Pereiti prie turinio

superolia

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    412
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    superolia gavo reakciją nuo juoduke0129 IV + darbas + mokslas = mokesčiai?   
    uz tave moka pagrindini PSD, tai tas, kuri nedirbantys/nesimokantys moka kas menesi. Bet, deja, metu gale reikia susimoketi 9 proc nuo puses pelno PSD ir 28.5 proc. nuo puses pelno VSD.
     
    del mokesciu nuo veiklos geriausia pasikonsultuoti vmi, nes yra veiklu, kur galima ivariai traktuoti, ir gali arba ta arba ta taikytit, tad geriausia ten nuvaziuoti, arba gerokai pakabeti ant ragelio.
  2. Patinka
    superolia sureagavo į eko Nešvarūs pinigai - atneša laimę?   
    Vagis ar sukcius turbut zymiai laimingesnis butu ka nors apvogdamas, negu ta pacia suma uzsidirbes saziningai. Didzioji dalis vagiu, sukciu ir kitu nusikalteliu yra sociopatai, todel jiems tokie dalykai kaip sazine tiesiog neegzistuoja. Jiems visiskai dzin, ar ten buvo paskutines zmogaus santaupos, jie tiesiog nejaucia gailescio kitiems, kaltes ir pan. Kaltas auklejimas, tevai, aplinka, is dalies galbut genai.
     
    Kalbant apie laime, tai pinigai vaidina dideli vaidmeni iki tam tikros ribos. Kai zmogus turi nebloga busta, masina, gera darba, santaupu ir neturi finansiniu isipareigojimu, jam nereikia kiekviena diena galvoti, is ko rytoj pirks maista. Sakykim jis turi buta uz 200k Lt, ir 100k Lt santaupu. Atotrukis nuo benamio, kuris turi kelis simtus kiseneje iki sito zmogelio yra zymiai didesnis negu to zmogelio atotrukis iki pvz. 3-5mln lt turto turincio zmogaus. Kai turi pinigu, kad galetum normaliai gyventi, papildomi pinigai nebesukuria tokio laimes efekto.
     
    Reikia nepamirsti, kad pinigai is niekur neatsiranda, juos galima arba uzdirbti svariai (darbas, verslas), arba nesvariai (vagystes, narkotiku prekyba, kontrabanda, aferos ir t.t.). Skirtumas yra didziulis. Svarus pinigai tau suteikia ramybe ir laisve, o nesvarus suteikia iliuzija,kad esi turtingas, jie sudrumscia ramybe ir atnesa daug pavoju (gali buti sumustas, nuzudytas, gali sesti i kalejima). Dirbdamas svariai tu rizikuoji nebent netekti darbo, arba verslo (bankrotas ir pan), o dirbdamas nesvariai tu nuolat rizikuoji savo sveikata, laisve, arba net gyvybe.
    Visi mato prabangius automobilius, didziulius namus, prabanga ir galvoja, oi kaip zjbs, bet nemato, kas uz to slypi. Net jei pinigai svarus, uz to slypi daugybe ilgo ir sunkaus darbo, didziule atsakomybe (valdant imone ar versla), dideles laiko ir nervu sanaudos. Zmones paaukoja seimos gerove, asmenini gyvenima vardant tu turtu, o jais pasidziaugti nelabai ir lieka laiko. O jei pinigai nesvarus, gaunami is narkotiku, kontrabandos ir t.t., tai su ta prabanga gali greitai atsisveikinti atsisedes i kalejima. Ir kas is tos prabangos, jei tave nuolat supa padugnes, net panos ar zmonos normalios nesusirasi. Arba pvz. visokios olialia pupytes uzsienyje teikdamos intymias paslaugas irgi daug uzdirba, bet kas is to, kai visi aplinkiniai zino, kad esi paskutine k.urva.
    Mano nuomone, zmogus laimingas buna tada, kai jo gyvenime yra balansas (darbas, laisvalaikism sveikata, seima, draugai). Uz pinigus nenupirksi nei geros seimos, nei tikru draugu, nei sveikatos (siekdamas daugiau pinigu, ja tik gadinsi, o paskui tuos pinigus leisi jos gydymui)
  3. Patinka
    superolia sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  4. Patinka
    superolia sureagavo į iPauL Facebook šiandien švenčia 10 metų gimtadienį   
    Gal bus meet?
  5. Patinka
    superolia gavo reakciją nuo Andrejus Forumo Grand Meet'as.   
    na geria turbut ne visi vienodu greiciu, galima pasiimti stipresnio gerimo daugiau, kad uztektu ilgesniam kartui. rankas turime dvi, tai kazkas vienas eina, gali ir kitam prigriebti. paskutiniai meetai budavo tokiu principu, nusileisdavome prie baro ir nusinesdavome, jokiu problemu nekylo.
  6. Patinka
    superolia gavo reakciją nuo Andrejus Forumo Grand Meet'as.   
    na geria turbut ne visi vienodu greiciu, galima pasiimti stipresnio gerimo daugiau, kad uztektu ilgesniam kartui. rankas turime dvi, tai kazkas vienas eina, gali ir kitam prigriebti. paskutiniai meetai budavo tokiu principu, nusileisdavome prie baro ir nusinesdavome, jokiu problemu nekylo.
  7. Patinka
    superolia gavo reakciją nuo Andrejus Forumo Grand Meet'as.   
    na geria turbut ne visi vienodu greiciu, galima pasiimti stipresnio gerimo daugiau, kad uztektu ilgesniam kartui. rankas turime dvi, tai kazkas vienas eina, gali ir kitam prigriebti. paskutiniai meetai budavo tokiu principu, nusileisdavome prie baro ir nusinesdavome, jokiu problemu nekylo.
  8. Patinka
    superolia gavo reakciją nuo iPauL Vaikiškų prekių išparduotuvė   
    niu as galeciau papriestarauti biski :) paskutiniu metu visgi pastebiu tendencija, kad tai nelabai veikia, nes zmones pradeda abejoti ka perka, ar nebus tas zaislas ar rubas su defektu, nes tipo kaip cia dabar isparduotuve, o ne parduotuve ir kodel pigiau :)
     
    realiai is tu paleciu uzsidirbti tikrai galima, bet reikia tureti ir pingu pradziai ir vietos sandeliuoti, nes tos paletes daznai buna su kokiais vezimeliais, su kitu sh ir t.t. + galu pasakyti, kad visgi reikia nemazai isanalizuoti rinka, nes daznai paletes buna sudo vertos, keletas geresniu prekiu ir dauguma nekokios, nepaklausios, kuriso uzsigules metais, tai reikia labai moket atrinkti paletes geras.
     
    mano aplinkoje gerai sukasi tie, kas turi nuosavus namus, kur turi galimybe bent pradziai sandeliuoti namie/garaze, beto pinigu pastoviai reikia imerkti ir imerkti, o nepaklausios prekes taip ir lieka, ir vieta uzima.
     
    bet ir pinigu reikia vistiek tureti, nes daznai viena palete kainuoja tokiu 6000-10000, o tokiu paleciu reik pradziai tikrai bent keliu.
     
    p.s. vaiku prekes gana paklausios, pet ir konkurencija nemaza, norint suktis, reikia pasiulyti vis geresnes kainas, kartais ir absurdiskai mazas. darbo irgi gaunas nemazai, nes uzdarbis ne toks ir didelis. beto norint konkuruoti reikia ir asortimento, nes daznai del vieno kito daiktelio zmones nenori moketi siuntimo mokescio ir t.t. bet konkurentu irgi daug, dabar jau kur nevaziuoju ir didmiesti, ziuriu vis isparduotuve, isparduotuve, intike irgi isparduotuve. zodziu visi, kas moka pirkt internetu vis kuria kuria kazka, tai suktis tikrai ner labai lengva, bet imanoma.
  9. Patinka
    superolia gavo reakciją nuo iPauL Vaikiškų prekių išparduotuvė   
    niu as galeciau papriestarauti biski :) paskutiniu metu visgi pastebiu tendencija, kad tai nelabai veikia, nes zmones pradeda abejoti ka perka, ar nebus tas zaislas ar rubas su defektu, nes tipo kaip cia dabar isparduotuve, o ne parduotuve ir kodel pigiau :)
     
    realiai is tu paleciu uzsidirbti tikrai galima, bet reikia tureti ir pingu pradziai ir vietos sandeliuoti, nes tos paletes daznai buna su kokiais vezimeliais, su kitu sh ir t.t. + galu pasakyti, kad visgi reikia nemazai isanalizuoti rinka, nes daznai paletes buna sudo vertos, keletas geresniu prekiu ir dauguma nekokios, nepaklausios, kuriso uzsigules metais, tai reikia labai moket atrinkti paletes geras.
     
    mano aplinkoje gerai sukasi tie, kas turi nuosavus namus, kur turi galimybe bent pradziai sandeliuoti namie/garaze, beto pinigu pastoviai reikia imerkti ir imerkti, o nepaklausios prekes taip ir lieka, ir vieta uzima.
     
    bet ir pinigu reikia vistiek tureti, nes daznai viena palete kainuoja tokiu 6000-10000, o tokiu paleciu reik pradziai tikrai bent keliu.
     
    p.s. vaiku prekes gana paklausios, pet ir konkurencija nemaza, norint suktis, reikia pasiulyti vis geresnes kainas, kartais ir absurdiskai mazas. darbo irgi gaunas nemazai, nes uzdarbis ne toks ir didelis. beto norint konkuruoti reikia ir asortimento, nes daznai del vieno kito daiktelio zmones nenori moketi siuntimo mokescio ir t.t. bet konkurentu irgi daug, dabar jau kur nevaziuoju ir didmiesti, ziuriu vis isparduotuve, isparduotuve, intike irgi isparduotuve. zodziu visi, kas moka pirkt internetu vis kuria kuria kazka, tai suktis tikrai ner labai lengva, bet imanoma.
  10. Patinka
    superolia sureagavo į superkainos Individuali veikla. Kaip įregistruoti individualią veiklą?   
    Manau daugelis rašo tik vieną sumą - kiek realiai išleido, bet jei išskirsi atskirą valiutos konvertavimo skiltį - super :)
     
     
    Galima, tik berods 90% patirtų išlaidų gali traukti. Gal dabar kažkas pasikeitė.
     
     
    Individuali veikla yra labai slidus dalykas. Paskolas gaut ar išsimokėtinai kažką pirkti beveik nerealu (nors yra išimčių).
  11. Patinka
    superolia gavo reakciją nuo adomasb Individuali veikla. Kaip įregistruoti individualią veiklą?   
    Bent jau kai as skambinau i statistikos departamenta, tai jie man pasake, kad reikia surasti veikla bent kazkuopanasia i tai, ka tu nori, jei jos nera. pvz mane domino maketavimas su photoshopu, tai sake imti senu nuotrauku redagavimas.
    Tas pats ir su reklama, klausiau, kaip iregistruoti reklama puslapyje, banerius ir t.t. tai pasake imti
     
    73.11
     
    Reklamos agentūrų veikla
     
     
     
    Į šią klasę įeina įvairių reklamos paslaugų (t. y. per vidines išgales ar subrangą) teikimas ir pirkimas, įskaitant konsultacijas, kūrybines paslaugas, reklaminės medžiagos gamybą.
     
     
    Į šią klasę įeina:
     
    - reklamos kampanijų kūrimas ir jų įgyvendinimas:
     
    • reklamos kūrimas ir įdėjimas į periodinius leidinius, laikraščius, radiją, televiziją, internetą ir kitas visuomenės informavimo priemones
     
    • išorinės reklamos kūrimas ir įrengimas, pvz., skelbimų lentų, skydų, informacijos švieslenčių ir karkasų, reklaminis langų apipavidalinimas, parodų salių projektavimas, reklamos klijavimas ant automobilių ir autobusų ir kt.
     
    • oro reklama
     
    • reklaminių medžiagų ar pavyzdžių platinimas ar pristatymas
     
    • stendų ir kitokių rodymo konstrukcijų ir vietų kūrimas
     
    - rinkodaros kampanijų vedimas ir kitų reklamos paslaugų teikimas, kurių tikslas – pritraukti ir išlaikyti pirkėjus:
     
    • produktų reklama
     
    • rinkodara parduotuvių viduje
     
    • reklamos siuntimas paštu
     
    • konsultacijos rinkodaros klausimais
     
    na bent jau kaip as suprantu affiliate yra kaip ir reklama. tu gauni pinigus uz kazko populiarinima ir reklamavima. tai as manau prie sios kategorijos butu.
     
  12. Patinka
    superolia sureagavo į iPauL Meet'as. Vilnius. #16   
    Ir saldžiai numigęs ;D
  13. Patinka
    superolia sureagavo į Dhoviuz Meet'as. Vilnius. #16   
    Kaunas sėkmingai grįžo namo :)
  14. Patinka
    superolia sureagavo į MeXiukas Meet'as. Vilnius. #16   
    Sveiki,
     
    Birželio 14 d. įvyks uždarbis.lt narių susitikimas Vilniuje.
    Vasariškas Vilniaus meet'as vyks nuo 19h, SensuS terasoje Totorių g. (buvusi Chaplino terasa) tiksli terasos vieta: http://goo.gl/maps/hCulp
    Susitikimo vieta bus po stogeliu, kiek paėjus po kaire. (baltai/violetiniai baldai).
     
    http://i.imgur.com/xExXgnIl.jpg
    http://i.imgur.com/5SlvH1Fl.jpg
     
    Stalai bus sustatyti išilgai sienos, tai turėtumėte lengvai rasti,bet jeigu visgi galvojate, kad galite nerasti, atsiuskite PM, duosiu savo telefono numerį.
     
    Ką mes veikiam per meetus galite paskaitynėti čia.
     
    Preliminarus dalyvių sąrašas:
     

    MeXiukas Slash Darius(xdvx) Augustinas NSC Kernius KyCaS lasickui djtalemoon GotMilk? Marciakas thorone Nerijus eXPy Vyrasx5 InvestorLT Tadas sveta Feero wicked superolia KasparasV AntanasM Harenas auto Tu?
    P.S. šiam meetui pasistengsiu suorganizuoti, kad būtų galimybė pajungti kompą prie tv/projektoriaus, tai jei kas nors nori pasidalinti patirtimi kokia nors tema, parašykit man, paderinsim. P.S.S. už gerą pranešimą, bus skiriamos uždarbis.lt dovanėlės :P
    Taigi, visi norintis pailsėti, paplepėti, susirasti bendraminčių kviečiami į uždarbis.lt narių susitikimą.
  15. Patinka
    superolia gavo reakciją nuo iPauL Individuali veikla. Kaip įregistruoti individualią veiklą?   
    Super, dar ir i sodra reiks vaziuoti, as neturiu el. paraso. Speju daugeliui tai irgi naujiena
     
    http://www.15min.lt/naujiena/verslas/karjera/besiverciantiems-individualia-veikla-dar-viena-pajamu-deklaracija-666-323887
  16. Patinka
    superolia gavo reakciją nuo KyCaS Meet'as. Vilnius. #14   
    http://urbanbeerhunt.com/images/beertoast.jpg 
    Eilinis Vilniečių meetas.
    Vieta - būsi trečias, 2 aukšte, pačiam gale už medinių durų kambariuke :)
    Data - Gruodžio 14d.
    Laikas - 19.00 val.
     
    Tikiuos, jie manęs neapgavo, ir tikrai telefonu priėmė rezervacija, perskambinau net kelis kartus :)
     
    Kas dalyvausit, pasirašykite temoje.


  17. Patinka
    superolia sureagavo į fad Jau matomi forumo atnaujinimai (aš vienas toks pastabus?)   
    Neliko nei komentarų, nei draugų. Šiek tiek gaila, būtent kviesdamas į draugus išsaugodavau kai kuriuos reikalingus uždarbio narių kontaktus :)
  18. Patinka
    superolia sureagavo į KyCaS Meet'as. Vilnius. #15   
    Puikus Meet :) dazniau dalyvausiu ! tikrai saunus zmones renkasi pabendrauti :)
  19. Patinka
    superolia sureagavo į KasparasV Meet'as. Vilnius. #15   
    Tai tikriausiai kekviena kart tokiu atsiranda :D kaip ir praeita kart... :blink:
  20. Patinka
    superolia sureagavo į InvestorLT Meet'as. Vilnius. #15   
    Gaila, kad ne a jūs atarnausiu :D O pats dalyvausiu meete :)
  21. Patinka
    superolia sureagavo į MeXiukas Meet'as. Vilnius. #15   
    Taigi, meetas vyks "Čili" kuris randasi Didžioji g. 5, jei kas nežino kur jis randasi: google maps nuoroda
     
    Rezervuota salė yra rūsyje. Užėjus į čilį pro pagrindinį įėjimą pasukite į dešinę, įėję į kitą kambary gale po kairę pamatysite laiptus į apačią, jais nusileidę į rūsį eikite tiesiai po dešinę pamatysite mūsų salę.

    Vietos ten daug, taigi tilpsime visi :) renkames nuo 19h, aš busiu truputėlį anksčiau, jei galvojote, kad galite nerasti meet'o vietos, atsiųskite PM man, duosiu savo tel. nr. (tik bijau kad ryšis gali labai trūkinėti rūsyje)
  22. Patinka
    superolia sureagavo į KyCaS Meet'as. Vilnius. #15   
    na ka liko 2 dienos :)
  23. Patinka
    superolia sureagavo į GotMilk? Meet'as. Vilnius. #15   
    Jo as busiu bet as tik trumpam uzsoksiu. Valandai kokiai nes po to kitu planu yra.
  24. Patinka
    superolia sureagavo į KasparasV Meet'as. Vilnius. #15   
    Tikriausiai atvyksiu :) gal blaiviau bus nei praeita karta :P
  25. Patinka
    superolia gavo reakciją nuo KasparasV Meet'as. Vilnius. #15   
    Nini, tikrai ne didziausias, dar gerai butu, kad prisirase ateitu B-)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...