Pereiti prie turinio

AGI

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    13
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

AGI Pranešimai

  1. Galimybė gauti verslo konsultacijas nemokamai (įmonės steigimo data ne ankstesnė nei 12 mėn. iki paraiškos pateikimo) arba gaunant 50-80% kompensaciją už suteiktas paslaugas.

    Procedūra gan paprasta: teikiate paraišką Invegai, gaunate patvirtinimą, išsirenkate norimą konsultantą iš pateikto sąrašo ir tariatės dėl konsultacijų. Konsultavimo temos pateikiamos jau paraiškoje. Gavę paslaugą, pateikiate savo atsiliepimą apie konsultantą.

    Daugiau info

    http://www.esinvesticijos.lt/lt/paskelbti_kvietimai/kvietimas-teikti-paraiskas-finansuoti-projektus-pagal-priemone-nr-03-1-1-ivg-t-819-verslo-konsultantas-lt

    Per pusmetį galima "išnaudoti" iki 6500 EUR. Vėliau procedūra kartojama.

    Manau, kad kūrybiškai panaudojus šią priemonę ir gerai susikalbėjus su konsultantu galima visai padoriai susitvarkyti apskaitos sistemą, išspręsti įvairius juridinius klausimus, pasirengti dokumentus paskolos gavimui ir pan.

    Tiesiog dalinuosi info, kuri, manau, gali būti naudinga. O jei kils klausimų ar prireiks konkrečių paslaugų, visada prašom. Esu tame sąraše ir teikiu konsultacijas verslo planavimo, finansavimo, įvairios paramos ir pan. klausimais.

  2. Manau, temos autorius jau sėkmingai susirado, kas jam pagelbės rengiant verslo planą. Vis dėlto dar noriu pasiūlyti pasinaudoti ir įvairiomis valdžios ar ES finansuojamomis galimybėmis pradedantiems verslininkam. Tarkim, galima kreiptis į kredito unijas, kurios dar iki 2016 m. birželio teiks paskolas pagal Verslumo skatinimo programą. Kol kas nepavyksta rasti oficialių žinių,bet lyg ir žadama nuo sausio vėl sugrąžinti palūkanų kompensavimą. Be to, kredito unijos anksčiau vykdė ir mokymus.

    Dar siūlau sekti naujienas "Versli Lietuva". Šiuo metu kuriamas verslo konsultantų tinklas. Už jų teikiamas paslaugas dalinai (naujai steigiamoms įmonėms turėtų būti iki 80%) apmokės ES fondai.

    Yra ir savivaldybių skiriama parama naujam verslui.

    Darbo birža taip pat turi priemones, kai dalinai finansuojamas naujos darbo vietos kūrimas.

     

    Jei tikrai įdomu ir kyla papildomų klausimų, rašykit, skambinkit. Dirbu verslo konsultavimo srityje.

  3. Nuo liepos 29 iki spalio 29 d. galima teikti paraiškas paramai elektroninio verslo sprendimams diegti įmonėse. Max paramos suma - 35 tūkst. EUR, dengia iki 60% patirtų išlaidų vertės (tame tarpe ir kompiuterinė technika, ir programinė įranga - tik yra visokių apribojimų).

    Įmonė turi būti veikianti ne mažiau kaip 1 metus. Metinės pajamos - ne mažiau 145 tūkst. EUR. Įmonės produkcija (prekės ir/ar paslaugos) turi sudaryti ne mažiau kaip 50 proc. visos apyvartos. Numatomos investicijos turi būti nukreiptos įvairių įmonės veiklų, procesų optimizavimui, bet ne pačiai technologijai gerinti (pvz. siuvimo įmonei nekompensuos lekalų darymo programos, bet kokią nors HRM - be problemų).

     

    Neabejoju, kad konkursas bus nemenkas. Bet "loterijos bilietas" įkandamas - paraiška ir keletas pridedamų dokumentų. Aišku, dar ir įsipareigojimai ateičiai - darbo našumo, veiklos efektyvumo didinimas ir pan. Bet juk ne kasdien galima gauti "nuolaidą" iki 60%.

     

    Jei kas neturi noro ar laiko gilintis į taisykles, bet turi konkrečių idėjų, mielai pagelbėsiu. O visiems kitiems - sėkmės įsisavinant ES investicijas!

  4. Paskutinis šansas pasinaudoti parama verslą numatantiems pradėti ir/arba plėtojantiems kaimo vietovėse fiziniams asmenims ir mažoms įmonėms pagal KPP 2007 - 2013 m. programą. Padedu įvertinti paramos gavimo galimybes kiekvienu atveju, parengti paraišką, verslo planą. Paraiškos bus priimamos iki š.m. rugsėjo 12 d. Projektus privalu užbaigti iki 2015 m. birželio 30 d.

  5. Lietuvos įmonės, kurios sumoka IV užsiimančiam asmeniniui už paslaugas/prekes, deklaruoja tas sumas VMI. Todėl šią vietą jie lengvai sukontroliuoja. Su užsienio juridiniais asmenimis nėra taip paprasta. Bet manau, kad jei sumos gautos per banko sąskaitą, nėra labai sudėtinga patikrinti, kas ir kaip.

     

    GPM mokesčiai mokami nuo pelno, t.y. sumos, kuri lieka iš pajamų atėmus išlaidas įsigyjant parduodamas prekes, vykdant veiklą (pvz. jei parduodi projektą, kurį pirkai iš kažko, tai apmokestinama suma yra tik pardavimo ir pirkimo kainų skirtumas). Bet tam reikia rinkti visas sąskaitas, kvitus ir t.t. Palengvinimas - 30% pajamų galima priskirti išaidoms be jokių pagrindžiančių dokumentų ir apskaitų, t.y. mokėti GPM nuo 70 proc. pajamų.

     

    Tiesa, reikia atkreipti dėmesį į pajamų dydį. Jei per pastaruosius 12 mėn. pajamų suma viršija 150 tūkst. Lt. Dar yra prievolė, jei iš ES perkama prekių daugiau nei už tam tikrą sumą.

  6. Paskelbtas kvietimas Žaliosios inovacijos priemonėms. Paramą gali gauti įmonės, veikiančios ne mažiau nei 1 metus, įgyvendinančius projektus aplinkosaugos srityje:

    - naujų aplinkosaugos technologijų kūrimas, diegimas, komercializavimas;

    - aplinkosauginių priemonių, mažinančių atliekų, teršalų kiekius, diegimas tradicinėje pramonėje;

    - inovatyvių (Lietuvos mastu) aplinkosauginių technologijų įsigijimas ir diegimas.

    Mažoms įmonėms kompensuojama iki 45% tinkamų išlaidų sumos. Maksimali galima paramos suma - 1 mln. EUR. Mažiesiems projektams (kol kas kvietimo nėra, bet manau, kad turi pasirodyti "ant dienų") - 200 tūkst. EUR.

    Siūlau paslaugas:

    - vertinant projekto tinkamumą konkursui (paprastai tai darome kartu su projekto sumanytoju-vykdytoju ir nemokamai);

    - rengiant paraišką ir padedant sukomplektuoti visus reikalingus priedus prie jos;

    - teikiant pagalbą administruojant projektą, jei jis gauna paramą (pirkimų organizavimas, visos ataskaitos, pasirengimas patikrinimams ir pan.)

  7. Kaip kažkas šiame forume teisingai pažymėjo - tai verslo plano rašymas yra paslauga. Kaip žinia paslauga skiriasi nuo prekės, nes jos neįmanoma suteikti be kliento. Juk kirpėjas neapkirps, jei klientas jam nepatikės savo plaukų. Taip ir su verslo planu. Verslo idėja, visi sprendimai yra daromi paties verslo sumanytojo, iniciatoriaus. O verslo plano rašytojas, iš anksto žinodamas, kokios info reikia geram verslo planui, uždavinėdamas tikslingus klausimus, pateikdamas viešai prieinamos info apie verslą (rinka, konkurentai ir pan.)padeda verslininkui priimti tuos sprendimus, parodo, kas bus jei darysi taip ir kas bus jei kitaip. Tai yra BENDRAS darbas.

    Manau, kad sprendimas, ar pačiam imtis rašyti / skaičiuoti, ar patikėti tai žmogui, kuris iš to duoną valgo, priklauso nuo to, kiek laiko ir pastangų gali skirti tam reikalui. Tarkim, kad teisingai užpildytum paraišką ir parašytum tipinį verslo planą ES paramai gauti, tikrai nereikia ypatingų sugebėjimų. Bet reikia, kad žinotum visus reikalavimus, pagal kuriuos reikia pildyti tuos dokumentus. Jei niekada nesi rimtai domėjęsis tais dalykais, tai iš pradžių teks perskaityti (ir labai atidžiai) krūvą visokių direktyvų, finansavimo aprašų ir pan., perprasti biurokratų kalbą ir įsitikinti, kad tikrai supranti visas sąvokas taip, kaip ir paramą skirstančios institucijos. (Tarkim, žinoti, kad kaimo gyventojas yra tas, kuris yra deklaravęs gyvenamąją vietą kaimo vietovėje ne vėliau kaip prieš 2 metus iki paraiškos pateikimo - čia tik pvz.)

    Gal kiek paprasčiau su kredito unijų verslo planais. Jie tikrai pateikia daug paaiškinimų, konsultuoja. Bet vis tiek niekada tokio darbo nedariusiam žmogui tai užims daugiau laiko nei tam, kuris tai yra daręs jau ne kartą. Aišku, nuo sprendimų priėmimo niekada neišsisuksite: ar patys darysit, ar samdysit, vis tiek patiems teks galvą sukti.

  8. O ilgalaikio turto, mano atveju, uk. pastatas(10m) bei automobilis(5m), amortizacija eina i sanaudas ir mazina pelna? :unsure: ir kokia dalimi jie kasmet amortizuojasi?

    Jeigu ilgalaikis turtas įsigytas kaip individualią veiklą vykdančio asmens, tada nusidėvėjimas eina į sąnaudas. Bet tokį turtą pardavus, jo pardavimo pajamos taip pat bus individualios veiklos pajamos ir bus apmokestinamos.

     

    Ir dar atkreipkit dėmesį, jei pvz. pastato dalis yra naudojama asmeninėms reikmėms. Tuomet reikia išskaičiuoti visas išlaidas proporcingai.

  9. Didžioji dalis paramos programų yra susietos su ES finansine parama, kuri dalijama etapais. Pastarasis 2007 -2013 m. etapas eina į pabaigą. Ar reikalingos programos ir info apie jas (nors nesu tikra, kad ta info jau parengta visais atvejais) nuo 2014 m. ?

    Kita šio darbo problema - kai nesi konkrečiai šios srities žinovas (dirbu su daugiau su parama privačiam verslui), neaišku, kaip užtikrinti, kad pateikiamas sąrašas tikrai yra baigtinis.

    O šiaip toks darbelis visai įdomus. Lauksiu Jūsų atsakymų ir patikslinimų.

  10. Nežinau, kaip kitur, bet Kaune didžioji dalis faktiškai veikiančių vaikų darželių oficialiai vadinasi VšĮ "Dienos centras" ar pan. Manau, kad tokiu būdu galima sumažinti keliamus reikalavimus patalpos ir pan. Bet tai tik laikinas "apėjimas".

    Manau, kad esminė problema, kurią turėtų susivieniję "privatininkai" spręsti - kaip pasiekti, kad "krepšelis" būtų skiriamas ne tik priešmokyklinukams savivaldybės įsteigtose įstaigose, bet taip pat ir privačiose. Nesu susipažinsi, bet galbūt yra svarstoma "krepšelių" ar panaši sistema ir mažiukams. Gal pvz. savivaldybė neatlygintinai išnuomotų patalpas, o privatus darželis vykdytų tik operatoriaus vaidmenį.

    Tik tokiu atveju kainos galėtų būti įkandamos vidutines pajamas uždirbančiam lietuviui. Manau, kad 1000 - 1500 Lt už vieno vaiko darželį šiandien yra per didelė kaina paslaugos pirkėjui. Visai kita situacija būtų, jei tokias paslaugas galėtumėt pasiūlyti už 500 - 600 Lt.

  11. Pirmiausia turi įregistruoti ūkininko ūkį (jei senelis jį jau buvo įregistravęs, seniūnijoje gali išsiaiškinti, ar galima ūkį perrašyti Tavo vardu). Kiek žinau, tam reikia baigti ūkininko kursus.

    Parama ūkininkams teikiama pagal Kaimo plėtros programą (www.nma.lt, www.paramakaimui.lt). Pagal skirtingas priemones galima atgauti iki 50 proc. (jauniesiems ūkininkams dar ir daugiau) padarytų investicijų sumos. Visa bėda, kad parama pagal tam tikras taisykles skirstoma laikotarpiais. Dabar kaip tik 2007 - 2013 m. laikotarpio pabaiga, kai visi pinigėliai jau išdalinti arba beveik išdalinti. Todėl iki kitų metų II pusmečio greičiausiai jau jokių paramų nepavyks gauti. Ir tik kitais metais paaiškės, kokias investicijas ar veiklas rems ES kito laikotarpio metu.

    Manau, kad dabar geriausia visas jėgas nukreipti į juridinių dalykų susitvarkymą, susiplanavimą (kokia veikla užsiimsi: ką auginsi, kokios apimtys, kiek ir kokios technikos ir kitų resursų tam reikia ir pan.) ir aktyviai domėtis paramos galimybėmis. Tiesa, jei senelis iki šiol gaudavo tiesiogines išmokas už pasėlius, parduotus gyvulius ir pan., tai tos išmokos ir toliau turi būti mokamos (iki numatyto laikotarpio pabaigos).

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...