Pereiti prie turinio

LGZACRO

Nariai
  • Pranešimai

    3
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

LGZACRO Pranešimai

  1. Užblokavo nes pardavinėjau virtualias prekes, tokias kurios atsisiunčiamos internetu (pvz ebook'ai), o ne realiai išsiunčiamos paštu, ir aišku tai pažeidė autorines teises.

     

    Na šiaip ar taip su Ebay.Com (USA / JAV) susisiekiau šitu numeriu 0345 355 3229. Paklausinėjo kokiu vardu, username'u, emailu, adresu užregistrvęs account'ą, nu norėjo įsitikint, kad man priklauso tas account'as. Žodžiu, pasakiau, kad paypalas liepė man su jais susisiekt ir pirmiau išspręst problemą su Ebay account'u, ir tik tada kai išsispręsiu su ebay galėsiu aiškintis vėl su paypal'u. Na ebay peržiūrėjo mano account'ą ir pasakė kad čia yra final suspension ir jie nieko negali padaryt ir sakė pasakyt apie šį pokalbį paypal'ui, nes Ebay jau niekuo negali padėt.

     

    Suktelėjau šiandien į paypal'ą ir viską papasakojau kas ir kaip, sakė peržiūrės mano account'ą ir per 24-48h informuos kas bus toliau email'u. Gavau emailą iš jų maždaug po 1h, ir esmė tokia jei gerai supratau: mano account'ą jie peržiūrės kas 30d ir jeigu account'as nebus minuse ir nebus nesklandumų, tai man po tų 30d leis nusiimt arba visus pinigus abra dalį kažkokią, čia nuo jų priklauso. Jei bus kažkokių problemų, tai po 180d šiaip ar taip pinigus vistiek leis nusiimti.

     

    MANO PATARIMAS - KURKITĖS ACCOUNT'US EBAY.CO.UK IR PAYPALUS TAIP PAT PAYPAL.CO.UK, VISUR NURODYKIT KAD NATIONALITY YRA UK, TADA SU JUM KITAIP SKAITYSIS IR LIMITAI BUS KITOKIE (KAIP MAN KARTĄ IŠ PAYPAL'O RAŠĖ - LITHUANIA IS VERY DIFFICULT COUNTRY). P.S., KODĖL EBAY.CO.UK GERIAU NEI EBAY.COM? -MANO PASTEBĖJIMU, ŽMONĖS DAUG LABIAU PASITIKI, PLIUS SUKONTAKTUOT SU EBAY DAUG LENGVIAU (EBAY.CO.UK TURI CHAT'Ą, O SU EBAY.COM ĮMANOMA SUSISIEKT TIK TELEFONU). BETO PAYPAL.CO.UK CUSTOMER SERVICE LABAI NEBLOGAI DIRBA IR STENGIASI PAAIŠKINT IR PADĖT, TIESA VIENAS IŠ PIRMŲ KLAUSIMŲ KAI JIEM PASKAMBINI BŪNA - IN WHICH COUNTRY YOUR PAYPAL IS REGISTERED?.

     

    P.S., DAUG KAS KLAUSIA AR GALIMA SUSIKURT KITĄ ACCOUNT'Ą JEI VIENĄ UŽBLOKAVO? PAGAL JŲ POLITIKĄ - MANAU NE. BET REALIAI TAI NĖRA SUDĖTINGA. NEREIKIA NAUDOTI JOKIŲ PROXY, SVARBIAUSIA JOKIAIS BŪDAIS NESIETI NAUJOJO EBAY ACCOUNT'O SU SENU PAYPAL'U, NET JEIGU JAME IR PRIDĖJOTE NAUJĄ EMAIL'Ą. JEI NORIT NAUJOS EBAY PASKYROS, TURITE SUSIKURTI IR NAUJĄ PAYPAL ACCOUNT'Ą. KIEK SUPRATAU EBAY NETURI REIKŠMĖS KOKĮ VARDĄ AR ADRESĄ NURODYSIT, BET KAI KURSITĖS PAYPAL NURODYKIT TIKRUS DUOMENIS, NES JEI NORĖS UŽŠALDYT JŪSŲ PINIGUS VIENĄ DIENĄ, JIE PAPRAŠYS JŪSŲ ID IR ADRESO ĮRODYMO KOPIJOS.

     

    Kam įdomu, įterpiu gautą el.laišką, kad galėtumėt susidaryt nuomonę apie PayPal politiką:

     

     Important information:
    
    We regret to inform you that we’re initiating the closure of your PayPal account because of certain activity that took place relating to your account. This measure is necessary to protect us from potential financial losses.
    
    
    
    Your account balance during the account closure period:
    
    This decision means we must oversee the appropriate movement of any money currently in your account. A gradual approach to account closure allows us to part ways, while considering any liabilities that may arise. Our aim is to review any valid buyer claims lodged against you. We must allow enough time for claims to be filed as these can take several months to be reported and resolved.
    
    How will the process work?
    
       1.We’ll hold any money currently in your account in accordance with section 2 below. We do this because it provides sufficient time for most claims, such as chargebacks, to be filed by other parties. These claims can result in financial loss. If your account balance is below zero, you’ll have to settle the amount owing on your account to avoid further action.
       2.Our first review at 30 days from the date of this email will calculate our exposure and we’ll release any excess funds to you at that time for withdrawal. We’ll communicate this to you at the time. This review can result in 3 different outcomes as detailed in sub-sections 2(1)-(3) below. We’ll always communicate the outcome of our reviews to you.
           2.1 We’ll release your entire remaining balance to you for withdrawal. Please note that if you choose not to withdraw the money at that point we reserve the right to re-coup any money at the next review; or
           2.2 We’ll release a part of your remaining balance to you. If this is the case we’ll inform you about how much money can be withdrawn. We’ll then conduct another review 30 days later that will repeat the process detailed under section 2; or
           2.3 We won’t release any funds to you if we deem our exposure to be greater than or equal to your available balance.
    
    Your account may be reviewed several times; at 30 day intervals until day 180 from the date of this email. If any money remains in your account at day 180 it will be made available for withdrawal at that point.
    
    Accounts with a balance owing to PayPal:
    
    If your account shows an amount owing to us, you must add funds to ensure that the balance returns to zero. Please note that we reserve the right to recover the amount by legal means.
    
    A copy of our User Agreement can be found by clicking ‘Legal Agreements’ at the bottom of any PayPal page. Our right to close your PayPal account, and the retention of funds, are covered in our User Agreement under sections 10.2 and 10.3
    
    
    We regret any inconvenience this may cause.
    

  2. Sveiki visi, žinau, kad tema labai sena, bet va pats baną gavau, užblokavo ebay ir po kiek laiko paypal'ą, ant kurio 500+ svarų... susisiekiau su paypalu, sakė šaibos užšaldytos forever nebent išsispręsi viską su ebay. Gal kokį elektroninį paštą pamenat? Kiek žinau tokio dalyko ebay.com kaip chatas ar emailas tai apskritai oficialiai neduota, tik telefonu pasiskambint (+1-866-540-3229) kurį man rodo kaip neveikiantį.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...