Pereiti prie turinio

lama1

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    272
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo brb Coworking hubai: pliusai ir minusai   
    Hub'as hub'ui nelygu. Reiktų vibe check'ą padaryti, pora dienų pabūti vienam hube, po to kitam. Esu buvęs tokiam hube (nevardinsiu viešai, nes nuskambės kaip šmeižtas o tai tik mano subjektyvi nuomonė) kuriam tyliai visi dirba kaip po šluota. Net nejauku jei tavo kėdė sugirgžda atsisėdus. Jei skambina kažkas telefonu, turi išeiti atsiliepti į nuošalesnę vietelę, pvz virtuvę ar koridorių. Visi dev'ai ausinęs užsidėje, cheap talk'ą ar ilgesnį pokalbi gali permesti jei kartu daraisi kavos ar išeini parūkyt. Overall atmosfera - netrukdai kitiems ir tau niekas netrukdo. Tai čia nuo asmenybės priklauso, vieniems kaip tik to ir reikia.
     
    Tačiau... pasikvieti kokį svečią, meeting room'as užimtas, bendrauji prie savo stalo normaliu balsu, ir bendroje atmosferje atrodo, kad šneki per garsiai. Nė karto priekaišto negavau, tačiau smerktinus žvilgsnius lengvai identifikavau.
     
     
    Taigi dar kartą pasikartosiu: vibe check'as privalomas. Hub'o kuratoriai dažniausiai moderuoja tas kultūras. Kitas dalykas pasichekink darbo valandas. Man didelis minusas jei hub'as uždaromas naktimis/savaitgaliais. Man asmeniškai 24/7 hubas yra privalumas.
     
    Anyway betkoks hubas geriau nei namie dirbti.
  2. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo Ernisx nebeaktualu   
    Reality show gali kas pakurt, "Uždarbietis ieško žmonos".
     
    http://www.tvmanija.lt/uploads/imgresizer/h180_w160_ukininkas-iesko-zmonos-2_src_1.jpg
  3. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo Ernisx nebeaktualu   
    Reality show gali kas pakurt, "Uždarbietis ieško žmonos".
     
    http://www.tvmanija.lt/uploads/imgresizer/h180_w160_ukininkas-iesko-zmonos-2_src_1.jpg
  4. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo Creatium Grafizinis Dizainas   
    Trumpai: Design is the skill that we can learn.
     
    Tik pradėt reiktų ne nuo googlinant "photoshop/illustrator logo tutorial", o pirmiau reik įsigilinti į kompozicijos dėsnius, fundamentalius "gestalt" principus, spalvų teoriją...
  5. Patinka
    lama1 sureagavo į VaistininkoUzrasai Nebūkime pikti   
    Artėja šventės, dažno mintys sukasi apie dovanas ir šilumą artimiems žmonėms.
     
    Aš taip pat, kaip ir jūs, norėčiau džiaugtis šiais žemiškais dalykais, bet, deja, mes gyvenam LIETUVOJE, todėl VISADA atsiranda tas “geradaris“, kuris sugeba pagrobti iš mūsų – ir šypseną, ir gerus norus, ir puikią nuotaiką:(
     
    Šiandien perskaičiau dienraštyje “Lietuvos Rytas” straipsnį, kurio tema: vaistininkų lengvatos. Taip pat perskaičiau nemažai internetinių komentarų šia tema po lrytas.lt tuo pačiu straipsniu.
     
    Straipsnio nuoroda
     
    Kaip farmacijos specialistas, kaip žmogus, rašantis savo internetiniame puslapyje apie daugeliui rūpimus klausimus, kaip vaistinės darbuotojas, kaip farmacinės veiklos vadovas, kaip farmacinės paslaugos teikėjas, kaip šeimos žmogus, turintis vaikų, pagaliau, kaip eilinis žmogus, leisiu sau pakomentuoti šį straipsnį. Daugeliui iš jūsų, komentaras nepatiks, bet aš to ir tikiuosi. Tiesiog parašysiu iš savo asmeninės patirties. O jos tikrai susikaupė nemažai, 25 metai darbo vaistinėje…
     
     
    Kad žurnalistai atstovauja įvairaus plauko sutvėrimams – tikrai ne naujiena. Norėtųsi tik, kad tie straipsniai būtų rašomi, išklausius ne tik suinteresuotą pusę, bet atsižvelgus ir į daugiau nuomonių.
     
     
    Ponia E. Kvedarienė, kuri yra vaistinių asociacijos ir vadovė, ir direktorė, tikriausiai atstovauja vaistinių tinklams. Kaip žinia, daugeliui tinklų vadovauja neturintys farmacinio išsilavinimo žmonės. Todėl – jie niekada nėra dirbę vaistinėje, niekada nepatyrę to, ką mes patiriame kiekvieną dieną, kiekvieną valandą, kiekvieną minutę!
     
     
    Ir straipsnio pradžia prasideda nuostabiu sakiniu – “… farmacininkų darbo sąlygos jau seniai pasikeitusios.”
     
    Taip, sutinku, sąlygos pasikeitusios ir ,deja, į blogą pusę. Nes prieš 20 ir daugiau metų vaistinėse dirbti buvo tikra palaima. Tai buvo šventovė visiems. Nereikėdavo išklausyti priekaištų, kodėl tam, ar kitam nėra akcijos, kodėl reikia primokėti, tiek ir tiek, kodėl viskas taip brangu. Negrasindavo žmonės, kad atleis iš darbo, paskųs vadovui ar kokiai tarnybai, nes jam tą dieną labai norisi ant ko nors išsilieti ir sugadinti nuotaiką, nebuvo tiek psichinių ligonių, ir tiek ligonių, kurie tiesiog yra priklausomi nuo vaistų. Nebuvo tiek narkomanų, kuriems visiškai tas pats, ar rytas, ar diena, ar vakaras, nes jam dozės reikia dabar. Norėčiau atsakyti tam internautui, kuris rašė: “…sėdi šiltose patalpose, kur jiems realiai niekas negresia…” Tai va, mielas rašytojau, sėdžiu aš tokioj vaistinėj, kurioje vasarą būna 35 laipsniai šilumos ( nors vaistai gali stovėti iki 25 laipsniu temp.), bobutės alpsta nuo karščio, mes gaiviname, po to, patys alpstame, o savininkas sako:
     
     
    - Nėra galimybės jūsų vaistinėje statyti kondicionieriaus…
     
     
    Ateina žiema. Kadangi vėl yra nežmoniškai taupoma, centrinis šildymas išjungtas. Palikti elektriniai keli radiatoriai. Temperatūra iš po nakties – 12-14 laipsnių. Vėl gi, vaistai gali stovėti nuo 15 laipsnių temperatūroje. Jau nekalbant, kad pažeistos vaistų laikymo sąlygos, kaip žmogui išdirbti visą dieną su šalančiom rankom, kojom? NIEKAM TAI NEĮDOMU!
     
    Toliau – privaloma pietų pertrauka. Net instrukcijas pasirašome, kad turime daryti pertraukas valgymui, akių mankštai ir t.t. Būtų juokinga, jei nebūtų graudu:( Gal kas nors man papasakos, kaip pavalgyti pagal instrukciją, jei aš dirbu 11-12 val. Ir per dieną manęs niekas nepakeičia? Užsirakinti neturi teisės. O gal kad nors pasakys, kaip per visas tas dvylika valandų nueiti į WC? Neužsirakinus vaistinės, nes tai griežtai draudžiama ir baudžiama. Žinot, ką pasiūlė mano kolegai tinklo savininkas?
     
    - Septynias valandas žmogus ir pakentėti gali, o jei dirbi ilgiau, tai gali pampersą užsidėti. Bet užsirakinti vaistinės negalima.
     
     
    Tai toks požiūris į žmogų.
     
     
    Dabar apie atostogas. Kai ateina tas ilgai lauktas ir, atrodo, užtarnautas laikotarpis, rašai prašymą vadovybei. Tada gauni atsakymą:
     
     
    “Jei susiradote žmogų, kuris jus pavaduos atostogų metu, išleisime jus”. Bet, atsiprašau, aš pagal darbo kodeksą turiu teisę į atostogas ir pamainą man turi surasti už tą reikalą atsakingi žmonės, pvz. personalo vadybininkas, nes jis už tai algą gauna!!! Atsakymas:
     
     
    - Visi nori atostogų, todėl tarkitės, kuris ateis pas jus papildomai padirbti.
     
     
    Ir kai aš pagaliau išeinu atostogų, žinau, kad kai sugrįšiu, turėsiu irgi kažką išleisti atostogų ir vietoj 7 val., atidirbtų savo vaistinėje, privalėsiu bėgti į kitą- dar 7 val., kad kažkas taip pat galėtų atostogauti… Kai atsisakai, tai tau pasakoma – TU PRIVALAI!!! Tai velniop tada tokias atostogas!
     
     
    Dabar apie tai, kaip “… realiai niekas negresia“.
     
     
    Atėjo kartą į vaistinę narkomanas. Paprašė, kad nupirkčiau kvepalus iš jo pigiau. Pasakiau, kad nereikia. Jis užrėkė, kad jam reikia širdies lašų, nes blogai jaučiasi ir kad greičiau tik sukčiausi. Aišku, daviau aš tuo lašus (juk neatvažiuos kokios nors kvedarienės ir neapsaugos manęs nuo jo). Jis atsisėdo ant grindų, išgėrė lašų. Vis tiek jam nepagerėjo. Pasiūliau iškviesti greitąją. Atsisakė. Pasėdėjo dar kelias minutes, išsiėmė iš kišenės pistoletą, pasidėjo ant grindų, šalia savęs. Lauke tamsu, žiema, aštuonios valandos vakaro, žmonių nėra. Aš vėl jam pasiūlau iškviesti greitąją, nes jam iš tikrųjų nelabai gerai. Jis atsisako, o aš mintimis šaukiu į vaistinę užeiti nors vieną žmogų. Deja, vakarais daugelis vengia kelti koją iš namų. Pagaliau jis paprašo iškviesti greitąją, įsideda į kišenę širdies lašus, ginklą ir laukia greitosios. Atvažiavo netrukus greitoji, išsivedė jį į mašiną, matavo spaudimą, kažką dar darė ir po kelių min. išsivežė jį. Medikus įspėjau, kad pas jį kišenėj ginklas. Smagu, kad šį kartą viskas baigėsi laimingai. Sakysite, į policiją reikėjo skambinti? Bet aš ten liksiu dirbti ir vadovybė man tikrai neskirs apsaugos, o jei jis sugrįš? Aš noriu dar pagyventi:)
     
     
    Toliau, kitas atvejis.
     
     
    Ir vėl narkomanas – nusipirko švirkštą, injekcinio vandens ir susileido į kirkšnį dozę, čia pat, šalia manęs. Tai gerai, kad jis turėjo tą prakeiktą dozę! O jei jam būtų pinigų trūkę ant dozės?
     
     
    Kitas narkomanas pasiūlė “snukį išmalti“, jei neduosiu Relanium tab. (Psichotropai). Ir ką man tuomet patartų daryti tie popieriniai- kanceliariniai klierkai, kuriantys įstatymus? Nes šiam vaistui reikia recepto, o narkomanas jo tikrai neturi. Nusižengti taisyklėm ir duoti, ar bandyti žaisti su likimu?
     
     
    O kur dar tie benamiai, ateinantys pilnom kelnėm pasišildyti šaltą žiemos vakarą. Jis pabūna kelias minutes, o vaistinėj neįmanoma būti kelias valandas. O ką pasakyti klientams? Kad kanalizacijos vamzdis trūko? O kaip su utėlėm ir kitais parazitiniais gyviais?
     
     
    Tai va, kokia rami ir šilta vieta, kurioje dirba vaistininkai. Taip, sutinku, narkomanas visur gali ateiti, bet prekybos centre žmonių daugiau, yra kameros ( daugelyje vaistinių, deja, tik butaforinės, nes ir tokiems dalykams intensyviai taupoma), galų gale – apsauga. Bet svarbiausia, kad vaistinėse yra narkomanų pagrindinės prekės – švirkštai, vaistų skiedėjai ir narkotiniai ir psichotropiniai vaistai. Ir narkomanai tai puikiai žino. O kiek sergančių AIDS ir ŽIV nešiotojų, kiek sergančių TBC ir hepatitu C ? O sergantys virusinėmis infekcijomis? Tokie tikrai vengia vaikštinėti po prekybos centrus, o lekia pirmiausia į vaistinę. Taip kad labai didelis klausimas, kada buvo dirbti pavojingiau, ar kai buvo vaistų gamyba, ar kai jos beveik nebeliko? Beje, jei šalia stovės supakuoti dėžutėje B grupės vitaminai, jau po kelių valandų jie bus įsigėrę ir į plaukus, ir į odą.
     
     
    Kam reikia šito įstatymo dėl sutrumpintų farmacijos specialistų atostogų ir darbo laiko pakeitimo?
     
     
    VIENAREIKŠMIŠKAI - vaistinių tinklų savininkams. Kaip galima drįsti parašyti, kad mes daugiau dirbsim ir todėl daugiau užsidirbsim? Aritmetika labai paprasta.
    Jei mano darbo sutartis yra ne valandinė, o už etatą – 1700 ( neatskaičius mokesčių ), vadinasi aš, pakeitus įstatymą ir prailginus darbo valandas gausiu tuos pačius pinigus, nes mano sutartis bus su tais pačiais 1700, tik kitu valandų kiekiu. Bet kadangi tos papildomos valandos bus privalomos pagal etatą, tai mano alga nepadidės nei centu. Bet geriau pakalbėkime apie tai, ką jau rašiau ne vienam savo straipsnyje – apie reitingus. Tada reikia atvirai ir rašyti, kad alga padidės todėl, kad mes daugiau valandų dirbsim, todėl daugiau parduosim vaistų, o jei parduosim daug tų vaistų, kurių reitingai didžiausi, tai ir uždirbsim daugiau. Ir tik dėl to, kad kelsim kažkam apyvartą, siūlysim ko reikia, ir ko nereikia, proteguosim įvairias firmas, žodžiu, ne visi, bet daugelis dirbs pagal jam priimtiną sistemą ir pagal savo sąžinę.
     
     
    Tai gal vis dėlto ne nuo to pradedama? Gal reiktų pirma žurnalistams pradėti aiškintis, kokiu būdu ir už kokias pinigų sumas patenka tam tikrų firmų vaistai į kompensuojamųjų sąrašus, kokias pozicijas tuose sąrašuose užima viena, ar kita firma, kodėl vienam gamintojui suteikiama didesnė valstybės dotacija, o kitiems – mažesnė kompensuojamųjų prekių sąrašuose? Kodėl atstovai vis dar prašinėja vaistinėse, kad mes pardavinėtume jiems naudingus vaistus? Kodėl jų niekas nekontroliuoja?
     
     
    Nuoširdžiai sakau, kad visos profesijos yra savaip pavojingos, įtemptos, sunkios ir nelyginu jų su sava. Bet šis straipsnis ir šis įstatymas palietė mano specialybės žmones. Ir tai nereiškia, kad darbą vaistinėje iškeliu aukščiau kitų profesijų. Visi darbai yra verti pagarbos ir už visus juos turi būti atitinkamai įvertinta ir sudarytos visos sąlygos, kad kuo mažiau specialistų emigruotų.
     
     
    Todėl mažiau niurzgėkite, mažiau pykite ant viso pasaulio, o geriau palaikykite morališkai prieš besisukančią biurokratinę mašiną:)
     
     
    P.S. Ir nemaišykite vaistinės darbuotojų su vaistinių savininkais. Gal jie ir statosi namus iš farmacijos verslo, bet tikrai tai daro ne paprasti samdomi darbuotojai, kurie aukoja savo sveikatą dėl kitų gerovės. Mes dirbame už vidutinę algą Lietuvoje, kuri nekyla eilę metų…
    Ir visi, kurie dar esame čia, su jumis, Lietuvoje, vis dar naiviai tikime, kad ir į mūsų kiemą ateis šventė :)
     
     
    Ačiū visiems už kantrybę :)
     
    http://vaistininkouzrasai.lt
  6. Patinka
    lama1 sureagavo į iLo Nemokamas steam žaidimas [Warlock: Master of the Arcane]   
    http://i.imgur.com/l1HItBk.png
     
     
    Link: https://www.humblebundle.com/store
     
    Steam nuoroda: http://store.steampowered.com/app/203630/ (kaina 20 eur)
  7. Patinka
    lama1 sureagavo į ReikiaPuslapio 5 svarbiausios šiuolaikinio marketingo tendencijos   
    Gyvenimas Londone turi didžiulį privalumą – begalę profesionalams skirtų renginių, kurie suteikia ir įkvėpimo, ir konkrečių strategijų verslui. Vienas iš tokių yra “Marketing Week Live”, kuriame pabuvojau ir galiu papasakoti įspūdžius apie naujausias marketingo tendencijas. Įrašo pabaigoje - nuoroda į originalų straipsnį.
     
    Trumpai apie renginio formatą – jis panašus į mūsų “Login” konferenciją – N salių su pranešimais ir dar eilė stendų su įmonėmis, siūlančiomis savo paslaugas. Taigi, buvo ir ką pamatyti, ir ko paklausyti.
     
    Trumpai: kodėl marketingas yra toks svarbus
     
    Buvau pradžioje labai nustebęs renginio mastu – didžiulis paviljono plotas vien apie marketingą ir tūkstančiai lankytojų. Bet vienas pranešėjas tiksliai suformulavo marketingo svarbą šiuolaikiniam verslui – dabartiniame interneto amžiuje kaip niekad sunku išsiskirti iš minios ir gauti klientų dėmesio: visi užimti, visi internete greitai randa informaciją patys, banerių ir reklamų niekas nebemato, tad reikia sumanios marketingo strategijos, kad pasiektumėte klientų akis ir ausis. Iš esmės, būtent apie tai ir buvo visa konferencija – kaip pateikti žinutę apie savo paslaugas potencialiems klientams.
     
    Pagrindinės šiuolaikinio marketingo kryptys
     
    Susumuojant, apie ką buvo kalbama ir kokie pranešimai pristatomi, dabar marketinge vyrauja šios temos:
     
    1. Mobilios technologijos
     
    Anksčiau sakydavo “Jei tavęs nėra internete, tavęs nėra visai”. Dabar tą patį galima pasakyti apie mobiliąsias technologijas – jei žmogus negali rasti tavo verslo ar užsakyti tavo paslaugų iš savo telefono, tai verslas kaip minimum nėra rimtas.
     
    Nors žvelgiant į tinklalapių lankomumo statistiką, mobilūs vartotojai sudaro dar tik 10-30% viso srauto (nors ir tai galima laikyti didžiuliu pasiekimu), bet reikia žiūrėti į ateitį – ši auditorija tik didės. Maža to, šie pirmieji “pionieriai” kaip taisyklė formuoja visos savo kartos nuomonę ir įpročius, tad jie ypatingai svarbūs.
     
    Ir reikia nustoti teigti sau ir kitiems, kad žinote viską apie savo klientus – ypač šiuo aspektu. Jei sakote, kad “mano klientai tikrai nepirks mano paslaugų iš telefono”, tai konferencijoje buvo minimas pavyzdys kad kažkada per eBay buvo nupirktas “Lamborghini” automobilis būtent iš telefono. Tad nedarykite tvirtų prielaidų, kaip jūsų klientai elgiasi su jūsų svetaine, galite stipriai apsirikti.
     
    2. El.paštas grįžta į madą
     
    Tiksliau, jis niekur labai ir nebuvo dingęs – tiesiog garsiau rėkavo tie, kas sakė jog socialiniai tinklai yra marketingo ateitis ir turime visą dėmesį skirti būtent tai naujai bangai. Dabar šios kalbos truputį rimsta, ypač kai Facebook reklama tampa vis brangesnė ir dažnai neatneša norimų rezultatų, tai marketingistai grįžta prie tradicinio asmeninio žinutės pateikimo. O kas šiais laikais gali būti asmeniškiau nei el.paštas?
     
    Buvo kalbėta apie tai, kad norint pasiekti rezultatų, neužtenka tiesiog siųsti naujienlaiškių ar pranešti apie akcijas – reikia sistemingo ir kiek įmanoma asmeniško požiūrio. Kad klientas gautų laiškus jam skirta tvarka, tinkamu laiku, tekstas galėtų būti formuluojamas priklausomai nuo buvusių jo veiksmų. Kitaip žmonės juk nedurni, juk lengvai pastebi kai laiškas skirtas dar “melejonui” žmonių, o kai jaučiasi išskirtinis dėmesys – tai yra labai galingas įrankis, nes sukelia emocijas. Bendrai, visoje konferencijoje buvo pabrėžiamas asmeniškumas ir asmeniniai santykiai su klientu kaip vienas iš svarbesnių marketingo tikslų – iš “one-to-many” žinučių sklaida tampa vis labiau “one-to-few”, o ideliausiu atveju turėtų būti “one-to-one”.
     
    3. Big data – visi kalba, mažai kas supranta
     
    Parodoje buvo daug įmonių, siūlančių duomenų rinkimo ir analizės paslaugas. Rinkos tyrimai, klientų apklausos, pirkėjų elgesio analizė – visa tai susiveda į gražius grafikus ir lenteles. Ir atrodo, kad megabaitai duomenų ir statistikos rodikliai yra ta vadinamoji “big data”, kurią išanalizavus – bus matomas kelias į sėkmę.
     
    Bet dažnai verslininkai sustoja pusiaukelėje – tik ties duomenų rinkimu, bet nesugeba (neturi kompetencijos?) detaliai išanalizuoti ir, kas svarbiausia, padaryti išvadas ir tolimesnius sprendimus.
     
    Pavyzdžių ieškoti nereikia toli, nereikia ir “big data” – net ir mažesnėje skalėje vyksta tas pats: kai su ReikiaPuslapio.lt komanda kuriame svetaines, užsakovai paprašo įdiegti “Google Analytics”, kad galėtų stebėti lankomumą. Spėkite, kiek iš jų bent kartą pažiūri kiek giliau nei “Visitors” ar “Views”. Iš kur ateina lankytojai, kokius puslapius žiūri, kiek laiko užsilieka, koks kanalas turi geriausią konversiją – visi tie duomenys gana paprastai prieinami, bet verslininkai matyt neturi laiko juos pažiūrėti.
     
    4. Video – ne ateitis, o dabartis
     
    Dar nustebino tai, kiek įmonių konferencijoje pristatinėjo video kūrimo paslaugas. Nes video žiūrėjimo internete skaičiai vis auga, taip pat nemaža dalis lankytojų mieliau pažiūri pristatomąjį filmuką apie jūsų paslaugas, negu skaito kelias pastraipas teksto. Nauja tendencija – animuoti arba piešti video apie jūsų įmonę, pasidomėjau – Londone vieno tokio sukūrimas kainuoja nuo 1200 svarų iki, iš esmės, begalybės.
     
    Taip pat ir bendrai vizualumas buvo konferencijos esminė dalis. Spalvingos reklamos, patrauklūs žmonės, prekinių ženklų pristatomieji stendai, grafinio dizaino paslaugos – neatsiejama marketingo dalis. Ir yra didžiulis skirtumas tarp to, kaip jūsų svetainė atrodo profesionaliame lygyje ir jeigu ji sukurta mėgėjo. Tiesą pasakius, pažiūrėjus į profesionalius pavyzdžius, man asmeniškai tapo gėda už kai kuriuos savo asmeninius projektus, kuriems neskyriau pakankamai laiko perkelti į tą “aukštesnį lygį” vizualumo atžvilgiu. Yra kur pasitempti.
     
    5. Tai kas per velnias yra “content marketing”?
     
    Apie šituos du žodžius kalba visi ir jau seniai – kad reikia ruošti turinį, jį platinti ir tada pas tave ateis klientai. Tik dabar jau kalbama ne ar to reikia, o KAIP teisingai tai daryti. Nes vyrauja toks paprastas suvokimas – kompanija tiesiog turi rašyti kažkokį savo blogą, leisti pranešimus spaudai, kartais kažką papostinti į savo Feisbuką, ir tai jau yra “content marketing” – nes nu turinys juk ruošiamas ir platinamas. Bet iš profesionalų lūpų konferencijoje tai skambėjo visiškai kitame lygyje.
     
    Pagrindinės mintys tokios, kad reikia ruošti tik tokį turinį, kuris sukels jūsų esamiems ar būsimiems klientams kažkokių emocijų, paskatins kažkokiam veiksmui – nebūtinai iškart pirkimui. Sakykime, straipsnis turėtų paliesti opią socialinę problemą, nuo kurios prasidėtų diskusija socialiniuose tinkluose, kur būtų minima jūsų įmonė, ir tuo pačiu gal kas nors “užsikabins” ir pasidomės jūsų paslaugomis plačiau. Labai dažnai vartojamas žodis visoje konferencijoje buvo “engaging” – visa jūsų marketingo strategija turi skatinti žmones kažką daryti, o ne tiesiog pasyviai skaityti.
     
    Pavienės mintys/citatos iš pranešimų
     
    Pabaigai noriu pasidalinti tiesiog atskiromis frazėmis iš pranešimų, kurių klausiau – galbūt įkvėps ar privers susimąstyti.
     


     
    “Klientams nerūpi”. Paprasta mintis – susitaikykite su tuo, kad žmonėms rūpi tik jie patys ir tai, kas naudinga tik jiems – jiems vienodai, kad jūs išleidote naują produkto versiją ar pakeitėte logotipą, jeigu jūs nesiūlote kažko konkrečiai naudingo jiems – nesitikėkite jokios reakcijos
    “Jūs negalite tiesiog rėkti apie save visur, turite tapti natūralaus pokalbio dalimi”
    “Apie ką žmonės šneka prie stalo ar bare?” Buvo atliktas realus tyrimas, ir išaiškinta, kad populiariausios temos yra sportas, mada, asmeninis gyvenimas, orai, ekonomika – ir dar kiti dalykai, bet į TOP 20 nepateko nei vienas konkretus verslas ar prekinis ženklas. Taigi, prie pačios pirmos minties – apie jus niekas nekalba, niekam realiai nerūpite, žmonės kalba apie save.
    “Jei tavo verslas neauga, tai jis po truputį miršta”. Priminė dar vieną gražią citatą – “šiuolaikiniame versle, kad liktum toje pačioje vietoje, turi labai greitai bėgti į priekį”.
    “Klientai nori paprasto ir greito pasirinkimo”. Vėlgi atlikti tyrimai rodo, kad žmonės linkę labiau sustoti ties vienu iš pirmųjų pasirinkimo variantų ir neskirti daugiau laiko paieškoms, nors galbūt jie pasigilinę atrastų ir geresnį variantą paslaugai pirkti.
    “Būkite ten kur jūsų klientai, o ne ten kur jums patogu”. Čia labai susiję su komforto zona – įmonės dažnai bando reklamuotis visur kur tik papuola, o ne kreipti savo pastangas į konkrečią savo tikslinę auditoriją. Kitaip tariant, pradžioje sužinokite, kur auga grybai, o po to būtent ten važiuokite grybauti.
    “Turite būti žmonių mintyse”. Idealus variantas ir tikslas – kad žmonės jus prisimintų. Bet jus prisimins ne pagal pavadinimą ir ne pagal logotipą – o pagal emociją, kurią kažkada sukėlė jūsų produktas ar paslauga. Taip pat pagal sąsają, kurią jūs išugdėte – taip kaip vietoje “energetinis gėrimas” daug kas sako tiesiog “redbulis”.
    “Nesirūpinkite dėl lankomumo skaičių, rūpinkitės dėl klientų”. Jei kiek anksčiau visi buvo apsėsti tuo, kad galima pamatuoti savo realius puslapių lankomumo skaičius, tai dabar vis labiau visi rėkia, kad tie skaičiai beveik nesvarbūs – labiau turi rūpėti, kiek realių klientų jums atvedė kažkokia marketingo kampanija ar paskelbtas straipsnis. Prie to paties – visiškai nesvarbu, jei jūsų Facebook puslapis turi 100 000 gerbėjų, jei realiai iš jūsų kažką pirko vos šimtas iš jų.

    Štai tokios mintys iš konferencijos ir mano asmeninės patirties. Ką pridurtumėte – kaip jūsų versle ar įmonėje taikomos šios marketingo tendencijos?
     
    Originalas: VerslasOnline.lt
  8. Patinka
    lama1 sureagavo į native23 Žymieji kinų telefonų brand'ai   
    Man asmeniskai labiausiai patinka Meizu MX3 ir ju sukurtas spalvingas Flyme OS (Android pagrindu). O siaip Kinijoje Xiaomi vienareiksmiskai deda visus savo vietinius konkurentus i vieta (Neskaitant ne Kiniskus brandus). Ypac po to, kai jie sukure nauja telefonu prekini zenkla - Red Rice. Visai neseniai, pries maziau nei 2 menesius pasirode Red Rice Note su pakankamai ispudingais parametrais (yra triju tipu, pagal galinguma), bei kaina maksimaliai siekia tik $240. O istikruju ir ta pati Meizu MX3, kaip ir Xiaomi Mi3 galima isigyti uz $280 mazdaug.
     
    Kiek zinau, ir girdejes tai jog TCL yra labai gerbiamas Kinijoje, del patvarumo ir pan, taciau jie atsilikineja, ir pralaimi rinkos dali. Man teko kazkada laikyti ZOPO C2 Hong Kong'e, tiksliau planavau ji pirkti, taciau isejo taip, kad nusipirkau ZTE telefona uz beveik dvigubai pigiau. ZOPO nesiseka tapti populiariais Kinijoje, vargiai vienas is 100 kinu bus girdeje apie Zopo. Tad jie labiau orientuojasi i uzsienio rinka , kitas idomus faktas yra tas jog Zoppo telefonai Kinijoje yra brangesni nei uzsienyje.
     
    Kas liestu ZTE, tai jie labai populiarus Amerikoje, ir panasu, kad jie butent tvirtinasi uzuot kazka dare Kinijoje, nes ju naujieji (skaiciuojant paskutinius 24 menesius) nelabai yra perkami Kinijoje. Galbut del to ZTE pristate savo atskira prekini zenkla pavadintu NUBIA, dar pries metus budavo rasoma ZTE Nubia, taciau dabar to "ZTE" nebeakcentuoja. Nubia taip pat turi keleta ispudingu telefonu pasiula, tokie kaip: Nubia Z5S (kaina apie 250$) ir Z5Sn (350$), neuzilgo iseis ypac ispudingas Nubia X6 su 6.4 coliu ekranu, kaina bus apie $450.
     
    Vivo - taipogi ispudingu parametru telefonus turinti kompanija kuri isiverze i rinka uraganiniu greiciu. Ju produktas Xplay X5 pralauze visus ledus, kiek veliau seke Vivo 3S su 3GB ramu kuris susilauke milzinisko susidomejimo nepaisant to , kad kainavo tikrai daug $570 kai isejo i rinka. siuo metu galima isigyti uz $460. Neuzilgo iseis Vivo Xshot bei Vivo X520L kurie taip pat kaip ir Vivo 3S palaikys 4G rysi.
     
    OPPO bene populiariausia kompanija mobiliuju irenginiu kompanija Kinijoje, pries pusantru metu stebino su savo Find 5, o per 6 paskutinius menesius isleido Oppo N1 su pirmaja slankiojancia kamera, bei Oppo Find 7A (kaina apie $360), pigesnis variantas palaikantis 4G rysi. Taciau zmones vis delto labiau didziojo brolio Find 7, kuris tures 2.5GHz procesoriu, 3GB ramu bei 4K filmavimo kamera. Verta pamineti, kad Oppo nusprende ikurti savo antrini prekini zenkla OnePlus, kiek zinau modelis One su 4G galimybe ir 64GB vidine atmintimi kainuos apie $350, taciau dar negaliu patvirtinti.
     
    Gionee idomi kompanija, kuri taipogi nera pati populiariausia Kinijoje, ir labiau orientuosjasi i tolimuju azijos saliu rinkas Taciau gamina isties galingus telefonus. Ju telefonas Elife E7 buvo pirmasis su 3GB ram berods. Ir taip jie zinomi kaip isleide siuo metu ploniausia telefona - Gionee S5.5 .
     
    Dar viena kompanija kuri populiarumu isispraudzia i top 3 Kinijoje (tarp Oppo ir Xiaomi) yra Coolpad, daznas Kinas turi si telefona, tik tiek, kad jie nespeja gaminti kazka naujo pagal rinka, nors ju telefonai pakankamai brangus, vistiek yra perkami.
     
    Is zinomesniu yra Huawei ir Lenovo (sunkiai sekasi jiems Kinijos rinkoje), Iuni, G'Five (tik kazko pristabde savo progresa), Hai'er, DooV.
    O visi kiti pasauliui pristatomi prekiniai Kinisku telefonu zenklai nelabai kuo issiskyria, o yra ir tokiu kurie net neegzistuoja Kinijoje, o tiesiog pagaminti kokiu fabrikeliu ir pigiai pristatomi rinkai.
  9. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo Gaxas Serveriai.lt SUKCIAI?   
    Arvydas tau kelis kartus pasiūlė viską išsiaiškinti ramiai ir tvarkingai. Jopapa, kokia nuskriausta pasaulio bamba ta Darytė...
  10. Patinka
    lama1 sureagavo į Popse Red Orchestra 2 - FREE   
    Sveiki, kaip supratau Steam NEMOKAMAI dalina Red Orchestra 2, taigi skubėkit pasiimti :)
    http://store.steampowered.com/news/13116/
  11. Patinka
    lama1 sureagavo į ReikiaPuslapio Video blogas apie tai, kaip mes darome savo verslą   
    Idėja primine Groove HQ blogą, užskaitau. Dėl minčių teisingumo ir pateikimo kokybės galima ginčytis, bet idėja sveikintina.
  12. Patinka
    lama1 sureagavo į KingPin KMIL - Kauno miesto įmonių lyga   
    Sveiki,
    Pažįstami organizuoja gana įdomų renginį, tad noriu pasidalinti :) renginys tikrai laukia įdomus. Jau dalyvaus ne mažiau, nei 10 komandų :)
    Jei esi Kaunietis ir nori puikiai praleisti laiką su bendradarbiais: paskaityk, gal sudomins :)
    www.kmil.lt
     
    KMIL - tai geriausias vaistas, jei pavargote po sunkios darbo dienos ir norite atsipalaiduoti, gerai praleisti laiką, sustiprinti darbuotojų tarpusavio ryšius ir fizinę forma, bei gauti didelę dozę adrenalino ir puikios nuotaikos.
     
    Jūsų laukia trys rungtys (boulingas, pulas ir dažasvydis), prieš kurias Jūsų įmonę instruktuos profesionalūs šios šakos atstovai.
     
    Lygoje gali dalyvauti bet kokios įmonės komanda nepriklausomai nuo jos veiklos pobūdžio. Komandoje gali būti ne daugiau 10 žaidėjų. Viena įmonė gali išstatyti ir kelias komandas. Komanda laikoma užregistruota, kai ji užpildo paraiška ir sumoka dalyvio mokestį.
  13. Patinka
    lama1 sureagavo į Gugiss Sukurti Flasha kaip IKEA turi   
    Wat? https://support.google.com/webmasters/answer/72746?hl=en
  14. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo KyCaS First design   
    visada visiems sakiau ir toliau sakysiu, savo "pirmus" dizainus pasilikit sau ir neviešinkit.
  15. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo ekd Ar užsidirba web designeriai?   
    Rekomenduoju pasiskaityti, visiems "dizaineriams" https://medium.com/p/111767ddd8a8
  16. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo KyCaS First design   
    visada visiems sakiau ir toliau sakysiu, savo "pirmus" dizainus pasilikit sau ir neviešinkit.
  17. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo KyCaS First design   
    visada visiems sakiau ir toliau sakysiu, savo "pirmus" dizainus pasilikit sau ir neviešinkit.
  18. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo ekd Ar užsidirba web designeriai?   
    Rekomenduoju pasiskaityti, visiems "dizaineriams" https://medium.com/p/111767ddd8a8
  19. Patinka
    lama1 sureagavo į Ezlock 7gone.com - LOGO   
    Naujausias logotipas, imonei gaminanciai telefonu
    virselius ir leidzianti vartotojui paciam susikurti savo.
    http://7gone.com/logos/CaseFX.png
  20. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo the7n Pristatau projektą/paslaugą www.fakju.lt   
    galėčiau padaryčiau ir kad nemokamą maistą dalintų :D
  21. Patinka
    lama1 sureagavo į Ezlock 7gone.com - LOGO   
    Ice Cream Desing:P
    Sukombinuotas piestukas su pavadinimu.
     
    http://7gone.com/logos/ice.png
  22. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo ForeverYoung 5 soc. tinklai dizaineriams   
    http://www.forrst.com - reikia praeit atranką, patvirino maždaug po mėnesio
    http://www.idzr.org - neįsivaizduoju kaip gaut pakvietimą
  23. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo kawasaki Iš kur dizaineriai semiasi įkvėpimo?   
    Pagrinde viskas iš webo.
     
    Šituos dažniau:
    dizainaims, brandingui, maketams - http://lookslikegooddesign.com/
    animacijai - http://motionographer.com/ ir http://fromupnorth.com/
    webdizainui - http://thefwa.com ir http://www.onepagelove.com/
    baneriams - http://bannerblog.com.au
     
    Iš http://www.thefwa.com/profiles įmonių sarašo visada galima rasti labai gerų award winning agentūrų, ir pasidairyto po jų portfolio. Šitie vieni mėgstamiausių mano:
    http://www.northkingdom.com/ (čia studijos įkūrėjo blogas http://designchapel.com/blog/)
    http://www.resn.co.nz/#/work
    http://www.f-i.com/work/all (pvz šie redizainino usatoday.com)
    http://www.hellomonday.com/
    http://www.b-reel.com/projects/
    http://www.studioaka.com/
     
    Cargocollective.com žiauriai gerulių portfolio yra pvz:
    http://www.dlew.me/
    http://www.alwayswithhonor.com/
    http://ollymoss.com/
  24. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo kawasaki Iš kur dizaineriai semiasi įkvėpimo?   
    Pagrinde viskas iš webo.
     
    Šituos dažniau:
    dizainaims, brandingui, maketams - http://lookslikegooddesign.com/
    animacijai - http://motionographer.com/ ir http://fromupnorth.com/
    webdizainui - http://thefwa.com ir http://www.onepagelove.com/
    baneriams - http://bannerblog.com.au
     
    Iš http://www.thefwa.com/profiles įmonių sarašo visada galima rasti labai gerų award winning agentūrų, ir pasidairyto po jų portfolio. Šitie vieni mėgstamiausių mano:
    http://www.northkingdom.com/ (čia studijos įkūrėjo blogas http://designchapel.com/blog/)
    http://www.resn.co.nz/#/work
    http://www.f-i.com/work/all (pvz šie redizainino usatoday.com)
    http://www.hellomonday.com/
    http://www.b-reel.com/projects/
    http://www.studioaka.com/
     
    Cargocollective.com žiauriai gerulių portfolio yra pvz:
    http://www.dlew.me/
    http://www.alwayswithhonor.com/
    http://ollymoss.com/
  25. Patinka
    lama1 gavo reakciją nuo kawasaki Iš kur dizaineriai semiasi įkvėpimo?   
    Pagrinde viskas iš webo.
     
    Šituos dažniau:
    dizainaims, brandingui, maketams - http://lookslikegooddesign.com/
    animacijai - http://motionographer.com/ ir http://fromupnorth.com/
    webdizainui - http://thefwa.com ir http://www.onepagelove.com/
    baneriams - http://bannerblog.com.au
     
    Iš http://www.thefwa.com/profiles įmonių sarašo visada galima rasti labai gerų award winning agentūrų, ir pasidairyto po jų portfolio. Šitie vieni mėgstamiausių mano:
    http://www.northkingdom.com/ (čia studijos įkūrėjo blogas http://designchapel.com/blog/)
    http://www.resn.co.nz/#/work
    http://www.f-i.com/work/all (pvz šie redizainino usatoday.com)
    http://www.hellomonday.com/
    http://www.b-reel.com/projects/
    http://www.studioaka.com/
     
    Cargocollective.com žiauriai gerulių portfolio yra pvz:
    http://www.dlew.me/
    http://www.alwayswithhonor.com/
    http://ollymoss.com/
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...