Pereiti prie turinio

Pijokazz

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    224
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Pijokazz Pranešimai

  1. Na aš iš 235x45 R17 pakeičiau į 235x35 R19, tiksliau R17 žiemai, R19 vasarai (žemiau pora foto), o skirtumas per kelis metus labai juntamas:

     


    •  
    • 1. Guma valgoma netolygiai. Taip, dabar papasakojam apie ratų suvedimą ir t.t., bet buvau nuvaręs į Audi centrą kur tikrai tikrai geriausiai pastatė ratus, tačiau ir jie pripažino "grožis reikalauja aukų".
    • 2. Padangos kiekviena vasaros sezoną naujos - arba guzai, arba pramušimas iki tokio lygio, kad neberemontuojama. Nebepamenu kada būčiau padangas sudėvėjęs iki galo.
    • 3. Kieta. Bent mašina pati neturi braškančių elementų, tačiau su tokiais ratais važinėjant įvairūs daiktai (bardačioke, stalčiukuose) su tokiais ratais ima braškėti, o per duobe ar gulintį policininką pervažiavus jaučiasi, kad važiuojama ant tikrai labai žemo profilio padangų.
    • 4. Ratų tiesinimas. Kas pora metų būtinai reikės tiesinti arba svarelio bus dedama kuo toliau tuo labiau be proto.
    • 5. Brangi eksploatacija tiek dėl kurio kurio suvalgoma apie 10% daugiau tiek dėl pačių padangų kainų, nes man kažkur padangos nuo ~700 lt/vnt.
    • 6. Važiuoklės remontas dažnesnis. Mašinoje ima didėti braškesių visokių.

     

    Pliusai:

     


    •  
    • 1. Gražu.

     

    Pastebėjau, kad kiekvienas įdėtas šudniekis automobilyje kuris jam nepriklauso (xeonai, neprotingi ratai, neprotinga garso aparatūra ar kita) - prišaukia savų bėdų - kliudo eismui arba knisa protą mašinos kompui (man taip su xeon buvo), gadina važiuoklę bei trumpina tarnavimo laiką arba ima braškėti mašinos dalys anksčiau laiko dėl neprotingos audio sistemos.

    Guma kad valgoma netolygiai tai įdomiai. Gal pati mašina buvo mušta ir dėl to taip yra

  2. Logiškai mąstant - pitaką pirkai turbūt komfortui? Su tokiais ratais jo nebeliks, tai kokia prasmė tada? Tavo vietoj dėčiau R18 ir pamirščiau apie 275. Dar daug kas priklauso nuo rato spalvos ir dizaino. Vienokie R18 gali atrodyt kaip R16, kitokie R18 gali atrodyt kaip R19. Dažniausiai palangė vizualiai sumažina dydį.

     

     

    Vien dėl šito pasakymo aišku, kad nelabai ką kerti automobiliuose.

    Kuro sąnaudos man pvz. ir taip kiekvieną kartą skiriasi +- 1l, todėl pasikeitęs ratus negalėčiau suprast, ar skirtumas būtų dėl ratų, ar dėl to, kad dažniau redline'ą pasiekiau, ar dėl to, kad daugiau kamščių mačiau, ar dėl to, kad dažniau kondiškę jungiau (o pastaroji turi daug didesnę įtaką kuro sąnaudoms). Jei pavyktų tiksliai apskaičiuot, tai skirtumas sąnaudose manau nebūtų daugiau, nei 0,5l, man tiek negaila pilt jeigu mašina atrodo gražiau. O turint omenyje, kad daugelis važinėja su dyzeliais, kur didžiulis sukimo momentas ir svorio skirtumo beveik nesijaučia, tai skirtumas sąnaudose turėtų būti dar mažesnis.

    Pas mane anyway yra kietinta važiuokle..

    Gerai dedu tarkim R18, bet gale dėčiau platesnius ratlankiau, tai automatiškai reikia ir platesnių padangų. Gamintojas netgi siūlo dėti 275/35 gale

  3. Nu pats irgi beleka rasai. imkim pavizdy Ford Mondeo (pats vairuoju), gamykliskai eina tiek R16, tiek R17, tiek R18, ant kuro bakelio raso, koki rato dydi dedant, kokie turi but padangu ismatavimai, pasirinkus tinkamus padangu ismatavimus, spidometro parodmenys nesikeicia ir paklaidos NERA.

     

    Ir siaip, kazkaip neteko R15 ratu matyt su 225 plocio padangom, kazkaip protu nesuvokiama, cia turbut susapnavai.

     

    Sanaudos su didesniais ratais ir platesnem padangom yra didesnes, kadangi tie patys ratai daugiau sveria, ir kai platesne padanga automatiskai didesne trintis, didesnis pasipriesinimas, to pasekoje sunaudojama daugiau kuro isjudinant masina ir palaikant pastovu greiti...

     

    nereikia cia nesamoniu rasyt kad sanaudos nesikeicia. paimk dvirati pamink su siauriom ir placiom padangom, kuris lengviau minsis? tas pats ir masinai...

    Iš oro sugalvojau kaip pvz o jus čia kimbat :D Gerai tada R16 :D

    Man geriau patarkit ar apsimoka imti R19 Lietuvos keliams.

    Padangos būtų

    priekis:245/35 R19

    Galas:275/30 R19

    Gale platesnes padangos todėl kad galiniai ratai būtų platesni

     

    O jeigu sugalvočiau R18 imt

    Priekis: 245/40 R18

    Galas: 275/35 R18

     

    Nelabai manau ir skiriasi R19 nuo R18, nes R19 padangų aukštis tik 5% mažesnis už R18

  4. Galiu lengvai paaiškint kodėl kažkam padidėja sąnaudos pasikeitus ratus. Tiesiog neapskaičiuoja ir uždeda per didelę padangą, del to nuvažiavus tą patį atstumą ratas apsisuka mažiau ir odometras kolmetražą rodo taip pat mažesnį, o kuro sudegina tiek pat.

     

    Dėl suvedimo visiškas briedas. Nuo ratlankio dydžio jis nesikeičia.

    Komfortui ir stabilumui didesnę įtaką turi padangos plotis. Kuo siauresnė padanga, tuo komfortiškiau ir stabiliau važiuos, lengviau vairuosis. Jeigu pagal standartą 195, o jūs uždėsit 225 kaip kaimuose madinga, tai plaukiosit į šonus ir važiuosit kaip su karieta, nors ir ratai bus R15.

    Sugalvoję pasikeisti ratlankių dydį prieš renkantis padangas susiraskit guglej padangų skaičiuoklę ir pasiskaičiuokit kokios padangos jums tiks, kad visas rato dydis išliktų kuo arčiau standarto.

    Kuro sanaudos padideja del svorio skirtumo, kur tu vietoj R15 detum R19 taigi svoris didesnis

  5. Sveiki nu žinokit niekur neradau tikslaus atsakymo, o kiek ieškojau tai buvo dvi skirtingos nuomonės, tad jei turėsit nuorodą į informaciją numeskit.

     

    Tai va toks klausimas: Dabar pabaigiau vairavimo mokyklą ir gavau pažymėjimą, kad pabaigęs. Tai ar užtenka to vairavimo mokyklos baigimo pažymejimo, kad galėčiau mokytis važinėti su šeimos nariais ar vis dėl to dar ir reikia būti išsilaikius Teorijos egzaminą Všį "Regitra" ? Ačiū už atsakymus, klausiu dėl to kad vieni sako jog užtenka Vairavimo mokyklos pažymėjimo, o kiti, kad reikia dar ir Regitroje teoriją būti išlaikius. Tad jei galit suteikit naujausios informacijos.

    Reikia išsilaikyti teoriją :)

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...