt optimizuot paieškos sistemoms, usebility ######nas, nueini ant produkto ir tavo kelias kaip ir baigiasi, turi grįžti atgal. Taip neturėtų būti, apačioj dėk susijusiu produktus iš kategorijos. Nuorodų struktūra netvarkinga, title nesudėti, <h1> tage parašytas produkto pavadinimas pvz. YORK , o turėtų būti Baldų kompelktas YORK. paveikslėliai nesuoptimizuoti, paprastas 600x400 sveria daugiau nei 300kb. paveiksleliu pavadinimai irgi gaidiski img00073.jpg .
trūksta strateginio mąstymo
-
apyvokosreikmuo gavo reakciją nuo Nesako Baldų svetainė
Prastai, pradedant nuo to, kad dauguma kategorijų neturi produktų, galėtume pasistengt optimizuot paieškos sistemoms, usebility ######nas, nueini ant produkto ir tavo kelias kaip ir baigiasi, turi grįžti atgal. Taip neturėtų būti, apačioj dėk susijusiu produktus iš kategorijos. Nuorodų struktūra netvarkinga, title nesudėti, <h1> tage parašytas produkto pavadinimas pvz. YORK , o turėtų būti Baldų kompelktas YORK. paveikslėliai nesuoptimizuoti, paprastas 600x400 sveria daugiau nei 300kb. paveiksleliu pavadinimai irgi gaidiski img00073.jpg .
trūksta strateginio mąstymo
-
apyvokosreikmuo gavo reakciją nuo Nesako Baldų svetainė
Prastai, pradedant nuo to, kad dauguma kategorijų neturi produktų, galėtume pasistengt optimizuot paieškos sistemoms, usebility ######nas, nueini ant produkto ir tavo kelias kaip ir baigiasi, turi grįžti atgal. Taip neturėtų būti, apačioj dėk susijusiu produktus iš kategorijos. Nuorodų struktūra netvarkinga, title nesudėti, <h1> tage parašytas produkto pavadinimas pvz. YORK , o turėtų būti Baldų kompelktas YORK. paveikslėliai nesuoptimizuoti, paprastas 600x400 sveria daugiau nei 300kb. paveiksleliu pavadinimai irgi gaidiski img00073.jpg .
trūksta strateginio mąstymo
-
-
apyvokosreikmuo gavo reakciją nuo 1dEo UK batų šopas su siuntimu į Lietuvą
asos.com , topman.com , flatspot.com , oki-ni.com