Pereiti prie turinio

muras

Nariai
  • Pranešimai

    7
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    muras sureagavo į Bandiz Ar verta kurti internetinį verslą?   
    man kvailiausia yra matyti ,kad atsidaryneja vienodi eshopai , visi pardavynejas kompus, buitine technika ir t.t. cia taspats ,kas tarp iki ir maximos pasistatyti mazyten krautuvele ,kur kainos niekuomet nebus mazesnes ,nes to neleistu padaryti prekybos paimtys.
     
    Internete skeasi tiem ,kas prekiauja specifinemis prekemis.
  2. Patinka
    muras sureagavo į Andrius B Ar verta kurti internetinį verslą?   
    Cia kur citavai tekstus tai yra 10metu vaiko mastysena... Bet geriau pagalvojus 90proc bukaprociai ir yra... Jei jau nori buti eshopo savininkas tai turi apmastyti ir siuos klausimus: "Kas pas mane lankysis ir kodel jie butent cia turetu lankytis", "Ka as geriau pasiulysiu uz visus kitus", "Ar esu pasirenges ir turiu tiek valios dirbti prie projekto, prie eshopo". Tikiuosi atkratysiu vaikuciams minti kurti eshopa, po to ir atsiranda temos kad ir siame forume "Parduodu eshop, nes neturiu laiko tuom uzsiimti...". Tad galiu tik palinketi sekmes ir viska ziureti is salies, savo paslaugas vertinti is vartotojo puslapio ir pasikonsultuoti su kitais, taip sutaupysite savo laika, nervus ir pinigus. :)
  3. Pagarba
    muras gavo reakciją nuo nbanba Ar verta kurti internetinį verslą?   
    Diskusijos apie verslą internete FaceBook portale
     
    Socialiniame tinkle FaceBook įkurta grupė pavadinimu „Ar verta?“ jau porą mėnesių vysto diskusijas internetinio verslo temomis.
     
    Pagal Gemius Audience 2010 m. sausio mėn. statistiką, Lietuvoje internetu naudojasi 1 490 000 šalies gyventojų. Šiandien elektroninių parduotuvių užregistruota daugiau negu 800. Ar verta manyti, kad visi pusantro milijono Lietuvos interneto vartotojų ir apsilanko šiose e. parduotuvėse? Kitas aktualus klausimas - o kiek iš tikrųjų lankytojų prekes ar paslaugas įsigyja internetu? Kaip teigia daugumos e. parduotuvių savininkai - apytiksliai tik 1 % žmonių, užsukusių į internetinę parduotuvę, joje įsigyja prekes.
     
    Žvilgsnis į interneto verslą per „rožinius akinius“
     
    Verslininkai nori matyti dideles e. komercijos galimybes Lietuvoje. Panagrinėkime keletą priežasčių, kodėl Lietuvos verslininkai įsivaizduoja, kad perkėlę verslą į internetą, gaus didelį pelną.
     
    1. „Kiti jau prekiauja internetu, kodėl aš neturėčiau“ – mano dažnas verslininkas.
    2. Atlikus „vietines apklausas“ – „Paklausiau kelių draugų, giminaičių ir kolegų ar jie pirks ir sulaukiau teigiamo atsakymo. Kadangi viską apie internetinį verslą „žinau pats“, įkursiu savo e. parduotuvę“.
    3. „Reiktų turėti savo e. parduotuvę, nes visi mano konkurentai ją turi“.
    4. „Aš esu protingesnis už savo bankrutavusį konkurentą, padarysiu geriau“.
    5. „Reikia taupyti t.y reorganizuoti verslą - uždarysiu parduotuvę ir įkursiu e. parduotuvę, bus pigiau, nereikės mokėti nuomos, mažiau išleisiu darbuotojų atlyginimams, sumažinsiu mokesčius“.
    6. „Amerikoj tai puikiai veikia, Lietuvoje to niekas dar nebandė, man tikrai pavyks“.
     
     
    Verslininkai interneto pasaulį mato per "rožinius akinius" – mano, kad visi nori pirkti internete, dėl to ir savo verslą turi perkelti į internetą, tik realybėj nežino, kiek žmonių iš tikrųjų perka internetu ir kokį potencialą turi atskiria interneto rinka.
     
    Tačiau dažniausiai, atsidarius interneto parduotuvę ir pamačius lankytojų ir pardavimų statistiką - kalta lieka tik IT įmonė, kuri šią parduotuvę internete suprojektavo.
     
    Neįvertinus interneto rinkų potencialo bankrutuoja daug interneto verslų
     
    Užduokite sau klausimą – ar Jūs viską įvertinote, prieš perkeldami savo verslą į internetą? Dažnai, staiga kilęs sumanymas įkurti e. parduotuvę, nėra toks vykęs, nežinant, ar rinka, kuriai siūlote prekes ar paslaugas yra subrendusi pirkti internetu. Ar tikrai įvertinote rinkos dydį internete prieš įkurdami dar vieną e. komercijos portalą?
     
    Ar daug verslininkų Lietuvoje žino būdus, kaip vertinti interneto verslo potencialą. Kaip paskaičiuoti rinkos poreikius internete? Kokia masė pirkėjų gali susidomėti naujai įkurtos e. parduotuvės prekėmis ar paslaugomis internete? Prieš kurdami pagalvokite - ar verta?
     
    Daugiau šia tema padiskutuoti arba užsisakyti el. knygą "Ką reikia žinoti prieš kuriant ar atnaujinant verslą internete" galite - www.arverta.lt

  4. Pagarba
    muras gavo reakciją nuo nbanba Ar verta kurti internetinį verslą?   
    Diskusijos apie verslą internete FaceBook portale
     
    Socialiniame tinkle FaceBook įkurta grupė pavadinimu „Ar verta?“ jau porą mėnesių vysto diskusijas internetinio verslo temomis.
     
    Pagal Gemius Audience 2010 m. sausio mėn. statistiką, Lietuvoje internetu naudojasi 1 490 000 šalies gyventojų. Šiandien elektroninių parduotuvių užregistruota daugiau negu 800. Ar verta manyti, kad visi pusantro milijono Lietuvos interneto vartotojų ir apsilanko šiose e. parduotuvėse? Kitas aktualus klausimas - o kiek iš tikrųjų lankytojų prekes ar paslaugas įsigyja internetu? Kaip teigia daugumos e. parduotuvių savininkai - apytiksliai tik 1 % žmonių, užsukusių į internetinę parduotuvę, joje įsigyja prekes.
     
    Žvilgsnis į interneto verslą per „rožinius akinius“
     
    Verslininkai nori matyti dideles e. komercijos galimybes Lietuvoje. Panagrinėkime keletą priežasčių, kodėl Lietuvos verslininkai įsivaizduoja, kad perkėlę verslą į internetą, gaus didelį pelną.
     
    1. „Kiti jau prekiauja internetu, kodėl aš neturėčiau“ – mano dažnas verslininkas.
    2. Atlikus „vietines apklausas“ – „Paklausiau kelių draugų, giminaičių ir kolegų ar jie pirks ir sulaukiau teigiamo atsakymo. Kadangi viską apie internetinį verslą „žinau pats“, įkursiu savo e. parduotuvę“.
    3. „Reiktų turėti savo e. parduotuvę, nes visi mano konkurentai ją turi“.
    4. „Aš esu protingesnis už savo bankrutavusį konkurentą, padarysiu geriau“.
    5. „Reikia taupyti t.y reorganizuoti verslą - uždarysiu parduotuvę ir įkursiu e. parduotuvę, bus pigiau, nereikės mokėti nuomos, mažiau išleisiu darbuotojų atlyginimams, sumažinsiu mokesčius“.
    6. „Amerikoj tai puikiai veikia, Lietuvoje to niekas dar nebandė, man tikrai pavyks“.
     
     
    Verslininkai interneto pasaulį mato per "rožinius akinius" – mano, kad visi nori pirkti internete, dėl to ir savo verslą turi perkelti į internetą, tik realybėj nežino, kiek žmonių iš tikrųjų perka internetu ir kokį potencialą turi atskiria interneto rinka.
     
    Tačiau dažniausiai, atsidarius interneto parduotuvę ir pamačius lankytojų ir pardavimų statistiką - kalta lieka tik IT įmonė, kuri šią parduotuvę internete suprojektavo.
     
    Neįvertinus interneto rinkų potencialo bankrutuoja daug interneto verslų
     
    Užduokite sau klausimą – ar Jūs viską įvertinote, prieš perkeldami savo verslą į internetą? Dažnai, staiga kilęs sumanymas įkurti e. parduotuvę, nėra toks vykęs, nežinant, ar rinka, kuriai siūlote prekes ar paslaugas yra subrendusi pirkti internetu. Ar tikrai įvertinote rinkos dydį internete prieš įkurdami dar vieną e. komercijos portalą?
     
    Ar daug verslininkų Lietuvoje žino būdus, kaip vertinti interneto verslo potencialą. Kaip paskaičiuoti rinkos poreikius internete? Kokia masė pirkėjų gali susidomėti naujai įkurtos e. parduotuvės prekėmis ar paslaugomis internete? Prieš kurdami pagalvokite - ar verta?
     
    Daugiau šia tema padiskutuoti arba užsisakyti el. knygą "Ką reikia žinoti prieš kuriant ar atnaujinant verslą internete" galite - www.arverta.lt

  5. Pagarba
    muras gavo reakciją nuo nbanba Ar verta kurti internetinį verslą?   
    Diskusijos apie verslą internete FaceBook portale
     
    Socialiniame tinkle FaceBook įkurta grupė pavadinimu „Ar verta?“ jau porą mėnesių vysto diskusijas internetinio verslo temomis.
     
    Pagal Gemius Audience 2010 m. sausio mėn. statistiką, Lietuvoje internetu naudojasi 1 490 000 šalies gyventojų. Šiandien elektroninių parduotuvių užregistruota daugiau negu 800. Ar verta manyti, kad visi pusantro milijono Lietuvos interneto vartotojų ir apsilanko šiose e. parduotuvėse? Kitas aktualus klausimas - o kiek iš tikrųjų lankytojų prekes ar paslaugas įsigyja internetu? Kaip teigia daugumos e. parduotuvių savininkai - apytiksliai tik 1 % žmonių, užsukusių į internetinę parduotuvę, joje įsigyja prekes.
     
    Žvilgsnis į interneto verslą per „rožinius akinius“
     
    Verslininkai nori matyti dideles e. komercijos galimybes Lietuvoje. Panagrinėkime keletą priežasčių, kodėl Lietuvos verslininkai įsivaizduoja, kad perkėlę verslą į internetą, gaus didelį pelną.
     
    1. „Kiti jau prekiauja internetu, kodėl aš neturėčiau“ – mano dažnas verslininkas.
    2. Atlikus „vietines apklausas“ – „Paklausiau kelių draugų, giminaičių ir kolegų ar jie pirks ir sulaukiau teigiamo atsakymo. Kadangi viską apie internetinį verslą „žinau pats“, įkursiu savo e. parduotuvę“.
    3. „Reiktų turėti savo e. parduotuvę, nes visi mano konkurentai ją turi“.
    4. „Aš esu protingesnis už savo bankrutavusį konkurentą, padarysiu geriau“.
    5. „Reikia taupyti t.y reorganizuoti verslą - uždarysiu parduotuvę ir įkursiu e. parduotuvę, bus pigiau, nereikės mokėti nuomos, mažiau išleisiu darbuotojų atlyginimams, sumažinsiu mokesčius“.
    6. „Amerikoj tai puikiai veikia, Lietuvoje to niekas dar nebandė, man tikrai pavyks“.
     
     
    Verslininkai interneto pasaulį mato per "rožinius akinius" – mano, kad visi nori pirkti internete, dėl to ir savo verslą turi perkelti į internetą, tik realybėj nežino, kiek žmonių iš tikrųjų perka internetu ir kokį potencialą turi atskiria interneto rinka.
     
    Tačiau dažniausiai, atsidarius interneto parduotuvę ir pamačius lankytojų ir pardavimų statistiką - kalta lieka tik IT įmonė, kuri šią parduotuvę internete suprojektavo.
     
    Neįvertinus interneto rinkų potencialo bankrutuoja daug interneto verslų
     
    Užduokite sau klausimą – ar Jūs viską įvertinote, prieš perkeldami savo verslą į internetą? Dažnai, staiga kilęs sumanymas įkurti e. parduotuvę, nėra toks vykęs, nežinant, ar rinka, kuriai siūlote prekes ar paslaugas yra subrendusi pirkti internetu. Ar tikrai įvertinote rinkos dydį internete prieš įkurdami dar vieną e. komercijos portalą?
     
    Ar daug verslininkų Lietuvoje žino būdus, kaip vertinti interneto verslo potencialą. Kaip paskaičiuoti rinkos poreikius internete? Kokia masė pirkėjų gali susidomėti naujai įkurtos e. parduotuvės prekėmis ar paslaugomis internete? Prieš kurdami pagalvokite - ar verta?
     
    Daugiau šia tema padiskutuoti arba užsisakyti el. knygą "Ką reikia žinoti prieš kuriant ar atnaujinant verslą internete" galite - www.arverta.lt

  6. Pagarba
    muras gavo reakciją nuo nbanba Ar verta kurti internetinį verslą?   
    Diskusijos apie verslą internete FaceBook portale
     
    Socialiniame tinkle FaceBook įkurta grupė pavadinimu „Ar verta?“ jau porą mėnesių vysto diskusijas internetinio verslo temomis.
     
    Pagal Gemius Audience 2010 m. sausio mėn. statistiką, Lietuvoje internetu naudojasi 1 490 000 šalies gyventojų. Šiandien elektroninių parduotuvių užregistruota daugiau negu 800. Ar verta manyti, kad visi pusantro milijono Lietuvos interneto vartotojų ir apsilanko šiose e. parduotuvėse? Kitas aktualus klausimas - o kiek iš tikrųjų lankytojų prekes ar paslaugas įsigyja internetu? Kaip teigia daugumos e. parduotuvių savininkai - apytiksliai tik 1 % žmonių, užsukusių į internetinę parduotuvę, joje įsigyja prekes.
     
    Žvilgsnis į interneto verslą per „rožinius akinius“
     
    Verslininkai nori matyti dideles e. komercijos galimybes Lietuvoje. Panagrinėkime keletą priežasčių, kodėl Lietuvos verslininkai įsivaizduoja, kad perkėlę verslą į internetą, gaus didelį pelną.
     
    1. „Kiti jau prekiauja internetu, kodėl aš neturėčiau“ – mano dažnas verslininkas.
    2. Atlikus „vietines apklausas“ – „Paklausiau kelių draugų, giminaičių ir kolegų ar jie pirks ir sulaukiau teigiamo atsakymo. Kadangi viską apie internetinį verslą „žinau pats“, įkursiu savo e. parduotuvę“.
    3. „Reiktų turėti savo e. parduotuvę, nes visi mano konkurentai ją turi“.
    4. „Aš esu protingesnis už savo bankrutavusį konkurentą, padarysiu geriau“.
    5. „Reikia taupyti t.y reorganizuoti verslą - uždarysiu parduotuvę ir įkursiu e. parduotuvę, bus pigiau, nereikės mokėti nuomos, mažiau išleisiu darbuotojų atlyginimams, sumažinsiu mokesčius“.
    6. „Amerikoj tai puikiai veikia, Lietuvoje to niekas dar nebandė, man tikrai pavyks“.
     
     
    Verslininkai interneto pasaulį mato per "rožinius akinius" – mano, kad visi nori pirkti internete, dėl to ir savo verslą turi perkelti į internetą, tik realybėj nežino, kiek žmonių iš tikrųjų perka internetu ir kokį potencialą turi atskiria interneto rinka.
     
    Tačiau dažniausiai, atsidarius interneto parduotuvę ir pamačius lankytojų ir pardavimų statistiką - kalta lieka tik IT įmonė, kuri šią parduotuvę internete suprojektavo.
     
    Neįvertinus interneto rinkų potencialo bankrutuoja daug interneto verslų
     
    Užduokite sau klausimą – ar Jūs viską įvertinote, prieš perkeldami savo verslą į internetą? Dažnai, staiga kilęs sumanymas įkurti e. parduotuvę, nėra toks vykęs, nežinant, ar rinka, kuriai siūlote prekes ar paslaugas yra subrendusi pirkti internetu. Ar tikrai įvertinote rinkos dydį internete prieš įkurdami dar vieną e. komercijos portalą?
     
    Ar daug verslininkų Lietuvoje žino būdus, kaip vertinti interneto verslo potencialą. Kaip paskaičiuoti rinkos poreikius internete? Kokia masė pirkėjų gali susidomėti naujai įkurtos e. parduotuvės prekėmis ar paslaugomis internete? Prieš kurdami pagalvokite - ar verta?
     
    Daugiau šia tema padiskutuoti arba užsisakyti el. knygą "Ką reikia žinoti prieš kuriant ar atnaujinant verslą internete" galite - www.arverta.lt

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...