Pereiti prie turinio

Tipas

Nariai
  • Pranešimai

    4
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Tipas sureagavo į puchis Vietos kuriose dirbau   
    Taigi pradėjau dirbti būdamas 15 metų, pirmas darbas buvo skrajučių platinimas, mėčiau spamą į pašto dėžutes, darbas buvo nesunkus, užsimesdavau pilną kuprinę reklamų ant pečių ir eidavau po namus, labiausiai užknisdavo tik prašyti pas žmones, kad įsileistų į laiptinę, kadangi niekas nemėgsta reklamų :) dirbdavau vakarais po mokyklos arba savaitgaliai, uždirbdavau apie 150Lt per savaitę, man penkiolikmečiui tada būdavo per akis.
    Po skrajučių platinimo, 16 metų, ėjau į statybas ;) dirbau nelegaliai, dirbau pas tokius žmones, kurie pasisamdydavo vaikus kaip mes ir mes darydavom įvairius ######nus darbus, nuo pamatų kasimo kastuvais iki plytų nešiojimo iš vienos vietos į kitą. Mokėdavo po 50lt į dieną, ten dirbt galėjau kada norėdavau, pasiskambindavau prieš dieną ir kitą dieną galėjau eit dirbt, jie pastoviai ieškodavo darbo jėgos. Nepatiko man ten visai, bet užsidirbt norėjau ;) pvz kadangi aš nerūkiau (ir dar dabar nerūkau), tai kai visi eidavo padaryt "pirikūrą" aš negalėjau, nes nerūkiau, viršininkui tiesiog nepatikdavo, kad stoviu be darbo, turėjau arba rūkyt, arba kast :)..
    17 metų, po 11 klasės baigimo, vasarą su draugu išvažiavau į angliją padirbėt, iš anksto nesusiradom jokių darbų, kur gyvent, nieko, turėjom ten tik dvi drauges, kurios buvo į angliją išvažiavusios dviems savaitėmis anksčiau negu mes, tai pora naktų teko pas jas pernakvoti. Užsiregistravom įdarbinimo agentūroj, susitvarkėm gana greitai viską patys (toj agentūroj sutikom kelis lietuvius, jie sumokėjo kažkokiems žmonės po 2000Lt, kad juos tiesiog užregistruotų toj įdarbinimo agentūroj, nors tas visas užsiregistravimas yra nemokamas). Agentūroj darbų užteko gaudavom darbo įvairaus kiekvieną dieną: iš sunkvežimių kraudavom anglis, padangas, dirbom fasavimo fabrike, išvežiodavom maistą ar dalindavom flajerius. Mokėdavo berots po 6 svarus už valandą, bet agentūrą savo dalį irgi atsiskaičiuodavo ;) Anglijoj pradirbau pusantro mėnesio ir ne todėl, kad man ten nepavyko užsidirbt, o todėl, kad pasiilgau šeimos, namų, draugų. Man buvo tuomet tik 17 metų, pasidaviau labai greitai ir grįžau namo. Likusią vasarios dalį, dirbau lietuvoj, santechniko padėjėju, irgi nelegaliai, darbas buvo super lengvas ;]] praktiškai reikėdavo iš mašinos tik įrankių dėžę atnešt į objektą, o visą darbą darydavo jau pats santechnikas ;) gaudavau už dieną 50Lt, tik užknisdavo tai, kad tekdavo dirb kartais iki vėlumos.
    Po mokyklos baigimo įstojau į universitetą ir įsidarbinau apsaugoj, budėdavau nuo 17h iki 7 ryto SODROS pastate, o ryte važiuodavau į paskaitas. Manau buvau prastas apsauginis, nes darbe naktimis miegodavau ;]] susistumdavau fotelius ir kažkaip susiraitydavau ;)) bet apsauginiams reikia kas valandą pranešinėt į centrą, kad viskas gerai, todėl toks ten ir miegas būdavo, ant fotelių ir kas valandą atsibudinėt reikia, bei kas tris ar keturias valandas reikėdavo apeit visą pastatą suspaudinėt tokius pavojaus mygtukus, kad viskas gerai. Per mėnesį gaudavau apie 1200Lt, dar tekdavo kartais padirbėt ir per renginius siemens arenoje. Atlaikiau ten apie metus, išėjau nes toks tempas kai naktį dirbi, o ryte eini į paskaitas nelabai man patiko, aišku dirbau tik kas trečią naktį, bet tiesiog gyvenimo ritmas išsibalansavo ir paskaitoms tai nepadėdavo, miegodavau auditorijose padėjęs galvą ant stalo.
    Prasidėjo vasara ir knygynas Pegasas paleido projektą, išparduoti sandelyje užsigulėjusioms knygoms. Surinko komandą iš 6 žmonių, ir mes ta vadinama komanda, apvažinėjom daugybė Lietuvos miestelių su knygom. Pastatydavom palapinę miesto centre ir pardavinėdavom knygas. Į vieną kelionę važiuodavo 2 vaikinai ir 2 merginos. Vienam miestely praleisdavom 2-3 dienas, jeigu jis būdavom toli nuo Vilniaus tai knygynas išnuomodavo mums kokį kaimo turizmo namelį ar patį paprasčiausią viešbutuką, jeigu arti vilniaus grįždavom namo. Projektas truko apie 2 mėnesius, uždirbdavom į mėnesį po maždaug 1,200 Lt, bet viską išleisdavom per tą patį darbo mėnesį, kadangi mums tai buvo kaip ekskursija. Važinėdavom po įvairius miestus, šėliodavom kaimo turizme, buvo superinė vasara.
    Po knygyno projekto, gavau kitą pasiūlymą, dalyvauti filmo filmavime ;) gal kas atsimena, filmas buvo įvardintas kaip pirmoji Lietuviška ilgametražė komedija "Penkių dienų avantiūra", pats filmas man nebuvo labai juokingas, bet filmavimo metu tikrai buvo daug juoko ;)) visa filmavimo grupė jauni, talentigi ir smagūs žmonės. Dirbau daugiausiai su dailininkais, padėdavau paruošti sceną filmavimui. Filmavimas truko apie pusantro mėnesio ir tas laikas prabėgo labai greit, nes buvo tikrai įdomu. Bet dirbdavom daug, kartais tekdavo dirbt po 18 valandų per parą, jeigu pasisekdavo miegodavom kur papuola, ant palangių, mašinoj ar kokioj sulankstomoj kėdėj ;)
    Univere atsimokiau vieną kursą, nepatiko specialybė, perstojau kitur, kol mokiausi, tris metus dirbau baseine gelbėtoju ;) per tuos tris metus nebuvo nei vieno skenduolio, reikėdavo tik prižiūrėt vaikus kad neišdykautų, sėdėdamas prie baseino skaitydavau knygas, susipažinau su daug žmonių, buvo malonu ten dirbt. Kolektyvas visas jaunas, turėdavom daug išvykų ir įvairiausių švenčių kartu. Sporto kompleksas buvo didelis, todėl turėjau ir aš galimybę sportuoti, pats mėgstu plaukioti, baseine susipažinau su puikiais plaukikais (buvo paėmę ir mane į šveicariją, tokį mini plaukimo maratoną ;) žodžiu sportuoti ir skaityti knygas turėjau idealias sąlygas. Buvo gaila palikti tą darbo vietą. Bet norėjau keliaut, visada kai tik gaudavau progą, keliaudavau.
    Taip pat tarp visų šitų darbų buvo pavieniai darbai, tokie kaip tvoros dažymas, renginių organizavimas ar vaidinimas kokiam prekybos centre čiungačkuką ;]]]
    Reikalai taip pasisuko, kad dabar sėdžiu Majamyje ir žaidžiu pokerį ;] savęs nelaikau geru žaidėju, gal tik silpnas vidutiniokas ;] bet dar viskam tik pradžia! :)
  2. Patinka
    Tipas sureagavo į BOSS Straipsnis: Efektyvi reklamos kampanija   
    Reklama yra labai svarbus žingsnis sėkmingo verslo link. Tačiau ar bent dalis verslininkų žino, kaip visa tai veikia ir kurios reklamos formos yra pačios naudingiausios? Dažniausiai ne. Kiek teko klausti savų klientų, dauguma atsako taip: „Nusipirksiu bannerį, nusipirksiu reklamos plotą delfi.lt ir gausiu klientų". Kodėl jie taip mano? Atsakymas labai paprastas, tai irgi verslas, kuris yra puikiai įteigtas į verslininkų galvas. Pati neefektyviausia reklamos forma ir yra reklaminis banneris, nebent jis būtu rodomas tik tikslinei auditorijai. Aš asmeniškai niekuomet nepažvelgiu į, dažniausiai, dešinę svetainės pusę, kurioje būna išdėlioti reklaminiai banneriai, nes žinau, jog reklama manęs nesudomins. Taigi savo straipsniu pasidalinsiu patirtimi, kaip sėkmingai organizuoti reklamos kampaniją ir kaip gauti aukščiausių rezultatų.
     
    Google Adwords
     
    Šis didžiausias pasaulio paieškos milžinas vis labiau skverbiasi į mūsų gyvenimus. Kuriamos puikios ir naudingos sistemos, portalai, kuriais tiesiog negali nesinaudoti (Gmail, YouTube, Google Talk, Google Docs). Visa tai daroma tam, kad kuo daugiau sužinoti apie tave - vartotoją. Google siekia surinkti tikslines auditorijas ir siūlyti joms tai, ko joms reikia ir ko jos ieško. Visa tai daroma ne iš geros valios, o iš siekio kelti reklamos kainas tikslinėje auditorijoje ir taip pat greičiau įsiskverbti į kitas sritis. Manau visi sutiktumėte sumokėti ir po kelis litus už potencialų svetainės lankytoją. Aš - sutikčiau. Vidutinis klientas man uždirba 1500Lt, o jo gavimas man kainuotų keli litai, apsimoka, taip? Įsivaizduokite kokius kiekius Google galės skirstyti kai pilnai išgrynins paieškos rezultatus ir rodys tik tai ko ieškoma... Šiuo metu yra ypač palankus metas reklamuotis Google Adwords sistemoje, nes ji vis dar vystosi ir reklamos kainos palyginti nėra dideli. Taip pat galima gauti reklamos kreditų daug pigiau (pvz.: už 100Lt galima nusipirkti 370Lt reklamos kreditų, už 30Lt galima gauti 200Lt), ateityje greičiausiai to nebeliks. Taip pat norėčiau pabrėžti tai, kad jeigu jūsų lankytojas/klientas jums atneš nedidelias pajamas, Google Adwords geriau nenaudoti.
     
    Apibendrinus ir šiek tiek papildžius gaunasi štai kas:

    Organizuokite reklamos kampanijas Google Adwords sistemoje jeigu jūsų produkto, paslaugos kaina yra nemaža.
    Siekite tikslinės auditorijos. Nekurkite nereikalingų raktažodžių, nes taip tik švaistysite reklamos biudžetą.
    Reklamos skelbimui skirkite didžiausią dėmesį. Svarbiausia užkabinti lankytoja būtent tuom, ko jam reikia. Jeigu jis ieško svetainės kūrėjo, tai kam? Tam, kad įmonė gautų daugiau pajamų, todėl siūlykite jam profesionalias paslaugas, kurios suteiks jam daugiau klientų.
    Nenusipiginkite. Jeigu jūsų produkto kaina yra aukšta, niekuomet nerašykite, kad pas jus pigu. Tokiu būdu tik sumenkinsite savo darbų kokybę. Geriau apie kainą iš vis nerašyti.
    Ieškokite reklamos kreditų pardavėjų. Kodėl turite mokėti 100% kainos, jeigu galima gauti tą patį daug pigiau?

    Google organic search
     
    Pradedant kalbėti apie šią reklamos sritį pirmiausia reikėtų padiskutuoti dėl internetinės svetainės. Didžiausią reikšmę organic search rezultatams turi jūsų svetainės parengimas jai. Pabandysiu išskirti kelis pagrindinius punktus iš vidinio seo, kurie turi didžiausią reikšmę paieškos rezultatams:

    TurinysDaug turinio. Tačiau ne bet kokio. Turinys turi būti tos pačios temos kaip ir jūsų produktai/paslaugos. Kokybiškam turiniui kaupti labai tinka tinklaraščių, įvairių straipsnių rašymas svetainėje.
    Naudokite raktažodžius. Tarkime siekiate būti kuo aukščiau pagal raktažodį „svetainių kūrimas". Rašydami straipsnius stenkitės linksniuoti šį žodžių junginį kuo dažniau, tačiau ne per dažnai. Raktažodžių tekste turėtu būti apie 4% - 8%.

    [*]Nuorodų struktūra
    „www.adresas.lt/apie-mus" yra geriau nei „www.adresas.lt/page.php?id=10"
    „Daugiau informacijos čia" yra prasčiau nei „Daugiau informacijos apie svetainių kūrimą".

    [*]Svetainės adresas su raktažodžiu
    Labai gerai, jeigu turite domeną su raktažodžių, kuris kalba apie jūsų veiklą. Tačiau nepersistenkite (blogas pavyzdys: www.internetiniu-svetainiu-eshopu-ir-portalu-kurimas.lt). Raktažodis turi būti įsimenamas ir aiškus, nereikia orientuotis tik į paieškos sistemas. Geriausias variantas yra iš vieno žodžio.

    [*]Tvarkingas programinis kodas
    Nepalikite neveikiančių puslapių.
    Nepalikite grubių sisteminių klaidų.
    Naudokite <h1><h2><h3>... antraštėms išskirti. Prie paveiksliukų užpildykite alt="" tagą o nuorodoms pridėkite title="".


    Išorinis SEO yra dar viena labai plati sritis apie kurią pakalbėsiu kitą kartą.
     
     
    Facebook
     
    Kaip gauti klientų iš facebook'o? Šis socialinis tinklas puikiai tinka nesudėtingai reklamos kampanijai organizuoti. Įmonėms, kurios planuoja reklamuotis facebooke siūlau susikurti fan page, o privatiems žmonėms, freelacer'iams geriau turėti tiesiog asmeninį profilį. Paaiškinsiu kodėl.
     
    Fan page, su kuo jis valgomas?
     
    Fanų puslapis - tai puiki proga rinkti savo klientų ratą ir artimai su jais kontaktuoti. Niekur kitur negalėsite užvesti tokios puikios diskusijos kaip facebook'o fanų puslapyje. Turėdami tokį puslapį galėsite išsiaiškinti savo produkto/paslaugos trūkumus, išgirsti nuomonę bei prisijaukinti naujų klientų. Fanų puslapiai gali būti labai įdomus. Ne per seniausiai pradėjau kurti unikalius fanų puslapius (Tokius kaip Adidas, Youtube, Coca-Cola) kuriuose galima savo įmonę/veiklą išreikšti originaliai. Fanų puslapyje galite turėti produktų katalogą, užklausos formą, tinklaraščio įrašų importavimą ir dar begalę įvairių dalykėlių.
     
    Kaip gauti narių savo fanų puslapiui?
    Visu pirma net negalvokite kurti tokių puslapių kaip „Pakviesk draugus, laimėsi kelionę". Jie nesuveiks, nes jums reikia ne bet kokios, o tikslinės auditorijos. Įsimeskite fan box į savo svetainę (tokiu būdu pritrauksite esamų klientų į fanų puslapį). Jeigu jūsų įmonė kuria internetines svetaines jums bus reikalinga verslininkų auditorija. Asmeniškai daryčiau taip:
    Surengčiau akciją, kurios metu esami nariai gali kviesti savo draugus verslininkus tapti puslapio fanu. Kiekvienas pakviestas verslininkas privalėtų užpildyti nedidelę anketą, kurioje įrodytų, kad yra verslininkas. Vienam verslininkui iš 100 nemokamai sukurčiau internetinę svetainę.
     
    Ką tai reiškia?
    Kalbant finansiškai tokios auditorijos rinkimas man kainuotų 15Lt už vieną kontaktą. Tačiau tas kontaktas jau išgrynintas ir yra būtent tos auditorijos, kokios man reikia. Taip pat jeigu neleisite jam pamiršti apie save (nuolatos publikuosite įvairius straipsnius, diskutuosite, klausite nuomonės) beveik neabejoju, jog jis bent kartą užsisakys jūsų paslaugą.
     
    Patarimai:

    Nekiškite savo rss feed fanų puslapio nariams, jiems to nereikia.
    Nereklamuokite kitų puslapių, paslaugų savo fanų puslapyje.
    Nemeluokite apie konkurso prizus. Geriau dovanok pieštukinę, nei meluok apie kelionę į Turkiją.
    Publikuok tik įdomius įrašus, kurie domina tavo faną (pvz.: akcijos, konkursai, išpardavimas, nulaidos).
    Jeigu nori sužinoti savo klientų nuomonę, aktyviai diskutuok su jais (tokiu būdu gausi dar daugiau nuomonių).
    Būkite kitokiais. Turėkite išskirtinį fanų puslapį ir nuolatos jį atnaujinkite.
    Nekiškite savo svetainės nuorodos visur kur tik galima. Užtenka vienos nuorodos po logotipu. Jeigu jus sudominsite, lankytojas pats jus susiras.
    Asmeninis profilis, kaip organizuoti reklamą ten?
     
    Jeigu esate freelacer'is, arba jūsų veikla yra asmeninė, jums geriausia būtu turėti tik asmeninį profilį. Yra įprasta, kad po įvairiais prekiniais ženklais dirba tik įmonės, o privačius žmones galima rasti ir su jais susisiekti tiesiogiai įvairiuose soc. tinkluose. Taigi nebijokite būti tuo, kuo esate (ta prasme ne koks Tomas Bepavardis). Antras labai svarbus žingsnis sėkmingos reklamos kampanijos metu yra įrašų apie savo veiklą publikavimas. Leiskite žinoti savo draugams apie tai, kad pradėjote dirbti su nauja technologija, praneškite apie atliktus darbus ir t.t. Kitaip tariant suteikite įvaizdį, kad nuolatos domitės tuo, ką dirbate. Asmeniniame profilyje galima turėti ne daugiau 5000 draugų. Tai yra vienas didžiausių minusų. Tačiau įsivaizduokite 5000 potencialių klientų vienoje vietoje, kuriems galite publikuoti įvairius įrašus. Taigi kaip ir fanų puslapiui, taip ir asmeniniam profiliui reikalinga tikslinė auditorija. Nuolatos ieškokite ir kvieskite į draugus potencialius savo klientus (aš asmeniškai kviečiu įvairius verslininkus).
     
    Patarimai:

    Neužverskite savo profilio įvairiais apps'ų pranešimais (pvz.: „Kokio ūgio būsite užaugęs?" „Kiek dantų turi bebras?" ir t.t.). Tai nesuteikia jums įvaizdžio ir erzina daugumą kitų narių.
    Organizuokite viešas diskusijas su savo „draugais".
    Puslapis „Informacija", tai jūsų viešas CV. Pasistenkite skirti dėmesio jam.
    Reklamos kampanijos planas
    Susikuriame internetinę svetainę, sutvarkome ir paruošiame ją Google organic search. Vykdome išorinį SEO (apie tai vėliau).

    Susikuriame facebook fanų puslapį/asmeninį profilį ir vykdome reklamą ten.
    Surinkus šiokį tokį klientų ratą klausiame ir analizuojame jų nuomonę apie jūsų paslaugas/produktus.

    Pradedame organizuoti Google Adwords reklamos kampaniją.
    Visi šie žingsniai turi tęstis nuolatos (ta prasme neištrinkite fanų puslapio, kai pradėsite organizuoti reklamą Google Adwords).
     
    Savo straipsniu paminėjau efektyviausias reklamos formas. Žinoma, jų yra ir daugiau: YouTube klipų kūrimas, Twitter'is (apie kurį jau pasakojo juozapuxas), kiti socialiniai tinklai. Tačiau 90% klientų gaunu savo išvardintomis priemonėmis. Kiti 10% greičiausiai ateina rekomenduojami esamų klientų.
    Taigi, jeigu norite sėkmingos reklamos kampanijos, reikės nemažai padirbėti. Viską įmanoma suorganizuoti su minimaliomis investicijomis. Dar kartą primenu, jog būkite originalūs. Paprasta reklama jau nedomina nieko, reikia tapti kitokiais.
  3. Patinka
    Tipas sureagavo į Design Master Turinio valdymo sistemos: kas tai ir kokios jos būna   
    Kuriant interneto svetainę – nesvarbu, ar tai el. parduotuvė, firmos ar organizacijos „namai", didžiulis portalas ar paprastas asmeninis tinklapis su dienoraščiu – būtina tinkamai organizuoti informacijos sklelbimą ir atnaujinimą. Tačiau šį procesą galima supaprastinti įdiegiant turinio valdymo sistemą.
    Tikriausiai žinote, jog prižiūrėti, atnaujinti, redaguoti didesnės svetainės informaciją, o ypač rankiniu būdu redaguojant HTML kodą, rašant naujus scenarijus ir kuriant užklausas duomenų bazei, gali būti labai varginanti užduotis.
    Tačiau šį procesą galima supaprastinti įdiegiant turinio valdymo sistemą.
    O svarbiausia – nereikės investuoti nė vieno cento!
    Lietuvoje dizaino ir programavimo paslaugas teikiančių bendrovių siūlomų pagrindinių turinio valdymo sistemų (TVS) kainos svyruoja nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių litų. Norint išplėsti TVS funkcionalumą pridedant galimybes kurti ir valdyti vartotojų grupes, įdiegti bei valdyti naujienų prenumeratą, diskusijų grupes, apklausas, reklamines antraštes ir kitus modulius, teks dar labiau papurtyti kišenes, o kuriant didelį interneto projektą galutinė kaina gali išaugti iki penkiaženklio skaičiaus.
    Didesnei firmai tokios sumos atrodys įkandamos, tačiau nepamirškime smulkiųjų "žuvelių" ar paprastų piliečių, skaičiuojančių kiekvieną litą ir net negalvojančių įsigyti komercinį produktą. Užregistravę domeną tikėkitės sulaukti įvairių firmų vadybininkų skambučių, siūlančių sukurti interneto svetainę, valdomą TVS, o jei jau turite sukurtą, jums anksčiau ar vėliau bus pasiūlyta prie jos prijungti TVS ir tokiu būdu palengvinti valdymo procesą. Tačiau susimąstykite prieš įsigydami išbaigtą produktą, nemokamą jo diegimą ir specialistų konsultacijas – galbūt vertėtų išbandyti visiškai nemokamus produktus, funkcionalumu bei paprastumu naudoti ir valdyti nenusileidžiančius komerciniams?
    Atvirojo kodo „Mambo" TVS – gana populiarus ir gerų vartotojų atsiliepimų sulaukiantis produktas. Ši TVS veiks serveryje, kuriame įdiegta „Apache" HTTP serverio, „MySQL" duomenų bazių programinė įranga bei PHP scenarijų vykdymo priemonė.
    „Mambo" įdiegti specialių žinių nereikia, tačiau būtina sugebėti tinkamai parengti „MySQL" duomenų bazę, nes diegimo vedlys paprašys nurodyti vartotojo vardą ir slaptažodį. Iš kūrėjų svetainės parsisiųskite diegimo archyvą, jį išskleiskite, „Apache" serverio svetainių šakniniame kataloge sukurkite naują katalogą (pavyzdžiui, "Mambo") ir į jį nukopijuokite visą išskleisto archyvo turinį. Tuomet diegimo vedlį iškviesite naršyklėje surinkę www.jusudomenas.lt/mambo (o jei TVS diegiate savo kompiuteryje, naršyklėje surinkite http://localhost/mambo). Iškviestas diegimo vedlys patikrins, ar sistema atitinka visus reikalavimus, paprašys įvesti „MySQL" vartotojo vardą bei slaptažodį ir keletą kitų parametrų. Baigęs diegti vedlys pareikalaus ištrinti „Installation" katalogą.
    Po diegimo naršyklės lange surinkę tą patį adresą, išvysite pagal šabloną „Mambo" TVS sukurtą interneto svetainę. Spustelėję „Administrator" mygtuką, pamatysite prisijungimo prie TVS valdymo skydelio formą. Jį galėsite valdyti prie TVS prisijungę tik kaip administratorius.
    Administratoriaus teisėmis prisijungus prie sistemos, jus pasitiks patogus, intuityvus, nesudėtingai valdomas, įvairiomis spalvomis ir piktogramomis išgražintas sistemos valdymo skydelis. Pagrindinis sunkumas, su kuriuo teks susidoroti prieš išmokstant valdyti „Mambo" TVS, – perprasti jos struktūrą. „Mambo" – viena galingiausių atvirojo kodo TVS, kuri interneto svetainę valdo naudodama įvairius komponentus, modulius, „mambotus" ir t. t. Sukurta svetainė sudaryta iš atskirų modulių (įvairūs meniu, prisijungimo bei paieškos formos ir t. t.), kurių valdymas pasiekiamas per Modules-Site Modules meniu. Su „Module Manager" galėsite nustatyti modulių pozicijas tinklapyje, nurodyti, kuriuose tinklapiuose moduliai bus aktyvūs, kurios vartotojų grupės juos galės pasiekti ir t. t.
    Kiekvienas modulis atlieka tam tikrą darbą: apklausos (poll) modulis vykdo apklausas, prisijungimo – pateikia prisijungimo prie sistemos formą, meniu – rodo svetainės meniu ir t. t. „Mambo" TVS kiekvieną modulį leidžia nesunkiai konfigūruoti (keisti išvaizdą, atliekamas funkcijas ir kt.). Sudėtingesnius modulius, tokius kaip apklausos, reklaminių antraščių rodymas, aptarnauja atskiri komponentai, todėl jų konfigūravimas pasiekiamas per meniu.
    Vienas stipriausių šios TVS kozirių – išplečiamumas. Valdydami sistemą daugelyje vietų rasite meniu punktą „Install". Be standartiškai pateikiamų sistemos funkcijų ir galimybių gausos, galėsite įdiegti papildomus modulius (rodančius nedidelį laikrodį, jau įvykusias apklausas ir t. t.), turinio keitimo ar paieškos „mambotus", komponentus (el. parduotuvė, šablonų kūrimas, forumas), naujus svetainės bei administravimo skydelio šablonus, lokalizavimo paketus ir kt. Interneto svetainėse "Mamboforge.net" ir "Mamboportal.com" rasite ne tik daugybę „Mambo" TVS atnaujinimų bei priedų, bet ir galėsite dalyvauti diskusijose, sulaukti pagalbos iš kitų vartotojų.
    „Mambo" TVS, šiemet pelniusią žurnalo „LinuxUser & Developer" suteiktą „Geriausios "Linux" arba atvirojo kodo programinės įrangos" vardą ir nurungusią gerai žinomus gaminius KDE, „Firebird SQL" bei „eGroupware", patariama valdyti naudojant "Internet Explorer 5.5" ir naujesnę naršyklę, nes su jomis galėsite išnaudoti visas sistemos galimybes. Su kitomis naršyklėmis taip pat galima dirbti, tačiau gali neveikti kai kurie TVS komponentai (pavyzdžiui, WYSIWYG redaktorius), negalėsite paspausti tam tikrų mygtukų ir t. t.
     
    kokios yra TVS (CMS) ?
    Asmeniškai patariu naudotis Open source TVs'ais kaip pradžiai. jos yra labai geros mokymuisi, ir t.t.
    Joomla PHP fusion Drupal e107 Šie TVS yra pagrindiniai, ir labiausiai naudojami.
  4. Patinka
    Tipas sureagavo į eko Ieskau remejo vienai dienai :)   
    http://www.lolblog.co.uk/wp-content/uploads/2008/10/facepalm.jpg
     
    Tipo skubekit "investuoti", nes daugiau progos nebus? ir is kur tokiu pusgalviu atsiranda. Nezinau ar cia juoktis ar verkti reiketu...
  5. Patinka
    Tipas sureagavo į tulabas Freerolininko blogas   
    pasigydyk
  6. Patinka
    Tipas sureagavo į Kernius Kaip kyla idėjos   
    Prieš kelias dienas prisėdęs parašiau įrašą mąstydamas apie tai, kaip kyla naujos idėjos, su nemažai realių pavyzdžių iš interneto pasaulio.
     
    Kadangi tai tiesiog idealiai atitinka Uždarbis.lt (IT + verslas) tematiką, galbūt kam nors bus įdomu / naudinga.
     
    Nenoriu dubliuoti teksto, nes jį dar vis karts nuo karto papildau, tad pateiksiu tik nuorodą.
     
    http://kernius.net/kaip-gimsta-idejos-arba...saknu-beieskant
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...